Schoonmaakmiddel wat geen kleding ruineert?
+3
xxDila
Snoes
Jilke
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoonmaakmiddel wat geen kleding ruineert?
Net de wc schoongemaakt, en prompt zaten er oranje vlekken op mijn zwarte tshirt. Deze mysterieuze vlekjes kwam ik al op meerdere plekken tegen en had nooit niet door waar ze van waren. Nu dus wel
Dat spul gaat dus de container in, de roze fles van Glorix. Ik ben altijd al zo voorzichtig dat het niet op mijn kleren/handen komt en toch is het dus niet te vermijden. Kan inmiddels al 3 shirtjes weggooien met vlekken!
Hebben jullie iets voor de toilet schoon te maken wat niet vlekt op kleding?
Dat spul gaat dus de container in, de roze fles van Glorix. Ik ben altijd al zo voorzichtig dat het niet op mijn kleren/handen komt en toch is het dus niet te vermijden. Kan inmiddels al 3 shirtjes weggooien met vlekken!
Hebben jullie iets voor de toilet schoon te maken wat niet vlekt op kleding?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Schoonmaakmiddel wat geen kleding ruineert?
Ik heb serieus daar nog nooit last van gehad. Ik gebruik altijd goedkope poetsmiddelen. Verschillende merken.
Gast- Gast
ik gebruik altijd Hapric Max.. en heb nog nooit vlekken in mn kleding gehad
Gast- Gast
Ik heb geen idee wat ik gebruik, gewoon goedkoop spul van de Action, dat werkt prima en heb nog nooit rare vlekken ofzo op mijn kleren gehad.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een speciaal poets-shirtje die ik altijd aan doe met het schoonmaken van de badkamer en de wc. Zo hoef ik nooit op te letten of ik wel of niet smeer!
Ik gebruik ook de roze glorix! Of spuitflessen van witte reus!
Ik gebruik ook de roze glorix! Of spuitflessen van witte reus!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Glorix is ook gewoon bleekmiddel, dus daar moet je voorzichtig mee zijn.
Heb zelf nog nooit vlekken gehad op kleding, gebruik het dan ook niet puur, maar altijd verdund. (behalve in het toilet)
Gebruik ook vaak Witte Reus badkamer, erg fijn spul!
Heb zelf nog nooit vlekken gehad op kleding, gebruik het dan ook niet puur, maar altijd verdund. (behalve in het toilet)
Gebruik ook vaak Witte Reus badkamer, erg fijn spul!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Als je oranje vlekken in je zwarte shirt zitten, heeft er bleek in het schoonmaakmiddel gezeten.
Zonde, heb ik zelf ook een keer gehad met een nieuwe zwarte pantalon. Kon ik ook weggooien want t gaat er nooit uit.
Ik gebruik nu altijd schoonmaakmiddel zonder bleek, en een keer in de zoveel tijd maak ik de wcpot schoon met bleek,
maar doe dan wel een oud shirt aan.
Zonde, heb ik zelf ook een keer gehad met een nieuwe zwarte pantalon. Kon ik ook weggooien want t gaat er nooit uit.
Ik gebruik nu altijd schoonmaakmiddel zonder bleek, en een keer in de zoveel tijd maak ik de wcpot schoon met bleek,
maar doe dan wel een oud shirt aan.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
ik gebruik juist altijd chloor voor de wc en badkamer.... gewoon zorgen dat je niet spetterd!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik maak mijn toilet meestal 's morgens schoon, als ik net uit bed kom en nog in mn slaapkleding loop. Dat zijn meestal toch oude shirts, dus dan maakt het niet uit. Zelfde met de kattenbak, die maak ik schoon met chloor, gewoon in m'n pyama. Pyama daarna de was in en niets aan de hand
Gast- Gast
Maple schreef:Ik maak mijn toilet meestal 's morgens schoon, als ik net uit bed kom en nog in mn slaapkleding loop.
+1
Meestal haal ik alleen ff een doekje met afwaszeep/allesreiniger er over, en dan ongeveer 1x in de week uitgebreid de wc poetsen in m'n pyama
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Meestal is het ook zo dat ik me na het schoonmaken van de wc, badkamer of kattenbak zelf heel vies voel, dus dan is het niet eens erg dat ik in pyama loop, dat spring ik gewoon zelf ook even onder de douche voordat ik m'n gewone kleding aan doe.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!
» Schoonmaakmiddel
» Hoe lang is "langdurig contact" bij schoonmaakmiddel?
» jouw ultieme schoonmaakmiddel? en dettolspray vraag
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Schoonmaakmiddel
» Hoe lang is "langdurig contact" bij schoonmaakmiddel?
» jouw ultieme schoonmaakmiddel? en dettolspray vraag
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: