Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme vraag

+22
TNMN
minoessepoes
Zininzon
rapa nui
Arwyn
Lavendel
Blond
nina
Jeanette
Ella
Mamsie
Aimee
cin-87
Niekske
loura
smooch
Phileine
Zwerver
Feline
Minx
Burn
Beachgirl
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Lavendel za 19 maa 2011 - 1:59

Ze hebben trouwens bij de vero moda hele leuke stoffen skinny's in het donkergroen/grijs/zwart ed voor maar 15 euro oid. Leuk lang shirt met leuke lange ketting erbij en klaar ben je! En voor de zomer even leuke teenslippers halen ipv die badslippers. H&M heeft altijd leuke slippertjes voor maar 4/5 euro.

Stomme vraag - Pagina 3 MMA01_2351_007R_82901
Stomme vraag - Pagina 3 MLA01_2384_034R_83232
Stomme vraag - Pagina 3 MMA01_0776_228R_82831
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Arwyn za 19 maa 2011 - 2:28

Helemaal eens met wat allemaal al gezegd is, haha.
Oh en neem een vriendin mee die echt eerlijk is! Niet eentje die bij alles maar zegt dat het leuk is, maar die eerlijk zegt wat je het beste staat, of de maat goed is, of de kleur leuk is bij jou.. En natuurlijk ook goed kijken of je het zelf echt leuk vindt! Niet iets meenemen alleen omdat anderen het leuk vinden, want jij bent toch degene die het moet dragen.

Oh, als de Hema bh's goed bevallen, wil je dat dan even laten weten? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een paar goede bh's die niet te duur zijn, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 11:10

Wat stoer dat je dat vraagt zeg! Ik vind je een hele leuke meid en denk dat de tips die ze hier hebben gegeven super goed zijn Very Happy.
Ik koop wel mijn bh's bij de speciaalzaken omdat ik vindt dat die veel mooier zitten. De bh's van de hunkemoller doen echt niks voor mij en heb alle soorten en maten aangehad. Ik koop het dan wel altijd in de opruiming en dan betaal je vaak minder dan de helft! Heb vorige week een bh gekocht voor 35 euro. En ik vind dat ze bij zo'n speciaalzaak altijd echt heel goed kijken naar je maat. Bij de hunkemoller hebben ze er (naar mijn idee) weinig verstand van. Wat je ook kunt doen is gewoon een keer passen bij een speciaalzaak en je maat laten meten en dan je bh's toch ergens anders kopen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  rapa nui za 19 maa 2011 - 12:47

Is al eens eerder genoemd maar in de zomer kun je zulke rokjes prima dragen zonder legging. Gewoon met gebruinde benen eronder en leuke schoenen. Ik hoor heel vaak dat mensen een legging onder een rok dragen omdat ze hun benen niet mooi vinden maar ik vind dat die benen dan vaak juist nog meer geaccentueerd worden door die legging. In de winter kan een rokje ook prima en dan natuurlijk wel met legging/panty er onder en laarzen aan. Misschien staat een jasje je ook wel leuk. Of misschien kleed een blousje net mooier dan een shirtje.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 13:12

Ten eerste: stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel!

Ik vind jou qua gezicht jong ogen (weet ik van andere foto's), misschien een paar 'volwassen' asseccoires? Mooi horloge, armband, riem?
En ik denk dat een jasje/bloesje jou ook mooi zou staan.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 19:46

Een goede BH is echt een heel goed idee. Ik haal mijn BH's tegenwoordig altijd bij de Lincherie (o.a. in Gorinchem, tegenover de Oorbel/Hema). Daar helpen ze me supergoed. Wanneer je met de sale gaat, kun je echt nog wel een leuk koopje scoren. Ik had voor 50 euro een Marlies Dekkers, en die zit supergoed! Het is wel verstandig er een beetje meer geld aan uit te geven. Je hebt elke dag een BH aan en je ziet het door al je kleren heen.
Als je er echt niet uitkomt, wil ik wel een keertje een middagje Gorkum in met je Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  minoessepoes za 19 maa 2011 - 21:11

Ik zou inderdaad ook op zoek gaan naar een goede basis. Een goede bh, een mooie spijkerbroek en een mooi colbert, een mooie laars en een leuk sandaaltje.

Wat betreft de spijkerbroek twijfel ik of je wel voor een skinny moet gaan. Ik denk dat je die echt eens aan moet trekken en moet kijken. Een skinny legt heel erg de nadruk op je heupen namelijk, misschien is een mooie broek met rechte pijpen wel net wat mooier bij jouw. Trek er eens een hele boel aan en kijk wat je mooi vind.

Je heb zo te zien hele mooi benen dus ik zou de legging niet dragen. Mocht dat niet prettig zijn i.v.m. het schuren van je bovenbenen kan je er een afgeknipte panty onder dragen (die je dus niet ziet), zo is dat probleem opgelost en kan je je mooie benen showen!

De slippers moet je gewoon weg gooien haha. Misschien zijn ze wel heel praktisch maar ze zijn ook heel lelijk. Koop een leuk sandaaltje voor de zomer en als je er dan nog een praktische slipper bij wil voor naar het stand of onder de douche dan zou ik gaan voor havaianas (daar kan je jaren mee doen).

Ik draag zelf veel basics, simpele witte en zwarte wat langere truitjes of hemdjes en die style in dan af mijn mijn mi moneda ketting, of een andere lange ketting, die heb je al voor 5 euro bij de H&M. Of een mooie grote ring erbij of grote armbanden, dat maakt voor weinig geld een simpele outfit net wat specialer.

Stomme vraag - Pagina 3 DXLA36_81686_03000_51_3734

Stomme vraag - Pagina 3 DXLA11_83068_09090_86_6998
Stomme vraag - Pagina 3 DXLA01_81590_72032_26_3403

Of misschien is het wel leuk om eens te investeren in een goede mooie en hippe zonnebril. Dat is ook wel een leuk cadeautje om te vragen voor je verjaardag bijvoorbeeld.



minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:55

Ik vind dat je je topic titel aan moet passen, dit is namelijk een geniale vraag! Ik zoek nog iemand die voor mij wil winkelen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:25

Zusje van Bert schreef:Ik vind dat je je topic titel aan moet passen, dit is namelijk een geniale vraag! Ik zoek nog iemand die voor mij wil winkelen Stomme vraag - Pagina 3 561177.

We gaan gewoon koppels maken xD Ik kan zelf ook wel wat advies van een buitenstaander gebruiken. Ik weet van anderen altijd wel wat leuks te bedenken, maar val bij mezelf steeds in hetzelfde patroon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  TNMN za 19 maa 2011 - 22:40

minoessepoes schreef:Ik zou inderdaad ook op zoek gaan naar een goede basis. Een goede bh, een mooie spijkerbroek en een mooi colbert, een mooie laars en een leuk sandaaltje.

Wat betreft de spijkerbroek twijfel ik of je wel voor een skinny moet gaan. Ik denk dat je die echt eens aan moet trekken en moet kijken. Een skinny legt heel erg de nadruk op je heupen namelijk, misschien is een mooie broek met rechte pijpen wel net wat mooier bij jouw. Trek er eens een hele boel aan en kijk wat je mooi vind.

Je heb zo te zien hele mooi benen dus ik zou de legging niet dragen. Mocht dat niet prettig zijn i.v.m. het schuren van je bovenbenen kan je er een afgeknipte panty onder dragen (die je dus niet ziet), zo is dat probleem opgelost en kan je je mooie benen showen!

De slippers moet je gewoon weg gooien haha. Misschien zijn ze wel heel praktisch maar ze zijn ook heel lelijk. Koop een leuk sandaaltje voor de zomer en als je er dan nog een praktische slipper bij wil voor naar het stand of onder de douche dan zou ik gaan voor havaianas (daar kan je jaren mee doen).

Ik draag zelf veel basics, simpele witte en zwarte wat langere truitjes of hemdjes en die style in dan af mijn mijn mi moneda ketting, of een andere lange ketting, die heb je al voor 5 euro bij de H&M. Of een mooie grote ring erbij of grote armbanden, dat maakt voor weinig geld een simpele outfit net wat specialer.


Of misschien is het wel leuk om eens te investeren in een goede mooie en hippe zonnebril. Dat is ook wel een leuk cadeautje om te vragen voor je verjaardag bijvoorbeeld.

Daar heb je gelijk in, maar misschien als je er een wat langer/wijder shirt op draagt je dit niet kunt zien? Te grote shirts zijn deze zomer heel erg 'in' dus dat moet zeker goed te vinden zijn en het staat ook super leuk! Voor de zomer van die luchtige blouses, voor de lente een leuk colbertje er over heen (en dat colbertje kan je ook combineren met lange shirt in allerlei kleuren) of een leuk lang a-symetrisch vest (waar je weer die topjes onder kunt dragen). Zoals Trisha zei; goede basics kun je alles mee combineren!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 0:03

Chipp schreef:Een goede BH is echt een heel goed idee. Ik haal mijn BH's tegenwoordig altijd bij de Lincherie (o.a. in Gorinchem, tegenover de Oorbel/Hema). Daar helpen ze me supergoed. Wanneer je met de sale gaat, kun je echt nog wel een leuk koopje scoren. Ik had voor 50 euro een Marlies Dekkers, en die zit supergoed! Het is wel verstandig er een beetje meer geld aan uit te geven. Je hebt elke dag een BH aan en je ziet het door al je kleren heen.
Als je er echt niet uitkomt, wil ik wel een keertje een middagje Gorkum in met je Wink

Thankyou! smile daar kan ik ook nog eens gaan kijken haha.

Ik ga zaterdag op pad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 0:04

En de rest ; echt super bedankt hier kan ik wel wat mee!! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:38

Chipp schreef:
Zusje van Bert schreef:Ik vind dat je je topic titel aan moet passen, dit is namelijk een geniale vraag! Ik zoek nog iemand die voor mij wil winkelen Stomme vraag - Pagina 3 561177.

We gaan gewoon koppels maken xD Ik kan zelf ook wel wat advies van een buitenstaander gebruiken. Ik weet van anderen altijd wel wat leuks te bedenken, maar val bij mezelf steeds in hetzelfde patroon.

+1111!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  nina ma 21 maa 2011 - 4:51

appeltje schreef:
Chipp schreef:
Zusje van Bert schreef:Ik vind dat je je topic titel aan moet passen, dit is namelijk een geniale vraag! Ik zoek nog iemand die voor mij wil winkelen Stomme vraag - Pagina 3 561177.

We gaan gewoon koppels maken xD Ik kan zelf ook wel wat advies van een buitenstaander gebruiken. Ik weet van anderen altijd wel wat leuks te bedenken, maar val bij mezelf steeds in hetzelfde patroon.

+1111!
jaaa
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:03

nina schreef:
appeltje schreef:
Chipp schreef:
Zusje van Bert schreef:Ik vind dat je je topic titel aan moet passen, dit is namelijk een geniale vraag! Ik zoek nog iemand die voor mij wil winkelen Stomme vraag - Pagina 3 561177.

We gaan gewoon koppels maken xD Ik kan zelf ook wel wat advies van een buitenstaander gebruiken. Ik weet van anderen altijd wel wat leuks te bedenken, maar val bij mezelf steeds in hetzelfde patroon.

+1111!
jaaa

+ Miljoen!!!

Anousch.... succes met winkelen! Ik zie nu pas de topic.. dusse... niets meer aan toe te voegen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  ShallY ma 21 maa 2011 - 9:06

Ik wou eigenlijk een topic openen om advies te vragen wat betreft welke kleding nou eens leuk is voor iemand in maat 42 met een buikje..
Maar toen zag ik dit topic en daar heb ik zeker ff in geneusd. Ik loop elke week in dezelfde kleding rond en ben gewoon toe aan iets nieuws maar niks staat mij (denk ik dan). En daar baal ik zo van terwijl er zulke leuke kleding te koop is. Jullie hebben Anousch best wat tips enz gegeven en leuke voorbeelden laten zien van leuke kleding, alleen een beetje jammer dat er niet bij staat waar het te koop is:P! Haha!

Maar goed, ga van het weekend maar eens de stad in een kijken voor nieuwe kleren. En wat jullie zeggen, gewoon aantrekken en dan kan je pas zien of het staat is een goede tip! Ik heb altijd heel snel de neiging om iets niet te kopen of laat staan om het te passen omdat ik van te voren al denk dat het niks is.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Caro ma 21 maa 2011 - 9:54

Ik zou wel opletten met te grote shirts. Het moet geen zak-effect worden...beetje model is echt beter dan dat je rondloopt met een shirt waarin je denkt dat je heel hip bent, maar dat je eruit laat zien als een zak smile.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Error ma 21 maa 2011 - 9:56

Best leuk om elkaar kleding advies te geven, vaak kom je dan ook op hele andere dingen, die je eigenlijk ook wel goed staan, maar waar je zelf niet snel op af zou stappen~!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 10:35

Gewoon shirts passen! Uiteindelijk 'leer' je de juiste lengte wat qua shirts bij je past. Heb je bijv kortere benen, dan kan je beter niet een langer model shirt nemen; dat 'verkort' je benen en lijkt je kleiner (en al snel een propje...) Als je langer bent, is een shirt tot de billen vaak beter, dat breekt de lengte juist.... Gewoon shirts gaan passen en je model ontdekken, dan kan je van daar uit verder shirts winkelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  ijsjemeisje ma 21 maa 2011 - 11:07

Ik heb niet de reacties gelezen!
Maar ik vind het knap/stoer van je dat je met deze vraag durft te komen! Wink
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 11:08

Trisha, juist met een lang shirt lijk ik langer dan met een gewone lengte haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 11:29

ijsjemeisje schreef:Ik heb niet de reacties gelezen!
Maar ik vind het knap/stoer van je dat je met deze vraag durft te komen! Wink

Thanks Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:52

_Donnaa schreef:Trisha, juist met een lang shirt lijk ik langer dan met een gewone lengte haha..
Maar lijken je benen ook langer? Ik heb 't gebaseerd op wat meiden/vrouwen in m'n omgeving niet fijn vinden en die willen dat hun benen langer lijken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 3 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum