Meeting omg. Eindhoven 16 april!
+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers
Pagina 9 van 16
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!
Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Razz_ schreef:@ Nobucta, hoe komt het eigenlijk dat je wel tegen ananas uit blik kunt en tegen vers niet?
Ik heb de zalm, wraps, sla en kruidenkaas in huis dus ik neem het zaterdag zeker mee ! Misschien dat ik het van te voren al maak en anders wel bij Lily thuis als dat mag
ik heb ipv zalm, kifilet whaha Leuk 2 varianten!
Oeh lekker ! Die maak ik ook vaak. Hoe maak jij ze?
Ik met broodbeleg kipfilet, sla en honing/dille/mosterd saus
Als ik broodbeleg kipfilet doe doe ik dat met roomkaas en sla er bij......als ik het met gebakken kipfilet (krokante) doe dan doe ik met sla en honing mosterd dressing
Gast- Gast
Hartstikke fijn kwart voor een is prima, al denk ik niet wat we er 3 kwartier op rijdenNobucta schreef:Storm; Ja. Ik moet toch even keren, dus dan rijd ik wel een blokje om erlangs. Kwart voor één?
Gast- Gast
Oeh lees ik nou krokante kipfilet met honing mosterd dressing?
Gast- Gast
Mocht het nodig zijn mag je ze ook bij mij maken hoor razz.
Gast- Gast
Storm schreef:Hartstikke fijn kwart voor een is prima, al denk ik niet wat we er 3 kwartier op rijdenNobucta schreef:Storm; Ja. Ik moet toch even keren, dus dan rijd ik wel een blokje om erlangs. Kwart voor één?
Ik rij meestal er een half uurtje op naar Eindhoven, en je kan goed doorrijden want je zit niet in de drukte op dat tijdstip. Maar het is niet erg hoor als jullie iets eerder zijn ik zorg gewoon dat alles klaar staat
Gast- Gast
Storm schreef:Oeh lees ik nou krokante kipfilet met honing mosterd dressing?
haha jaa maar die neem ik niet mee helaas Storm Andere keer goed?
Gast- Gast
Storm schreef:Hartstikke fijn kwart voor een is prima, al denk ik niet wat we er 3 kwartier op rijdenNobucta schreef:Storm; Ja. Ik moet toch even keren, dus dan rijd ik wel een blokje om erlangs. Kwart voor één?
Jullie mogen ook nog even langs station Eindhoven om mij op te halen
Gast- Gast
Hoi meiden,
Klinkt allemaal erg gezellig. Is er nog plek voor 1 persoon meer?
Ii twijfelde eerst maar het lijkt me toch wel erg gezellig.
Klinkt allemaal erg gezellig. Is er nog plek voor 1 persoon meer?
Ii twijfelde eerst maar het lijkt me toch wel erg gezellig.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Als het aan mij ligt is er zeker nog plek Lotus Leuk dat je toch mee wil!
Gast- Gast
Tuurlijk is er plaats, ik haal gewoon bij de buurvrouw een paar tuinstoelen bij
Gast- Gast
Lily schreef:Tuurlijk is er plaats, ik haal gewoon bij de buurvrouw een paar tuinstoelen bij
Ik ben wel benieuwd wat je wil maken Lotus? Of mee wil nemen?
Gast- Gast
Als je wilt komen lotus moet je maar ff een PM sturen, dan mail ik je m`n adres en evt telefoonnummer (weet niet waar je vandaan moet komen)
Gast- Gast
Ik ga er even oven denken wat ik kan maken. Ik heb er wel zin in
Lotus_- Prater
ik heb er ook zin in en misschien kan je miniworstenbroodjes maken/meenemen ?
Gast- Gast
Dat is wel een goede. Als ik genoeg tijd heb maak ik ze zelf en anders ga ik er halen.
Lotus_- Prater
jeetje wat vele reacties hier inmiddels! gezellig!
Lotus, hoe meer zielen, hoe meer vreugd;)
en zie nu dat de meeste alles pas klaar maken bij Lily, en dan zit ik me druk te maken om mn salade:S neem gewoon wat fruit mee en snij dat dus daar ter plekke (en een pot perzikken, kan da vocht er altijd nog bij) kijk verder in de winkel nog wel of ik er ook croissants bij doe, da gaak nog nie beloven;)
Lotus, hoe meer zielen, hoe meer vreugd;)
en zie nu dat de meeste alles pas klaar maken bij Lily, en dan zit ik me druk te maken om mn salade:S neem gewoon wat fruit mee en snij dat dus daar ter plekke (en een pot perzikken, kan da vocht er altijd nog bij) kijk verder in de winkel nog wel of ik er ook croissants bij doe, da gaak nog nie beloven;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Haha dan wordt het lekker druk in mijn mini-keukentje En als je alleen je fruit meeneemt is denk ik genoeg hoor, zo goed als iedereen neemt iets mee dus denk dat we meer dan genoeg hebben. Zo niet dan zoek ik nog wel wat lekkers in de kelderkast
Gast- Gast
Stelletje kletskousen!
Maarreh, gezellig hoor, ik heb er ontzettend veel zin in. Kan wel wat afleiding gebruiken!
Maarreh, gezellig hoor, ik heb er ontzettend veel zin in. Kan wel wat afleiding gebruiken!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Stelletje kletskousen!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn hapjes was vergeten te maken en dat ik samen met Nobucta en Storm op zoek moest naar andere dingen en dat zij mij daarom niet aardig vonden!
Heb er wel zin in hoor
Gast- Gast
haha wat een droom appeltje :p
En ik denk dat iedereen er wel zin in heeft zat me gisteren alleen te bedenken dat de tafels waarschijnlijk niet groot genoeg zijn voor ons allemaal. Maar dan pak ik de salontafel er wel bij.
En ik denk dat iedereen er wel zin in heeft zat me gisteren alleen te bedenken dat de tafels waarschijnlijk niet groot genoeg zijn voor ons allemaal. Maar dan pak ik de salontafel er wel bij.
Gast- Gast
Zo, net maar even mijn auto een beetje opgeruimd.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Veel geluncht in de auto laatste weken, dus overal lege verpakkingen die ik dan tijdens het rijden op de bijrijdersstoel gooi. En die dus door de hele auto verspreiden bij een bocht of hard remmen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Veel geluncht in de auto laatste weken, dus overal lege verpakkingen die ik dan tijdens het rijden op de bijrijdersstoel gooi. En die dus door de hele auto verspreiden bij een bocht of hard remmen.
Mijn autootje is ook een grote vuilnisbelt haha. Maargoed ik neem zaterdag de gezinswagen mee en die is wel netjes
Gast- Gast
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Eindhoven 12 maart
» Meeting dordrecht 23 april
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Meeting Eindhoven
» Meeting dordrecht 23 april
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Meeting Eindhoven