Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

+13
Mermaid
Polly
Caro
Lavendel
Snack a Jack
Tabbert
Zininzon
Loes263
Nora
_Lacey_
Marin
Blond
Monte
17 plaatsers

Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 4:23

Rudolf van Veen (op 24 Kitchen) is met Ko van Kessel aan het fietsen door China town in Bangkok, zo leuk om te zien, daar ben ik ook geweest (ook fietsend met Ko van Kessel) en ik herinner me nog het allerbeste hoe lekker het daar rook. China Town is echt alleen te ervaren als je er bent, het ruikt er zo lekker!

Dat was echt mijn mooiste reiservaring, in mijn eentje naar Thailand en met een heel leuk groepje daar gaan fietsen. Wat is jullie mooiste reiservaring?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Monte di 31 jan 2012 - 4:27

Mijn mooiste reiservaring was in Jeruzalem, Israël. Ik vond het heerlijk om door de stad te struinen en door de soeks te lopen. Het eten was echt heerlijk(we zijn in de islamitische soek een broodje falafel gaan eten en echt de hele tafel stond vol met sausjes, salades en broodjes, echt heerlijk). En het is zo'n andere wereld dan waarin je woont, maar toch voelde het zeer ontspannen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Blond di 31 jan 2012 - 4:36

Toch weer Curacao.

Het allereerste weekend dat we daar waren, gingen we naar het strand. Blue Bay. Ik kwam daar het strand opgelopen en werd echt overvallen over hoe mooi het was. Diepblauw water, palmbomen, een heerlijk windje. Ik ben nog een aantal keren op het strand teruggeweest, maar het had nooit meer die magie van de eerste keer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Marin di 31 jan 2012 - 5:11

Wat leuk is dat, als je t zo terug ziet!

Er hangen nu overal reclame posters van Macedonië, en daar staat een terrasje op waar ik heb gezeten! Zo grappig :-)

Dat was ook wel m'n bijzonderste reis denk ik. Niet persé mooiste maar wel heel bijzonder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  _Lacey_ di 31 jan 2012 - 5:14

Ik kan niet kiezen tussen mijn allereerste keer New York, de roadtrip door west USA en de rondreis door Argentinië en Chili.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Nora di 31 jan 2012 - 5:57

Haha ik heb ook gefietst met Ko van Kessel in Bangkok:D
Eens kijken of ik het terug kan vinden

edit: nee
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 6:27

Ik denk toen ik op de Tafelberg stond in Zuid-Afrika smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Loes263 di 31 jan 2012 - 6:38

Marin schreef:Wat leuk is dat, als je t zo terug ziet!

Er hangen nu overal reclame posters van Macedonië, en daar staat een terrasje op waar ik heb gezeten! Zo grappig :-)

Dat was ook wel m'n bijzonderste reis denk ik. Niet persé mooiste maar wel heel bijzonder.

Wat leuk, ik ga dit jaar naar Macedonie (Ohrid) op vakantie. Heb je nog leuke tips voor mij toevallig?
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Zininzon di 31 jan 2012 - 7:13

Zonsopkomst in de woestijn in Marokko, met mijn dromedaris naast me (wauw, wat was ik daar bang voor en wat trots dat ik er 2 x 1,5 uur op heb gezeten)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Tabbert di 31 jan 2012 - 7:15

Jeruzalem-Petra-Egypte
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Snack a Jack di 31 jan 2012 - 7:35

Jamaica.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Lavendel di 31 jan 2012 - 7:36

Mexico. We habben een auto gehuurd en de tocht Mexico City, Cuernavaca, Acapulco, Puerto Escondido, Oaxaca, Puebla, Teotihuacan, Mexico City gemaakt. Zo prachtig.


Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? PC160301

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? PC160328

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? PC160399

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? PC180485

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? PC180489
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Marin di 31 jan 2012 - 7:54

Loes263 schreef:
Marin schreef:Wat leuk is dat, als je t zo terug ziet!

Er hangen nu overal reclame posters van Macedonië, en daar staat een terrasje op waar ik heb gezeten! Zo grappig :-)

Dat was ook wel m'n bijzonderste reis denk ik. Niet persé mooiste maar wel heel bijzonder.

Wat leuk, ik ga dit jaar naar Macedonie (Ohrid) op vakantie. Heb je nog leuke tips voor mij toevallig?


Leuk! Ik ben naar Ohrid en Skopje geweest. Op zich valt in Ohrid niet zo heel veel te doen behalve lekker aan het meer liggen, zwemmen en lekker het stadje bezoeken. Het heeft ontzettend veel kerken die je kan bezoeken! Het is er erg mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Caro di 31 jan 2012 - 9:16

Lavendel schreef:Mexico. We habben een auto gehuurd en de tocht Mexico City, Cuernavaca, Acapulco, Puerto Escondido, Oaxaca, Puebla, Teotihuacan, Mexico City gemaakt. Zo prachtig.



Gaaf he! Ik heb zelf 6 weken vrijwilligerswerk gedaan in Oaxaca. Super :-).

Ik kan niet kiezen. Of het vrijwilligerswerk met mijn beste vriendin in Mexico, of de trip naar Australie waar we hebben gedoken, camelentocht door de red Desert met zonsopkomst bij Uluru, o juist het sounds of silence dinner. Dan eet je midden in de red desert met alleen maar mooie lampen + de immense sterrenhemel. Maar ik vond New York en Bali ook geweldig en ik weet dat mijn trip naar de west kust dit jaar ook heel bijzonder wordt.

Kortom: ik kan niet kiezen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Polly di 31 jan 2012 - 11:00

Ik vind het ook te moeilijk om er één te kiezen. Ik kan echt niet kiezen!!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:31

Mijn mooiste reiservaring was toch wel de groepsreis die ik door China, Tibet en Nepal maakte. En in het bijzonder enkele highlights van die reis:

-overnachten in het guesthouse bij het Rongbukklooster bij het Mount Everest Basecamp, maar eerst met z'n allen pannenkoeken eten in het bomvolle restaurant, waar zowel toeristen als Tibetanen waren. Erg gezellig. En de volgende ochtend wakker worden en een onbewolkt zicht op de Mount Everest hebben. Ge-wel-dig!

-In Nepal 's ochtends bij het ontbijt fruitpannenkoeken eten en lassi drinken.

-In Lhasa met de stroom pelgrims meegevoerd worden op hun ronde door de Jokhangtempel. Een reisgenootje van mij heeft rood haar. De vrouwen die achter ons liepen vonden dat kennelijk erg bijzonder en raakten haar haar de hele tijd aan, en maar lachen met z'n allen.

-De rit met de 4X4's over de friendshiphighway afdalend van het Tibetaanse plateau naar de Nepalese grens. Onze chaffeurs waren onze helden, met ware doodsverachting balancerend boven een enorm diep ravijn, levensgevaarlijke inhaalacties van overbeladen bussen die naar het ravijn overhelden, wat was dat een Epic Journey!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Mermaid do 2 feb 2012 - 2:04

1 van mijn mooiste ervaringen is toch dat ik een jaar op Malta heb gewoond, niet echt een reis dus.
Ik gok zo dat ik volgende maand 1 van de mooiste/leukste reizen in mn leven ga maken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Muurvlindertje do 2 feb 2012 - 10:05

Toen ik 15 meter onder water aan het duiken was in de Rode Zee en speelde met een clownvisje (Finding Nemo) en een dag later in een pyramide stond......
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  silly-one do 2 feb 2012 - 10:28

Toch wel de nachttrein van Kiev naar Kharkiv. Echt, ik heb die nacht niet echt geslapen, maar het was wel een ervaring op zich. Super warm in de trein, alles lag door elkaar. Wij daar als 'studenten' die zo goedkoop mogelijk wilde reizen, maar ook mensen van Oekraïne zelf die gewoon het geld niet hadden voor een comfortabelere en snellere trein.
Ik vind het ook echt leuk om nu alles van het EK te volgen, aangezien ik dan echt beelden zie van Khakiv en dat ook herken omdat ik er zelf ben geweest.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 4:49

Kenia, waar we met een noodgang door het park scheurden om nog nét een cheetah te zien. Dank Chauffeur Chris!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  bolus26 za 4 feb 2012 - 5:16

alleen: mijn werkreis naar ghana van 3 maanden

samen: met mijn man op kano vakantie doro noorwegen/zweden
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Atelier Madame za 4 feb 2012 - 5:46

In een nationaal park in Nieuw Zeeland (Abel Tasman) slapen op een camping met maar heeel weinig mensen. Geen telefoonbereik en gewoon geen moderne middelen behalve wat stromend water. Ik ging in mn eentje 's ochtends even naar het strand, compleet verlaten, zie ik ineens een groep pinquinachtige vogels langs banjeren. De vogels trokken zich niets van mij aan, die deden wat ze altijd deden en dat er toevallig iemand liep? Ik voelde me toen echt gewoon alleen op de wereld, zo fijn!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring? Empty Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum