Misschien een stomme vraag...
+18
Muppetje
Ugly Betty
Flip Fluitketel
Chelle
SarahKey
Lejow
sheila123
L!ND@
banjer49
PapillonRose
sabje
Susan
Filoria
Darius
Happy
Didi
Tania
LWB
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Misschien een stomme vraag...
Ik heb een hele regelmatige cyclus en afgelopen dinsdag had ik ongesteld moeten worden. De gebruikelijke buikpijn heb ik zoals elke maand als sinds een kleine week voordat ik ongesteld moet worden. Nou ben ik nog niet ongesteld en dus vanmiddag maar even naar de kruidvat gegaan voor een test. Ik had het geduld niet om te wachten tot morgenochtend, dus vanmiddag om 18.00 uur toch maar even getest. De tweede streep kwam al binnen een minuut tevoorschijn. Volgens de test ben ik dus zwanger. Maar aangezien ik nog steeds best wel last heb van buikpijn, durf ik nog niet echt blij te zijn. Zijn er meer meiden van wie de test positief was terwijl ze wel last hadden van 'ongesteldheidsverschijnselen'? Zo ja, bleken jullie wel of niet zwanger te zijn? Ik zit er over na te denken om morgen maar een clear-blue test te halen.
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Misschien een stomme vraag...
Ja hoor dat is heel normaal. Als er een tweede streep staat kun je ervan uitgaan dat je zwanger bent.
En gefeliciteerd natuurlijk!
En gefeliciteerd natuurlijk!
Laatst aangepast door Tania op do 22 sep 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd!
Volgens mij is het heel normaal dat je dat voelt. Toen ik positief teste heb ik de eerste dagen regelmatig op het toilet gezeten
omdat ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Ik had precies dezelfde krampen.
Volgens mij is het heel normaal dat je dat voelt. Toen ik positief teste heb ik de eerste dagen regelmatig op het toilet gezeten
omdat ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Ik had precies dezelfde krampen.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
een positieve test betekent gewoon dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Het is heel normaal dat je een beetje een ongesteldheidsbuikpijn hebt. Er is toch heel wat gaande in je baarmoeder en dat kun je voelen.
Gast- Gast
De zwangerschapsklachten zijn veelal hetzelfde als ongestelheidsklachten!
Als die 2de streep er is, dan ben je zwanger hoor!
Pas als je bloedverlies en erge buikkrampen hebt, moet je bezorgd worden.
Gefeliciteerd!
Als die 2de streep er is, dan ben je zwanger hoor!
Pas als je bloedverlies en erge buikkrampen hebt, moet je bezorgd worden.
Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Heel veel vrouwen hebben een menstruatie achtig gevoel ikzelf ook. Dat is niet vreemd en ook niets om je zorgen om te maken! Ik had ook regelmatig steekjes linksonder.
Maar een streep is een streep dus ik zeg; Gefeliciteerd!
Maar een streep is een streep dus ik zeg; Gefeliciteerd!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
LWB- Fluisteraar
LWB schreef:Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
Komt allemaal wel goud hoor!!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:LWB schreef:Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
Ik hoop het echt haha. Zou het wel verstandig zijn om morgen een clearblue test te doen? Zijn die beter/nauwkeuriger dan die van de kruidvat?
LWB- Fluisteraar
LWB schreef:Darius schreef:LWB schreef:Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
Ik hoop het echt haha. Zou het wel verstandig zijn om morgen een clearblue test te doen? Zijn die beter/nauwkeuriger dan die van de kruidvat?
Dat maakt niks uit. Maar als jij meer overtuigd bent als je het woordje 'zwanger' ziet staan gewoon doen!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:LWB schreef:Darius schreef:LWB schreef:Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
Dat maakt niks uit. Maar als jij meer overtuigd bent als je het woordje 'zwanger' ziet staan gewoon doen!
Ik weet niet eens of mij dat zou overtuigen, ik ben er eerder van overtuigd dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden
LWB- Fluisteraar
Dat klinkt als zwangerschapshormonen!LWB schreef:Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik had die buikpijn ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ook hele erge buikpijn. Dacht ook echt dat ik ongesteld zou worden. Heb op zondag de kruidvat test gedaan. 's Maandag heb ik nog een test van clear blue gedaan (die aangeeft hoe ver je bent). Die vond ik enger dan de eerste test, maar bij die was ik ook nog steeds zwanger
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Hier ook krampen en ik was toch echt zwanger, en het resultaat is nu al weer bijna een jaar oud Omdat ik krampen had maar de menstruatie niet wilde komen, dacht ik toch even een test om zwangerschap uit te sluiten. Niet dus
Dus de test zal het vast goed hebben, gefeliciteerd!
Dus de test zal het vast goed hebben, gefeliciteerd!
Laatst aangepast door PapillonRose op do 22 sep 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
LWB schreef:Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
gefeliciteerd!! waren jullie al lang "bezig"
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Heb je naast krampen geen andere klachten dan? En tja....een streep is een streep Gefeliciteerd!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
banjer49 schreef:LWB schreef:Oh wat stom, ik zit hier nu gewoon te huilen omdat ik zo hoop dat jullie gelijk hebben hahaha
gefeliciteerd!! waren jullie al lang "bezig"
Dank je wel! We wilden deze maand echt 'actief bezig' gaan, dus nee, eigenlijk nog niet haha.
LWB- Fluisteraar
L!ND@ schreef:Heb je naast krampen geen andere klachten dan? En tja....een streep is een streep Gefeliciteerd!
Nee, ik heb verder helemaal nergens last van..
LWB- Fluisteraar
Haha,die buikpijn had ik beide keren ook! Net of je het ieder moment kan worden,best irri....maar een streep is een streep! Ik wilde bij beide meiden ook een digitale test doen! Moest dat woordje gewoon zien,dus zo gek is dat niet! gefeliciteerd in ieder geval!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
sheila123 schreef:Haha,die buikpijn had ik beide keren ook! Net of je het ieder moment kan worden,best irri....maar een streep is een streep! Ik wilde bij beide meiden ook een digitale test doen! Moest dat woordje gewoon zien,dus zo gek is dat niet! gefeliciteerd in ieder geval!
Elke keer als ik moet plassen durf ik niet hahaha. Morgen een andere test doen en hopelijk wordt ik daar dan wat rustiger van. Ben nu toch zo onrustig!
LWB- Fluisteraar
Gefeliciteerd!!
Ik had ook last van krampen in mijn buik, schrok er elke keer van!
Maar ook ik ben echt zwanger
En ik heb ook 5 testen gedaan hoor en geloofde het pas echt toen ik het op de echo zag (alhoewel, denk nu nog steeds: zit dat kindje echt in MIJN buik???? Maandag gelukkig weer een echo haha)
Ik had ook last van krampen in mijn buik, schrok er elke keer van!
Maar ook ik ben echt zwanger
En ik heb ook 5 testen gedaan hoor en geloofde het pas echt toen ik het op de echo zag (alhoewel, denk nu nog steeds: zit dat kindje echt in MIJN buik???? Maandag gelukkig weer een echo haha)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gefeliciteerd!
Is heel normaal volgens mij, om dingen te voelen wat je anders ook voelt als je ongesteld moet worden.
Ik had ook last van dat vage gevoel en lage rugpijn(heb ik altijd als ik ongesteld moet worden)
Maar er kwam geen bloeding en was toch zwanger. Er gebeurt heel wat de eerste weken in je lijf qua innesteling.
Is heel normaal volgens mij, om dingen te voelen wat je anders ook voelt als je ongesteld moet worden.
Ik had ook last van dat vage gevoel en lage rugpijn(heb ik altijd als ik ongesteld moet worden)
Maar er kwam geen bloeding en was toch zwanger. Er gebeurt heel wat de eerste weken in je lijf qua innesteling.
Ik had bij beide zwangerschappen in het begin menstruatie-buikpijn maar er zijn echt twee gezonde knullen geboren!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Stomme vraag misschien
» Misschien een stomme vraag maar...
» Beetje rare vraag misschien, maar...
» misschien een domme vraag
» Misschien een domme vraag..
» Misschien een stomme vraag maar...
» Beetje rare vraag misschien, maar...