Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting omg. Eindhoven 16 april!

+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 14 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 6:51

hi meiden
jullie waren idd gezellig en een aangename afleiding;)
en hoewel ik zelf wel merkte dat het af en toe moeilijk was werd er wel gezegd dat ik me goed hield, nou hier thuis dus nie meer hoor.. maar da mag eruit!
@snoes je had al wel ergens laten weten dat je afleiding zocht, niet echt gelukt dus?
@razz; succes met je migraine! nu snap ik de zonnebril..

ik wil doorgraag weer mee, maar moet 2 zaterdagen tot half 4 werken, en 1 zaterdag ga ik weg, dus blijft er 1 zaterdag over maar dan kan TD niet.. en juni heb ik mn rooster nog niet.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 14 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 6:51

Meiden ik zal even een nieuw topic openen goed?

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 16 apr 2011 - 6:52

Storm schreef:Hee allemaal, ik ben ook weer thuis. Ik vond het echt super gezellig, heb een hele leuke middag gehad! Heb de laatste uurtjes nog binnen gezeten bij Nobucta, heb haar vriend leren kennen en dat was ook heel gezellig.

Snoesje ik vond je al zo stil. Rot dat je niet lekker in je vel zat hug vond je het wel leuk vandaag?
Wat leuk dat je nog bij Nobucta hebt gezeten!

Ik vond het wel leuk vandaag hoor, ik heb veel geluisterd haha, dus ik heb jullie allemaal weer wat beter leren kennen Wink. Ik zat vandaag gewoon echt met een enorme krop in mijn keel, tranen stonden me vaak zo hoog, en ik weet niet eens waarom..

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 6:53

Snoes schreef:Nouja, het gaat al beter dan pakweg een maand geleden hoor, maar het heeft tijd nodig.
Een burn-out veeg je niet in 1, 2, 3 uit natuurlijk. Ik hoop dat het weer beter gaat van zodra ik weer aan het werk ga (normaal gesproken maandag)

Ik wil je even een dikke hug geven. Ik hoop dat het maandag goed gaat smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 6:53

Sanne ik vond het knap dat je je zo groot hield hoor, respect voor jou.

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 16 apr 2011 - 6:53

Razz_ schreef:Meiden ik zal even een nieuw topic openen goed?
Ja, misschien inderdaad handig om een nieuw topic te openen voor een nieuwe meeting. Anders is het zo onoverzichtelijk.

Kan er hier evt nog nagepraat worden over vandaag.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 6:54

Snoes schreef:
Storm schreef:Hee allemaal, ik ben ook weer thuis. Ik vond het echt super gezellig, heb een hele leuke middag gehad! Heb de laatste uurtjes nog binnen gezeten bij Nobucta, heb haar vriend leren kennen en dat was ook heel gezellig.

Snoesje ik vond je al zo stil. Rot dat je niet lekker in je vel zat hug vond je het wel leuk vandaag?

Ik vond het wel leuk vandaag hoor, ik heb veel geluisterd haha, dus ik heb jullie allemaal weer wat beter leren kennen Wink. Ik zat vandaag gewoon echt met een enorme krop in mijn keel, tranen stonden me vaak zo hoog, en ik weet niet eens waarom..
O dat laatste heb ik eerlijk gezegd niet gemerkt! Wat naar zeg...ik vind het echt enorm klote voor je dat het zo moet gaan en dat je je zo voelt.

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 16 apr 2011 - 6:55

sanne-84 schreef:hi meiden
jullie waren idd gezellig en een aangename afleiding;)
en hoewel ik zelf wel merkte dat het af en toe moeilijk was werd er wel gezegd dat ik me goed hield, nou hier thuis dus nie meer hoor.. maar da mag eruit!
@snoes je had al wel ergens laten weten dat je afleiding zocht, niet echt gelukt dus?
@razz; succes met je migraine! nu snap ik de zonnebril..
Ik vind het ook echt knap hoor, hoe sterk jij je hield. Petje af!

En jawel hoor, het is zeker wel gelukt om wat afleiding te vinden. Ik vond jullie heel fijn gezelschap en ik ben ook echt wel weer meer te weten gekomen over velen van jullie. Alleen was ik vandaag niet het meest aangename gezelschap, excuses!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 6:56

Razz> balen van je migraine Sad Hoop dat het gauw over is. hug

Sanne> leuk je te hebben leren kennen! Ik vond het ook erg gezellig met jou in de auto Very Happy En balen dat wanneer jij kan ik niet kan Sad Wanneer weet jij je rooster van juni?

Lotus_> wanneer weet jij je rooster voor juni?

Storm> gezellig dat je de vriend hebt leren kennen van Nobucta Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 16 apr 2011 - 6:58

Storm schreef:
Snoes schreef:

O dat laatste heb ik eerlijk gezegd niet gemerkt! Wat naar zeg...ik vind het echt enorm klote voor je dat het zo moet gaan en dat je je zo voelt.
Nou nee, ik heb ze ook echt wel tegengehouden smile. Maar alles komt wel weer goed, het heeft wat tijd nodig.

Maandag ga ik overigens weer aan het werk. Ik vind het enorm confronterend hoor, om weer terug naar het ziekenhuis te gaan, ik ben al zolang niet meer gaan werken. Maar ik begin op een andere afdeling, dus ik hoef niet meer terug naar g.ynaecologie. Ik hoop dus dat het allemaal meevalt, ik start iig rustig. Volgende week werk ik maar 3 dagen, de week erop maar 1 dag, de week daarna 4 dagen en daarna hoop ik dat ik het red om weer fulltime te gaan werken. Maar dat zien we tegen die tijd wel weer.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes za 16 apr 2011 - 6:59

Theedoosje schreef:
Snoes schreef:Nouja, het gaat al beter dan pakweg een maand geleden hoor, maar het heeft tijd nodig.
Een burn-out veeg je niet in 1, 2, 3 uit natuurlijk. Ik hoop dat het weer beter gaat van zodra ik weer aan het werk ga (normaal gesproken maandag)

Ik wil je even een dikke hug geven. Ik hoop dat het maandag goed gaat smile
Oh, hier had ik overheen gelezen. Maar dankjewel lieverd! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 6:59

Ja, de ene kat van Nobucta lag heel lief bij mij op schoot :P en haar vriend is een echte kletskous, die was geen seconde stil Very Happy maar wel heel gezellig hoor!

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 7:02

Storm schreef:Sanne ik vond het knap dat je je zo groot hield hoor, respect voor jou.

dank je angel
ik ben een grote prater, en da lucht erg op. moest ook wel ff slikken toen dak smsje kreeg (hoezo toevallig..) maar zodra ik ga denken (wat ik vanmiddag ook echt wel eens heb gedaan) en nu hier thuis kom dan blijf ik ff wat minder groot;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 7:04

sanne-84 schreef:
Storm schreef:Sanne ik vond het knap dat je je zo groot hield hoor, respect voor jou.

dank je angel
ik ben een grote prater, en da lucht erg op. moest ook wel ff slikken toen dak smsje kreeg (hoezo toevallig..) maar zodra ik ga denken (wat ik vanmiddag ook echt wel eens heb gedaan) en nu hier thuis kom dan blijf ik ff wat minder groot;)

hug je mag mij altijd pmen of bellen of zo he. Als je ff wil kletsen of er uit wil gooien wat je dwars zit Wink

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 7:04

jeetje snoes, da wist ik helemaal niet. das weer een nadeel van er later bijkomen?!
enne maar goed dat ik de bijna tranen niet gezien heb, anders hak meegedaan Cry
wil je ook erg veel succes wensen. hoop dat je je zinnen wel een beetje kan zetten op je huisje!
hug
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 7:05

Theedoosje schreef:
sanne-84 schreef:

dank je angel

hug je mag mij altijd pmen of bellen of zo he. Als je ff wil kletsen of er uit wil gooien wat je dwars zit Wink

dankje.
zo lucht het ook wel weer op:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 7:06

Dat is fijn Sanne smile Ik weet niet of je mijn eerdere berichtje gelezen had, maar ik vond het erg gezellig in de auto ook met je smile

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 7:09

Theedoosje schreef:Dat is fijn Sanne smile Ik weet niet of je mijn eerdere berichtje gelezen had, maar ik vond het erg gezellig in de auto ook met je smile
haha daar heb ik idd overheen gelezen.. ik vond het ook gezellig. de volgende keer met mijn eigen auto, dan kunnen we de tractors gewoon inhalen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 7:09

sanne-84 schreef:
Theedoosje schreef:Dat is fijn Sanne smile Ik weet niet of je mijn eerdere berichtje gelezen had, maar ik vond het erg gezellig in de auto ook met je smile
haha daar heb ik idd overheen gelezen.. ik vond het ook gezellig. de volgende keer met mijn eigen auto, dan kunnen we de tractors gewoon inhalen!

haha jeeej Very Happy Dat is wel zo fijn ja Wink Gelukkig draaide hij opgegeven moment af Wink

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 16 apr 2011 - 7:11

sanne-84 schreef:jeetje snoes, da wist ik helemaal niet. das weer een nadeel van er later bijkomen?!
wil je ook erg veel succes wensen. hoop dat je je zinnen wel een beetje kan zetten op je huisje!
hug
Oh nou nee, de vorige meeting had ik hier nog geen 'last' van. Ik ben de zondag na de meeting pas ingestort Wink. Mijn huisarts heeft een paar weken terug de diagnose van burn-out vastgesteld. Kwam heel hard aan, maar ik was er tegelijkertijd ook wel 'blij' mee zeg maar. Ik probeer stilletjes terug omhoog te krabbelen, en daarbij hoorde ook voor mezelf kiezen. Dus ik heb mijn ontslag gegeven bij mijn vorige werkplaats (ik werkte op g.ynaecologie, superleuke dienst, superleuke artsen, maar sommige krengen van collega's!) en wil maandag graag weer beginnen binnen een andere plaats in het ziekenhuis.

De arbeidsgeneesheer wilde me liever nog een paar weken thuishouden, maar daar word ik voor mijn gevoel niet beter van. Ik word nu al gek omdat ik niets om handen heb. Dus ik ga nu maandag weer op mijn gemak beginnen en ga het rustig weer opbouwen.

Zo, in een notendop wat er is gebeurd bij mij zeg maar.

Ik merkte bij jou overigens wel dat je het soms niet even gemakkelijk had en dat dat smsje je wel even wat deed hoor. Maar dat is logisch he!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 7:19

Snoes schreef:
sanne-84 schreef:jeetje snoes, da wist ik helemaal niet. das weer een nadeel van er later bijkomen?!
hug
Oh nou nee, de vorige meeting had ik hier nog geen 'last' van. Ik ben de zondag na de meeting pas ingestort Wink. Mijn huisarts heeft een paar weken terug de diagnose van burn-out vastgesteld. Kwam heel hard aan, maar ik was er tegelijkertijd ook wel 'blij' mee zeg maar. Ik probeer stilletjes terug omhoog te krabbelen, en daarbij hoorde ook voor mezelf kiezen. Dus ik heb mijn ontslag gegeven bij mijn vorige werkplaats (ik werkte op g.ynaecologie, superleuke dienst, superleuke artsen, maar sommige krengen van collega's!) en wil maandag graag weer beginnen binnen een andere plaats in het ziekenhuis.

De arbeidsgeneesheer wilde me liever nog een paar weken thuishouden, maar daar word ik voor mijn gevoel niet beter van. Ik word nu al gek omdat ik niets om handen heb. Dus ik ga nu maandag weer op mijn gemak beginnen en ga het rustig weer opbouwen.

Zo, in een notendop wat er is gebeurd bij mij zeg maar.

Ik merkte bij jou overigens wel dat je het soms niet even gemakkelijk had en dat dat smsje je wel even wat deed hoor. Maar dat is logisch he!

das ook een heftig verhaal hoor!
ergens fijn om toe te mogen geven denk ik na de 'vaststelling' maar snap dat je ook wel weer iets om handen wilt hebben. kun je het huisje dan nog wel aan? is wel veel zo mss..
en hoop dat de nieuwe afdeling (welke?) super goed gaat bevallen!
(maar luister goed naar jezelf!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Okidoki za 16 apr 2011 - 7:30

He wat vervelend Snoes dat je het zo moeilijk hebt. Ik denk dat het inderdaad wel fijn is om langzaamaan weer aan het werk te gaan mits je niet geconfronteerd wordt met je oude collega's/afdeling. Ik merkte wel dat je stilletjes was maar dat je tegen je tranen moest vechten heb ik niet gezien. Ik wil je in ieder geval een dikke knuffel geven en ik vind het fijn dat je je toch wel vermaakt hebt vandaag! hug

En Sanne gewoon lekker alles eruit gooien hoor! Ik weet hoe K*T het is maar het lucht uiteindelijk wel op. En langzaamaan kom je er ook weer bovenop. Twee weken geleden was ik zelf nog een wrak maar opeens kwam er een moment dat ik de knop om kon zetten en zag dat het echt beter is zo en dat ik lekker moet gaan genieten! Maar ik heb ook nog steeds wel moeilijke momenten hoor. Vooral als je alleen thuis bent en echt na gaat denken over de hele situatie en herinneringen aan die tijd. Ook voor jou een dikke knuffel! hug En als je je hart wilt luchten dan kun je me altijd pm'en of toevoegen op Facebook/Hyves. We slepen elkaar wel door die zaterdagavonden heen! Wink
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 7:37

Okidoki schreef:He wat vervelend Snoes dat je het zo moeilijk hebt. Ik denk dat het inderdaad wel fijn is om langzaamaan weer aan het werk te gaan mits je niet geconfronteerd wordt met je oude collega's/afdeling. Ik merkte wel dat je stilletjes was maar dat je tegen je tranen moest vechten heb ik niet gezien. Ik wil je in ieder geval een dikke knuffel geven en ik vind het fijn dat je je toch wel vermaakt hebt vandaag! hug

En Sanne gewoon lekker alles eruit gooien hoor! Ik weet hoe K*T het is maar het lucht uiteindelijk wel op. En langzaamaan kom je er ook weer bovenop. Twee weken geleden was ik zelf nog een wrak maar opeens kwam er een moment dat ik de knop om kon zetten en zag dat het echt beter is zo en dat ik lekker moet gaan genieten! Maar ik heb ook nog steeds wel moeilijke momenten hoor. Vooral als je alleen thuis bent en echt na gaat denken over de hele situatie en herinneringen aan die tijd. Ook voor jou een dikke knuffel! hug En als je je hart wilt luchten dan kun je me altijd pm'en of toevoegen op Facebook/Hyves. We slepen elkaar wel door die zaterdagavonden heen! Wink

we hadden het vanmiddag al over toeval, maar dit is ook toeval; net nu kom ik iemand tegen in zo goed als dezelfde situatie. ben nu al wel blij dat het ergens anders al wel redelijk gaat, en dak mn hondje thuis heb (di-avond gaat ie weer paar dagen weg, dus weer domper)
doe je wel ff pm-en want op hyves zoeken zonder achternaam werkt nie echt;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Lotus_ za 16 apr 2011 - 9:08

Theedoosje schreef:Razz> balen van je migraine Sad Hoop dat het gauw over is. hug

Sanne> leuk je te hebben leren kennen! Ik vond het ook erg gezellig met jou in de auto Very Happy En balen dat wanneer jij kan ik niet kan Sad Wanneer weet jij je rooster van juni?

Lotus_> wanneer weet jij je rooster voor juni?

Storm> gezellig dat je de vriend hebt leren kennen van Nobucta Very Happy

Ik hoop mijn rooster komende week te hebben. Hij wordt meestal rond de 15e gemaakt en in de week erna uitgedeeld.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Lotus_ za 16 apr 2011 - 9:10

Razz_ schreef:Hey meiden ik vond het wederom weer gezellig ! En ik ben de volgende keer zeker weer van de partij !!

Alleen ondanks dat ik m'n zonnebril de hele middag heb opgehad heb ik toch hoofdpijn gekregen (ben migraine patient vandaar dat ik bijna altijd een zonnebril draag) en ik hoop niet dat het gaat doorzetten maar ik ben er bang voor Cry

Ik zal het lijstje even aanvullen. Enne Lotus de volgende keer rij maar met ons mee hoor ! Very Happy

Dat is de volgende keer inderdaad wel makkelijk. Ipv met 2 auto's vanuit hier Wink
Ik heb ook wel veel en snel mijn zonnebril op. Bij mij is het geen migraine, maar ik kan erg slecht tegen scherp/fel licht moet mijn ogen dan zo toe knijpen om iets te zien. Dan maar vlug een zonnebril op.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: