Dagcafé
+25
silly-one
Kqip
Silver
Moezie
Kabouter
VeryCherry
Chocolate Cookie
Zwerver
_Lacey_
Zwoesj
Toet
klavertje
Serena
Snoes
Suus
Try
Ella
Roze Roos
Burn
Zininzon
May
Jeanette
Qiara
Lotus
Merai
29 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Ja dat zijn geloof iik de vietnamese loempia's, die ik bedoel!
De kleine.... nu heb ik grotere in de oven En bij die vietnamese kan je kiezen uit 2 verschillende sausjes meestal.
Gast- Gast
Ik ben ook gek op loempia's! Heerlijk!
Smikkie, die collega inderdaad ja.
Revaaaaa!
Smikkie, die collega inderdaad ja.
Revaaaaa!
Gast- Gast
Ik ook nietAlex schreef:Die is leuk, Smikkie! Ik durf dat alleen echt niet aan te trekken.
Gast- Gast
Ik vind hem vet leuk! Die jumpsuites zitten echt heel lekker. Ik zou het gewoon doen voor 15 euro. Kun je oefenen, gewoon als je thuis bent .
Gast- Gast
Reva schreef:Ideaal om mee te springtouwen. Dan verlies je je broek niet.
Maar je tieten vliegen er wel uit.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Reva schreef:Ideaal om mee te springtouwen. Dan verlies je je broek niet.
Maar je tieten vliegen er wel uit.
Dan schiet je er nog niks mee op idd.
Gast- Gast
Mijn pyjamabroek zit inmiddels zo straks dat hij al amper uit wil...Reva schreef:Ideaal om mee te springtouwen. Dan verlies je je broek niet.
Vanaf nu trek ik weer elke dag een spijkerbroek aan, en pijn mag het doen, op de blaren zal ik zitten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn pyjamabroek zit inmiddels zo straks dat hij al amper uit wil...Reva schreef:Ideaal om mee te springtouwen. Dan verlies je je broek niet.
Vanaf nu trek ik weer elke dag een spijkerbroek aan, en pijn mag het doen, op de blaren zal ik zitten
Ik moet die van mij allemaal met twee handen vasthouden als ik even naar de wc loop, ontzettend onhandig. Maar ik blijf nog even volhouden tot de Abercrombie in NY
Gast- Gast
Ik heb één pyjamabroek van ralph lauren die ook echt afzakt en meestal alleen nog aan mijn enkels hangt als ik wakker word, maar wanneer die te strak zit dan uhh.. onderga ik eigenhandig liposuctie met een rietje.Reva schreef:Smikkell schreef:Mijn pyjamabroek zit inmiddels zo straks dat hij al amper uit wil...Reva schreef:Ideaal om mee te springtouwen. Dan verlies je je broek niet.
Ik moet die van mij allemaal met twee handen vasthouden als ik even naar de wc loop, ontzettend onhandig. Maar ik blijf nog even volhouden tot de Abercrombie in NY
Gast- Gast
Wat gaan jullie eten? Ik heb net chocoladetaart gehad, en tijdens het film kijken een zak chips bijna leeg gegeten. Straks nog frietjes. Ik heb echt zo'n hekel aan verjaardagen .
Gast- Gast
haha Brennus:P
Ik heb 2 grote loempias op
Smikk> die van Ralph Lauren past nu nog wel goed?
Ik heb 2 grote loempias op
Smikk> die van Ralph Lauren past nu nog wel goed?
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 20 maa 2011 - 6:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb aardappeltjes met paprika, courgette en een schnitzel gegeten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Klinkt goed, May! Wij eten bruinebonensoep bij mijn schoonouders. Ik niet trouwens, ik hou het bij brood, anders trekken mijn maag en darmen het niet zo best.
Gast- Gast
Klinkt lekker May! Morgen moet ik maar weer gezond eten :p. Op deze manier bereik ik nooit mijn streeft gewicht.
Gast- Gast
Niet bang zijn, ik leef nog hoor! Internet doet het alleen niet altijd!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja het smaakte ook goed!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40