Dagcafé
+25
silly-one
Kqip
Silver
Moezie
Kabouter
VeryCherry
Chocolate Cookie
Zwerver
_Lacey_
Zwoesj
Toet
klavertje
Serena
Snoes
Suus
Try
Ella
Roze Roos
Burn
Zininzon
May
Jeanette
Qiara
Lotus
Merai
29 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Burn schreef:Niet bang zijn, ik leef nog hoor! Internet doet het alleen niet altijd!
huh?
Gast- Gast
Gast- Gast
Burn schreef:Niet bang zijn, ik leef nog hoor! Internet doet het alleen niet altijd!
Ehh ...?
Gast- Gast
Groentesoep met aardappels, wortel, brocoli, courgette, ui, knoflook en tabasco :p Eigenlijk dus alle restjes die ik nog had.Brennuss schreef:Wat gaan jullie eten? Ik heb net chocoladetaart gehad, en tijdens het film kijken een zak chips bijna leeg gegeten. Straks nog frietjes. Ik heb echt zo'n hekel aan verjaardagen .
Klinkt als een fantastische dag als ik jouw lijstje zo zie
Gast- Gast
Nou, gelukkig wel. Ik zou er ook nog wel met iemand samen in passenTheedoosje schreef:haha Brennus:P
Ik heb 2 grote loempias op
Smikk> die van Ralph Lauren past nu nog wel goed?
Maar ik ben verliefd om mijn America Today pyjamabroeken en die zitten nu best wel strak.
Als ik ooit een vriendje krijg is dat het eerste was ik voor hem koop. Zo sexy, mannen in AT pyjamabroeken (met 'grote haren' en een gitaar)
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ben nu twee rauwe paprika's en gebakken aardappeltjes aan het eten
Lekker! Dat at A. van de week ook, ze begon met een bakje cherrytomaatjes en tone die op was wilde ze de paprika
Gast- Gast
Kun je ons niet even doodgooien met wat leuke foto's van A?Alex schreef:Reva schreef:Ik ben nu twee rauwe paprika's en gebakken aardappeltjes aan het eten
Lekker! Dat at A. van de week ook, ze begon met een bakje cherrytomaatjes en tone die op was wilde ze de paprika
Gast- Gast
Ik rauwe paprika. Vooral tussen een subwaybroodje. Hmmm!
Zit er verschil in een frituurpan en een friteuse? We zijn toe aan een nieuwe maar het schoonmaken van een friteuse is altijd een kutklus. Toen zag ik deze http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42301&productId=66673#specificaties en vroeg ik me af hoe dat gaat met de olie en zo. Iemand die dit weet?
Zit er verschil in een frituurpan en een friteuse? We zijn toe aan een nieuwe maar het schoonmaken van een friteuse is altijd een kutklus. Toen zag ik deze http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42301&productId=66673#specificaties en vroeg ik me af hoe dat gaat met de olie en zo. Iemand die dit weet?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als avondeten?Jade schreef:ik denk dat ik een kopje cup a soup ga nemen
ja..
Gast- Gast
Ik neem aan dat deze is voor op het gasfornuis?Brennuss schreef:Ik rauwe paprika. Vooral tussen een subwaybroodje. Hmmm!
Gast- Gast
Waarom?Jade schreef:Smikkell schreef:Als avondeten?Jade schreef:ik denk dat ik een kopje cup a soup ga nemen
ja..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom?Jade schreef:Smikkell schreef:Als avondeten?Jade schreef:ik denk dat ik een kopje cup a soup ga nemen
ja..
omdat ik geen zin heb om te koken..totaal geen honger heb ook..
Gast- Gast
Klinkt als een goede maaltijd, Jade.
Smikkie, ik zal jullie vanavond als ik thuis ben wel doodgooien met leuke foto's van A.
Smikkie, ik zal jullie vanavond als ik thuis ben wel doodgooien met leuke foto's van A.
Gast- Gast
Leeeeeeuk Alex167
Ik vond die van A. in het gras zo lief, dat ze nog wat jonger is.
Ik vond die van A. in het gras zo lief, dat ze nog wat jonger is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik neem aan dat deze is voor op het gasfornuis?
Jup. Weet je hoe het werkt?
Gast- Gast
Grrrr kut BB.
Die van A. op het gras staat bij deze op het lijstje. Nog meer verzoekjes?
Pfff, oppassen he Fof?
Die van A. op het gras staat bij deze op het lijstje. Nog meer verzoekjes?
Pfff, oppassen he Fof?
Laatst aangepast door Alex op zo 20 maa 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gewoon vet er in, op het gasfornuis en verwarmen..Brennuss schreef:Smikkell schreef:Ik neem aan dat deze is voor op het gasfornuis?
Jup. Weet je hoe het werkt?
Wij hadden die vroeger thuis.
Kan gewoon blokken vet of vloerbaar vet, en inderdaad makkelijk schoon te maken. Hij geeft geen temp. aan, zoals de electrische en piept uiteraard ook niet als hij klaar is. En ook makkelijker op te bergen dan dat grote apparaat.
Gast- Gast
Reva schreef:Bah, frituurpan in huis stinkt
Niet iedereen heeft een snackbar op de hoek van de straat zitten
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: