Harde Buiken
+10
Muus
Slakje
Star007
Raven
LDJ
Jezzie
Paper Crown
Pompoen
Ella
Caroow
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Harde Buiken
Ik lig al de hele dag te niksen en toch heb ik steeds harde buiken, 1 per 10 minuten ongeveer. Gister ben ik wel heel druk geweest (dagje Efteling).
Kan dit kwaad? Moet ik iets doen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Harde Buiken
Mijn gynaecoloog zegt altijd bij harde buiken op bed gaan liggen. Zakt het daarna niet af dan moet ik contact opnemen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:Ik lig al de hele dag te niksen en toch heb ik steeds harde buiken, 1 per 10 minuten ongeveer. Gister ben ik wel heel druk geweest (dagje Efteling).
Ik zou gewoon even de verloskundige om raad bellen, waarschijnlijk niets aan de hand, maar misschien wil ze het toch even checken en beter een keer teveel gebeld dan te weinig!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn gyn zei altijd: 10 op een dag is niet erg, 10 in het uur is reden voor controle vroeg in de zwangerschap.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit een harde buik gehad tijdens het niksen. Ik twijfel of ik uberhaupt een harde buik ooit heb gehad maar ik zou even de verlos bellen Caroow!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mee eens!Ponyo schreef:Even een warme douche nemen of bad, als het dan niet afzakt, bellen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mee eens!Ponyo schreef:Even een warme douche nemen of bad, als het dan niet afzakt, bellen!
Hoe gaat het nu?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik denk dat ik blaasontsteking heb.. Wat nu? Hap bellen? Of kan het wachten tot morgenmiddag?
Caroow- Lady Post-a-lot
Gewoon bellen!
Van het weekend was ik gevallen op mijn buik Moest ik van de VK naar het ziekenhuis en dan krijg je zo´n ding om die harde buiken meet. Als ik te vaak harde buiken zou hebben dan moest ik daar blijven!
Gelukkig heb ik toen helemaal geen harde buik gehad. Maar zo´n controle doen ze niet voor niets en ik denk dat het niet echt goed is als je zo vaak een harde buik hebt.
Van het weekend was ik gevallen op mijn buik Moest ik van de VK naar het ziekenhuis en dan krijg je zo´n ding om die harde buiken meet. Als ik te vaak harde buiken zou hebben dan moest ik daar blijven!
Gelukkig heb ik toen helemaal geen harde buik gehad. Maar zo´n controle doen ze niet voor niets en ik denk dat het niet echt goed is als je zo vaak een harde buik hebt.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Bel nou svp die verloskundige op, of moet ik haar persoonlijk gaan halen? Kom op je bent zwanger en je maakt je zorgen en het gaat niet helemaal zoals normaal, reden genoeg om te bellen!! En als je niets hoeft te doen dan verteld ze dat ook heus wel hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik durf de vk niet te bellen zo laat nog
Ze hebben gezegd dat vrijwel alles kan wachten tot kantoortijden en dat bij elke keer als je je zorgen maakt bellen niet nodig is.
Ze hebben gezegd dat vrijwel alles kan wachten tot kantoortijden en dat bij elke keer als je je zorgen maakt bellen niet nodig is.
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat raar Caroow!!!
Gewoon bellen en wel nu!
Hier zeggen ze dat als je het niet vertrouwt, je altijd kunt bellen, al is het midden in de nacht.
Beter een keer teveel, dan te laat, ongeacht welk tijdstip.
Het gaat wel om jouw en je kindje!
Gewoon bellen en wel nu!
Hier zeggen ze dat als je het niet vertrouwt, je altijd kunt bellen, al is het midden in de nacht.
Beter een keer teveel, dan te laat, ongeacht welk tijdstip.
Het gaat wel om jouw en je kindje!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Caroow schreef:Ik durf de vk niet te bellen zo laat nog
Dan zeg je dat je graag van ze wil weten of het kan wachten tot kantoortijden maar dat je het toch niet helemaal vertrouwd. Ik denk dat dat ook als geruststelling voor jou bedoeld was hoor, tenminste zo interpreteer ik het. Mijn verloskundige zei dat ze het echt heel naar zou vinden als ze achteraf van me zou horen dat ik me zorgen had gemaakt maar niet gebeld had, want ze heeft liever dat ik wel bel. En ze zei ook dat ze 's nachts echt heel vaak in touw zijn, dat 's middags voor hun de rotste tijd is om te bellen omdat ze dan vaak slapen. Je kunt ze nu echt wel bellen!! Beter nu dan vannacht!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik neem aan dat jij ook het beste voor jezelf en je kindje wil, dus nee dat kan niet tot morgen wachten!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Zeggen ze dat!? Ongelooflijk! Hier drukken ze me na elk bezoek op het hart dat ik moet bellen als ik het niet vertrouw.
En waarom nu niet bellen? Ze slaapt nu nog niet, vannacht misschien wel en dan lig jij wakker met zorgen.... Echt even bellen hoor!
En waarom nu niet bellen? Ze slaapt nu nog niet, vannacht misschien wel en dan lig jij wakker met zorgen.... Echt even bellen hoor!
Gast- Gast
Ik heb de verlosafdeling platgebeld, dus beter even bellen. Het is hun job, dus dan moeten ze de ongeruste moeders in spé er ook bijnemen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hoe gaat het nu, heb je al gebeld ondertussen?
Heb je verhoging trouwens? Want dat kan echt gevaarlijk zijn!
Heb je verhoging trouwens? Want dat kan echt gevaarlijk zijn!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik vind dat je altijd moet kunnen bellen, maar ik denk niet dat ze hieraan meteen iets gaan doen, ik denk dat ze je aanraden om morgenochtend urine in te leveren bij de huisarts. Maar goed, dat kun je natuurlijk sowieso al doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Eens met Susan. En ik zou ook morgenvroeg even een plasje inleveren bij de ha, misschien vantevoren even bellen dat je zwanger bent en vermoeden hebt van blaasontsteking. Blaasontsteking kan wel harde buiken veroorzaken indd, alleen of je nu ab haalt of morgenvroeg/middag zal niet zo gek veel verschil maken. En ik had na een drukke dag ook altijd de volgende dag pas last van mijn buik, op de dag zelf ook wel, maar het trok altijd door tot de volgende dag.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik ben even gaan douchen en heb daarna met een pittenzak op de bank gelegen en toen ging het een stuk beter. Morgen voor de zekerheid wel even laten testen op blaasontsteking. Dit hoeft geen ochtend urine te zijn? Want ik sta om 5 uur op en dan is de ha nog niet open natuurlijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik ben even gaan douchen en heb daarna met een pittenzak op de bank gelegen en toen ging het een stuk beter. Morgen voor de zekerheid wel even laten testen op blaasontsteking. Dit hoeft geen ochtend urine te zijn? Want ik sta om 5 uur op en dan is de ha nog niet open natuurlijk.
Je kunt de urine wel in de koelkast bewaren.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Haha in de koeling. Ik moet om half 7 werken dus dan moet het tussen de Fristi staan Anders vraag ik mijn vriend het wel even weg te brengen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Harde buiken
» harde buiken
» 4w zwanger en harde buiken?
» Harde buiken en werk
» Harde buiken in bios
» harde buiken