Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips gezocht over douchegordijn wassen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tips gezocht over douchegordijn wassen Empty Tips gezocht over douchegordijn wassen

Bericht  Kamperseboekenwurm za 19 maa 2011 - 5:28

Wij willen graag het douchegordijn wassen, zodat de zoom onderaan er weer schoon uitziet.
Nu staat er alleen op dat die op 30 graden moet worden gewassen, maar kan die dan zo in de wasmachine of moet er nog meer gebeuren?

Wie heeft hier tips over?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht over douchegordijn wassen Empty Re: Tips gezocht over douchegordijn wassen

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:35

ik heb geen douchegordijn meer.. maar toen ik er 1 had waste ik hem elke week op 40 graden.. niks mee aan de hand :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht over douchegordijn wassen Empty Re: Tips gezocht over douchegordijn wassen

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:36

Als er 30 graden in staat, dan kan je hem gewoon zo in de wasmachine stoppen; en zodra het klaar is eruit halen en ophangen, dan moet die als het goed is weer helemaal schoon zijn Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht over douchegordijn wassen Empty Re: Tips gezocht over douchegordijn wassen

Bericht  Carmen za 19 maa 2011 - 5:37

Ik heb de mijne 2 weken terug zelfs op 90 graden gewassen (niet bij nagedacht, mijn vriend zei dattie voor het zelfde geld ook kan smelten...oeps) en dat is ook helemaal goed gegaan. Gewoon wassen zoals je alle was doet, en dan ophangen om te drogen, gaat prima!
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht over douchegordijn wassen Empty Re: Tips gezocht over douchegordijn wassen

Bericht  bluppie za 19 maa 2011 - 5:38

gewoon idd op 30 graden wassen, dan komt het wel goed!
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht over douchegordijn wassen Empty Re: Tips gezocht over douchegordijn wassen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum