Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Dolores schreef:Naar wie ben je geweest?
Ik ben naar Jurk geweest.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Slaap lekker alex!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zero schreef:May schreef:Ik ben vanavond alleen naar het theater geweest Vier mensen hebben mij gevraagd Ben je alleen? Ik Ja (met een big smile) Oh (*stilte*) doe je dat vaker? Nee maar ik heb besloten dat ik het wel vaker ga doen Oh. En dan lopen ze weer weg. En verder wat blikken toen ik in mijn eentje mijn pauze drankje stond te nuttigen. Maar goed ik heb echt een hele leuke avond gehad, gigantisch gelachen en dat is het belangrijkste
Edit: Klopt die blikken vulde ik zelf in, maar door de vier mensen werd ik echt raar aangekeken. Maar maakt mij ook niet uit hoor. Maar had liever gezien dat ze een leuk gesprek met mij aanknoopten
Respect!
Dank je
May- Ratel
Smikkell schreef:Nou, doe nou niet net of dat iets heel raars is..
Ghehe, sinds ik dit topic 'volg' heb ik gelezen over soorten alcohol waar ik het bestaan niet eens van kende
Maar het was ook niet überserieus bedoeld, gelukkig
May, wat super dat je dat gedaan hebt! Ik heb het ook wel eens gedaan en als je er zelf niet moeilijk over doet, waarom zou een ander het dan wél doen? En anders zegt het meer over hen dan over jou.
Ik heb hetzelfde gevoel: waarom jezelf leuke avondjes ontzeggen als er niemand mee wilt of kan? Ik ben in mijn eentje naar P!NK geweest, kon weliswaar met zus en haar vriendinnen meerijden, maar zij zaten op de tribune en ik in mijn uppie op het rolstoelpodium. Natuurlijk is het met anderen gezelliger, maar in je eentje kan ook heus wel!
Truste, Alex!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker Alex!
May- Ratel
@ May: Wat leuk dat je het zo naar je zin heb gehad!
Sweety- Ratel
Slaap lekker, Alex!
*Mist geloof ik iets, maarja*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
dat zijn toch echt jou tekortkomingen.Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Nou, doe nou niet net of dat iets heel raars is..
Ghehe, sinds ik dit topic 'volg' heb ik gelezen over soorten alcohol waar ik het bestaan niet eens van kende
Maar het was ook niet überserieus bedoeld, gelukkig
!
Gast- Gast
Wat denk je te missen?Qiara schreef:Slaap lekker, Alex!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:May, wat super dat je dat gedaan hebt! Ik heb het ook wel eens gedaan en als je er zelf niet moeilijk over doet, waarom zou een ander het dan wél doen? En anders zegt het meer over hen dan over jou.
Ik heb hetzelfde gevoel: waarom jezelf leuke avondjes ontzeggen als er niemand mee wilt of kan? Ik ben in mijn eentje naar P!NK geweest, kon weliswaar met zus en haar vriendinnen meerijden, maar zij zaten op de tribune en ik in mijn uppie op het rolstoelpodium. Natuurlijk is het met anderen gezelliger, maar in je eentje kan ook heus wel!
Precies, de laatste jaren heb ik veel van zulk soort dingen laten schieten omdat ik niemand had om mee te gaan. En ik gewoon niet alleen durfde te gaan. Maar heb nu ook zoiets waarom niet, als ik het graag wil zien, dat is toch de belangrijkste reden om gewoon te gaan. En ach tijdens de voorstelling moet je toch je mond houden en kijken. Het is voornamelijk dat je niet even met iemand kan napraten maar ach, dan moeten andere mensen maar gewoon naar mijn betoog luisteren
May- Ratel
I know...Smikkell schreef:dat zijn toch echt jou tekortkomingen.
Ja dat klopt wel, Reev, ik houd wel van een GordonenhetGospelkoor effect....
Maar dan wel in zijn macaroni hoofd periode....
Maar dan wel in zijn macaroni hoofd periode....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat denk je te missen?Qiara schreef:Slaap lekker, Alex!
Iets waarvan ik niet weet wat het is...
Qiara- Ratel
Kijk zo schattig ik was..
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op vr 18 maa 2011 - 13:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
May, ja dat napraten, dat mis ik dan ook (heb t vaker gedaan dan alleen P!NK) want je kunt je verhaal niet echt kwijt of delen met een ander. Maar goed, je hebt wél een leuke avond gehad
Ik moet me ook maar weer eens nuttig gaan maken zit al de hele avond te lanterfanten terwijl ik nog niks heb opgeruimd en morgen moet er gewoon weer worden gewerkt.
Schiet eens op Zero, luie ezel die je bent
:face: het is tijd. De hoogste tijd. U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid!
Schiet eens op Zero, luie ezel die je bent
:face: het is tijd. De hoogste tijd. U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid!
Gast- Gast
Hmm.. dat wordt lastig te ontdekken...Qiara schreef:Smikkell schreef:Wat denk je te missen?Qiara schreef:Slaap lekker, Alex!
Sweety- Ratel
Hm.....Qiara schreef:Smikkell schreef:Wat denk je te missen?Qiara schreef:Slaap lekker, Alex!
Gast- Gast
Bye Zero, werkze morgen!
Qiara- Ratel
Sjaantje schreef:May, ja dat napraten, dat mis ik dan ook (heb t vaker gedaan dan alleen P!NK) want je kunt je verhaal niet echt kwijt of delen met een ander. Maar goed, je hebt wél een leuke avond gehad
Precies en dat is het belangrijkste! En ik zal nu sneller iets alleen ondernemen, en dat vind ik ook wel een groot pluspunt!
May- Ratel
Nakletsen kan gewoon op 't forum.May schreef:Sjaantje schreef:May, ja dat napraten, dat mis ik dan ook (heb t vaker gedaan dan alleen P!NK) want je kunt je verhaal niet echt kwijt of delen met een ander. Maar goed, je hebt wél een leuke avond gehad
Precies en dat is het belangrijkste! En ik zal nu sneller iets alleen ondernemen, en dat vind ik ook wel een groot pluspunt!
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: