Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke slaapzak na inbakeren?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welke slaapzak na inbakeren? Empty Welke slaapzak na inbakeren?

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 22:13

Voor de mama's die hun kindje hebben ingebakerd, in wat voor "gewone slaapzak" hebben jullie je kindjes aangedaan de dag dat je besloot te stoppen met inbakeren?

We zijn nu 2 weken bezig om S. uit de Puckababy te houden en opzich lukt het aardig. Alleen slaapt hij nu veel minder (overdag van 4 uur naar 1,5 uur) en s'nachts wordt hij vaak wakker. Zo'n 3x per nacht wordt hij wakker. Soms huilend en soms is hij echt klaar wakker. Terwijl hij in de Puckababy de nacht helemaal door sliep van 19.00 tot 7.00. Nu dacht ik dat het misschien aan de slaapzak lag. Het is er een van 90 cm wat dus best groot is en het is zo'n dikke winter slaapzak met (te grote) mouwen. Hij ligt dan onder een dekentje die ik strak tot z'n kin instop maar 9 van de 10 keer wurmt hij toch z'n armpjes boven het dekentje.

Of zal dit gewoon een kwestie van wennen zijn en ligt het gewoon niet aan de slaapzak?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke slaapzak na inbakeren? Empty Re: Welke slaapzak na inbakeren?

Bericht  Fiwen do 17 maa 2011 - 22:44

Tips kan ik je niet echt geven, maar ik herken het wel. J. heeft tot 5 maanden ingebakerd gelegen in een Pacco doek en gaf toen zelf goed aan dat ze het niet meer prettig vond.
J. ligt nu in een dikke slaapzak met lange mouwen van 70 cm met sokjes om haar handjes. Ze is dat nu zo gewend dat ze meteen rustig wordt als ik haar de slaapzak aan doe maar dat heeft wel een paar weken geduurd hoor. En ze wordt nog steeds regelmatig wakker 's nachts maar het wordt langzaam wel minder (de eerste keer is nu zo rond 5 uur, eerst was het vanaf 3 uur).
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  L!ND@ do 17 maa 2011 - 22:48

Tja, dat is denk ik een kwestie van afwachten denk ik? Hoe lang heb je hem nu in een "gewone" slaapzak liggen, of heb ik daar helemaal overheen gelezen? D.emi hebben we uiteindelijk in een slaapzak gelegd toen ze geënt was en sindsdien slaapt ze daarin. Zonder dekens, want mevrouw draait het hele bedje door :shock: Ze heeft wel eens onder een deken gelegen toen het bij ons boven heel erg koud was en ze nog wat minder beweeglijk was als nu. Toen wilde ze ook nooit haar armpjes onder een deken, die moest er altijd boven. Misschien is dat bij jullie ventje ook zo? Uiteindelijk heeft onze dame ook maar 2 a 3 maanden imngebakerd gelegen en ligt ze nu bijna 7 maanden in een slaapzak. Ze doet het prima, maar moest in het begin inderdaad wel wennen. Ze sloeg zich toen ook regelmatig wakker, maar dat werd na verloop van tijd steeds minder.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: