Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme vraag

+22
TNMN
minoessepoes
Zininzon
rapa nui
Arwyn
Lavendel
Blond
nina
Jeanette
Ella
Mamsie
Aimee
cin-87
Niekske
loura
smooch
Phileine
Zwerver
Feline
Minx
Burn
Beachgirl
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  cin-87 vr 18 maa 2011 - 4:55

Ik weet dat ze bij Hunkemuller ook goeie bh's hebben ook voor grotere maten.. er zijn sommige filialen die speciaal meer maten hebben voor grotere maten.. en ze zitten daar perfect!

cin-87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:26

Anousch schreef:
Feline schreef:Maar Anousch, zie je zelf op deze foto dan wel in dat die vrouw een klein beetje gelogen heeft?

Ja tuurlijk, ik walg er ook van.
Op al mn foto's zie je het en nee ben daar niet blij mee maar er is niemand die mij kan vertellen hoe het wel moet :S want voor mezelf zittie gewoon lekker, niet te strak niet te los borsten hangen dr niet overheen.

En wat misschien ook mee speelt, ik heb geen geld om 80 euro aan een bh uit te geven.

Kan er niet iemand van hier met me mee ;p

Je kunt je ook bij een speciaalzaak op laten meten en daar dan beha's passen, het betekend niet dat je die daar dan ook meteen moet kopen!
Dan weet je iig de goede maat en kun je bij goedkopere winkels kijken.

Je woont in de buurt van Gorinchem/ Dordrecht toch, tenminste dat neem ik aan nav het meeting-topic, ik wil best met je mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:36

Duuus ik zal de boobie opmerking terzijde laten want die snap je nu wel Very Happy maar wil wel even de Hema tip 'highlighten'; ik vind de t-shirt bh's van de Hema wel fijn en die kosten 15,-!

Verder ben ik anti-mode en haat ik winkelen dus heeel veel heb je niet aan mij Very Happy Maar tóch:

Ik hou van basic; goede jeans of mooie skinny, simpel shirt, wel een wat langer model en een leuk jasje (colbert-ish) of vest. Verder moet je dingen uit proberen, als je 't niet 's probeert, blijf je waarschijnlijk ook hangen in de kleding die je hébt. Oh en wat ik wel leuk vind is stijlen combineren; beetje baggy broek met ballerina's bijv.

Wat heb je nu in de kast hangen dan? Mijn oma heeft me iets geleerd Very Happy Zorg dat je beschikt over:

Een mooi paar zittende jeans, een nette zwarte broek, een basic zwart jurkje, een net jasje, een witte blouse, basic hemdjes (vooral zwart/wit) en ga van daar uit verder winkelen en kleur toevoegen.

Oh en een simpele outfit is al snel bijzonder door de juiste accesoires; mooie ketting, flinke armband etc. Wat ik nu iig heel leuk vind:

Stomme vraag - Pagina 2 Bub034x01

kan met een gewone spijkerbroek en met de boyfriend jeans vind ik 'm ook leuk (wat dan weer heel girly te maken is door 't juiste schoentje!

Stomme vraag - Pagina 2 Bub034x01

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:45

Lief van jullie! smile hier heb ik zeker wat aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:46

Leuk outfit Trisha en goed om te zien, want ik heb zo'n blazer, en zo'n boyfriend jeans, dus heb alleen nog een wit langer hemdje nodig daarvoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:49

Haha ik vind zulke kleding echt leuk! Okee mij staat 't niet echt Very Happy (Ben een slagje te groot en helaas niet alleen omhoog-groot Very Happy ) maar ik heb wel zulke jasjes en zo en met mijn lengte (en dus ook die van jou, Isabella Wink ) vind ik laagjes leuk. Dus (gewoon weer...) een goed en mooi paar zittende jeans (kan ook boyfriendjeans zijn) een lang hemdje/shirtje, tot de billen zegmaar! En dan een jasje erover. Dat breekt de lengte een beetje. En als je dat doet, past er weer een mooi hakje onder, dan bén je lang, maar lijk je niet heel lang!

En omdat 't geheel vrij 'simpel' is, is een hakje weer net iets ehmm meer sexy? Very Happy En wanneer de mouwen zijn opgerold, vind ik zelf een brede armband erg leuk of een blingbling horloge dat lekker opvalt. Oh en een langer wit hemdje, is ook saai, dus een laag hangende ketting is dan ook weer leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:51

Ben jij ook zo lang dan Trish? Ik dacht dat jij klein was nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:54

Whut?! Ik ben 1.81... laatste keer dat er werd gemeten tenminste....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:56

Trisha schreef:Whut?! Ik ben 1.81... laatste keer dat er werd gemeten tenminste....

Ow haha! Dan zijn wij ongeveer even lang cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Aimee vr 18 maa 2011 - 5:57

Ik kan niet echt helemaal vinden wat ik leuk vind, maar toch een paar voorbeelden.

Stomme vraag - Pagina 2 Damesjurk,_Zwart,_S-36392130-Big
Dit jurkje omdat het mooi flatteerd op de buik doordat het onder de borsten wat wijder wordt. Ik weet alleen niet of dit echt mooi is met grote borsten (sowieso moet er een mooi hemdje onder, maar ik vind ook dat de band echt onder de borsten moet zitten en niet erop. Dat zou je dan dus even moeten passen...)

Iets anders wat je veel ziet:
Stomme vraag - Pagina 2 Damesrok,_Roze,_XL-36382713-Big
Stomme vraag - Pagina 2 Dames_t-shirt,_Zwart,_M-36369702-Big
Stomme vraag - Pagina 2 Dameslegging,_Zwart,_S-36300734-Big
Eventueel nog met een mooie brede riem erom. Ik denk dat laagjes jou heel mooi staan en doordat het rokje wat drukker is, haalt dat de aandacht van je borsten een beetje weg.

En wat ik ook nog heel leuk vind:
Stomme vraag - Pagina 2 Dames_t-shirt,_Wit,_S-36322349-Big
Stomme vraag - Pagina 2 DXLA55_82874_09090_96_4478
Stomme vraag - Pagina 2 DXLA01_91110_76000_99_9999
Mooie rechte spijkerbroek, t-shirt met bijvoorbeeld een opdruk en een blazertje eroverheen. Eventueel kun je onder het tshirt nog een wat langer hemdje dragen, zodat je weer wat meer laagjes effect krijgt.

Ook leuk met een spijkerbroek en blazertje:
Stomme vraag - Pagina 2 DXLA55_83325_07000_51_4254
Stomme vraag - Pagina 2 DXLA55_82846_44018_96_7315
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:58

Goede voorbeelden Aimée!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Zwerver vr 18 maa 2011 - 7:14

Anoush, ik vind je wel enorm schattig! Embarassed
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 7:28

_Donnaa schreef:Inderdaad.. En zo te zien heb je slanke benen en ben je van boven wat voller. Een goede BH doet sowieso wonderen en wellicht kan je kiezen voor net wat langere shirtjes.. En dan een leuke legging en bijvoorbeeld een rokje wat iets strakker zit om je benen, want die hoef je zeker niet te verberen..

Zeker niet, benen moet je nooit verberen!

En inderdaad een goede bh doet wonderen. Ik liep zelf ook jaren met de verkeerde bh maat! Mijn kleding stond meteen mooier toen ik de juiste maat droeg. Ik droeg altijd 75b maar heb 75d nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 7:33

En het is geen stomme vraag! Ik vind het juist heel goed en stoer van je dat je om advies vraagt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Mamsie vr 18 maa 2011 - 7:36

Jen_ schreef:En het is geen stomme vraag! Ik vind het juist heel goed en stoer van je dat je om advies vraagt.

Eens! Ik heb tegenwoordig ook echt advies nodig. Sinds ik niet meer voor strak kan gaan vind ik het maar knap lastig.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 9:53

wc-eend schreef:Anoush, ik vind je wel enorm schattig! Embarassed

Haha hoezo? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 9:54

Jen_ schreef:En het is geen stomme vraag! Ik vind het juist heel goed en stoer van je dat je om advies vraagt.

Thanks smile

Ik was het nu zelf ook wel een beetje zat eigenlijk, ik ga morgen op zoek naar een nieuwe goede BH smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Ella vr 18 maa 2011 - 10:00

Ik vind het ook alleen maar dapper dat je je zo opsteld. Kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen;)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Minx vr 18 maa 2011 - 10:07

Inderdaad en anders gewoon lekker gaan shoppen. Iemand mee nemen en inderdaad eens wat anders uit de rekken trekken en dat aan doen. Is heel leuk soms. De voorbeelden hier zijn echt leuk Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Jeanette vr 18 maa 2011 - 21:54

Er zijn tegenwoordig veel leuke wijdere shirtjes! Hier een paar voorbeeldjes:

Stomme vraag - Pagina 2 Kenzaa_shirt_white_stripes_4

Stomme vraag - Pagina 2 Shirt_nikki_kenzaa_2

Stomme vraag - Pagina 2 Img_7441

Stomme vraag - Pagina 2 12244444_3_

Stomme vraag - Pagina 2 12846312
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  nina vr 18 maa 2011 - 22:32

Kunnen we niet om de beurt kledingadvies aan elkaar geven? Lijkt mij ook wel wat dat jullie zeggen wat jullie denken dat mij mooi staat (wat een heerlijke zin)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Blond vr 18 maa 2011 - 22:59

Allereerst: stap uit je comfort zone! Probeer eens in de winkel iets wat je in de bladen ziet, maar niet bij jezelf vind passen (of iets wat je bij een ander leuk vindt, maar nog niet durft). Kijk hoe het staat, wie weet staat het wel super. (En zo niet, de winkels hangen vol met leuke dingen).

Voor de zomer vind ik zulke blouses heel erg leuk:
Stomme vraag - Pagina 2 DXLA01_83215_10101_57_3248
Spijkerrokje eronder, of een short, of een jeans. Elegant slippertje eronder, mooie ketting om, en voila! Probeer meer te werken met accesoires. En wat betreft goede BH's, die van de Hunkemoller kosten zo'n 25 euro, en zitten hartstikke mooi (in de goede maat Wink )
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 23:20

Mimpie schreef:
Edit: Trek ook eens kleding uit het rek waarvan je in eerste instantie denkt dat het je niet staat. Veel dingen moet je echt aan zien voordat je kan bepalen of het je staat of niet. Vooral met de mode van tegenwoordig.

Dit is zó waar! Gewoon kleding aan gaan trekken en zien hoe het staat.
En stomme vragen bestaan niet.

Jeanette welke site zit je? Dat 2e shirtje vind ik wel heel erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Jeanette vr 18 maa 2011 - 23:30

Dolcis, dat is van Kenzaa. Staan leuke dingen op, al zijn veel dingen wel ienieminiemaatjes.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Lavendel za 19 maa 2011 - 1:55

Naast een goede BH vind ik een goede broek ook echt heel belangrijk. Juist als je een vollere bovenkant hebt zou ik kiezen voor een mooie (geen rare bleekplekken, scheuren ed) skinny jeans. Dit kleed mooi af en is leuk te combineren met een langer shirt of blouse om bredere heupen als je die hebt te verbergen. Verder vind ik blazers ook erg leuk en die kleden ook erg af. Bij een skinny of een leuk rokje of jurkje vind ik veterschoentjes met een hak/ enkellaarsjes (lopen doordat ze goed vast zitten erg fijn!) ook erg leuk!
Kijk gewoon in de stad eens om je heen wat meisjes aanhebben!


Stomme vraag - Pagina 2 Blazer-blog-1-begeleidend-beeld
Stomme vraag - Pagina 2 976185-back-to-school

edit: niet alle plaatjes zijn nou zo geweldig maar even voor het idee van onder strak en boven lang en/of iets wijder.


Laatst aangepast door Lavendel op za 19 maa 2011 - 2:04; in totaal 3 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag - Pagina 2 Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum