Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting omg. Eindhoven 16 april!

+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 10 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  Rovine do 14 apr 2011 - 1:32

Zo, de buren zijn inmiddels ook op de hoogte van de koekjes vermoed ik. Net even chocolade plat staan stampen met de deegroller. Sta ze nu te maken, met de laptop in de keuken voor het recept.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omg. Eindhoven 16 april! - Pagina 10 Empty Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:36

ik ben benieuwd nobucta smile en ik ga zaterdagochtend de brownies nog maken denk ik

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:41

Lekker hoor Nobucta!

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 14 apr 2011 - 3:03

Ze zijn heel groot geworden. :shock: Ik ze netjes allemaal in een vormpje geperst, maar ze zijn even 3x zo groot en heel plat geworden. Smaaktestje zal nog even uit moeten wijzen of ze wel gelukt zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:19

Nobucta schreef:Ze zijn heel groot geworden. :shock: Ik ze netjes allemaal in een vormpje geperst, maar ze zijn even 3x zo groot en heel plat geworden. Smaaktestje zal nog even uit moeten wijzen of ze wel gelukt zijn.

ohhh ik ben benieuwd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:25

Mijn vriend maakt de hele tijd grapjes over de woonplaats van Lily! Hij vindt het grappig dat het zo'n klein dorpje is Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:26

haha tja kan er niks aan doen. En inderdaad een dorpje met 1100 inwoners :P maar wat vindie er zo grappig aan dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:43

Lily schreef:haha tja kan er niks aan doen. En inderdaad een dorpje met 1100 inwoners :P maar wat vindie er zo grappig aan dan?

Ik vind jou woonplaats zooooo leuk! Echt een supergezellig/warm dorp vind ik het Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 14 apr 2011 - 4:00

En Nobucta, hoe beviel het smaaktestje?

Ik ben benieuwd naar je tuin Lily, die heb ik vorige keer niet gezien denk.

Ik hoop overigens nog steeds dat ik er wel kan geraken, want ik weet nog niet of ik mijn vervangwagen zaterdag nog heb :shock:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:12

ow dat hoop ik ook snoes, en ja de tuin is gewoon een beetje opgepimpt met wat potten e.d. Volgend jaar gaan we er wat aan doen haha. En dames ik moet er wel ff bijvermelden dat in ons huisje ook nog niet alles op orde is :P er hangen nog geen schilderijen e.d.

En appeltje, nu ben ik wel benieuwd waar jij vandaan komt want bijna niemand kent m`n dorpje

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 14 apr 2011 - 4:13

Ze zijn best lekker, maar zien er een beetje wobbelig uit doordat ze zo groot werden, zijn ze aan elkaar gaan plakken. Maar de best gelukte zitten nu in zakjes (kon geen trommel vinden van dat formaat), klaar voor zaterdag.

Oh, terwijl ik dit typ bedenk ik dat Henk nogal dol is op zakjes met dingen erin. Even in de kast leggen dus.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:14

haha ff goed verstoppen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 5:09

Oh, ik vind het dorpje waar Llily woont ook heel leuk hoor smile ik hou van dorpjes, had het liefst in een dorp gewoond.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 5:57

Lily schreef:ow dat hoop ik ook snoes, en ja de tuin is gewoon een beetje opgepimpt met wat potten e.d. Volgend jaar gaan we er wat aan doen haha. En dames ik moet er wel ff bijvermelden dat in ons huisje ook nog niet alles op orde is :P er hangen nog geen schilderijen e.d.

En appeltje, nu ben ik wel benieuwd waar jij vandaan komt want bijna niemand kent m`n dorpje

Lily je huisje ziet er vast prachtig uit, ik ben zo benieuwd!

Jij woont toch in ..? Ik zal het zo weer weghalen Wink

Laatst aangepast door appeltje op do 14 apr 2011 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:23

nja een klein dorpje daaronder, .....

Laatst aangepast door Lily op do 14 apr 2011 - 20:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 9:45

Oooh dat wist ik niet, geen wonder dat het zo lastig te bereiken is met het ov :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 18:08

Zo ik ben er ook eens niet en dan wordt er gezellig gekletst hiiero :P

Sanne ik pm je even over telefoonnummer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:29

appeltje schreef:Oooh dat wist ik niet, geen wonder dat het zo lastig te bereiken is met het ov :P

haha ja er gaat een bus tot VW en vanaf daar heb je een buurtbus :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:49

dames wie drinkt er morgen eigenlijk allemaal thee? Heb namelijk niet zo veel theekommetjes Embarassed Anders ga ik die nog ff bij m`n ouders lenen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:50

Ik hou niet van thee, dus mij mag je overslaan Wink

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ do 14 apr 2011 - 21:53

Ik drink meestal wel thee.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  sanne-84 do 14 apr 2011 - 22:25

Lily schreef:dames wie drinkt er morgen eigenlijk allemaal thee? Heb namelijk niet zo veel theekommetjes Embarassed Anders ga ik die nog ff bij m`n ouders lenen :P

ik drink wel thee.. kan ook wel wat theeglazen meenemen! en div smaken thee?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 22:30

nah ik heb 4 theekommen geloof ik en nog ergens 2 op zolder haha. En thee heb ik wel maar die ligt al enige tijd in de theedoos.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 3:55

Lily schreef:nah ik heb 4 theekommen geloof ik en nog ergens 2 op zolder haha. En thee heb ik wel maar die ligt al enige tijd in de theedoos.

Ik drink ook thee! In plaats van gevulde eieren maak ik tomaatjes gevuld met roomkaas, anders worden het een beetje veel eieren met ook nog eiersalade Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 3:58

oke, ja lotus zou nog theekommen meenemen dat we er zeker genoeg hebben, nu de waterkoker nog afstoffen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: