Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik laat niet over me heen lopen en plaats mezelf met gemak op de eerste plaats. Dáár heb ik geloof ik geen moeite mee. Ik weet wel dat ik van mezélf veel moet. En ja, anderen die lieve dingen zeggen vind ik moeilijk.
Gast- Gast
Sjaan rullez..Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Zucht, steun, kreun...
Ow wat ben je zielig...
Gast- Gast
Pff ik zie op tegen de komende week..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, je gaat een hele drukke week tegemoet he, Merai?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Sjaan rullez..
Danku, danku!
*maakt diepe buiging*
Maar het is ook niet altijd makkelijk als anderen iets leuks, liefs, aardigs over je zeggen. Heb zelf ook vaak moeite met complimentjes maar ik bedenk me altijd maar dat als de ander het niet zou menen, dan zou hij/zij het niet zeggen. En anders is hij/zij een grote leugenaar.
Dusssssssssssss Smikkelltje, neem nu maar van tante Sjaan aan dat jij best first-place mag staan!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Thanx Q! Ja ik weet ook niet helemaal waarom, ergens heb ik er ook wel zin in! Maar eigenlijk voornamelijk het feit dat ik naast alle drukte van de verhuizing ook nog moet werken en moet leren voor mijn tentamen.. Gelukkig heb ik volgende week zaterdag en maandag vrij genomen, maar morgen dus werken en eigenlijk had ik di, wo en do gereserveerd voor mijn tentamen maar nu krijgen we opeens dinsdag de sleutel al. En dan mijn moeder nog, heb even genoeg van haar
Merai- Ratel
Welcome, het is ook wel even heel druk en vol! Fijn dat je zaterdag en maandag wel vrij bent!
Wanneer ga je verhuizen? Vrijdag is het tentamen toch? Wat is er dan met je moeder, bemoeit ze zich er heel veel mee?
Wanneer ga je verhuizen? Vrijdag is het tentamen toch? Wat is er dan met je moeder, bemoeit ze zich er heel veel mee?
Laatst aangepast door Qiara op zo 27 maa 2011 - 14:04; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik ben ook best een koning...
Precies!
Merai, dat klinkt wel even als een heavy periode... Succes ermee!
Meisjes, nu ben ik echt weg... ik vind het wel heel gezellig hier maar er is een tied van komme en er is een tied van goan en die tied van goan is nu gekomme!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Qiara schreef:Wanneer ga je verhuizen? Vrijdag is het tentamen toch? Wat is er dan met je moeder, bemoeit ze zich er heel veel mee?
We gaan volgende week maandag verhuizen, dus de vierde. En vrijdag is mijn tentamen inderdaad! We zouden eigenlijk vrijdag de sleutel krijgen maar nu krijgen we hem dus dinsdag al en dat maakt het nog aantrekkelijker om al aan de slag te gaan en niet te gaan leren . Nee mijn moeder bemoeit zich er niet mee, het is een lang verhaal maar ik heb gewoon een beetje genoeg van haar. Zeker nu mijn schoonmoeder gisteren jarig was en we daar gezellig waren besef ik weer hoe het ook kan zijn.
Merai- Ratel
Maar ik ga jullie ook verlaten dames! Mijn lieve vriendje is ondertussen gedoucht en ligt al in bed dus ik kruip er lekker bij! Slaap lekker!
Merai- Ratel
Oeh, ik snap het, je tentamen heeft voorrang ! Maar als ontspanning kun je misschien alvast het een en ander doen ? Vervelend als je er op zo'n manier mee wordt geconfronteerd .
Dan ga ik ook maar, het is veel te laat voor mij, slaap lekker!
Dan ga ik ook maar, het is veel te laat voor mij, slaap lekker!
Qiara- Ratel
Merai, fijn dat je de sleutel eerder krijgt, maar je hoeft niet eerder te starten, al is het wel aantrekkelijkMerai schreef:Qiara schreef:Wanneer ga je verhuizen? Vrijdag is het tentamen toch? Wat is er dan met je moeder, bemoeit ze zich er heel veel mee?
We gaan volgende week maandag verhuizen, dus de vierde. En vrijdag is mijn tentamen inderdaad! We zouden eigenlijk vrijdag de sleutel krijgen maar nu krijgen we hem dus dinsdag al en dat maakt het nog aantrekkelijker om al aan de slag te gaan en niet te gaan leren . Nee mijn moeder bemoeit zich er niet mee, het is een lang verhaal maar ik heb gewoon een beetje genoeg van haar. Zeker nu mijn schoonmoeder gisteren jarig was en we daar gezellig waren besef ik weer hoe het ook kan zijn.
Moeder verhaal; je weet hoe ik daar over denk. Ik vind jouw houding ook wel knap, ik zou dat niet kunnen. Ook ik zag vandaag op het werk weer hoe het óók zou kunnen. Moeilijk als andere mensen meer om je geven of meer voor je over hebben dan je eigen moeder.
Gast- Gast
Truste..Merai schreef:Maar ik ga jullie ook verlaten dames! Mijn lieve vriendje is ondertussen gedoucht en ligt al in bed dus ik kruip er lekker bij! Slaap lekker!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Merai, fijn dat je de sleutel eerder krijgt, maar je hoeft niet eerder te starten, al is het wel aantrekkelijkMerai schreef:Qiara schreef:Wanneer ga je verhuizen? Vrijdag is het tentamen toch? Wat is er dan met je moeder, bemoeit ze zich er heel veel mee?
Moeder verhaal; je weet hoe ik daar over denk. Ik vind jouw houding ook wel knap, ik zou dat niet kunnen. Ook ik zag vandaag op het werk weer hoe het óók zou kunnen. Moeilijk als andere mensen meer om je geven of meer voor je over hebben dan je eigen moeder.
Lief van je, dankjewel!
Merai- Ratel
Gezellig!
Althans..zo gezellig ben ik nu niet hoor
Althans..zo gezellig ben ik nu niet hoor
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Waarvan?Zero schreef:Ik heb spierpijn
Cheesegirl- Ratel
*Anousch schreef:What's up Carola??
Laatst aangepast door Carola589 op ma 28 maa 2011 - 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Waarvan?Zero schreef:Ik heb spierpijn
Ik heb me te veel uitgesloofd met sporten, ik ben ook wel een beetje een nerd wat dat betreft
Ik probeer af te vallen, maar ik weiger om mee te doen aan zo'n programma. Dat kan ik ook gewoon niet als ik heel eerlijk ben... ik ben net zo makkelijk te motiveren als een zwanger nijlpaard op schaatsen.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: