Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme vraag

+22
TNMN
minoessepoes
Zininzon
rapa nui
Arwyn
Lavendel
Blond
nina
Jeanette
Ella
Mamsie
Aimee
cin-87
Niekske
loura
smooch
Phileine
Zwerver
Feline
Minx
Burn
Beachgirl
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:21

Embarassed

Ik krijg met regelmaat te horen dat ik beter andere kleding aan kan trekken wat beter mij past,
dus als jullie mij zien wat voor soort kleding denken jullie dan dat goed bij mij staat? (met plaatjes het liefst)



Stomme vraag 2q2jzg7

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:22

Ik zou sowieso kiezen voor een goede BH Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Beachgirl vr 18 maa 2011 - 3:26

Stomme vragen bestaan niet!

Misschien een donkere legging ipv een witte/creme. En leuke sandaaltjes eronder. (puur even afgaand op de foto die je laat zien)

Edit: Trek ook eens kleding uit het rek waarvan je in eerste instantie denkt dat het je niet staat. Veel dingen moet je echt aan zien voordat je kan bepalen of het je staat of niet. Vooral met de mode van tegenwoordig.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Burn vr 18 maa 2011 - 3:31

Mimpie schreef:Stomme vragen bestaan niet!

Edit: Trek ook eens kleding uit het rek waarvan je in eerste instantie denkt dat het je niet staat. Veel dingen moet je echt aan zien voordat je kan bepalen of het je staat of niet. Vooral met de mode van tegenwoordig.

EENS

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Beachgirl vr 18 maa 2011 - 3:31

En vraag aan de mensen die commentaar hebben op je kleding wat je dan vinden dat je aan moet trekken!

Maar 1 ding: je moet niks! Gewoon lekker dragen waar jij je fijn in voelt. Kleding is maar een "verpakking", belangrijker is of jij een leuke meid bent of niet.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:32

Inderdaad.. En zo te zien heb je slanke benen en ben je van boven wat voller. Een goede BH doet sowieso wonderen en wellicht kan je kiezen voor net wat langere shirtjes.. En dan een leuke legging en bijvoorbeeld een rokje wat iets strakker zit om je benen, want die hoef je zeker niet te verberen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Minx vr 18 maa 2011 - 3:33

Ik snap dat dit een vakantiefoto is maar een paar kleine puntjes. Inderdaad een andere bh in deze heb je enorme hangborsten wat met een goede bh helemaal niet nodig is. Een witte legging kan eigenlijk alleen maar in mijn ogen als je maatjs 34/36 hebt. Daarbij zou dit rokje heel goed kunnen zonder legging. Als ik de rest van je kleding zo zie was de legging niet voor de temperatuur, daarbij tekent het rokje ook iets. En die slippers alleen nog maar dragen onder de douche.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Feline vr 18 maa 2011 - 3:34

Ik zou sowieso nooit een witte legging aan doen. En wat Donnaa zegt, laat je eens adviseren bij Livera o.i.d. Schijnt dat 80% van de vrouwen verkeerde bhmaat draagt en ik denk dat 't bij jou er wel 'steviger' uit kan zien.

Wat denk ik wel mooi staat bij je is (even naar de zomer kijkend) een rok met brede elastische band. Dat zit superlekker en dan heb je ook geen last van een 'muffintop'.

Dit kan ik nu even als tip geven, puur afgaande op geplaatste foto!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Zwerver vr 18 maa 2011 - 3:35

Ik zou het wat vrouwelijker aankleden. En dan kijk ik ook alleen puur naar deze foto, leuke sandaaltjes, rokje kan heel leuk zijn maar dan zou ik er wel een leuk shirtje op doen. Misschien wat leuke accessoires, dat doet vaak ook al heel veel!

Belangrijk is wel inderdaad dat je dingen aantrekt waar jij je goed in voelt. En vaak moet je dingen echt even aanpassen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Phileine vr 18 maa 2011 - 3:37

Ik zou inderdaad kiezen voor een andere kleur legging en misschien eens een leuke jurk of een rokje. Probeer te zorgen voor goed passende kleding, die je mooie vormen benadrukt. Ik vind de kleding die je op de foto draagt wat strak ogen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:38

En voor de winter dan?
Ik heb altijd maar standaard ; spijkerbroek, shirtje met een vestje...

En over de BH, deze is mij dus aangeraden in de winkel want volgens die vrouw zat hij perfect... :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  smooch vr 18 maa 2011 - 3:38

Eens met de rest.

Een goede bh doet wonderen. Je houding wordt mooier en je kleding zit ook beter. Ik zou ook voor andere slippers kiezen. En geen legging met kant.

Ga gewoon eens lekker de stad in met een vriend of vriendin en pak kledig die je nooit zou dragen en probeer het eens gewoon. Misschien is het niks maar je weet het niet als je het niet probeert.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Minx vr 18 maa 2011 - 3:38

Stomme vraag Q49511_100

zoiets bijvoorbeeld. Zou vanavond nog wel even verder kijken moet zo werken dus niet heel veel tijd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Minx vr 18 maa 2011 - 3:41

Anousch schreef:En voor de winter dan?
Ik heb altijd maar standaard ; spijkerbroek, shirtje met een vestje...

En over de BH, deze is mij dus aangeraden in de winkel want volgens die vrouw zat hij perfect... :S

echt ja, hij kan misschien wel goed zitten maar een liftend effect is soms gewoon mooier. Bij jou hangen ze nu bijna in je elleboogplooi. Als ik bij mezelf kijke zitten ze daar zo'n 10 cm boven een behoorlijk verschil dus.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Feline vr 18 maa 2011 - 3:42

Maar Anousch, zie je zelf op deze foto dan wel in dat die vrouw een klein beetje gelogen heeft?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:45

Feline schreef:Maar Anousch, zie je zelf op deze foto dan wel in dat die vrouw een klein beetje gelogen heeft?

Ja tuurlijk, ik walg er ook van.
Op al mn foto's zie je het en nee ben daar niet blij mee maar er is niemand die mij kan vertellen hoe het wel moet :S want voor mezelf zittie gewoon lekker, niet te strak niet te los borsten hangen dr niet overheen.

En wat misschien ook mee speelt, ik heb geen geld om 80 euro aan een bh uit te geven.

Kan er niet iemand van hier met me mee ;p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:46

Anousch.. Ik heb een vriendin met grote borsten en die haalt bij de HEMA BH's met van die dikke banden, zeg maar.. Schouderbandjes bedoel ik dus..

Die zitten haar erg mooi, met voorgevormde cups.. Misschien kan je daar eens kijken? Dan hoef je er max. 20 euro aan uit te geven smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:47

_Donnaa schreef:Anousch.. Ik heb een vriendin met grote borsten en die haalt bij de HEMA BH's met van die dikke banden, zeg maar.. Schouderbandjes bedoel ik dus..

Die zitten haar erg mooi, met voorgevormde cups.. Misschien kan je daar eens kijken? Dan hoef je er max. 20 euro aan uit te geven smile

Thanks, zal daar eens gaan kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Feline vr 18 maa 2011 - 3:47

Oh nee gek meisje! Zo moet je jezelf helemaal niet zien! Hoe kun je nou van jezelf walgen! Maar ik vind 't gewoon stom dat die vrouw één of ander verkooppraatje op jou losgelaten heeft! Want met een goede bh zie je er 10 keer zo leuk (en jonger) uit!

Dus even dat stomme walgbeeld uit je hoofd zetten want dat is nergens voor nodig!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Phileine vr 18 maa 2011 - 3:47

Anousch schreef:En voor de winter dan?
Ik heb altijd maar standaard ; spijkerbroek, shirtje met een vestje...

En over de BH, deze is mij dus aangeraden in de winkel want volgens die vrouw zat hij perfect... :S

In de winter kun je ook jurkjes dragen met lange mouw, een dikke maillot eronder, mooie laarzen erbij en dan ben je ook klaar. Of een rok met een trui/shirt met lange mouw/vest.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:49

Feline schreef:Oh nee gek meisje! Zo moet je jezelf helemaal niet zien! Hoe kun je nou van jezelf walgen! Maar ik vind 't gewoon stom dat die vrouw één of ander verkooppraatje op jou losgelaten heeft! Want met een goede bh zie je er 10 keer zo leuk (en jonger) uit!

Dus even dat stomme walgbeeld uit je hoofd zetten want dat is nergens voor nodig!

Ik weet dat ik met een goede bh al een stap verder ben, en ook eens leuk naar foto's kan kijken (ik wil ook altijd dat foto's een stuk hoger gemaakt worden zodat je nooit alles ziet)

En ja vind het ook stom dat die mevrouw dat mag doen, misschien moest ze van die bh af?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Phileine vr 18 maa 2011 - 3:49

Anousch schreef:
Feline schreef:Maar Anousch, zie je zelf op deze foto dan wel in dat die vrouw een klein beetje gelogen heeft?

Ja tuurlijk, ik walg er ook van.
Op al mn foto's zie je het en nee ben daar niet blij mee maar er is niemand die mij kan vertellen hoe het wel moet :S want voor mezelf zittie gewoon lekker, niet te strak niet te los borsten hangen dr niet overheen.

En wat misschien ook mee speelt, ik heb geen geld om 80 euro aan een bh uit te geven.

Kan er niet iemand van hier met me mee ;p

Bij de Hunkemoller hebben ze ook bh's met bredere bandjes, in grotere maten en die zitten prima! Je betaalt hooguit 25 euro voor een BH bij hunkemoller en als ze opruiming hebben dan kun je zelfs voor een tientje slagen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  loura vr 18 maa 2011 - 4:34

Als ik je foto als voorbeeld neem dan kan je bijv. ipv die legging en rok een leuke harem broek onder dat hempje doen met leuke sandaaltjes. Zoals bijvoorbeeld hier al een plaatje van is geplaatst... Dat zou denk ik meteen al een stuk hipper zijn smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:39

Jij kunt heel veel hebben met jouw figuur Anousch. BH's hoeven niet duur te zijn, ik heb cup F en ik koop ze regelmatig bij de Hunkemoller en daar hebben ze de mooiste BH's, vooral aanbiedingen in de gaten houden, ik had er vorige maand 1 voor €5,00. Verder een mooi subtiele sandaal of teenslipper in de zomer, met een jurkje dat je taille mooi laat zien en als je je onzeker voelt over je benen een 7/8 legging erbij.

Dus bv.

Stomme vraag DXLA01_82929_08000_31_2866

Stomme vraag DXLA01_78559_09090_56_2400

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Niekske vr 18 maa 2011 - 4:53

Probeer eens tuniekjes, wat langere shirts die een beetje uitlopen. In de zomer heb je van die semi-transparente, met leuke patronen en kraaltjes erop (didi, forecast, superstar...) effen topje eronder en je ziet geen zwembandjes ofzo meer.

Koop wat langere tops voor onder shirtjes, met opvallende kleurtjes bijvoorbeeld, dan voeg je iets aparts toe aan een wat eenvoudigere outfit EN laagjes maken langer, dus kleed het af smile

Pas op met stretch broeken en rokken, het kleinste rolletje kan daarin te zien zijn. Broeken en rokken van jeans achtige stof (of linnen voor de zomer bijv) staan veel mooier. Of juist de hele andere kant, de 'flodder' rokken en broeken die hier ook genoemd werden, met elastieke brede band.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag Empty Re: Stomme vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum