Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting omg. Eindhoven 16 april!

+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 16 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  sanne-84 zo 17 apr 2011 - 7:55

Snoes schreef:Sanne, ik vind jou wel een type om te joggen/hardlopen haha. Ik weet niet hoe ik erbij kom, maar dat vind ik wel bij je passen :P

haha gewoon hardlopen heb ik nog nooit gedaan hoor. maar als ik dan cardio doe in de sportschool dan sta ik idd het liefst op de loopband!

lily: ook jij tnx voor de knuffel. en bedankt voor de gastvrijheid!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 16 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  sanne-84 ma 18 apr 2011 - 7:11

@ snoes: hoe was je werkdag op je nieuw werk??
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 18 apr 2011 - 7:14

Lief dat je het vraagt!

Ik heb het heeel rustig aan gedaan vandaag. Mijn diensthoofd zei ook dat ik me echt niet gelijk in het werk mocht storten, dus dat heb ik ook echt niet gedaan. Ik heb heel weinig gewerkt, kon er niet altijd mijn hoofd bijhouden, maar het is wel echt leuk. Lieve collega's ook, zo fijn!

Edit: hoe gaat het nu met jou meid?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  sanne-84 ma 18 apr 2011 - 7:17

ah das fijn dat het een rustig inkomertje is en dat ze het ook respecteren. blijf dat dan ook doen, dat rustig aan doen;)

hier gaat t.. vanaf gisteravond heb ik het wat zwaarder, wetende dat hij terug is maar ik hem niet zie. wil ook niet zomaar bellen om te vragen hoe het gaat, maar ben wel benieuwd. en smsjes neem ik altijd verkeerd op;)
morgen komt de makelaar, en is hij er ook, dusss.. en gaat de hond een paar dagen mee, dus ist helemaal home alone (en ben al bang 'snachts..)
maar ook dat gaan we overleven!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 18 apr 2011 - 7:39

Ja, ik ga het zeker rustig aan blijven doen. Ik wil niet weer hetzelfde meemaken. Heb het emotioneel nog zwaar genoeg.

Wat vervelend dat het sinds gisteren weer wat moeilijker gaat. Lukt het je wel om hem niet te smsen of te bellen? Morgen lijkt me een moeilijke dag voor jou, ik hoop dat je hem toch een beetje doorkomt. Nu heb je nog je lieve hond bij je waar je nog wat tegen kan praten en die jou wat afleid, maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop kijkt dat hij/zij morgen een paar dagen weg is.

Wanneer ga je informeren naar je eigen mogelijkheden om wat te huren/kopen? Of vind je die stap nog wat moeilijk?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 ma 18 apr 2011 - 7:48

hihi gister is het me niet gelukt om nie te smsen..
vandaag heb ik maar een vriendin gebeld als afleiding en om te relativeren.
morgen komt dan de makelaar, en die kijkt ook naar wat ik kan (en da geeft me dan weer zekerheid hopenlijk)
als we maar eens een weekje verder waren..

maar da geldt voor jou ook, dan heb je je eerste weekje weer gehad (en hopenlijk positieve ervaringen achter de rug) en heb je de sleutel binnen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 18 apr 2011 - 9:13

Ik ben benieuwd wat de makelaar gaat zeggen wat je kan meid. Wil je zelf graag huren of liever kopen als dat kan?
Een weekje verder zou niet slecht zijn Wink.

Ik vind jou overigens echt een topper hoor! Ik heb het idee/gevoel dat jij echt iemand bent die eerst altijd aan anderen denkt en daarna pas aan jezelf. Ik vind jou echt een ontzettend lieve dame, serieus hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 17:58

Snoes wat fijn te lezen dat het zo is gegaan op je werk smile Helemaal geen druk of zo om te moeten. Dat lijkt mij wel fijn voor jou nu.

Sanne je wat dat altijd mag bellen/smsen/pmen he Wink. Ik zou de nachten alleen ook doodeng vinden denk ik. Maar het komt goed. Het is even wennen aan de nieuwe situatie. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 20:22

Snoes, wat fijn dat het op je nieuwe werk zo goed is gegaan, en inderdaad rustig aan doen en alles op jou tempo doen.

Sanne, inderdaad als je weer een week verder was geweest waren er weer een paar dingen geregeld. Hopelijk gaat het gesprek morgen goed met de makelaar. Jammer dat je je hond moet missen Sad kan je ook geen megaknuffel langs je leggen in bed? Ik slaap nog steeds met een knuffel gewoon omdat ik iets vast moet houden ook als er niemand langs me ligt Embarassed *schaam schaam*
En als je afleiding wilt ben je altijd hier welkom hoor, ook mag je me PM-en als je je verhaal kwijt wil hug

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 20 apr 2011 - 4:36

Snoes schreef:Ik vind jou overigens echt een topper hoor! Ik heb het idee/gevoel dat jij echt iemand bent die eerst altijd aan anderen denkt en daarna pas aan jezelf. Ik vind jou echt een ontzettend lieve dame, serieus hug

helaas klopt dat laatste.. ik denk niet altijd (als in mss wel bijna nooit) als eerste aan mezelf. is niet altijd verkeerd,maar soms toch wel. hopenlijk ga ik dat nog een keer afleren.
vind dit forum wel een enorme boost voor mn ego/zelfvertrouwen. heb jullie maar 1x gezien en krijg allemaal lieve berichtjes, complimenten en ga maar door angel denk dan echt waar heb ik da aan verdiend?! maar doet me wel goed!

nou, het huis moet dus verkocht worden.. helaas al wel bang voor. dus nu gaat er (weer) een hoop gebeuren. weet alleen nog niet wanneer, want moeten hier eerst wat kleine dingen doen. en helaas zijn dat geen dingen die ik kan doen.. maar goed, zit hier voorlopig nog wel goed. en als ik er uit moet dan zijn er ook nog wel wat mogelijkheden voor mij, dus daarover ga ik proberen om me nie al te druk te maken;)

hoe is het verder met iedereen??
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 6:39

Sanne wat voor mogelijkheden zou je dan hebben nog? Bij vrienden/ ouders logeren bedoel je tijdelijk?
hug Is de hond nu al weg bij jou? Dat lijkt mij ook wel moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 20 apr 2011 - 6:58

mogelijkheden in de zin van iets huren. kopen raadde hij me niet aan, omdat je deze tijd waarschijnlijk je geld er dan niet uit kan halen waarvoor je het hebt gekocht (probleem hebben we nu dus ook met dit huis) dus is huren beter. en er was allicht nog wel iets om te huren, daar was ie niet bang voor. maar idd, eerst dit huis verkopen.

en de hond is idd voor een paar dagen weg. net op een kl*te avond meegenomen haha. vandaag na het werk ook maar meteen gaan sporten, want ja wat moet ik anders. en zit nu veel te internetten, hier en op datingsites haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 3:26

Jammer dat het huis toch verkocht moet worden Sanne.
Maar goed, het is wel fijn om te horen dat je mogelijkheden hebt wat huren betreft.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:42

ene kant wel rot ja dat je het moet verkopen. Maar ja nu kan je wel helemaal een nieuwe start maken, zonder herinneringen van het 'oude' huis. Dat lijkt mij ook wel fijn.

En van je hond, ja gewoon lekker hier veel kletsen Wink En leuke mannen gezien al op datingsite? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 21 apr 2011 - 8:51

hihi das best goed voor je ego die datingsites;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 9:11

Haha nou, je mag er ook best wel wezen hoor Sanne. Ik vind jou iig een mooie meid!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 18:13

sanne-84 schreef:hihi das best goed voor je ego die datingsites;)

haha ja lekker is dat he Very Happy Ook al zou er niks uitkomen, kan je je wel even goed voelen daardoor, vond ik destijds :P

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 22 apr 2011 - 3:09

Snoes schreef:Haha nou, je mag er ook best wel wezen hoor Sanne. Ik vind jou iig een mooie meid!

tnx:D
en of het nu doorhet goede weer, de complimenten, de onwerkelijkheid of wat dan ook komt geen idee, maar het gaat naar omstandigheden best redelijk!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 3:09

Nou, dat vind ik oprecht fijn om te horen Sanne!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 5:37

sanne-84 schreef:
Snoes schreef:Haha nou, je mag er ook best wel wezen hoor Sanne. Ik vind jou iig een mooie meid!

tnx:D
en of het nu doorhet goede weer, de complimenten, de onwerkelijkheid of wat dan ook komt geen idee, maar het gaat naar omstandigheden best redelijk!

Met Snoes eens smile En super om dit te lezen! Het weer kan goed meespelen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: