Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?
+13
Mermaid
Polly
Caro
Lavendel
Snack a Jack
Tabbert
Zininzon
Loes263
Nora
_Lacey_
Marin
Blond
Monte
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?
Rudolf van Veen (op 24 Kitchen) is met Ko van Kessel aan het fietsen door China town in Bangkok, zo leuk om te zien, daar ben ik ook geweest (ook fietsend met Ko van Kessel) en ik herinner me nog het allerbeste hoe lekker het daar rook. China Town is echt alleen te ervaren als je er bent, het ruikt er zo lekker!
Dat was echt mijn mooiste reiservaring, in mijn eentje naar Thailand en met een heel leuk groepje daar gaan fietsen. Wat is jullie mooiste reiservaring?
Dat was echt mijn mooiste reiservaring, in mijn eentje naar Thailand en met een heel leuk groepje daar gaan fietsen. Wat is jullie mooiste reiservaring?
Gast- Gast
Re: Wat leuk, daar ben ik geweest! Mooiste reiservaring?
Mijn mooiste reiservaring was in Jeruzalem, Israël. Ik vond het heerlijk om door de stad te struinen en door de soeks te lopen. Het eten was echt heerlijk(we zijn in de islamitische soek een broodje falafel gaan eten en echt de hele tafel stond vol met sausjes, salades en broodjes, echt heerlijk). En het is zo'n andere wereld dan waarin je woont, maar toch voelde het zeer ontspannen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Toch weer Curacao.
Het allereerste weekend dat we daar waren, gingen we naar het strand. Blue Bay. Ik kwam daar het strand opgelopen en werd echt overvallen over hoe mooi het was. Diepblauw water, palmbomen, een heerlijk windje. Ik ben nog een aantal keren op het strand teruggeweest, maar het had nooit meer die magie van de eerste keer.
Het allereerste weekend dat we daar waren, gingen we naar het strand. Blue Bay. Ik kwam daar het strand opgelopen en werd echt overvallen over hoe mooi het was. Diepblauw water, palmbomen, een heerlijk windje. Ik ben nog een aantal keren op het strand teruggeweest, maar het had nooit meer die magie van de eerste keer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk is dat, als je t zo terug ziet!
Er hangen nu overal reclame posters van Macedonië, en daar staat een terrasje op waar ik heb gezeten! Zo grappig :-)
Dat was ook wel m'n bijzonderste reis denk ik. Niet persé mooiste maar wel heel bijzonder.
Er hangen nu overal reclame posters van Macedonië, en daar staat een terrasje op waar ik heb gezeten! Zo grappig :-)
Dat was ook wel m'n bijzonderste reis denk ik. Niet persé mooiste maar wel heel bijzonder.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik kan niet kiezen tussen mijn allereerste keer New York, de roadtrip door west USA en de rondreis door Argentinië en Chili.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Haha ik heb ook gefietst met Ko van Kessel in Bangkok:D
Eens kijken of ik het terug kan vinden
edit: nee
Eens kijken of ik het terug kan vinden
edit: nee
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik denk toen ik op de Tafelberg stond in Zuid-Afrika
Gast- Gast
Marin schreef:Wat leuk is dat, als je t zo terug ziet!
Wat leuk, ik ga dit jaar naar Macedonie (Ohrid) op vakantie. Heb je nog leuke tips voor mij toevallig?
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Zonsopkomst in de woestijn in Marokko, met mijn dromedaris naast me (wauw, wat was ik daar bang voor en wat trots dat ik er 2 x 1,5 uur op heb gezeten)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Jeruzalem-Petra-Egypte
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Mexico. We habben een auto gehuurd en de tocht Mexico City, Cuernavaca, Acapulco, Puerto Escondido, Oaxaca, Puebla, Teotihuacan, Mexico City gemaakt. Zo prachtig.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Loes263 schreef:Marin schreef:Wat leuk is dat, als je t zo terug ziet!
Wat leuk, ik ga dit jaar naar Macedonie (Ohrid) op vakantie. Heb je nog leuke tips voor mij toevallig?
Leuk! Ik ben naar Ohrid en Skopje geweest. Op zich valt in Ohrid niet zo heel veel te doen behalve lekker aan het meer liggen, zwemmen en lekker het stadje bezoeken. Het heeft ontzettend veel kerken die je kan bezoeken! Het is er erg mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lavendel schreef:Mexico. We habben een auto gehuurd en de tocht Mexico City, Cuernavaca, Acapulco, Puerto Escondido, Oaxaca, Puebla, Teotihuacan, Mexico City gemaakt. Zo prachtig.
Gaaf he! Ik heb zelf 6 weken vrijwilligerswerk gedaan in Oaxaca. Super :-).
Ik kan niet kiezen. Of het vrijwilligerswerk met mijn beste vriendin in Mexico, of de trip naar Australie waar we hebben gedoken, camelentocht door de red Desert met zonsopkomst bij Uluru, o juist het sounds of silence dinner. Dan eet je midden in de red desert met alleen maar mooie lampen + de immense sterrenhemel. Maar ik vond New York en Bali ook geweldig en ik weet dat mijn trip naar de west kust dit jaar ook heel bijzonder wordt.
Kortom: ik kan niet kiezen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik vind het ook te moeilijk om er één te kiezen. Ik kan echt niet kiezen!!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Mijn mooiste reiservaring was toch wel de groepsreis die ik door China, Tibet en Nepal maakte. En in het bijzonder enkele highlights van die reis:
-overnachten in het guesthouse bij het Rongbukklooster bij het Mount Everest Basecamp, maar eerst met z'n allen pannenkoeken eten in het bomvolle restaurant, waar zowel toeristen als Tibetanen waren. Erg gezellig. En de volgende ochtend wakker worden en een onbewolkt zicht op de Mount Everest hebben. Ge-wel-dig!
-In Nepal 's ochtends bij het ontbijt fruitpannenkoeken eten en lassi drinken.
-In Lhasa met de stroom pelgrims meegevoerd worden op hun ronde door de Jokhangtempel. Een reisgenootje van mij heeft rood haar. De vrouwen die achter ons liepen vonden dat kennelijk erg bijzonder en raakten haar haar de hele tijd aan, en maar lachen met z'n allen.
-De rit met de 4X4's over de friendshiphighway afdalend van het Tibetaanse plateau naar de Nepalese grens. Onze chaffeurs waren onze helden, met ware doodsverachting balancerend boven een enorm diep ravijn, levensgevaarlijke inhaalacties van overbeladen bussen die naar het ravijn overhelden, wat was dat een Epic Journey!
-overnachten in het guesthouse bij het Rongbukklooster bij het Mount Everest Basecamp, maar eerst met z'n allen pannenkoeken eten in het bomvolle restaurant, waar zowel toeristen als Tibetanen waren. Erg gezellig. En de volgende ochtend wakker worden en een onbewolkt zicht op de Mount Everest hebben. Ge-wel-dig!
-In Nepal 's ochtends bij het ontbijt fruitpannenkoeken eten en lassi drinken.
-In Lhasa met de stroom pelgrims meegevoerd worden op hun ronde door de Jokhangtempel. Een reisgenootje van mij heeft rood haar. De vrouwen die achter ons liepen vonden dat kennelijk erg bijzonder en raakten haar haar de hele tijd aan, en maar lachen met z'n allen.
-De rit met de 4X4's over de friendshiphighway afdalend van het Tibetaanse plateau naar de Nepalese grens. Onze chaffeurs waren onze helden, met ware doodsverachting balancerend boven een enorm diep ravijn, levensgevaarlijke inhaalacties van overbeladen bussen die naar het ravijn overhelden, wat was dat een Epic Journey!
Gast- Gast
1 van mijn mooiste ervaringen is toch dat ik een jaar op Malta heb gewoond, niet echt een reis dus.
Ik gok zo dat ik volgende maand 1 van de mooiste/leukste reizen in mn leven ga maken.
Ik gok zo dat ik volgende maand 1 van de mooiste/leukste reizen in mn leven ga maken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Toen ik 15 meter onder water aan het duiken was in de Rode Zee en speelde met een clownvisje (Finding Nemo) en een dag later in een pyramide stond......
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Toch wel de nachttrein van Kiev naar Kharkiv. Echt, ik heb die nacht niet echt geslapen, maar het was wel een ervaring op zich. Super warm in de trein, alles lag door elkaar. Wij daar als 'studenten' die zo goedkoop mogelijk wilde reizen, maar ook mensen van Oekraïne zelf die gewoon het geld niet hadden voor een comfortabelere en snellere trein.
Ik vind het ook echt leuk om nu alles van het EK te volgen, aangezien ik dan echt beelden zie van Khakiv en dat ook herken omdat ik er zelf ben geweest.
Ik vind het ook echt leuk om nu alles van het EK te volgen, aangezien ik dan echt beelden zie van Khakiv en dat ook herken omdat ik er zelf ben geweest.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Kenia, waar we met een noodgang door het park scheurden om nog nét een cheetah te zien. Dank Chauffeur Chris!!
Gast- Gast
alleen: mijn werkreis naar ghana van 3 maanden
samen: met mijn man op kano vakantie doro noorwegen/zweden
samen: met mijn man op kano vakantie doro noorwegen/zweden
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
In een nationaal park in Nieuw Zeeland (Abel Tasman) slapen op een camping met maar heeel weinig mensen. Geen telefoonbereik en gewoon geen moderne middelen behalve wat stromend water. Ik ging in mn eentje 's ochtends even naar het strand, compleet verlaten, zie ik ineens een groep pinquinachtige vogels langs banjeren. De vogels trokken zich niets van mij aan, die deden wat ze altijd deden en dat er toevallig iemand liep? Ik voelde me toen echt gewoon alleen op de wereld, zo fijn!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Feestje buren, nou is het leuk geweest!
» Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Welke reiservaring is je altijd bijgebleven?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: