Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:31

Suus schreef:Dat klinkt goed, Isabella! Ik heb het vast gemist, maar bevalt het niet op je huidige werk? Daar werk je ook nog niet zo lang toch?

Het zou kunnen bevallen, maar ik kan gewoon niet genoeg uren maken op dit moment. En er zijn (kleine) dingen die niet helemaal lopen zoals ik verwacht binnen een bedrijf en dat betekent dat ik te 'goed' ben voor de functie die ik nu uitvoer, en dat is niet zo heel erg fijn. Maar voor nu zit ik daar prima, en ik solliciteer gewoon verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:32

Ze werken bij 13 verschillende hotels in de buurt, dus het ligt er even aan waar de functie vrij komt en wat voor mij te doen is. Maar het voordeel van een hotel is dat er veel parkeergelegenheid is, wat betekent dat ik ook met de auto kan gaan als het nodig is & we dan een tweede auto aanschaffen. Dus opzich zijn er genoeg mogelijkheden als ik ervoor in aanmerking kom, wat ik heel erg hoop Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus vr 18 maa 2011 - 4:33

In elk geval fijn dat je aan het werk bent en ondertussen verder kunt solliciteren smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:35

Suus schreef:In elk geval fijn dat je aan het werk bent en ondertussen verder kunt solliciteren smile

Inderdaad, daar heb je gelijk in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter vr 18 maa 2011 - 4:38

Fijn Isabella dat het gesprek zo goed liep. Nu hopen dat je iets van die man hoort en je daar kunt beginnen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:40

Alex167 schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, Smikkie, ik wéét dat.....
Vind 't fijn om te lezen.. laat zien dat je best een goede kijk hebt op de situatie. Das al een hele stap. Hoop echt dat het je lukt om ook zo naar jezelf te kijken.

Een uberknappe man is niets. Een man die jij knap vindt en ook nog eens lief voor je is en een fijne vader voor jullie kinderen, daar heb je wat aan. Ik zou geen man willen waar hele groepen meisjes achteraan lopen. Heb liever een man die IK knap vind en die IK kan waarderen.

Ik snap je moeder niet!! Maar wat je ook doet, doe het voor jezelf en niet voor haar. Je hoeft je niet te bewijzen, dat heb je allang gedaan. Kijk om je heen en zie je leuke man en je geweldige dochter, je trouwring en jullie huis.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 18 maa 2011 - 4:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:41

En hopen dat er snel iemand weggaat, want dan mag ik de supervisor rol over gaan nemen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter vr 18 maa 2011 - 4:41

Smikkell wat kun jij je ontzettend goed verwoorden en je zegt echt hele mooie en goede dingen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:43

Kabouter schreef:Smikkell wat kun jij je ontzettend goed verwoorden en je zegt echt hele mooie en goede dingen.
Dank je wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:45

Eens met Smikkell. Jij hebt het goed voor elkaar lieve Alex en dat is heel wat waard, en ik vind het rot dat je moeder dat niet inziet en doet alsof jij niet belangrijk bent, want dat ben je wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:46

Isabella schreef:En hopen dat er snel iemand weggaat, want dan mag ik de supervisor rol over gaan nemen Very Happy
Haha, wegpesten gaat weer te ver he?! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:47

ProudMama schreef:
Isabella schreef:En hopen dat er snel iemand weggaat, want dan mag ik de supervisor rol over gaan nemen Very Happy
Haha, wegpesten gaat weer te ver he?! :P

Ja ik ben bang van wel Twisted Evil

Hij vond dat het leiding geven in mij zat en dat ik ver kon komen, ook binnen zijn bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:47

Smikkell schreef:
Ik snap je moeder niet!! Maar wat je ook doet, doe het voor jezelf en niet voor haar. Je hoeft je niet te bewijzen, dat heb je allang gedaan. Kijk om je heen en zie je leuke man en je geweldige dochter, je trouwring en jullie huis.
Precies!!

En is je moeder wel 'tevreden' als je alles op haar manier zou doen? Of is er dan wel weer iets anders wat je niet goed doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:50

Ik heb samson en gert op tv gekeken net
hahahahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:51

Anousch schreef:Ik heb samson en gert op tv gekeken net
hahahahaha.

Haha, verveel je je? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:52

hallo dames, ik ben er weer half smile er is weer flink gekletst. Nog iets bijzonders hier wat ik heb gemist? (dan hoef ik niet alles terug te lezen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:55

Isabella schreef:
Anousch schreef:Ik heb samson en gert op tv gekeken net
hahahahaha.

Haha, verveel je je? Very Happy

Wanneer niet :P
Nee maar ik was even aant kijken of er nog wat leuks was op tv en toen zag ik dat Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:55

Mijn moeder heeft heel vaak geroepen dat ik geen leven had en al mijn vrienden onder de 3 waren. Sja, ik werkte me en slag in de rondte als gastouder. Zo flauw om te roepen dat dat mijn enige vrienden zijn. Zeker omdat er ook grote conflicten zijn geweest toen ik thuis woonde en tijdelijk geen werk had (Mijn moeder wilde vooral dat ik gewoon geld in het laatje bracht). Edit: ik zat en gin wel gewoon naar school.

mevrouw zelf heeft nooit in haar leven gewerkt en haar dagen bestaan uit koffie en bier drinken, roken en aan de tafel zitten. Ze heeft nul vrienden en al jaren niet met iemand afgesproken. Ze heeft nul sociaal leven en de enige mensen die ze ziet zijn de mannen die ze ontmoet via internet en die haar een beurt komen geven, soms 3 in één weekend.

Juist daarom kwetst het me dat ze zulke dingen roept. En ik had zeker wel vrienden, vooral jongens, en als ik daarmee afsprak was ik een hoer!!!!!!!!! Ik had het dus nooit goed kunnen doen of ik nou wel of geen werk had en wel of geen vrienden had, het was altijd fout.

Al haar eigen gedrag verweet ze mij en iets van dit gedrag meen ik nu ook in de verhalen van Alex te herkennen.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 18 maa 2011 - 4:57; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:56

Wat doe jij nu zoal op een dag dan?

Hallo Lily.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:56

ProudMama schreef:
Smikkell schreef:
Ik snap je moeder niet!! Maar wat je ook doet, doe het voor jezelf en niet voor haar. Je hoeft je niet te bewijzen, dat heb je allang gedaan. Kijk om je heen en zie je leuke man en je geweldige dochter, je trouwring en jullie huis.
Precies!!

En is je moeder wel 'tevreden' als je alles op haar manier zou doen? Of is er dan wel weer iets anders wat je niet goed doet?

Ik denk dat ik dan wel door zou kunnen voor 'perfecte dochter'. Maar dan maar niet perfect.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:58

Tja wat is perfect Alex, je bent wie jij bent, en je bent perfect zoals jij bent, daar heeft niemand wat over te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus vr 18 maa 2011 - 4:59

Haaa, weekend! Ik ga borrelen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:00

Isabella schreef:Wat doe jij nu zoal op een dag dan?

Hallo Lily.

Neem aan dat je het tegen mij had of niet?

Ik sta rond kwart over 9 op, dan ga ik naar beneden en maak ik wat eten.
Daarna ga ik douchen, en dan is het tv kijken (gooische vrouwen dvd's bijvoorbeeld), daarna ga ik even met de hond wandelen (maar die kan niet zo ver meer want hij is al oud en halverwege merk je al dat hij liever omdraait) en dan weer avondeten.

Maar het ligt er aan, want zoals gister ben ik weggeweest met een vriendin.
En ja tussendoor forummen natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:01

Ok, want dan kan ik begrijpen dat je dagen wel erg lang duren. Zoek je nog druk rond op dit moment?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snoes vr 18 maa 2011 - 5:02

Hi ladies!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum