Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting omg. Eindhoven 16 april!

+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 8 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:57

Even een vraagje: kan ik met iemand meerijden naar Lily? Mijn vriend zou me wegbrengen maar dat kan onverwachts niet. Ik moet vanuit Eindhoven komen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 8 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  sanne-84 di 12 apr 2011 - 7:04

ik vind het nog steeds doodeng, maar heb dr wel zin in!
twijfel nog over croisantjes of fruitsalade (moek dan wel daar snijden, anders hebben we bruine appels;)

storm; als je met de trein naar geldrop kan komen kun je de rest wel meerijden.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:44

sanne-84 schreef:ik vind het nog steeds doodeng, maar heb dr wel zin in!
twijfel nog over croisantjes of fruitsalade (moek dan wel daar snijden, anders hebben we bruine appels;)

Allebei heeeel lekker, ik vind het ook doodeng Wink

Heb er wel zin in!

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 12 apr 2011 - 10:35

Storm schreef:Even een vraagje: kan ik met iemand meerijden naar Lily? Mijn vriend zou me wegbrengen maar dat kan onverwachts niet. Ik moet vanuit Eindhoven komen.

Je woont toch bij mij om de hoek zo'n beetje? Dat kan wel dan. Appeltje neem ik ook al mee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 13:58

Nobucta schreef:
Storm schreef:Even een vraagje: kan ik met iemand meerijden naar Lily? Mijn vriend zou me wegbrengen maar dat kan onverwachts niet. Ik moet vanuit Eindhoven komen.

Je woont toch bij mij om de hoek zo'n beetje? Dat kan wel dan. Appeltje neem ik ook al mee.
Oh dat zou heel fijn zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 19:13

oh kunnen wij ook samen rijden???? Ik kom door geldrop?

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 12 apr 2011 - 19:31

Sanne, klinkt beiden eeerg lekker, fruitsalade en croissantjes. Nu mag je zelf de definitieve keuze maken Very Happy

Ik heb er ook heel erg veel zin in meiden, het is zaterdag al en ik dacht dat het best wel mooi weer zou worden Very Happy:D

Lily, kan ik je evt nog helpen met dingetjes klaarzetten of iets klaarmaken oid?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  sanne-84 di 12 apr 2011 - 19:53

Theedoosje schreef:

oh kunnen wij ook samen rijden???? Ik kom door geldrop?

dat is ook helemaal goed!
kzal je wel ff pm'en:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 20:48

Snoes schreef:Sanne, klinkt beiden eeerg lekker, fruitsalade en croissantjes. Nu mag je zelf de definitieve keuze maken Very Happy

Ik heb er ook heel erg veel zin in meiden, het is zaterdag al en ik dacht dat het best wel mooi weer zou worden Very Happy:D

Lily, kan ik je evt nog helpen met dingetjes klaarzetten of iets klaarmaken oid?

pfff ik denk het niet. Ik hoop dat we buiten kunnen zitten, en de tafels staan er al dus moet alleen de stoelen nog derbij zetten. En voor de rest denk ik niet dat ik veel moet klaarzetten want iedereen neemt iets mee :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 20:53

Schiet me nu te binnen of ik wel genoeg stoelen heb :S haha Nah ik kon er bij de buurvrouw lenen als het nodig was smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:12

Dat is lief van je buurvrouw smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:25

haha dat zijn m`n oom en tante Wink zal eens even het topic doorlezen om te kijken hoeveel er komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:44

ik kom op 9 personen en dan is snowflake een twijfelgeval. Met haar erbij kom ik op 10.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:01

Oow das nog lekker clubje Very Happy

En dat het je oom en tante is scheelt wel Very Happy Maar dan nog is het lief Very Happy

En jeeeej ik rijd samen met Sanne84 Very Happy Leuk!

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 13 apr 2011 - 0:31

jee da zijn er idd nogal wat, wel gezellig!
ik ga vrijdag boodschappen doen, dan zal ik eens kijken wat ik insla.. ben nog ff op zoek naar iets voor de fruitsalade waardoor ik het thuis wel kan maken, maar het niet bruin wordt. iemand tips?
lily; moeten we ook nog wat drinken meenemen?
en td; jou zie ik idd als eerste, dan nog maar 7 te gaan haha
tot zaterdag:D
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:33

Sanne komt goed Very Happy
Ik twijfel of ik de wraps al maak of pas bij Lily. Maar dat zie ik wel.
Sanne je kan er citroensap over doen dan verkleuren ze minder snel. Dat doe ik meestal.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 2:01

of de fruitsalade in een bak met water doen en dan kiep je bij mij het water eruit. En ja ik weet niet wat iedereen drinkt maar ik heb wel ranja staan en geloof ook nog sinaasappelsap (ben ik niet zeker van). Heb ook wel wat fris in huis. En dan natuurlijk koffie en thee.

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 13 apr 2011 - 3:17

sanne-84 schreef:jee da zijn er idd nogal wat, wel gezellig!
ik ga vrijdag boodschappen doen, dan zal ik eens kijken wat ik insla.. ben nog ff op zoek naar iets voor de fruitsalade waardoor ik het thuis wel kan maken, maar het niet bruin wordt. iemand tips?

Een paar blikken blikfruit erbij gooien. Heb ik ooit eens aan een cateringbedrijf gevraagd (ben nl allergisch voor verse ananas, niet voor de blikvariant).

Storm, is de kleine AH aan te lopen voor jou?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:14

@ Nobucta, hoe komt het eigenlijk dat je wel tegen ananas uit blik kunt en tegen vers niet?

Ik heb de zalm, wraps, sla en kruidenkaas in huis dus ik neem het zaterdag zeker mee ! Misschien dat ik het van te voren al maak en anders wel bij Lily thuis als dat mag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:22

Nobucta schreef:Storm, is de kleine AH aan te lopen voor jou?
De kleine AH aan *? Dat is bij mij om de hoek Very Happy (haal het zo weer weg)

Laatst aangepast door Storm op wo 13 apr 2011 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:24

Razz_ schreef:@ Nobucta, hoe komt het eigenlijk dat je wel tegen ananas uit blik kunt en tegen vers niet?

Ik heb de zalm, wraps, sla en kruidenkaas in huis dus ik neem het zaterdag zeker mee ! Misschien dat ik het van te voren al maak en anders wel bij Lily thuis als dat mag Very Happy

ik heb ipv zalm, kifilet whaha Very Happy Leuk 2 varianten!

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 13 apr 2011 - 4:24

Storm; Ja. Ik moet toch even keren, dus dan rijd ik wel een blokje om erlangs. Kwart voor één?

Laatst aangepast door Nobucta op wo 13 apr 2011 - 4:27; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 13 apr 2011 - 4:27

Razz_; er zit één of ander enzym in ananas wat die reactie veroorzaakt. Blikananas is al zover bewerkt dat dat enzym er niet meer in zit. Overigens ben ik wel op heel veel dingen getest, maar ananas zat daar niet tussen (als in: niet getest). Maar die reactie is wel zo heftig, dat ik het liever ook niet meer probeer. Zegmaar uurtje of 5 lang zoveel buikpijn dat ik echt lamgeslagen op bed lig en niks meer kan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:27

Theedoosje schreef:
Razz_ schreef:@ Nobucta, hoe komt het eigenlijk dat je wel tegen ananas uit blik kunt en tegen vers niet?

ik heb ipv zalm, kifilet whaha Very Happy Leuk 2 varianten!

Oeh lekker ! Die maak ik ook vaak. Hoe maak jij ze?

Ik met broodbeleg kipfilet, sla en honing/dille/mosterd saus

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:28

Nobucta schreef:Razz_; er zit één of ander enzym in ananas wat die reactie veroorzaakt. Blikananas is al zover bewerkt dat dat enzym er niet meer in zit. Overigens ben ik wel op heel veel dingen getest, maar ananas zat daar niet tussen (als in: niet getest). Maar die reactie is wel zo heftig, dat ik het liever ook niet meer probeer. Zegmaar uurtje of 5 lang zoveel buikpijn dat ik echt lamgeslagen op bed lig en niks meer kan.

Oke dat is wel heftig dan ! Maar goed dat je het weet !

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: