Reisgids Parijs
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reisgids Parijs
Hee allemaal,
Wie weet er een goede nederlandstalige reisgids voor Parijs? Ik wil vooral weten hoe je bijvoorbeeld bij de eiffeltoren komt en met welke metro, en hoe het vervoer daar werkt enzo. Ook lijkt het me leuk als er niet al te dure lekkere restaurantjes in staan en de winkelstraten enzo.
Iemand een tip voor mij? Er zijn er zoveel dat ik echt niet weet welke er nou een aanrader is.
Bedankt alvast!
Wie weet er een goede nederlandstalige reisgids voor Parijs? Ik wil vooral weten hoe je bijvoorbeeld bij de eiffeltoren komt en met welke metro, en hoe het vervoer daar werkt enzo. Ook lijkt het me leuk als er niet al te dure lekkere restaurantjes in staan en de winkelstraten enzo.
Iemand een tip voor mij? Er zijn er zoveel dat ik echt niet weet welke er nou een aanrader is.
Bedankt alvast!
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Reisgids Parijs
100% parijs is een leuke gids. Er staan 6 wandelingen in, maar daar kan je ook gedeeltes van volgen. Ik had echt het idee dat we hierdoor heel veel gezien hebben.
Binnenkort gaan we naar Berlijn en dan wil ik daar ook zo'n gidsje voor kopen van de '100 %' serie.
Binnenkort gaan we naar Berlijn en dan wil ik daar ook zo'n gidsje voor kopen van de '100 %' serie.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Reisgids Parijs
100% Parijs had ik ook al gevonden op bol.com en die sprak mij wel aan. Ik denk dat ik die ook ga bestellen!
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» reisgids
» Wenen, reisgids, tips?
» 24 uur in Parijs, wat doe jij?
» Disneyland Parijs
» Parijs of Rome?
» Wenen, reisgids, tips?
» 24 uur in Parijs, wat doe jij?