Wenen, reisgids, tips?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wenen, reisgids, tips?
Komende week ga ik een paar dagen naar Wenen met twee vriendinnen. Ik ben er nog nooit geweest, ik heb een beetje gezocht wat we 'gezien moeten hebben', maar ik wil graag ook jullie ervaringen horen!
Ik wil ook graag een klein reisgidsje aanschaffen, met een kaart erin enzo. Welke zouden jullie aanraden? Ik heb al staan bladeren door de '100% Wenen' gids en de ANWB gids, maar ik kon zo snel niet beoordelen wat nu fijn is. Hebben jullie er ervaring mee?
Ik wil ook graag een klein reisgidsje aanschaffen, met een kaart erin enzo. Welke zouden jullie aanraden? Ik heb al staan bladeren door de '100% Wenen' gids en de ANWB gids, maar ik kon zo snel niet beoordelen wat nu fijn is. Hebben jullie er ervaring mee?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wenen, reisgids, tips?
Oh Wenen is mooi
Sowieso gewoon de standaard dingen als kasteel Schonborn (als ik het goed schrijf, die van Sissi) en de binnenstad zijn prachtig.
Ik vond het Huntertwasserhaus ook heel erg leuk:
En ik ben in Wenen in het Schnapsmuseum geweest, was ook heel leuk!
Sowieso gewoon de standaard dingen als kasteel Schonborn (als ik het goed schrijf, die van Sissi) en de binnenstad zijn prachtig.
Ik vond het Huntertwasserhaus ook heel erg leuk:
En ik ben in Wenen in het Schnapsmuseum geweest, was ook heel leuk!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Wenen, reisgids, tips?
Ik ken Wenen verder niet, maar qua boekje zou ik gaan voor die blauw van ANWB. Die heb ik nu een paar keer gebruikt bij stedentrips en vind ze ideaal. Staat heel veel in, en zit vaak ook een kaart bij met openbaar verder routes e.d. Erg handig!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» reisgids
» Reisgids Parijs
» Wenen!
» Leuke/hippe lunchplek in Wenen?
» Rome/Venetië/Llubjana/Zagreb/Krakau/Wenen/Praag/Warschau..
» Reisgids Parijs
» Wenen!
» Leuke/hippe lunchplek in Wenen?
» Rome/Venetië/Llubjana/Zagreb/Krakau/Wenen/Praag/Warschau..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: