Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

+9
May
Xanna
Roze Roos
TGR
Hoochie
Parisienne
Lotus
minoessepoes
Suus
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  May za 19 maa 2011 - 22:58

Goedemorgen allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen!
Lig nu nog heerlijk in mijn bed maar zie door het kiertje van mijn gordijn dat het heerlijk weer is!
Nog geen plannen voor vandaag maar wil eigenlijk wel wat ondernemen!
Dus daar ga ik nog maar even over nadenken!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:04

Heej May smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:10

Morgen!!!

Wij zijn gisteren zoooo opgeschoten in ons huis...zag het afgelopen winter soms even niet meer zitten, we hebben een oud huis gekocht en er moest nog ZOVEEL aan gebeuren...afgezien van het feit dat dat bergen geld kost, wisten we veel ook gewoon niet. Gelukkig zijn onze lieve papa's weer actief en wij zelf ook...door het mooie weer krijg je toch meer motivatie. Nu zijn de trappen bijna klaar, op de zolder zijn nieuwe leidingen getrokken en stopcontacten gelegd. Dan kan de zolder dicht en wordt dat eindelijk mijn werkkamer. En het toilet is eruit gesloopt en nieuwe kan worden ingebouwd....het gaat weer vooruit.

Hier wat voor en na fotootjes.

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 149558_1659693662033_1527916547_1589672_339429_n

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 189790_1862387889262_1527916547_1951515_8264982_n
plafonnetje gebouwd met spots
Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 195931_1862388809285_1527916547_1951517_680568_n

de trap mijn project
Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 74809_1650167223878_1527916547_1570988_649378_n
lijmvrij nu nog schilderen, kitten en er komen hoogglans zwarte marmeren tegels
Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 190275_1878111642346_1527916547_1975270_4186145_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:13

Goed bezig Mozz! Very Happy

Die wc was echt ehm ouderwets Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:15

Theedoosje schreef:Goed bezig Mozz! Very Happy

Die wc was echt ehm ouderwets Wink

Ja vreselijk. En het stomme is...bijna iedereen zegt ooooh had die erin gelaten, super origineel. Vind hem gewoon vies en ranzig. Er komen nu mooie witte en grijze tegels in en een hangtoilet... en er is een plafondje gebouwd door mijn man met halogeen spotjes erin. Dat vieze groene ding...bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:16

mozzarella schreef:
Theedoosje schreef:Goed bezig Mozz! Very Happy

Die wc was echt ehm ouderwets Wink

Ja vreselijk. En het stomme is...bijna iedereen zegt ooooh had die erin gelaten, super origineel. Vind hem gewoon vies en ranzig. Er komen nu mooie witte en grijze tegels in en een hangtoilet... en er is een plafondje gebouwd door mijn man met halogeen spotjes erin. Dat vieze groene ding...bah.

haha ja origineel is het zeker whaha. Maar nee ik zou hem er ook uitgehaald hebben hoor Very Happy Ik ben erg benieuwd naar het resultaat smile En ook van de trap Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Silver za 19 maa 2011 - 23:19

Goedemorgen,
Ik ben net wakker.. Vriendlief ligt nog te slapen, ik vind het zonde met dit mooie weer op bed te blijven :P
Ik heb wel goed geslapen, en kreeg net een lief een smsje van me moeder met de vraag of ik wel thuis gekomen was. (er was in de buurt van een feestje waar ik heen ging een ernstig ongeluk geweest. Ik heb de blauwe lichten ook wel gezien. Maar ondanks dat ik niet meer thuis woonde werd mijn moeder toch een beetje ongerust.)

Nou heb haar maar gerust gesteld dat ik thuis ben Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 561177

Ik ga zo kijken of ik buiten kan zitten (wonen vlak bij een meer, is altijd wind....) En dan heerlijk niets doen, wachten tot vriendlief uit bed is.... En dan maar even te wandelen/fietsen...

Een fijne dag allemaal! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Snoes za 19 maa 2011 - 23:20

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, om 10u ben ik uit mijn bed gekropen.
Vandaag geen plannen, gewoon lekker thuis zitten, op ons terras van het zonnetje genieten.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Mida4you za 19 maa 2011 - 23:24

Goedemorgen allemaal.

Ik heb lekker geslapen. Mijn man is er om 06.00 al uitgegaan omdat Z. al wakker was en kon ik lekker nog wat langer doorslapen. 09.00 werd ik wakker. Wij gaan vanmiddag heerlijk een stukje wandelen in het bos. Verder gaan we niet zoveel doen, lekker rustige dag want mijn man moet vannacht om 03.00 al opstaan want hij gaat 4 dagen in België werken....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:33

Goeiemorgen! Ik ben net wakker Very Happy dochter is bij mijn schoonouders dus we konden even bijtanken. Straks gaan we bij een collega/maatje van mijn man op bezoek, nog voor zijn verjaardag. Verder geen plannen. Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:37

dat is fijn Alex! ff lekker bijtanken op zondag ochtend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:38

Ik heb net geluncht (ja al op tijd :P) op ons dakterras in mijn nachthemd :P Beetje fris maar het was te doen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  May za 19 maa 2011 - 23:50

Theedoosje schreef:Ik heb net geluncht (ja al op tijd :P) op ons dakterras in mijn nachthemd :P Beetje fris maar het was te doen. Wink

Ik heb net mijn ontbijt op Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:56

May schreef:
Theedoosje schreef:Ik heb net geluncht (ja al op tijd :P) op ons dakterras in mijn nachthemd :P Beetje fris maar het was te doen. Wink

Ik heb net mijn ontbijt op Very Happy

ik heb nog helemaal niets op Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:57

Jade je moet wel wat eten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Snoes zo 20 maa 2011 - 0:00

Jade schreef:
May schreef:
Theedoosje schreef:Ik heb net geluncht (ja al op tijd :P) op ons dakterras in mijn nachthemd :P Beetje fris maar het was te doen. Wink

Ik heb net mijn ontbijt op Very Happy

ik heb nog helemaal niets op Embarassed
Ik ook niet haha smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  patjuhhh zo 20 maa 2011 - 0:25

goedemiddag inmiddels, lagen gister om 2uur in bed en schrok om half 12 vanmorgen wakker.
ik ga zo lekker douchen en dan straks nog even met de hond buiten spelen. vanavond met het hele gezin naar Gooische vrouwen. ik heb er echt zin in. echt een leuk weekend gehad Very Happy
fijne dag allemaal!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 0:27

Oh patjuh veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum