Het is officieel zomer!
+8
Atelier Madame
Rush
Caramba
ButterflyEffect
Bimbam
Polly
silly-one
Shisha
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het is officieel zomer!
Lekker hoor, het idee iig, maar gezien het weer lijkt het wel herfst!
Laat die zon maar komen hoor!
Laat die zon maar komen hoor!
Gast- Gast
Re: Het is officieel zomer!
Van mij mag die zon ook wel komen ja.
Ik heb dit weekend een lang weekend (donderdag t/m maandag) en had gehoopt wat lekkerder weer te hebben, ik heb vandaag op de radio gehoord dat het volgende week pas beter wordt.
Ik heb dit weekend een lang weekend (donderdag t/m maandag) en had gehoopt wat lekkerder weer te hebben, ik heb vandaag op de radio gehoord dat het volgende week pas beter wordt.
Gast- Gast
Hij laat zich maandag even zien en is voor het weekend alweer verdwenen. Let it be a great summer!
Gast- Gast
Ik hoop ook dat het nu eens mooi weer wordt! Nu het officieel zomer is mag dat wel. Ik las vandaag in de krant dat het in juli en augustus erg warm wordt, laten we het hopen!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik hoop ook dat het nu eens mooi weer wordt! Nu het officieel zomer is mag dat wel. Ik las vandaag in de krant dat het in juli en augustus erg warm wordt, laten we het hopen!
Ik hoop het want dan heb ik vakantie!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dus omdat vandaag de astronomische zomer begint moet het weer ook maar gelijk goed gaan. Ik weet niet hoor, maar over de maand mei hebben we niet te klagen gehad qua weer. Mag het dan even wat minder zijn. Ik vind het echt niet erg dat het even minder is. Gewoon genieten van andere dingen en Nederland en het weer. Het is nooit goed.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
HET IS ZOMER!!!
:flower:
:flower:
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet the sun shine, leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet the sun shine
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Omdat het in mei zo mooi is geweest, betekent het gelukkig niet dat het mooie weer nu 'op' is ofzo
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Als ik buienradar geloven moet, blijft het tot 4 juli wisselvallig.
Ach ja over een weekje zoek ik de zon op.
Mij maakt het trouwens ook helemaal niet uit, als het te warm is lopen we te klagen, als het koud is klagen wij. Een andere keer regent het weer, ook dan valt er weer te klagen. Het is gewoon nooit goed.
Ach ja over een weekje zoek ik de zon op.
Mij maakt het trouwens ook helemaal niet uit, als het te warm is lopen we te klagen, als het koud is klagen wij. Een andere keer regent het weer, ook dan valt er weer te klagen. Het is gewoon nooit goed.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Euhm.. NEE! Ik wil zomer ;-)silly-one schreef:Dus omdat vandaag de astronomische zomer begint moet het weer ook maar gelijk goed gaan. Ik weet niet hoor, maar over de maand mei hebben we niet te klagen gehad qua weer. Mag het dan even wat minder zijn. Ik vind het echt niet erg dat het even minder is. Gewoon genieten van andere dingen en Nederland en het weer. Het is nooit goed.
Gast- Gast
Eindelijk weer lekker warm, zonder harde wind, graag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik hoorde gisteren o pde radio dat het na het weekend weer richting de 30gr zou lopen.
Maar goed, wat daar van waar is
Een graad of 25, zonder harde wind en `s nachts flinke regenbuien. Dat zou ideaal zijn.
Maar goed, wat daar van waar is
Een graad of 25, zonder harde wind en `s nachts flinke regenbuien. Dat zou ideaal zijn.
Gast- Gast
ja Ik wil mooi weer! Tis verdorie bijna zomervakantie. Gelukkig ga Ik zelf naar de zon toe, maar de festivals mogen wel mooi weer krijgen ook.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik wil midden/eind augustus graag 20/25 graden, in het Lowlands weekend uiteraard, zal ik een mailtje sturen naar de weergoden?
Iemand anders nog een request? Wel een redelijke he, niet zeggen dat je 4 weken 30 graden wil. Daar krijg ik uiteraard geen reply op.
Iemand anders nog een request? Wel een redelijke he, niet zeggen dat je 4 weken 30 graden wil. Daar krijg ik uiteraard geen reply op.
Gast- Gast
Zero schreef:Ik wil midden/eind augustus graag 20/25 graden, in het Lowlands weekend uiteraard, zal ik een mailtje sturen naar de weergoden?
Ik wil 4 weken 30 graden!!
Oke niet echt, maar minder grijs en somber (zoals nu dus) mag het ook wel weer worden. Lekker zonnig, klein verkoelend briesje, af en toe een verfrissende bui (liefst 's avonds of 's nachts).
Ik word namelijk niet blij van het huidige weer
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Een zonnetje ipv wolken zou wel lekker zijn, maar qua temperatuur vind ik dit prima.
Dit staat op Nu.nl:
Vooral maandag en dinsdag wordt het warm. Voor maandag is een maximumtemperatuur van 27 graden voorspeld, een dag later stijgt het kwik naar 31 graden. Het wordt ook droger, maar het KNMI laat wel expliciet weten dat de afname van de buienkans tijdelijk is.
Help...
Dit staat op Nu.nl:
Vooral maandag en dinsdag wordt het warm. Voor maandag is een maximumtemperatuur van 27 graden voorspeld, een dag later stijgt het kwik naar 31 graden. Het wordt ook droger, maar het KNMI laat wel expliciet weten dat de afname van de buienkans tijdelijk is.
Help...
Gast- Gast
Pff ik zit dan net in de nachtdienst. Dat wordt lekker slapen overdag in die warmte.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik baal echt want dit is nu mijn tweede week vakantie, maandag moet ik weer aan het werk Heb precies 0 stranddagen gehad terwijl ik zo van het strand hou! Gelukkig ga ik eind juli 6 dagen naar Kroatie, anders zou ik het echt niet meer grappig vinden.
Gast- Gast
Als ik dan even het ideale weer voor mij mag zeggen
Overdag gewoon een graadje over 25 en dat mag dan wel een paar weken aan houden.. en dan snachts mag het regenen, gewoon van 12 tot 6(kan je wel lekker lang buiten zitten) Want dat is dan wel goed voor de tuin en hoef ik zelf niet zo druk te zijn met sproeien
Maar dit weer doet me meer aan de herfst denken en daar heb ik dan nog net ff geen zin in!
Overdag gewoon een graadje over 25 en dat mag dan wel een paar weken aan houden.. en dan snachts mag het regenen, gewoon van 12 tot 6(kan je wel lekker lang buiten zitten) Want dat is dan wel goed voor de tuin en hoef ik zelf niet zo druk te zijn met sproeien
Maar dit weer doet me meer aan de herfst denken en daar heb ik dan nog net ff geen zin in!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Om het te vieren heb ik vakantie geboekt. Ben er zo aan toe!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
ProudMama schreef:Een zonnetje ipv wolken zou wel lekker zijn, maar qua temperatuur vind ik dit prima.
Dit staat op Nu.nl:
Heerlijk!
Gast- Gast
https://www.facebook.com/event.php?eid=170960302963034
Eerder deze maand dit evenement aangemaakt, meld je allemaal aan!
Eerder deze maand dit evenement aangemaakt, meld je allemaal aan!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Van de zomer...
» Nadeel van de zomer
» Eerder een nieuw telefoon dan officieel kan/mag?
» Eindelijk is het officieel: ik heb mijn master gehaald!
» huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur
» Nadeel van de zomer
» Eerder een nieuw telefoon dan officieel kan/mag?
» Eindelijk is het officieel: ik heb mijn master gehaald!
» huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: