Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

+9
May
Xanna
Roze Roos
TGR
Hoochie
Parisienne
Lotus
minoessepoes
Suus
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:56

Razz_ schreef:
Theedoosje schreef:Heej lieve Razz! Jammer dat je vriend moet werken vandaag Sad
Maar van harte gefeliciteeerd!! Very Happy Heb je leuke verjaardag gehad gisteren?

Jazeker was erg gezellig ! Ben alweer 27 --> BIJNA 30 ! pfew ik word oud ! :shock:


pssst.... ik ben 28 Wink Dus wie is er oud? :P whahah Fijn dat het gezellig is geweest Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:57

Ik word 30 dit jaar en hoe langer ik erover nadenk, hoe vervelender ik het vind laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:59

Maple schreef:Ik word 30 dit jaar en hoe langer ik erover nadenk, hoe vervelender ik het vind laughcry

Ik heb er (nog) geen last van Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:00

haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Suus za 19 maa 2011 - 22:03

Haha, ik wou dat ik nog 27 was, ben net 30 geworden... Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:03

goedemorgen allemaal!!

Ik heb echt een kloten nacht gehad!
Heb op de verjaardag een aanval gehad.. en kon hier amper uitkomen.. viel continue weer weg. Uiteindelijk gelukkig thuis in bed gekomen en hier nog weer n aanval gehad.. om 5.30 was ik eindelijk rustig!

Het wordt me echt allemaal wat teveel Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:05

Jade wat naar Sad hug Ik heb het misschien gemist, maar wat voor aanvallen heb je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:06

Theedoosje schreef:Jade wat naar Sad Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 699888 Ik heb het misschien gemist, maar wat voor aanvallen heb je?


PPEA.. k was er zo goed als van af.. maar de laatste tijd steekt het toch weer regelmatig de kop op.. kan alle dingen die ik doe geloof ik niet zo goed aan Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:10

Jade schreef:
Theedoosje schreef:Jade wat naar Sad Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 699888 Ik heb het misschien gemist, maar wat voor aanvallen heb je?


PPEA.. k was er zo goed als van af.. maar de laatste tijd steekt het toch weer regelmatig de kop op.. kan alle dingen die ik doe geloof ik niet zo goed aan Cry

Oow balen zeg Sad Maar het wordt dus weer erger als je teveel hooi op je vork neemt of hoe moet ik dat zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:13

Goedemorgen!

Ik heb zwaar belabberd geslapen en ben ontzettend verdrietig wakker geworden. Droomde dat mijn broertje overleed en ik zag hem steeds terwijl ie overleden was, zowel toen ie klein was al nu, nu ie 22 is...
Was om half 8 al wakkker, net ff gelezen en ga zo koekjes bakken, ff iets anders aan mn hoofd!
De zon schijnt en ga straks lunchen op het terras en daarna de familie van mn vriendje ontmoeten!

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:15

RR> wat naar dat je zo gedroomd hebt Sad Dan wordt je echt beroerd wakker, getsie. Ik hoop dat je lekker kan genieten van je dag. Succes bij het ontmoeten van je schoonfamilie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:16

Theedoosje schreef:RR> wat naar dat je zo gedroomd hebt Sad Dan wordt je echt beroerd wakker, getsie. Ik hoop dat je lekker kan genieten van je dag. Succes bij het ontmoeten van je schoonfamilie Wink

Ja ben er helemaal naar van! En onrustig dus ga zo mn broertje maar s smsen of ie nog leeft! Haha dank je! Ik ben erg benieuwd, helemaal omdat ze zo nieuwsgierig zijn.. Stiekem toch wel een klein beetje spannend haha
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:16

Theedoosje schreef:
Jade schreef:
Theedoosje schreef:Jade wat naar Sad Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 699888 Ik heb het misschien gemist, maar wat voor aanvallen heb je?


PPEA.. k was er zo goed als van af.. maar de laatste tijd steekt het toch weer regelmatig de kop op.. kan alle dingen die ik doe geloof ik niet zo goed aan Cry

Oow balen zeg Sad Maar het wordt dus weer erger als je teveel hooi op je vork neemt of hoe moet ik dat zien?

ja.. nou.. tis allemaal n beetje vaag..

maar het komt er inderdaad op neer dat ik ritme en regelmaat moet hebben. wanneer dit weg is, ik te druk ben, te weinig rust neem, niet goed eet, in een drukke omgeving ben, veel nieuwe dingen meemaak.. dan gaat het gewoon helemaal niet goed..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:18

Aah oke Jade. Heb je ook medicijnen ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:21

Theedoosje schreef:Aah oke Jade. Heb je ook medicijnen ?

nee.. geen medicijnen.. is hierook niet voor,,

@RR wat een vreselijke droom zeg!

Zo heb ik een keer gedroomd dat mn moeder dood ging.. ze zat op bed en vertelde aan mij dat ze kanker had.. op datzelfde moment werd ik bij haar weg getrokken.. kon niet meer bij haar en toen ik weg gehaald werd zag ik haar doodgaan.. het was echt een vreselijke droom! ik heb 's ochtends meteen mn moeder gebeld..

ps. leuk zeg je schoonfamilie ontmoeten! veel plezier vandaag!


Laatst aangepast door Jade op za 19 maa 2011 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:22

Jade schreef:
Theedoosje schreef:Aah oke Jade. Heb je ook medicijnen ?

nee.. geen medicijnen.. is hierook niet voor,,

@RR wat een vreselijke droom zeg!

Zo heb ik een keer gedroomd dat mn moeder dood ging.. ze zat op bed en vertelde aan mij dat ze kanker had.. op datzelfde moment werd ik bij haar weg getrokken.. kon niet meer bij haar en toen ik weg gehaald werd zag ik haar doodgaan.. het was echt een vreselijke droom! ik heb 's ochtends meteen mn moeder gebeld..

Oh oke ja geen idee. Ik ben er niet bekend mee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:23

Aaah wat naar Jade! Ik las je verhaal over je aanval, wat naar zeg!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:28

Roze Roos schreef:
Theedoosje schreef:RR> wat naar dat je zo gedroomd hebt Sad Dan wordt je echt beroerd wakker, getsie. Ik hoop dat je lekker kan genieten van je dag. Succes bij het ontmoeten van je schoonfamilie Wink

Ja ben er helemaal naar van! En onrustig dus ga zo mn broertje maar s smsen of ie nog leeft! Haha dank je! Ik ben erg benieuwd, helemaal omdat ze zo nieuwsgierig zijn.. Stiekem toch wel een klein beetje spannend haha

Ja is ook spannend. Je bent toch benieuwd hoe ze zijn en of het klikt etc. Maar dat komt vast wel goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:31

Idd Theedoosje! Ik ga ervanuit dat het wel goed gaat komen en zo niet dan troost ik mij met de gedachte dat ik altijd weer naar huis kan en hij niet meer thuis woont :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:32

Oow hij woont niet meer thuis, dat scheelt ook ja hahaha. Dus je ziet ze niet zo vaak als dat je je vriend ziet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Xanna za 19 maa 2011 - 22:32

Wat vervelend Jade, hopelijk voel je je nu weer beter! En Roze Roos, dat zijn vervelende dromen. Kan mij voorstellen dat je naar wakker wordt!

Ik heb ook zwaar beroerd geslapen. Mijn vriend vierde gister zijn verjaardag, dus we lagen er pas om 01.30u in. Normaal valt hij als een blok in slaap, maar nu was hij heel onrustig. Dus na een paar ellebogen, een subtiele kopstoot en elke keer het dekbed pikken, was ik het vanmorgen om 07.00u zat Wink

Ben er dus maar uit gegaan! Inmiddels alle afwas van gisteravond weggewerkt, de was uit de droger opgevouwen, een cake gebakken en gedoucht. Meneer ligt nog lekker te slapen, vooruit maar Wink Ik ga mij nu maar eens aankleden en over 20 minuutjes richting mijn ouders en zus, mét cake!

Fijne dag allemaal!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:42

Theedoosje schreef:Oow hij woont niet meer thuis, dat scheelt ook ja hahaha. Dus je ziet ze niet zo vaak als dat je je vriend ziet Very Happy

Hahahaha dat scheelt zeker! Maar de relatie met zijn familie is wel erg goed, dus beetje klik is wel fijn Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:43

Roze Roos schreef:
Theedoosje schreef:Oow hij woont niet meer thuis, dat scheelt ook ja hahaha. Dus je ziet ze niet zo vaak als dat je je vriend ziet Very Happy

Hahahaha dat scheelt zeker! Maar de relatie met zijn familie is wel erg goed, dus beetje klik is wel fijn Wink

maar met je schoonouders klikte het al?

dat zal dit ook wel goed komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:44

Ja voor zover er iets te zeggen was van een uurtje thee, klik leek er wel te zijn :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:53

oow het is de familie van de vriend van RR...ik dacht te lezen moeder Wink Nou ja familie = familie Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum