Harde buiken
+4
Monnie
Fiwen
meisje
Ayla
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Harde buiken
Ik heb aan de lopende band harde buiken terwijl ik gewoon rustig zit. Zou het, zou het ?
Gast- Gast
Re: Harde buiken
Ik hoop het voor je! Hoever ben je inmiddels?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Spannend Twellie!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ga een half uur (of langer) in bad of onder de douche zitten... Het warme water zorgt er vaak voor dat de harde buiken afzwakken als het nog niet zo ver is maar juist heviger worden als het wel zo ver is. Succes!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend Twellie! Was je nou nog gestript vorige week? (was jij toch?) Hopen dat het doorzet.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Spannend! Hoe ver ben je? Ben je nog gestript of ga je nog gestript worden? Wanneer ben je bevallen met je dochter?
Ik had hier ook heeeeel vaak harde buiken de laatste weken maar dat zette nooit door (waren ook niet echt pijnlijk verder).
Ik had hier ook heeeeel vaak harde buiken de laatste weken maar dat zette nooit door (waren ook niet echt pijnlijk verder).
Gast- Gast
Ik ben niet gestript en ik ben nog niet uitgerekend, maar wel bijna 39 weken zwanger. De vorige keer ging ik overtijd. Nu hopelijk niet .
Gast- Gast
Ik heb maar 2x harde buiken gehad en dat was 2x voor ik ging bevallen. Hoop voor je dat het doorzet! Spannend hoor.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Haha, bij mij namen de harde buiken ook toe aan het einde,
succes twellie!
succes twellie!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh! Nu maak jij het spannend!
Ik heb 2 weken voorafgaand aan mijn bevalling en al die vervelende krampjes/harde buiken urenlang in bad gezeten, maar helaas hoop dat het bij jou wel werkt!
Ik heb 2 weken voorafgaand aan mijn bevalling en al die vervelende krampjes/harde buiken urenlang in bad gezeten, maar helaas hoop dat het bij jou wel werkt!
Gast- Gast
Spannend!!!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Tot vanochtend zes uur last gehad van harde buiken die soms ook wel pijnlijk waren (ik kon er niet van slapen in elk geval) en toen hield het op helaas!
Gast- Gast
Twellie schreef:Tot vanochtend zes uur last gehad van harde buiken die soms ook wel pijnlijk waren (ik kon er niet van slapen in elk geval) en toen hield het op helaas!
Ik had vanaf week heel vaak harde buiken (meerdere keren in een uur) en ben pas met 38 weken bevallen. Dus hoop niet te hard.
Maar elke zwangerschap is anders, dus wie weet! Succes de laatste loodjes!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Soortgelijke onderwerpen
» harde buiken
» Harde Buiken
» Harde buiken, wat helpt?
» wat te doen bij harde buiken?
» 4w zwanger en harde buiken?
» Harde Buiken
» Harde buiken, wat helpt?