Meeting omg. Eindhoven 16 april!
+4
Rovine
remover27
Raindrop
Snoes
8 plaatsers
Pagina 5 van 16
Pagina 5 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Re: Meeting omg. Eindhoven 16 april!
appeltje en TD ik heb jullie een PM gestuurd, het schiet me alleen net te binnen dat ik er geen nummer bijgezet heb voor als jullie het evt niet vinden (komt wel goed met een tomtom hoor ) dus als er nog meiden zijn die voor de zekerheid mijn nummer willen dit dan eventjes laten weten,
Gast- Gast
Wie komt er nou allemaal precies?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Lily, Snoes, Theedoosje, Storm, Razz, Nobucta, Appeltje en geloof dat Okidoki ook komt. Snowflake twijfelt geloof ik nog of ze komt. Geloof dat ik dan iedereen gehad heb (sorry als ik iemand vergeten ben )
Gast- Gast
Lily schreef:appeltje en TD ik heb jullie een PM gestuurd, het schiet me alleen net te binnen dat ik er geen nummer bijgezet heb voor als jullie het evt niet vinden (komt wel goed met een tomtom hoor ) dus als er nog meiden zijn die voor de zekerheid mijn nummer willen dit dan eventjes laten weten,
Heb je nummer al
Gast- Gast
Lily schreef:appeltje en TD ik heb jullie een PM gestuurd, het schiet me alleen net te binnen dat ik er geen nummer bijgezet heb voor als jullie het evt niet vinden (komt wel goed met een tomtom hoor ) dus als er nog meiden zijn die voor de zekerheid mijn nummer willen dit dan eventjes laten weten,
Ik kom met het ov, heel misschien kan ik bij mijn ouders een auto meenemen maar anders kom ik met het busje. Kan volgens 9292 met de buurtbus dus ik moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Moet ook nog ff bedenken wat ik ga maken :-)
Gast- Gast
helppppp ik weet het ook nog niet!
Of misschien wel.....houden jullie van wraps, met roomkaas, sla en plakjes kipfilet (die voor op brood zeg maar) ?
Of misschien wel.....houden jullie van wraps, met roomkaas, sla en plakjes kipfilet (die voor op brood zeg maar) ?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:helppppp ik weet het ook nog niet!
JAMMIEEE!! Die zijn ook lekker met gerookte zalm
Gast- Gast
Ja, ik weet ook echt niets hoor.
Ik wil wel een cake bakken, maar wordt het dan allemaal niet wat veel?
Ik wil wel een cake bakken, maar wordt het dan allemaal niet wat veel?
Snoes- Lady Post-a-lot
het was toch een soort verlate lunch iets toch? Anders kan iemand eiersalade maken voor op broodjes of zo? Of een gewone salade of zo? Fruitsalade?
Gast- Gast
haha maare merk al dat ik dus die dag niet teveel moet eten maare is fruitsalade wel makkelijk mee te nemen? Ik bedoel jullie moeten reizen.
Gast- Gast
Oh nouja, als er ook broodjes/sandwiches voorzien worden, wil ik evt wel iets van krabsalade of eiersalade ofzo proberen (!!!!) te maken
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, nou dat mogen jullie een keer komen eten in ons nieuwe huisTheedoosje schreef:Snoes> stoofvlees? hahaha
Snoes- Lady Post-a-lot
Lily schreef:daar hou ik je aan snoes
Ik kan wel eiersalade maken en dan maak ik nog el iets erbij, verzin ik nog wel
Gast- Gast
Doe maar haha. Ik heb eind januari ook nog voor 5 mensen van 't forum stoofvlees gemaakt en die zijn niét ziek geworden!Lily schreef:daar hou ik je aan snoes
Snoes- Lady Post-a-lot
Lijkt gezellig te worden met jullie! Het is voor mij een beetje ver en of ik durf had ik ook nog niet geweten
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dat is lief van je Lily! Ik moet alleen eerst weten hoelang ik erover doe met het ov en of ik kan.
Edit: Ook is het in het weekend en dan geldt mijn OVkaart niet, op dit moment ben ik werkloos dus kan ik moeilijk zo'n duur treinkaartje kopen. Volgende keer beter
Edit: Ook is het in het weekend en dan geldt mijn OVkaart niet, op dit moment ben ik werkloos dus kan ik moeilijk zo'n duur treinkaartje kopen. Volgende keer beter
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
misschien kan je nog zo`n treinkaartje van de kruidvat op de kop tikken? Zo niet, dan volgende keer beter
Gast- Gast
Waar moet je vandaan komen? Voor mij is het maar een heel klein ommetje langs Eindhoven CS te rijden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Waar moet je vandaan komen? Voor mij is het maar een heel klein ommetje langs Eindhoven CS te rijden.
Dat zou voor mij wel fijn zijn eigenlijk want de bus rijdt niet ver genoeg naar Lily's huis dus als je dat misschien zou willen doen
Gast- Gast
Jahoor, ik woon 5 minuten rijden van het station af en vermoed dat mijn navigatie me er toch wel langs stuurt, dus dan is het een kleine moeite.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
nobucta ik stuur jou ook ff een PM met mijn adres en dan heb ik denk ik iedereen gehad
Gast- Gast
Pagina 5 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Eindhoven 12 maart
» Meeting dordrecht 23 april
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Meeting Eindhoven
» Meeting dordrecht 23 april
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Meeting Eindhoven