Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat te doen bij harde buiken?

+5
Printje
Susan
Flip Fluitketel
Liadan
Pien
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat te doen bij harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen bij harde buiken?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 9:43

Ik had bijna constant harde buiken en ik kon echt alleen ontspannen onder de douche. Maar in eerste instantie zou ik idd even gaan zitten en als dat niet werkt even douchen, maar niet te lang.

Sterkte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen bij harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen bij harde buiken?

Bericht  PiP vr 18 maa 2011 - 9:47

Ow irritant is dan hè!
Ik had er ook aardig veel en vooral op het einde kan het erg pijn doen, je hebt dan gewoon 1 grote knetterharde skippybal.....
Maar ik zou anders als je er erg last van hebt even lekker een warme douche nemen (evt krukje erbij om op te zitten) of als je het hebt een warm bad. Niet te warm natuurlijk dat is weer niet goed voor het kind(max 38 graden)
Of een warme kruik.

Hopelijk gaat het jullie nu eindelijk eens meezitten... Sterkte

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen bij harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen bij harde buiken?

Bericht  Liadan vr 18 maa 2011 - 9:48

Ik heb er tijdens het douchen juist het meeste last van, ik douche zelfs al een paar weken met een douchekrukje, dat scheelt wel veel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen bij harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen bij harde buiken?

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 9:49

Iedereen bedankt voor het meedenken... een warme douche heb ik idd al genomen! Zit nu lekker languit op de bank, het gaat inmiddels een stuk beter en het voelt ook beter!

@Pip, ik hoop het idd ook! heb het nu echt gehad met al het gezeik en gedoe...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen bij harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen bij harde buiken?

Bericht  Bruintje Beer vr 18 maa 2011 - 9:54

Ik heb geregeld harde buiken. Ben daardoor 50% gaan werken op advies van de VK maar w.s ga ik deze week nog minder of geheel stoppen met werken omdat ze nog aanhouden ook al doe ik het rustig aan.
Ik probeer te ontspannen als ik ze heb. Lekker rustig aandoen en niet alles op 1 dag willen doen. Goed verdelen over de week. In bad gaan helpt ook wel.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen bij harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen bij harde buiken?

Bericht  PapillonRose vr 18 maa 2011 - 9:55

Zoals al gezegd hielp een douche hier ook nog weleens. Of een kruik (maar niet te heet natuurlijk). En verder vooral rustig aan doen, even op de bank liggen bijvoorbeeld. Ook kan een zachte massage nog weleens helpen.

Hoop dat je harde buiken gauw wat afnemen, is inderdaad geen fijn gevoel!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen bij harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen bij harde buiken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum