Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedankjes Bruiloft

+14
knets
Bruintje Beer
Laquisia
juf_1984
bolus26
blondje1313
Angela_1986
Minx
Caro
duckie
TukTuk
Saxy
silly-one
Poisongirl
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Laquisia za 19 maa 2011 - 5:10

Ik ben zelf niet getrouwd maar een vriendin van mij had na haar bruiloft een erg leuk bedankje.
Ze had m&m's laten bedrukken met hun namen en een aantal met de datum van hun bruiloft. Dit had ze in een wit linnen zakje gedaan met een kaartje waarop bedankt stond en daaraan zaten 2 gelukspoppetjes aan. 1 van de bruid en 1 van de bruidegom.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Poisongirl za 19 maa 2011 - 22:53

_Leah_ schreef:Ik ben zelf niet getrouwd maar een vriendin van mij had na haar bruiloft een erg leuk bedankje.
Ze had m&m's laten bedrukken met hun namen en een aantal met de datum van hun bruiloft. Dit had ze in een wit linnen zakje gedaan met een kaartje waarop bedankt stond en daaraan zaten 2 gelukspoppetjes aan. 1 van de bruid en 1 van de bruidegom.

Dat vind ik wel een erg leuk idee! (vooral de gelukspoppetjes, wat iemand anders ook al zei,sorry weet de naam even niet meer!) Ik ga eens kijken of ik die kan vinden! Thanks!

Enne, tips blijven welkom!!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Poisongirl za 19 maa 2011 - 23:05

Lily schreef:Wij geven mini-boedha`s want: Geluk is het enige wat verdubbeld als je het deelt!

Die vind ik ook heel erg leuk!!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Poisongirl za 19 maa 2011 - 23:51

We hebben besloten, we doen organzazakjes met bruidsuikertjes en een boeddha erin smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Bruintje Beer zo 20 maa 2011 - 6:25

Wij hadden kleine wekpotjes gekocht bij de Xenos en deze zelf gevuld met pepermint van hartjes.

Hebben daarop erg leuke reactie's gehad.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 22:28

Poisongirl schreef:We hebben besloten, we doen organzazakjes met bruidsuikertjes en een boeddha erin smile

dan moet je de miniboedha`s bestellen bij www.spiritualiteitwebwinkel.nl daar zijn ze het goedkoopst smile
ik weet niet of dit mag i.v.m. reclame ofzo maar anders moet deze post maar verwijderd worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  knets ma 21 maa 2011 - 0:59

Ik had een roos in een koker. Met bedank kaartje eraan.. Ik werk in de bloemen dus leek me wel toepasselijk..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Sarah1985 ma 21 maa 2011 - 4:15

wij hadden een waxinelichthoudertje van glas folie er omheen en een kaartje met een foto van ons. Ik zie die waxinelichthoudertjes nog heel vaak bij familie en vrienden staan. Wij waren voor de bedankjes 120 stuks 20 euro kwijt.

Wij hadden bij vrienden kregen we een zakje m&m's, wel grappig want ze heten beide met een m en achternaam met een s

En bij andere vrienden kregen we een rolletje pepermunt, en weer bij andere een zuid afrikaans suikerlepeltje die vrouw kwam ui Zuid Afrika dus wel toepasselijk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Niekske di 22 maa 2011 - 3:27

Best wel wat originele dingen! Bij de bruiloft van een vriendin vorig jaar kregen we een hartenlolly met op de verpakking een sticker met een trouwfoto, die 's middags heel snel gedrukt waren. Bij een andere vriendin kregen we een flesje bier met een kaartje eraan 'kom er nog eens eentje drinken'. Bij mijn neef kregen we een CD met hun favoriete liedjes in een CD-kado verpakking, zo'n blikje met hun foto erop. Mooie muziek stond erop, dus dat vond ik wel een heel leuk idee smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Pien di 22 maa 2011 - 4:54

wij kregen van vrienden een bieropener, een hele mooie zilvere met op de voorkant, drink er 1 op ons! en op de achterkant hun namen en datum erin!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:09

Wat een leuke ideeen zitten er tussen:). Toen vrienden van mij gingen trouwen hadden ze als bedankje een gelukskoekje met daarin dus een briefje met op de ene kant hun bedankje en aan de andere kant een gelukswens. Dat vond ik zo leuk en origineel! Zoiets vind ik leuk. Vroeger moest ik vaak werken op bruiloften en daar kwamen ook vaka hele (naar mijn mening) suffe dingen voorbij waar ik dan weer niets mee had. Maar toch vind ik het altijd wel schattig. Zo had een bruidspaar ook hun eigen theezakjes laten bedrukken met een foto van hen er op en dan een kaartje er bij met kom nog eens op de thee. Vond ik ook best geinig, maar dat zou ik zelf toch niet zo snel doen. Ik hou ook niet van thee dus dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 9:46

Wij hadden een zakje tule met roze/rode/witte snoepjes en een bedankkaartje eraan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  TricTrac do 24 maa 2011 - 1:37

Wij hadden winkelwagenmuntjes laten maken met aan de ene kant onze namen en aan de andere kant de trouwdatum.
Nu bijna 2 jaar later zie ik ze nog bij iedereen aan de sleutels hangen!
TricTrac
TricTrac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:06

Ik heb nu iets gevonden waarvan ik denk dat wij dit gaan gebruiken

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 TofDatJeErWas

Taart Tof dat je er was, versierd met toffees en de doosjes zijn ook gevuld met de toffees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft - Pagina 2 Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum