Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Wat bedoel je, Smikkie? Zou het overduidelijk een grapje geweest zijn? Of zou het echt om die post gaan?
Gast- Gast
Dat het een grapje was, dat was wel duidelijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Jordana hier over is gevallen/ hier op doelt.Alex167 schreef:Wat bedoel je, Smikkie? Zou het overduidelijk een grapje geweest zijn? Of zou het echt om die post gaan?
Gast- Gast
Wat evil van je..Alex167 schreef:Smikkell schreef:Reva issoms best wel een beetjevaag..
Gast- Gast
Aah, zit het je dwars..Alex167 schreef:Moet ze me maar niet bellen en vervolgens niet opnemen als ik terug bel.
Misschien krijgen we groepskorting..
Gast- Gast
Reva? Wijn drinken bij jou?? Hu??Jen_ schreef:Hallo?
Ik wil ook een beetje aandacht graag.
Reva kom je nou wijn drinken of niet?
Gast- Gast
Reva schreef:En nu smoelen toe, want ik moet zien wie tatjana kiest.
Is vandaag al de laatste aflevering?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Tsjongejonge, die komt binnenvallen en eist gelijk alle aandacht op.
Hebbie het over mij?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Alex167 schreef:Tsjongejonge, die komt binnenvallen en eist gelijk alle aandacht op.
Hebbie het over mij?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Hallo?
Ja met zo'n geniaal trio wil ik dat wel een keer van de zomer. Ben ik het lelijke eendje
En goed nieuws: postpoging twee vandaag achter de rug. Hoe is dát dan? Ik weet niet wt het is met mij en post. Sta ik afgelopen dinsdag een half uur te dubben bij de brievenbus of ik 'm wel of niet erin ging werpen (een kaart voor iemand), doe ik het toch, wil ik daarna nog proberen om de brievenbus op te blazen om hem er toch weer uit te halen. Toch maar niet gedaan. Is die kaart er nu nog steeds niet (HUH??). Terwijl VeryCherry wel de post gewoon woensdag had van mij (gelukkig)
Gast- Gast
Jen_ schreef:Alex167 schreef:Tsjongejonge, die komt binnenvallen en eist gelijk alle aandacht op.
Hebbie het over mij?
Jazeker!
Gast- Gast
Reva schreef:Jen_ schreef:Hallo?
Ja met zo'n geniaal trio wil ik dat wel een keer van de zomer. Ben ik het lelijke eendje
En goed nieuws: postpoging twee vandaag achter de rug. Hoe is dát dan? Ik weet niet wt het is met mij en post. Sta ik afgelopen dinsdag een half uur te dubben bij de brievenbus of ik 'm wel of niet erin ging werpen (een kaart voor iemand), doe ik het toch, wil ik daarna nog proberen om de brievenbus op te blazen om hem er toch weer uit te halen. Toch maar niet gedaan. Is die kaart er nu nog steeds niet (HUH??). Terwijl VeryCherry wel de post gewoon woensdag had van mij (gelukkig)
Ik meen het he! Lijkt me echt heel gezellig. En zo mooi zijn we helemaal niet. We weten goede pose's en ladingen make-up. Gurkie wil altijd dat ik haar opmaak Kaart? Ik zou geen kaart van je krijgen, maar een kwast
Gast- Gast
Reva schreef:Jen_ schreef:Hallo?
Ik snap echt geen reet van dit verhaal.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jen_ schreef:Alex167 schreef:Tsjongejonge, die komt binnenvallen en eist gelijk alle aandacht op.
Hebbie het over mij?
Jazeker!
Aardig hoor Ben je nog vriendinnen met Ni...?
Gast- Gast
Dan is er door hogere hand voor jou besloten dat die kaart toch beter niet kon aankomen.Reva schreef:Jen_ schreef:Hallo?
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: