Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke forummers lees je altijd de reacties?

+14
TGR
Makamba
girli
Lejow
Lady4
RYW
Pompoen
Snoes
Marin
SarahKey
FireButterfly
Antibes
Susan
Mamsie
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Mamsie zo 29 jan 2012 - 3:34

Ik merk dat ik van sommige forummers bijna altijd hun reacties lees, ookal spreekt het onderwerp mij misschien niet aan.
Herkenbaar?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 3:40

Ja, dat is wel herkenbaar. Niet alleen reacties, ook sowieso de topics.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Antibes zo 29 jan 2012 - 3:41

Hmm, niet zo eigenlijk, ik heb vaak helemaal niet door wie wat geplaatst heeft. Ik scroll/scan reacties door en lees/reageer op wat me opvalt.

Topics lees ik dan van bepaalde forummers weer wel sneller, omdat het van die of die forummer is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 3:46

Dat hangt van de onderwerpen af. Wanneer het bijvoorbeeld een informatief topic is, dan ga ik voornamelijk af op reacties van forumsters waarvan ik weet dat ze er verstand van hebben. Ook ben ik bij sommige topics selectief, wanneer ik weet dat er overeenkomsten zijn tussen bepaalde forumsters en mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 3:48

Nee, ik lees de dingen die me aanspreken, niet van bepaalde personen. Al hecht ik wel meer waarde aan de mening van de een als van de ander moet ik eerlijk zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 3:49

Het is ook niet dat ik reacties van mensen oversla als ik een topic zit te lezen, maar meer dat ik een topic eerder aanklik als ik zie dat de laatste reactie is geplaatst door iemand die ik interessant vind, terwijl ik dat dus anders niet had gedaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 3:51

Ja wel herkenbaar. Ik heb ook een (klein) aantal forummers van wie ik standaard de reacties oversla omdat ik ze onleesbaar vindt, of nooit iets toevoegen. Dat is dan vooral in de zwangerschapspijler.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 3:51

Arden schreef:Ja wel herkenbaar. Ik heb ook een (klein) aantal forummers van wie ik standaard de reacties oversla omdat ik ze onleesbaar vindt, of nooit iets toevoegen. Dat is dan vooral in de zwangerschapspijler.

Ook dat is herkenbaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Antibes zo 29 jan 2012 - 3:52

Susan schreef:Het is ook niet dat ik reacties van mensen oversla als ik een topic zit te lezen, maar meer dat ik een topic eerder aanklik als ik zie dat de laatste reactie is geplaatst door iemand die ik interessant vind, terwijl ik dat dus anders niet had gedaan.

Oh, dat doe ik inderdaad ook wel.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Mamsie zo 29 jan 2012 - 3:53

Susan schreef:Het is ook niet dat ik reacties van mensen oversla als ik een topic zit te lezen, maar meer dat ik een topic eerder aanklik als ik zie dat de laatste reactie is geplaatst door iemand die ik interessant vind, terwijl ik dat dus anders niet had gedaan.

Ja dit doe ik dus ook. Maar ik moet zeggen dat ik wel van sommige mensen reacties oversla.
Als een topic titel mij aanspreekt open ik hem sowieso en als dat niet zo is en ik zie wie hem geopend heeft kan ik hen toch soms openen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  FireButterfly zo 29 jan 2012 - 3:56

Susan schreef:Het is ook niet dat ik reacties van mensen oversla als ik een topic zit te lezen, maar meer dat ik een topic eerder aanklik als ik zie dat de laatste reactie is geplaatst door iemand die ik interessant vind, terwijl ik dat dus anders niet had gedaan.

Hetzelfde hier.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  SarahKey zo 29 jan 2012 - 3:57

Nee ik let niet op forummers. Ik let op de onderwerpen en bekijk de reacties.

Maar moet wel eerlijk zijn, is wel een forummer die ik gewoon negeer anders blijf ik me irriteren. Dus als ik zie dat zij iets geopend heeft klik ik het onderwerp niet aan. Maar goed haar onderwerpen spreken me 9 van de 10 keer ook niet aan.

Maar voor de rest, ik reageer op reacties en niet op personen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Marin zo 29 jan 2012 - 3:59

Ik let op onderwerpen, topictitels en forummers, en een interessante combinatie daartussen is helemaal bingo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Antibes zo 29 jan 2012 - 4:00

SarahKey schreef:Nee ik let niet op forummers. Ik let op de onderwerpen en bekijk de reacties.

Maar moet wel eerlijk zijn, is wel een forummer die ik gewoon negeer anders blijf ik me irriteren. Dus als ik zie dat zij iets geopend heeft klik ik het onderwerp niet aan. Maar goed haar onderwerpen spreken me 9 van de 10 keer ook niet aan.

Maar voor de rest, ik reageer op reacties en niet op personen.

Haha, dat is best knap van je. Dat heb ik namelijk ook wel bij sommige forummers, maar ik ben dan altijd toch te nieuwsgierig haha.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Snoes zo 29 jan 2012 - 4:02

Susan schreef:Het is ook niet dat ik reacties van mensen oversla als ik een topic zit te lezen, maar meer dat ik een topic eerder aanklik als ik zie dat de laatste reactie is geplaatst door iemand die ik interessant vind, terwijl ik dat dus anders niet had gedaan.
Eens. Al heb ik wel bepaalde forummers waarvan ik de reacties (bijna) standaard oversla omdat ik ze zo onduidelijk vind om te lezen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Pompoen zo 29 jan 2012 - 4:39

Ik heb inderdaad vooral dat ik bepaalde dingen gewoon oversla omdat ik me anders ga ergeren.
Maar ik open ook sneller een minder interessant topic als iemand die ik interessant vind het heeft geopend. En als ik idd een reactie zie staan van een forummer die ik interessant vind ga ik ook sneller in een topic kijken.

Ik word ook vaak wel nieuwsgierig als topics heel veel reacties hebben, dan ga ik op een gegeven moment toch kijken.
Er zijn trouwens ook topics die ik elke keer op die manier open en dan denk: "oh verrek ja, dat was dit (oninteressante) topic." laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  RYW zo 29 jan 2012 - 4:41

Antibes schreef:
SarahKey schreef:Nee ik let niet op forummers. Ik let op de onderwerpen en bekijk de reacties.

Maar moet wel eerlijk zijn, is wel een forummer die ik gewoon negeer anders blijf ik me irriteren. Dus als ik zie dat zij iets geopend heeft klik ik het onderwerp niet aan. Maar goed haar onderwerpen spreken me 9 van de 10 keer ook niet aan.

Maar voor de rest, ik reageer op reacties en niet op personen.

Haha, dat is best knap van je. Dat heb ik namelijk ook wel bij sommige forummers, maar ik ben dan altijd toch te nieuwsgierig haha.



Hahaha dat heb ik ook, en dan open ik het toch om me even lekker te kunnen ergeren Wink

Verder een beetje hetzelfde als de meesten. Als het onderwerp me niet aanstaat open ik het niet, en als het in de categorie 'neutraal' valt, dan open ik het als er gereageerd is door mensen die ik wel interessante reacties vind geven.

Ook grappig is als je het onderwerp combineert met de laatste reageerder, soms kan je al helemaal voorspellen wat die persoon geschreven heeft over dat onderwerp smile en 9 van de 10 keer klopt dat ook wel Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:27

Ik lees eigenlijk nooit topics met fouten in de titel. Dat betreft geen spellingsfouten maar bv een spatie en dan punt of met heel veel uitroeptekens. Dan erger ik me toch aan de tekst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Lady4 zo 29 jan 2012 - 6:07

тыквашка schreef:Ik heb inderdaad vooral dat ik bepaalde dingen gewoon oversla omdat ik me anders ga ergeren.
Maar ik open ook sneller een minder interessant topic als iemand die ik interessant vind het heeft geopend. En als ik idd een reactie zie staan van een forummer die ik interessant vind ga ik ook sneller in een topic kijken.

Ik word ook vaak wel nieuwsgierig als topics heel veel reacties hebben, dan ga ik op een gegeven moment toch kijken.
Er zijn trouwens ook topics die ik elke keer op die manier open en dan denk: "oh verrek ja, dat was dit (oninteressante) topic." Van welke forummers lees je altijd de reacties? 394967

Heel herkenbaar, haha. Ik trap er elke keer weer in. Van welke forummers lees je altijd de reacties? 394967
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 6:12

Ik let niet op wie wat post. Meestal lees ik eerst de reacties en dan pas de forumnaam erbij. Bij een aantal is het wel snel duidelijk wie het gepost heeft, maar bij zat ook niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  girli zo 29 jan 2012 - 6:13

Ik kijk vooral naar reacties, niet naar personen die ze geschreven hebben.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:20

Ik lees de reacties sneller van Susan, Eucalypta, Jolee en vriendinnen van de Eindhoven meetings omdat ik dat interessante personen vind.

Verder sla ik soms ook heel bewust topics over en dan vooral in de zwangerschaps pijler, er worden elke dag wel topics geopend door de dezelfde persoon en de onderwerpen spreken me niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Makamba zo 29 jan 2012 - 6:25

Susan schreef:Het is ook niet dat ik reacties van mensen oversla als ik een topic zit te lezen, maar meer dat ik een topic eerder aanklik als ik zie dat de laatste reactie is geplaatst door iemand die ik interessant vind, terwijl ik dat dus anders niet had gedaan.

Herkenbaar! Van welke forummers lees je altijd de reacties? 561177
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  TGR zo 29 jan 2012 - 6:27

Ik klik alleen als ik het topic interessant vind, dat in combinatie met de opener van dat topic + degene die de laatste reactie heeft geplaatst.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:29

Als ik een topic interessant vind, ga ik lezen. Het maakt mij daarbij niet uit wie het topic heeft geopend en wie reacties hebben geplaatst.

Er zijn wel forummers in wiens topics of reacties ik bovengemiddeld geinteresseerd ben. Dat komt dan door hun schrijfstijl of kijk op de dingen. Ik heb geen forummers die ik bewust 'vermijd'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum