Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting omg. Eindhoven 16 april!

+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 9 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:30

Razz_ schreef:
Theedoosje schreef:
Razz_ schreef:@ Nobucta, hoe komt het eigenlijk dat je wel tegen ananas uit blik kunt en tegen vers niet?

Ik heb de zalm, wraps, sla en kruidenkaas in huis dus ik neem het zaterdag zeker mee ! Misschien dat ik het van te voren al maak en anders wel bij Lily thuis als dat mag Very Happy

ik heb ipv zalm, kifilet whaha Very Happy Leuk 2 varianten!

Oeh lekker ! Die maak ik ook vaak. Hoe maak jij ze?

Ik met broodbeleg kipfilet, sla en honing/dille/mosterd saus

Als ik broodbeleg kipfilet doe doe ik dat met roomkaas en sla er bij......als ik het met gebakken kipfilet (krokante) doe dan doe ik met sla en honing mosterd dressing Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 9 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:30

Nobucta schreef:Storm; Ja. Ik moet toch even keren, dus dan rijd ik wel een blokje om erlangs. Kwart voor één?
Hartstikke fijn smile kwart voor een is prima, al denk ik niet wat we er 3 kwartier op rijden Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:31

Oeh lees ik nou krokante kipfilet met honing mosterd dressing? Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 9 Smiley_licking

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:31

Mocht het nodig zijn mag je ze ook bij mij maken hoor razz.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:34

Storm schreef:
Nobucta schreef:Storm; Ja. Ik moet toch even keren, dus dan rijd ik wel een blokje om erlangs. Kwart voor één?
Hartstikke fijn smile kwart voor een is prima, al denk ik niet wat we er 3 kwartier op rijden Wink

Ik rij meestal er een half uurtje op naar Eindhoven, en je kan goed doorrijden want je zit niet in de drukte op dat tijdstip. Maar het is niet erg hoor als jullie iets eerder zijn smile ik zorg gewoon dat alles klaar staat

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:36

Storm schreef:Oeh lees ik nou krokante kipfilet met honing mosterd dressing? Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 9 Smiley_licking

haha jaa maar die neem ik niet mee helaas Storm Sad Andere keer goed? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:45

Storm schreef:

Jullie mogen ook nog even langs station Eindhoven om mij op te halen Wink

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ wo 13 apr 2011 - 7:18

Hoi meiden,
Klinkt allemaal erg gezellig. Is er nog plek voor 1 persoon meer?
Ii twijfelde eerst maar het lijkt me toch wel erg gezellig.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:27

Als het aan mij ligt is er zeker nog plek Lotus smile Leuk dat je toch mee wil!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:28

Tuurlijk is er plaats, ik haal gewoon bij de buurvrouw een paar tuinstoelen bij Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:31

Lily schreef:Tuurlijk is er plaats, ik haal gewoon bij de buurvrouw een paar tuinstoelen bij Wink

Laughing

Ik ben wel benieuwd wat je wil maken Lotus? Of mee wil nemen? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:35

Als je wilt komen lotus moet je maar ff een PM sturen, dan mail ik je m`n adres en evt telefoonnummer (weet niet waar je vandaan moet komen)

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ wo 13 apr 2011 - 8:01

Ik ga er even oven denken wat ik kan maken. Ik heb er wel zin in smile
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:03

ik heb er ook zin in smile en misschien kan je miniworstenbroodjes maken/meenemen ?

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ wo 13 apr 2011 - 8:18

Dat is wel een goede. Als ik genoeg tijd heb maak ik ze zelf en anders ga ik er halen.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 wo 13 apr 2011 - 8:56

jeetje wat vele reacties hier inmiddels! gezellig!
Lotus, hoe meer zielen, hoe meer vreugd;)
en zie nu dat de meeste alles pas klaar maken bij Lily, en dan zit ik me druk te maken om mn salade:S neem gewoon wat fruit mee en snij dat dus daar ter plekke (en een pot perzikken, kan da vocht er altijd nog bij) kijk verder in de winkel nog wel of ik er ook croissants bij doe, da gaak nog nie beloven;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 9:05

Haha dan wordt het lekker druk in mijn mini-keukentje :P En als je alleen je fruit meeneemt is denk ik genoeg hoor, zo goed als iedereen neemt iets mee dus denk dat we meer dan genoeg hebben. Zo niet dan zoek ik nog wel wat lekkers in de kelderkast

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 13 apr 2011 - 10:10

Stelletje kletskousen!

Maarreh, gezellig hoor, ik heb er ontzettend veel zin in. Kan wel wat afleiding gebruiken! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 23:03

Snoes schreef:Stelletje kletskousen!

Maarreh, gezellig hoor, ik heb er ontzettend veel zin in. Kan wel wat afleiding gebruiken! Very Happy

Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn hapjes was vergeten te maken en dat ik samen met Nobucta en Storm op zoek moest naar andere dingen en dat zij mij daarom niet aardig vonden! :shock:

Heb er wel zin in hoor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 23:12

haha wat een droom appeltje :p

En ik denk dat iedereen er wel zin in heeft smile zat me gisteren alleen te bedenken dat de tafels waarschijnlijk niet groot genoeg zijn voor ons allemaal. Maar dan pak ik de salontafel er wel bij.

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 14 apr 2011 - 0:56

Zo, net maar even mijn auto een beetje opgeruimd. Embarassed
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 0:58

haha was het nodig :P

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 14 apr 2011 - 1:15

Veel geluncht in de auto laatste weken, dus overal lege verpakkingen die ik dan tijdens het rijden op de bijrijdersstoel gooi. En die dus door de hele auto verspreiden bij een bocht of hard remmen. :P
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:23

Nobucta schreef:Veel geluncht in de auto laatste weken, dus overal lege verpakkingen die ik dan tijdens het rijden op de bijrijdersstoel gooi. En die dus door de hele auto verspreiden bij een bocht of hard remmen. :P

Mijn autootje is ook een grote vuilnisbelt haha. Maargoed ik neem zaterdag de gezinswagen mee en die is wel netjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:23

haha ik ken het :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: