Winkels in Parijs
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Winkels in Parijs
Ik ga as. maandag op vrijgezellen 2- dagen voor mezelf met vriendinnen naar Parijs... Ze hebben aangegeven dat we 1 dag gaan shoppen en lekker eten en de 2e dag naar Disney.
Ik ben wel een paar keer in Parijs geweest maar de enige winkel die goed is blijven hangen die ik gaaf vond is Galeries de Lafayette.
Weten jullie nog meer leuke shops daar ?? Waar zijn ze gelegen etc...
Alle tips zijn welkom:)
Ik ben wel een paar keer in Parijs geweest maar de enige winkel die goed is blijven hangen die ik gaaf vond is Galeries de Lafayette.
Weten jullie nog meer leuke shops daar ?? Waar zijn ze gelegen etc...
Alle tips zijn welkom:)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Re: Winkels in Parijs
Whoop whoop Paris!
Je moet sowieso even de Champs d'Elysees aflopen, de grote winkelstraat met alle grote merken (daar zit de Gap ook haha).
In de wijk Le Marais zitten de meeste boetiekjes, daar kan je echt onwijs leuk winkelen. Wel opletten, want je hebt een gedeelte wat een beetje alto is, maar rondom Place des Vosges is het heel mooi, en heb je hele leuke winkels. Kinderschoentjes kan je trouwens bij Pomme d'Api kopen, daar kregen wij vroeger altijd kinderschoentjes. Vind ik wel iets voor jou
Echt heel veel winkels heb je in de indoor mall Les Halles, maar dat vind ik zo'n vreselijke chaos, beetje troeperig en cheap. Alhoewel daar wel de Zara en H&M enzo zitten. Maar ja, die heb je in NL ook.
Rondom l'Opera Garnier kan je ook heel goed winkelen, dat is ook een mooie buurt en heb je wat standaard winkels (Zara etc), maar is zeker een hele mooie buurt met leuke winkels. Verder heb je dan natuurlijk les Grands Magasins, dus de grote warenhuizen. Galleries Lafayette is inderdaad een hele mooie (gaaf om te lunchen in die koepel), Printemps is een andere mooie, en je hebt ook nog Le Bon Marché met de geweldige supermarkt La Grande Epicerie de Paris.
Oh en aan de Boulevard St Michel en Boulevard St Germain in St Germain des Pres en Quartier Latin (studentenwijken) heb je ook nog leuke winkels.
Je moet sowieso even de Champs d'Elysees aflopen, de grote winkelstraat met alle grote merken (daar zit de Gap ook haha).
In de wijk Le Marais zitten de meeste boetiekjes, daar kan je echt onwijs leuk winkelen. Wel opletten, want je hebt een gedeelte wat een beetje alto is, maar rondom Place des Vosges is het heel mooi, en heb je hele leuke winkels. Kinderschoentjes kan je trouwens bij Pomme d'Api kopen, daar kregen wij vroeger altijd kinderschoentjes. Vind ik wel iets voor jou
Echt heel veel winkels heb je in de indoor mall Les Halles, maar dat vind ik zo'n vreselijke chaos, beetje troeperig en cheap. Alhoewel daar wel de Zara en H&M enzo zitten. Maar ja, die heb je in NL ook.
Rondom l'Opera Garnier kan je ook heel goed winkelen, dat is ook een mooie buurt en heb je wat standaard winkels (Zara etc), maar is zeker een hele mooie buurt met leuke winkels. Verder heb je dan natuurlijk les Grands Magasins, dus de grote warenhuizen. Galleries Lafayette is inderdaad een hele mooie (gaaf om te lunchen in die koepel), Printemps is een andere mooie, en je hebt ook nog Le Bon Marché met de geweldige supermarkt La Grande Epicerie de Paris.
Oh en aan de Boulevard St Michel en Boulevard St Germain in St Germain des Pres en Quartier Latin (studentenwijken) heb je ook nog leuke winkels.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Whoop whoop Paris!
Kijk eens aan:) Jij bent ook van elke stad op de hoogte over de leuke shops... haha... geweldig:)
De Gap stond al bovenaan mijn lijstje ja... in Londen was het Sale en weinig leuks te koop, hopelijk hebben ze nu de wintercollectie..
Waar vind ik die kinderschoenenwinkel? Klinkt goed Verder zal ik niet te veel voor de kids shoppen want ga met 3 vriendinnen die vriend en kinderloos zijn haha.. Dat doe ik ze dan maar niet aan..
Zara en H&M zal ik als er genoeg ander leuks te zien is wel mijden... maar even kijken kan natuurlijk geen kwaad. Ik heb nog jurkjes nodig voor de dames, daar ben ik in Londen niet voor geslaagd helaas .
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Haha ja London is als thuiskomen, maar Parijs ken ik ook vrij goed en vind ik een heerlijke stad! Maar ik zal straks even aan m'n moeder vragen om nog meer tips, want zij heeft er gewoond en kent de stad dus echt Oh Rue de Rennes heeft ook veel winkels
Eigenlijk overal wel ;-)
Eigenlijk overal wel ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: