reisgids
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
reisgids
Wat is een goede reisgids? welk merk.
We gaan in mei naar Normandië op vakantie en ik wil misschien een reisgids kopen.
We gaan in mei naar Normandië op vakantie en ik wil misschien een reisgids kopen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: reisgids
Volgens mij zijn Capitool reisgidsen objectief gezien goede reisgidsen, maar ik zou gewoon naar de boekwinkel gaan en afhankelijk van wat je in Normandie wil doen een gids kiezen. Voor een kort stedentripje kies ik vaak een boekje met duidelijke routes, plaatjes, uitgebreide tips voor musea en ov etc etc. Voor een langere reis zou ik juist weer een ander boek kiezen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
oke dus het beste is bij een boekhandel gaan kijken. We gaan 1.5 week weg dus vandaar dat het me wel handig leek, we zoeken vooraf wel veel op internet op maar daar hebben we geen internet en daarom leek een boekje me wel handig.
Floor- Ratel
Is zeker handig, en leuk!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
ja toch. Voorheen reden we gewoon rond en vonden we altijd wel wat leuks maar nu met een kindje erbij wil ik het toch wat meer plannen en uitzoeken.
Floor- Ratel
Ik kijk ook altijd in een boekwinkel en bestel ze soms uiteindelijk bij bol.com. Ik neem altijd wel een reisgids mee, ik vind het heerlijk bladeren en kan me de hele vakantie prima vermaken door die reisgids steeds maar weer te lezen. Ik heb dan ook altijd wel 20 dingen die ik weet te doen als iemand zich afvraagt wat we eens zullen gaan doen. Ik vind een stadscentrum plattegrondje in de gidsen vaak wel handig.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou ook even in een boekwinkel gaan kijken. Voor een citytrip vind ik de 100% serie erg leuk, met allemaal stadswandelingen met veel tips. Voor Frankrijk zou ik het niet weten. Je kunt ook bij de bibliotheek kijken.
Gast- Gast
bedankt voor de tips!
Floor- Ratel
Ik koop altijd een Lonely Planet vanwege de grote hoeveelheid praktische info. Bezienswaardigheden, maar ook goede restaurantjes (met prijzen erbij) enzovoorts.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben ook Lonely Planet fan, maar alleen voor verre reizen. Voor citytrips wil ik toch meer plaatjes dan huur ik vaak gewoon een reisgidsje bij de bibliotheek.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: