Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?

+9
rapa nui
M_as
_Lacey_
TukTuk
Zininzon
Mizz_S
Inge
Sweety
Atelier Madame
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke reiservaring is je altijd bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?

Bericht  Blond zo 20 maa 2011 - 21:26

Dat was de eerste week op Curacao, we gingen naar het strand, naar Blue Bay. Ik liep het strand op en werd zo overrompeld doordat het zo mooi was. Ik heb denk ik nog nooit zo idyllisch meegemaakt. Het water was diepblauw, het strand wit, wuivende palmbomen, strandbedjes, rust.
Adembenemend.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reiservaring is je altijd bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?

Bericht  Curious di 5 apr 2011 - 2:05

- de simpele vakanties in nolay, frankrijk. Heerlijk met mijn ouders op de camping als kind. Hoogtepunt van die vakanties waren toch altijd het gaan naar de grote supermarches, met als toppunt eentje met wel 46 kassa's!
- Indonesie, het bezoek aan de Bromo vulkaan. Geweldige zonsondergang rond de 0 graden om vervolgens in de hitte (30 graden) de bromo te beklimmen met een paardje waarop ik doodsbang zat! De kippen en groenten die in de vulkaan gegooid werden als offer, de bevolking was bang dat de bromo zou barsten.
- Botswana, de 3 dagen wildkamperen in de Delta. Vanuit het vliegveldje in Maun vlogen we met een sportvliegtuigje (5 personen) de delta over om deze vanuit de lucht te bezichtigen. De volgende dag werden we met soort kano's bepakt de Delta in gebracht door de lokale bevolking. Daar hebben we 3 dagen rondgebracht. Gepoept en geplast in gaten in de grond, midden in de natuur met Olifanten, Giraffes, Buffalo's en andere dieren om ons heen, dansend en zingend om het vuurtje waar ons eten op gemaakt werd etc. Zo'n bijzondere ervaring!
- Indonesie, Bandung, het feit dat ik daar doodziek en uitgedroogd in het ziekenhuis kwam te liggen. Ze vertelde me dat ik ziek was geworden door een vliegje dat bacterien bij zich droeg. Ik lag 1e klas in het ziekenhuis, maar zelfs daar vlogen de vliegen in de kamer en liep er mieren tegen de muur omhoog. Buiten op de gang lagen mensen te slapen op de grond, poezen en zelfs zwerfhonden liepen er rond. Toen het wat beter ging moest ik eten, brood met daarop: jawel; vliegen! Pas als ik het op at, lieten ze me gaan. Ik heb mijn vriend het op laten eten, en mocht toen gaan!
- Namibie, het beklimmen van Dune 45 en het bezoek aan de sossusvlei
- Curacao, op straat gezet worden door je ' huisbaas'. Daar stond ik dan, met koffers op straat. Kende nog helemaal niemand daar. Gelukkig diezelfde avond nog onderdak gevonden, maar toch even dat zwervergevoel ervaren.

Dat waren wel zo'n beetje de meest bijblijvende..
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reiservaring is je altijd bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?

Bericht  Juul wo 6 apr 2011 - 3:54

Al mijn reiservaringen zijn me wel bijgebleven, maar de eerste vakantie weer naar Griekenland nadat mijn vader was overleden was wel heel speciaal.
We zijn vlak na de crematie op vakantie gegaan. Toen ik uit het vliegtuig stapte voelde ik meteen zijn liefde weer om me heen. Heb hem de gehele vakantie echt dicht bij me gevoeld. Het voelde alsof ik dichter bij hem dan ooit was. Het thuisgevoel kwam meteen in me op. (Mijn vader is in Griekenland geboren) Die vakantie vergeet ik nooit meer in ieder geval.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reiservaring is je altijd bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?

Bericht  Pien wo 6 apr 2011 - 4:35

Mijn mooiste reiservaring was toen ik in de derde van de Havo zat, met de bus naar Barcelona. het was niet eens die reis, maar gewoon het feit dat ik eruit was zonder mijn ouders, eigen verantwoording had over mijn geld... het gevoel dat ik "vrij" was!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reiservaring is je altijd bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum