Meeting omg. Eindhoven 16 april!
+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers
Pagina 15 van 16
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!
Recept
Bereidingstijd:
20-30 minuten
Keuken:
Amerikaanse keuken
Smaak:
Zoet
Techniek:
Bakken in oven
Soort gerecht:
Banket
Uit eigen keuken:
Nee (i)
Ingrediënten
- 2 kopjes bloem
- 1 zakje bakpoeder
- 3/4 kop gesmolten boter
- 1 kopje lichtbruine basterdsuiker
- 3/4 kop kristalsuiker
- 2 eieren
- 2 zakjes vanillesuiker
- 250 gram witte chocolade
- 250 gram macadamia-noten
- een snuifje zout (of gezouten macademia′s nemen)
Voorbereiding
Over voorverwarmen op 180 graden
Bereidingswijze
Zeef de bloem. Voeg er het bakpoeder en een snuifje zout aan toe. S
melt de boter. Klop het op tot het romig wordt. Roer en voeg de suikers toe. Blijf roeren terwijl je er de eieren bij doet. Hak de chocolade en de macademia′s in kleine blokjes. Meng dit met het deeg.
Maak er ronde vormpjes van. Leg ze op bakpapier op de bakplaat. Steek de bakplaat 20 tot 15 minuten in een oven van 180 graden.
Koekjes op de bakplaat goed laten afkoelen en er dan pas afhalen. Ze horen nog een beetje klef te zijn.
Het recept nog! Ik heb er nog een klein beetje zelfrijzend bakmeel bijgedaan omdat de bloem op was en iets meer boter omdat die hele klont toch al in de pan lag te smelten. Dat verklaart ook waarom ze zo zijn uitgelopen, boter wordt natuurlijk weer vloeibaar in de oven. Verder heb ik maar een beetje gegokt qua hoeveelheden omdat ik met kopjes meten een beetje onhandig vond.
Maar voor herhaling vatbaar, waar is de volgende?
Bereidingstijd:
20-30 minuten
Keuken:
Amerikaanse keuken
Smaak:
Zoet
Techniek:
Bakken in oven
Soort gerecht:
Banket
Uit eigen keuken:
Nee (i)
Ingrediënten
- 2 kopjes bloem
- 1 zakje bakpoeder
- 3/4 kop gesmolten boter
- 1 kopje lichtbruine basterdsuiker
- 3/4 kop kristalsuiker
- 2 eieren
- 2 zakjes vanillesuiker
- 250 gram witte chocolade
- 250 gram macadamia-noten
- een snuifje zout (of gezouten macademia′s nemen)
Voorbereiding
Over voorverwarmen op 180 graden
Bereidingswijze
Zeef de bloem. Voeg er het bakpoeder en een snuifje zout aan toe. S
melt de boter. Klop het op tot het romig wordt. Roer en voeg de suikers toe. Blijf roeren terwijl je er de eieren bij doet. Hak de chocolade en de macademia′s in kleine blokjes. Meng dit met het deeg.
Maak er ronde vormpjes van. Leg ze op bakpapier op de bakplaat. Steek de bakplaat 20 tot 15 minuten in een oven van 180 graden.
Koekjes op de bakplaat goed laten afkoelen en er dan pas afhalen. Ze horen nog een beetje klef te zijn.
Het recept nog! Ik heb er nog een klein beetje zelfrijzend bakmeel bijgedaan omdat de bloem op was en iets meer boter omdat die hele klont toch al in de pan lag te smelten. Dat verklaart ook waarom ze zo zijn uitgelopen, boter wordt natuurlijk weer vloeibaar in de oven. Verder heb ik maar een beetje gegokt qua hoeveelheden omdat ik met kopjes meten een beetje onhandig vond.
Maar voor herhaling vatbaar, waar is de volgende?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Heey lieve meiden!
Ik vond het echt erg gezellig.
@ Sanne: wat ben jij een kanjer! Ik snap zo goed hoe je je voelt. En als je een avondje weg wil, mag je me altijd pm-en. Ondanks vriend heb ik nog tijd genoeg
@ Snoes: oh Snoes wat vervelend. Ik heb je verhaal wel een klein beetje gevolgd op het forum en ik snap heel goed dat je je kl*** voelt. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn als je maandag weer aan het werk gaat. Als je maar weet dat jij heel goed bent in je werk en stomme collega's jou energie niet waard zijn!
@ Okidoki: Ik vind jou ook supersterk! Ik ben heel benieuwd hoe je electricienmeneersoap verder gaat
@ All: Ik vind jullie echt hele leuke meiden, heb nou al zin in de volgende keer
toen ik net thuis was werd ik gebeld dat mijn ouders een ongeluk hebben gehad met de boot. Mijn moeder heeft zwaar gekneusde ribben, een klaplong en vocht achter haar longen. Ik ben de hele avond in het ziekenhuis geweest en ben pas net thuis. Ze moet een nachtje blijven en mag hopelijk morgen weer naar huis. Ben me kapot geschrokken!
Ik vond het echt erg gezellig.
@ Sanne: wat ben jij een kanjer! Ik snap zo goed hoe je je voelt. En als je een avondje weg wil, mag je me altijd pm-en. Ondanks vriend heb ik nog tijd genoeg
@ Snoes: oh Snoes wat vervelend. Ik heb je verhaal wel een klein beetje gevolgd op het forum en ik snap heel goed dat je je kl*** voelt. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn als je maandag weer aan het werk gaat. Als je maar weet dat jij heel goed bent in je werk en stomme collega's jou energie niet waard zijn!
@ Okidoki: Ik vind jou ook supersterk! Ik ben heel benieuwd hoe je electricienmeneersoap verder gaat
@ All: Ik vind jullie echt hele leuke meiden, heb nou al zin in de volgende keer
toen ik net thuis was werd ik gebeld dat mijn ouders een ongeluk hebben gehad met de boot. Mijn moeder heeft zwaar gekneusde ribben, een klaplong en vocht achter haar longen. Ik ben de hele avond in het ziekenhuis geweest en ben pas net thuis. Ze moet een nachtje blijven en mag hopelijk morgen weer naar huis. Ben me kapot geschrokken!
Gast- Gast
En een hele dikke voor alle meiden die het nodig hebben!
Gast- Gast
Sanne, ons huis is voor mij eigenlijk wel pure ontspanning. Ik kijk er zo naar uit, we moeten er helemaal niet veel in klussen (enkel op de bovenverdieping plafonds schilderen, that's it) dus dat brengt voor mij geen stress mee gelukkig. Maar het is wel zoals je zegt hoor, het is zo fijn om eraan toe te kunnen geven, weten dat ik écht wat heb, dat ik me niet aanstel. Ik ga nu naar het medisch secretariaat (ik heb als studie medical management assistant gedaan). Even weg van alle hectische drukte, dat heb ik nu nodig. En misschien dat ik in de toekomst wel weer naar een polikliniek zal gaan, maar voor nu even rustig aan.
Okidoki, het was gewoon fijn om mensen om me heen te hebben, dus daar zijn jullie prima in geslaagd . Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met jouw elektricien gaat aflopen
Appeltje, je hebt gelijk hoor, mijn collega's (naja, niet allemaal natuurlijk, er zitten ook schatten bij!) zijn het niet waard. Maar goed, waar ik nu ga werken, daar zie ik ze normaal gesproken niet. Maar ik ga er wel weer heen binnen x aantal weken, gewoon om te laten zien dat ik hier sterker uit ben gekomen (en sowieso omdat ik daar mijn plekje nog moet leegmaken en alles afronden etc). De laatste tijd heb ik niet zo goed voor mezelf gezorgd, het kon me zelfs weinig schelen hoe ik eruit zag. Terwijl ik nu (met momenten) weer blaak van zelfvertrouwen en ik het heerlijk vind om me op te maken
Maar wat naar van je oduers zeg! Hebben ze zelf een boot? Ik hoop dat je moeder morgen gewoon naar huis mag!!
Anyway, ik wil het topic niet om mij laten draaien, dus terug on topic
Okidoki, het was gewoon fijn om mensen om me heen te hebben, dus daar zijn jullie prima in geslaagd . Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met jouw elektricien gaat aflopen
Appeltje, je hebt gelijk hoor, mijn collega's (naja, niet allemaal natuurlijk, er zitten ook schatten bij!) zijn het niet waard. Maar goed, waar ik nu ga werken, daar zie ik ze normaal gesproken niet. Maar ik ga er wel weer heen binnen x aantal weken, gewoon om te laten zien dat ik hier sterker uit ben gekomen (en sowieso omdat ik daar mijn plekje nog moet leegmaken en alles afronden etc). De laatste tijd heb ik niet zo goed voor mezelf gezorgd, het kon me zelfs weinig schelen hoe ik eruit zag. Terwijl ik nu (met momenten) weer blaak van zelfvertrouwen en ik het heerlijk vind om me op te maken
Maar wat naar van je oduers zeg! Hebben ze zelf een boot? Ik hoop dat je moeder morgen gewoon naar huis mag!!
Anyway, ik wil het topic niet om mij laten draaien, dus terug on topic
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes zou ik mogen vragen wat jij voor werk deed?
gewoon nieuwsgierig hoor!
gewoon nieuwsgierig hoor!
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Oh Appeltje dat is heftig Ik hoop dat het nu beter gaat.
Nobucta> tnx voor recept! Heb hem opgeslagen EN waarschijnlijk is de meeting bij mij
Nobucta> tnx voor recept! Heb hem opgeslagen EN waarschijnlijk is de meeting bij mij
Gast- Gast
@ snoes
Volgens mij weet ik nu echt wie je bent in het echt zeg maar. Jouw gezicht kwam me altijd al wel bekend voor in het echt maar ik wist echt niet waarvan dus ik dacht ze zal wel gewoon een bekend gezicht hebben. (In het echt niet op het forum) maar ik heb natuurlijk weleens een foto van je voorbij zien komen op het forum en daar kom je me natuurlijk bekend van voor. Snappie? Natuurlijk ook door dingen die je zegt over de afdeling, ziekenhuis, burn out. En zoiezo dat je in het echt een hartstikke aardige meid bent en dan blijft diegene wat hangen met de dingen die je onthoudt. Bij iemand die ik stom vind zou ik dat niet onthouden ook al herken ik die :-p
Maar nu heb ik een 'vermoeden' dat ik wel echt weet wie je bent heel plotseling. Heel toevallig want ken je helemaal niet goed, alleen maar van zien. Maar je hoeft het ook helemaal niet te zijn!!
Groetjes.
Volgens mij weet ik nu echt wie je bent in het echt zeg maar. Jouw gezicht kwam me altijd al wel bekend voor in het echt maar ik wist echt niet waarvan dus ik dacht ze zal wel gewoon een bekend gezicht hebben. (In het echt niet op het forum) maar ik heb natuurlijk weleens een foto van je voorbij zien komen op het forum en daar kom je me natuurlijk bekend van voor. Snappie? Natuurlijk ook door dingen die je zegt over de afdeling, ziekenhuis, burn out. En zoiezo dat je in het echt een hartstikke aardige meid bent en dan blijft diegene wat hangen met de dingen die je onthoudt. Bij iemand die ik stom vind zou ik dat niet onthouden ook al herken ik die :-p
Maar nu heb ik een 'vermoeden' dat ik wel echt weet wie je bent heel plotseling. Heel toevallig want ken je helemaal niet goed, alleen maar van zien. Maar je hoeft het ook helemaal niet te zijn!!
Groetjes.
Laatst aangepast door remover27 op za 16 apr 2011 - 22:56; in totaal 6 keer bewerkt
remover27- Fluisteraar
remover27 schreef:
*
Tegen wie heb je het?
Laatst aangepast door Theedoosje op za 16 apr 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tegen wie heb je het? [/quote]
sorry ik heb het tegen snoes.
Laatst aangepast door remover27 op za 16 apr 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
remover27- Fluisteraar
Oh oke Ik dacht tegen mij omdat ik nog reageerde er tussendoor, maar ook Snoes omdat je zei oke ik zal maar eerlijk zijn
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh oke Ik dacht tegen mij omdat ik nog reageerde er tussendoor, maar ook Snoes omdat je zei oke ik zal maar eerlijk zijn
yeps omdat ik van tevoren heel oppervlakkig vroeg waar ze nou werkte zodat ik het niet uit hoefde te leggen. Maar vind toch dat ik eerlijk moet zijn.
Ik heb mijn post aangepast dus diegene die je nu hebt gequeot (of hoe schrijf je dat) is anders ;-)
remover27- Fluisteraar
Ja eerlijkheid is wel zo fijn, vind ik. En heb even dat stukje uit de quote gehaald.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja eerlijkheid is wel zo fijn, vind ik. En heb even dat stukje uit de quote gehaald.
yeps natuurlijk. Maar had er ook voor kunnen kiezen gewoon niks te zeggen toch? was ook niet erg geweest dan had ik het gewoon zelf geweten.
Jou ken ik ook theedoosje alleen van msn en de laarzen/ketting destijds. Maar dat is iets anders.
remover27- Fluisteraar
Ik weet dus echt even niet meer wie je bent. Weet je nog wat voor laarzen het waren? Of wat voor ketting?
En idd je had ook niks kunnen zeggen idd
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik weet dus echt even niet meer wie je bent. Weet je nog wat voor laarzen het waren? Of wat voor ketting?
ja het waren laarzen van esprit witte met veters en een rits.
En van jouw ik ik een groen/geel armbandje met ketting gehad. Met kralen geregen en met hartjes geloof ik heb hem vast nog ergens liggen.
Ik onthoud dingen altijd heeel erg goed. Wat mensen vertellen of wat ik opvang. Komt natuurlijk omdat ik zelf wat stiller ben, ben echt een serveerder meestal. Zie ook altijd erg snel als er iets tussen mensen zeg maar b.v op het werk, familie.
Dus vandaar dat ik jouw heb onthouden. Bij mensen die ik stom vind heb ik dat eigenlijk nooit dat gaat het ene oor in en het andere uit.
remover27- Fluisteraar
Grappig dat je dat zo goed onthoud joh, ik ben daar juist zo slecht in. Maar witte laarzen...kan mij even niet meer voor de geest halen. Of as het niet wit wit maar gebroken wit of zo? (heb je foto van de armband/ketting?)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Grappig dat je dat zo goed onthoud joh, ik ben daar juist zo slecht in. Maar witte laarzen...kan mij even niet meer voor de geest halen. Of as het niet wit wit maar gebroken wit of zo? (heb je foto van de armband/ketting?)
ooh ja gebroken wit.
nee heb er geen foto van
Maar dat is verder ook onbelangrijk haha.. dat laarzen stukje, maar was toen gewoon leuk.
remover27- Fluisteraar
haha ja maar ben gewoon even benieuwd whaha. Stom dat ik het mij niet meer kan herinneren. Hoe heette je eerst op forum? (anders in PM?)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:haha ja maar ben gewoon even benieuwd whaha. Stom dat ik het mij niet meer kan herinneren. Hoe heette je eerst op forum? (anders in PM?)
Dat weet ik niet meer hoor, echt niet!!
Volgens mij heel lang een paar letters alleen maar om mee te lezen.
remover27- Fluisteraar
@ snoes; gelukkig dat het huisje je meer afleiding dan stress geeft.
heel veel sterkte deze week (en verder), en veel plezier volgende week met je sleutel!
@ appel; dankje!!!
en jeetje zeg wat heftig, heb je ff pm'tje gestuurd.
@nobucta: die ga ik binnenkort eens maken! moet nu veel afleiding zoeken he;) haha
en de rest ook bedankt voor de gezelligeheid!
heel veel sterkte deze week (en verder), en veel plezier volgende week met je sleutel!
@ appel; dankje!!!
en jeetje zeg wat heftig, heb je ff pm'tje gestuurd.
@nobucta: die ga ik binnenkort eens maken! moet nu veel afleiding zoeken he;) haha
en de rest ook bedankt voor de gezelligeheid!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
remover27 schreef:Theedoosje schreef:haha ja maar ben gewoon even benieuwd whaha. Stom dat ik het mij niet meer kan herinneren. Hoe heette je eerst op forum? (anders in PM?)
Dat weet ik niet meer hoor, echt niet!!
Volgens mij heel lang een paar letters alleen maar om mee te lezen.
Oh oke
Heej Sanne! Heb je goed geslapen?
Gast- Gast
vaak wakker geweest, maar wel weer redelijk snel ingeslapen. en de hond toch maar weer een nachtje mee naar boven genomen;)
en vanomrgen alweer gesport (je moet toch wat..)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:vaak wakker geweest, maar wel weer redelijk snel ingeslapen. en de hond toch maar weer een nachtje mee naar boven genomen;)
Fjn dat je dan toch weer redelijk snel kon inslapen. En ja de hond bij je gewoon doen hoor.
En goed bezig jij met sporten
Gast- Gast
Sanne, ik vind jou wel een type om te joggen/hardlopen haha. Ik weet niet hoe ik erbij kom, maar dat vind ik wel bij je passen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
hallo dames, wat hebben jullie weer flink gekletst
Snoes, ik dacht al dat er iets was omdat je inderdaad maar wat stilletjes erbij zat. Weet nu wel waardoor het komt het inderdaad het is niet iets wat zo 123 opgelost is, het heeft tijd nodig. Hopelijk gaat het morgen op je nieuwe werk goed
Sanne, fijn dat je toch iets hebt kunnen slapen en inderdaad gewoon de hond meenemen als je daar behoefte aan hebt hoor. Het is tenslotte ook niet niks. Ook voor jou een
Snoes, ik dacht al dat er iets was omdat je inderdaad maar wat stilletjes erbij zat. Weet nu wel waardoor het komt het inderdaad het is niet iets wat zo 123 opgelost is, het heeft tijd nodig. Hopelijk gaat het morgen op je nieuwe werk goed
Sanne, fijn dat je toch iets hebt kunnen slapen en inderdaad gewoon de hond meenemen als je daar behoefte aan hebt hoor. Het is tenslotte ook niet niks. Ook voor jou een
Gast- Gast
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Eindhoven 12 maart
» Meeting dordrecht 23 april
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Meeting Eindhoven
» Meeting dordrecht 23 april
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Meeting Eindhoven