Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!
+9
May
Xanna
Roze Roos
TGR
Hoochie
Parisienne
Lotus
minoessepoes
Suus
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!
Goedemorgen allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen!
Lig nu nog heerlijk in mijn bed maar zie door het kiertje van mijn gordijn dat het heerlijk weer is!
Nog geen plannen voor vandaag maar wil eigenlijk wel wat ondernemen!
Dus daar ga ik nog maar even over nadenken!
Ik heb wel lekker geslapen!
Lig nu nog heerlijk in mijn bed maar zie door het kiertje van mijn gordijn dat het heerlijk weer is!
Nog geen plannen voor vandaag maar wil eigenlijk wel wat ondernemen!
Dus daar ga ik nog maar even over nadenken!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Morgen!!!
Wij zijn gisteren zoooo opgeschoten in ons huis...zag het afgelopen winter soms even niet meer zitten, we hebben een oud huis gekocht en er moest nog ZOVEEL aan gebeuren...afgezien van het feit dat dat bergen geld kost, wisten we veel ook gewoon niet. Gelukkig zijn onze lieve papa's weer actief en wij zelf ook...door het mooie weer krijg je toch meer motivatie. Nu zijn de trappen bijna klaar, op de zolder zijn nieuwe leidingen getrokken en stopcontacten gelegd. Dan kan de zolder dicht en wordt dat eindelijk mijn werkkamer. En het toilet is eruit gesloopt en nieuwe kan worden ingebouwd....het gaat weer vooruit.
Hier wat voor en na fotootjes.
plafonnetje gebouwd met spots
de trap mijn project
lijmvrij nu nog schilderen, kitten en er komen hoogglans zwarte marmeren tegels
Wij zijn gisteren zoooo opgeschoten in ons huis...zag het afgelopen winter soms even niet meer zitten, we hebben een oud huis gekocht en er moest nog ZOVEEL aan gebeuren...afgezien van het feit dat dat bergen geld kost, wisten we veel ook gewoon niet. Gelukkig zijn onze lieve papa's weer actief en wij zelf ook...door het mooie weer krijg je toch meer motivatie. Nu zijn de trappen bijna klaar, op de zolder zijn nieuwe leidingen getrokken en stopcontacten gelegd. Dan kan de zolder dicht en wordt dat eindelijk mijn werkkamer. En het toilet is eruit gesloopt en nieuwe kan worden ingebouwd....het gaat weer vooruit.
Hier wat voor en na fotootjes.
plafonnetje gebouwd met spots
de trap mijn project
lijmvrij nu nog schilderen, kitten en er komen hoogglans zwarte marmeren tegels
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Goed bezig Mozz!
Die wc was echt ehm ouderwets
Ja vreselijk. En het stomme is...bijna iedereen zegt ooooh had die erin gelaten, super origineel. Vind hem gewoon vies en ranzig. Er komen nu mooie witte en grijze tegels in en een hangtoilet... en er is een plafondje gebouwd door mijn man met halogeen spotjes erin. Dat vieze groene ding...bah.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Theedoosje schreef:Goed bezig Mozz!
Die wc was echt ehm ouderwets
Ja vreselijk. En het stomme is...bijna iedereen zegt ooooh had die erin gelaten, super origineel. Vind hem gewoon vies en ranzig. Er komen nu mooie witte en grijze tegels in en een hangtoilet... en er is een plafondje gebouwd door mijn man met halogeen spotjes erin. Dat vieze groene ding...bah.
haha ja origineel is het zeker whaha. Maar nee ik zou hem er ook uitgehaald hebben hoor Ik ben erg benieuwd naar het resultaat En ook van de trap
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben net wakker.. Vriendlief ligt nog te slapen, ik vind het zonde met dit mooie weer op bed te blijven
Ik heb wel goed geslapen, en kreeg net een lief een smsje van me moeder met de vraag of ik wel thuis gekomen was. (er was in de buurt van een feestje waar ik heen ging een ernstig ongeluk geweest. Ik heb de blauwe lichten ook wel gezien. Maar ondanks dat ik niet meer thuis woonde werd mijn moeder toch een beetje ongerust.)
Nou heb haar maar gerust gesteld dat ik thuis ben
Ik ga zo kijken of ik buiten kan zitten (wonen vlak bij een meer, is altijd wind....) En dan heerlijk niets doen, wachten tot vriendlief uit bed is.... En dan maar even te wandelen/fietsen...
Een fijne dag allemaal!
Ik ben net wakker.. Vriendlief ligt nog te slapen, ik vind het zonde met dit mooie weer op bed te blijven
Ik heb wel goed geslapen, en kreeg net een lief een smsje van me moeder met de vraag of ik wel thuis gekomen was. (er was in de buurt van een feestje waar ik heen ging een ernstig ongeluk geweest. Ik heb de blauwe lichten ook wel gezien. Maar ondanks dat ik niet meer thuis woonde werd mijn moeder toch een beetje ongerust.)
Nou heb haar maar gerust gesteld dat ik thuis ben
Ik ga zo kijken of ik buiten kan zitten (wonen vlak bij een meer, is altijd wind....) En dan heerlijk niets doen, wachten tot vriendlief uit bed is.... En dan maar even te wandelen/fietsen...
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, om 10u ben ik uit mijn bed gekropen.
Vandaag geen plannen, gewoon lekker thuis zitten, op ons terras van het zonnetje genieten.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, om 10u ben ik uit mijn bed gekropen.
Vandaag geen plannen, gewoon lekker thuis zitten, op ons terras van het zonnetje genieten.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen allemaal.
Ik heb lekker geslapen. Mijn man is er om 06.00 al uitgegaan omdat Z. al wakker was en kon ik lekker nog wat langer doorslapen. 09.00 werd ik wakker. Wij gaan vanmiddag heerlijk een stukje wandelen in het bos. Verder gaan we niet zoveel doen, lekker rustige dag want mijn man moet vannacht om 03.00 al opstaan want hij gaat 4 dagen in België werken....
Ik heb lekker geslapen. Mijn man is er om 06.00 al uitgegaan omdat Z. al wakker was en kon ik lekker nog wat langer doorslapen. 09.00 werd ik wakker. Wij gaan vanmiddag heerlijk een stukje wandelen in het bos. Verder gaan we niet zoveel doen, lekker rustige dag want mijn man moet vannacht om 03.00 al opstaan want hij gaat 4 dagen in België werken....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goeiemorgen! Ik ben net wakker dochter is bij mijn schoonouders dus we konden even bijtanken. Straks gaan we bij een collega/maatje van mijn man op bezoek, nog voor zijn verjaardag. Verder geen plannen. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
dat is fijn Alex! ff lekker bijtanken op zondag ochtend!
Gast- Gast
Ik heb net geluncht (ja al op tijd ) op ons dakterras in mijn nachthemd Beetje fris maar het was te doen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik heb net geluncht (ja al op tijd ) op ons dakterras in mijn nachthemd Beetje fris maar het was te doen.
Ik heb net mijn ontbijt op
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Theedoosje schreef:Ik heb net geluncht (ja al op tijd ) op ons dakterras in mijn nachthemd Beetje fris maar het was te doen.
ik heb nog helemaal niets op
Gast- Gast
Ik ook niet hahaJade schreef:May schreef:Theedoosje schreef:Ik heb net geluncht (ja al op tijd ) op ons dakterras in mijn nachthemd Beetje fris maar het was te doen.
ik heb nog helemaal niets op
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
goedemiddag inmiddels, lagen gister om 2uur in bed en schrok om half 12 vanmorgen wakker.
ik ga zo lekker douchen en dan straks nog even met de hond buiten spelen. vanavond met het hele gezin naar Gooische vrouwen. ik heb er echt zin in. echt een leuk weekend gehad
fijne dag allemaal!
ik ga zo lekker douchen en dan straks nog even met de hond buiten spelen. vanavond met het hele gezin naar Gooische vrouwen. ik heb er echt zin in. echt een leuk weekend gehad
fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Een zonnige zondagmorgen!
» Een goede zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen