Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedankjes Bruiloft

+14
knets
Bruintje Beer
Laquisia
juf_1984
bolus26
blondje1313
Angela_1986
Minx
Caro
duckie
TukTuk
Saxy
silly-one
Poisongirl
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Bedankjes Bruiloft

Bericht  Poisongirl do 17 maa 2011 - 10:48

Wat hebben jullie als bedankjes gehad/ gaan jullie doen?

Wij zij 30 december 2010 getrouwd en houden 2 juli 2011 onze receptie en feest. Nu ben ik een beetje naar bedankjes aan het kijken en ben daarom benieuwd wat jullie hadden/hebben... Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  silly-one do 17 maa 2011 - 10:49

Ik ben zelf nog niet getrouwd, maar wil je al je gasten een bedankje geven of alleen de mensen dichtbij?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Poisongirl do 17 maa 2011 - 11:00

Iedereen die op het feest is uitgenodigd. Zullen zo ongeveer 120 mensen zijn..
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Saxy do 17 maa 2011 - 20:46

Wij doen geen bedankjes!
Vind ik allemaal zulke grote onzin.
Wij sturen iedereen na een aantal weken een kaart na met een trouwfoto.
Die stomme kauwgomballen of borrelnoten. Dat gooit iedereen toch weg :-)

Nou ja, ons ding is het niet. Maar google anders maar eens op bedankjes. Je kunt ook heel veel leuke dingen vinden, maar die vonden wij dan eigenlijk wel weer heel erg duur.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  TukTuk do 17 maa 2011 - 21:26

Ik trouw zelf niet, maar mijn zus heeft als bedankje kleine flesjes rosé (haar vriend/toekomstige man werkt bij een slijterij), en daarop maken we een eigen etiket.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 22:07

Wij geven mini-boedha`s want: Geluk is het enige wat verdubbeld als je het deelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  TukTuk do 17 maa 2011 - 22:09

Lily schreef:Wij geven mini-boedha`s want: Geluk is het enige wat verdubbeld als je het deelt!

Dat is een leuk idee! Onthouden voor als ik ooit trouw Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 22:31

Wij geven geen bedankjes, vinden het ook grote onzin. Vaak gooien mensen het inderdaad weg of als het eetbaar is, is het snel op. Een blijvende herinnering zullen ouders en misschien broers/zussen bewaren maar andere mensen niet denk ik. Daarom steken we liever dat geld in het feest ofzo. Voor de ouders, getuigen en ceremoniemeesters hebben we wel een cadeautje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:44

Saxy schreef:Wij doen geen bedankjes!
Vind ik allemaal zulke grote onzin.
Wij sturen iedereen na een aantal weken een kaart na met een trouwfoto.
Die stomme kauwgomballen of borrelnoten. Dat gooit iedereen toch weg
:-)

Nou ja, ons ding is het niet. Maar google anders maar eens op bedankjes. Je kunt ook heel veel leuke dingen vinden, maar die vonden wij dan eigenlijk wel weer heel erg duur.

En die kaart niet?

Wij hadden van die kleine wekpotjes gekocht en gevuld met borrelnootjes.
Een kaartje eraan gehangen met: Bedankt voor uw komst. Kom nog eens op de borrel.
Overigens hebben de meeste waar wij komen ze potjes nog gewoon staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  duckie vr 18 maa 2011 - 0:51

wij hebben iedereen een foto gegeven die toen op de dag zelf is gemaakt dat we getrouwd zijn
zijn ook eerst getrouwd en 3 maand later nog een feestje gegeven
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Saxy vr 18 maa 2011 - 1:15

Hazeltje schreef:
Saxy schreef:Wij doen geen bedankjes!
Vind ik allemaal zulke grote onzin.
Wij sturen iedereen na een aantal weken een kaart na met een trouwfoto.
Die stomme kauwgomballen of borrelnoten. Dat gooit iedereen toch weg
:-)

Nou ja, ons ding is het niet. Maar google anders maar eens op bedankjes. Je kunt ook heel veel leuke dingen vinden, maar die vonden wij dan eigenlijk wel weer heel erg duur.

En die kaart niet?

Wij hadden van die kleine wekpotjes gekocht en gevuld met borrelnootjes.
Een kaartje eraan gehangen met: Bedankt voor uw komst. Kom nog eens op de borrel.
Overigens hebben de meeste waar wij komen ze potjes nog gewoon staan.


Wat bedoel je?
Wij sturen inderdaad na een aantal weken een kaart als bedankje. Dat is toch ook precies wat ik typte?
Je komt een beetje vijandig op me over. Misschien vat ik het verkeerd op, maar iedereen doet het op zijn/haar eigen manier toch. Gelukkig maar ook, want anders zou elke bruiloft precies hetzelfde zijn.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:16

Saxy schreef:
Hazeltje schreef:
Saxy schreef:Wij doen geen bedankjes!
Vind ik allemaal zulke grote onzin.
Wij sturen iedereen na een aantal weken een kaart na met een trouwfoto.
Die stomme kauwgomballen of borrelnoten. Dat gooit iedereen toch weg
:-)

Nou ja, ons ding is het niet. Maar google anders maar eens op bedankjes. Je kunt ook heel veel leuke dingen vinden, maar die vonden wij dan eigenlijk wel weer heel erg duur.

En die kaart niet?

Wij hadden van die kleine wekpotjes gekocht en gevuld met borrelnootjes.
Een kaartje eraan gehangen met: Bedankt voor uw komst. Kom nog eens op de borrel.
Overigens hebben de meeste waar wij komen ze potjes nog gewoon staan.


Wat bedoel je?
Wij sturen inderdaad na een aantal weken een kaart als bedankje. Dat is toch ook precies wat ik typte?
Je komt een beetje vijandig op me over. Misschien vat ik het verkeerd op, maar iedereen doet het op zijn/haar eigen manier toch. Gelukkig maar ook, want anders zou elke bruiloft precies hetzelfde zijn.

Jij doet cadeautjes af als stomme onzin, omdat mensen het toch weggooien. Dat is met een kaart toch precies hetzelfde? Of ken jij mensen die hun kaarten altijd laten staan, omdat het zo leuk & origineel was?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:17

Ik heb hier een bruidspaar als gelukpoppetjes, echt onwijs schattig. En daar zat een gedrukt kaartje op met bedankt dat je er was. En dat hadden ze aan een leuke papieren boom gehangen, en kon iedereen pakken met weggaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Saxy vr 18 maa 2011 - 1:18


Ho ho!
Het was nooit mijn bedoeling om iemand tegen het hoofd te stoten.
Ik typte namelijk: 'ons ding is het niet'. En dat mag toch gewoon?
Dat jullie een fotokaart stom vinden, dat zou mij niets uit maken, het gaat erom dat je het doet zoals jij het zelf wil!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:19

Isabella schreef:
Saxy schreef:
Hazeltje schreef:
Saxy schreef:Wij doen geen bedankjes!
Vind ik allemaal zulke grote onzin.
Wij sturen iedereen na een aantal weken een kaart na met een trouwfoto.
Die stomme kauwgomballen of borrelnoten. Dat gooit iedereen toch weg
:-)

Nou ja, ons ding is het niet. Maar google anders maar eens op bedankjes. Je kunt ook heel veel leuke dingen vinden, maar die vonden wij dan eigenlijk wel weer heel erg duur.

En die kaart niet?

Wij hadden van die kleine wekpotjes gekocht en gevuld met borrelnootjes.
Een kaartje eraan gehangen met: Bedankt voor uw komst. Kom nog eens op de borrel.
Overigens hebben de meeste waar wij komen ze potjes nog gewoon staan.


Wat bedoel je?
Wij sturen inderdaad na een aantal weken een kaart als bedankje. Dat is toch ook precies wat ik typte?
Je komt een beetje vijandig op me over. Misschien vat ik het verkeerd op, maar iedereen doet het op zijn/haar eigen manier toch. Gelukkig maar ook, want anders zou elke bruiloft precies hetzelfde zijn.

Jij doet cadeautjes af als stomme onzin, omdat mensen het toch weggooien. Dat is met een kaart toch precies hetzelfde? Of ken jij mensen die hun kaarten altijd laten staan, omdat het zo leuk & origineel was?

Dat dus.
die kaart gooien mensen net zo goed weg. Bovendien hoeven cadeautjes helemaal niet zo duur te zijn. Dat van ons kwam geloof ik op iets van 0.75 per potje. Dus dat maakt het verschil dan ook niet lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Saxy vr 18 maa 2011 - 1:24


Het zou inderdaad goed kunnen dat mensen die foto/kaart weggooien. Al denk ik dat veel mensen hem wel bewaren en familie zal hem misschien ook nog wel in een fotoalbum zal plakken.
Al met al maakt het niets uit, of iets wel of niet weggegooid wordt. Wij vinden het leuker om na een tijdje mensen per post te bedanken voor de geweldige dag. Dat idee spreekt ons gewoon aan.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Caro vr 18 maa 2011 - 3:20

Ik vind het enigzins een felle reacte van Hazeltje en Isabella. Het lijkt alsof jullie je serieus echt beledigd voelen omdat een iemand wellicht die bedankjes niet leuk vindt. Ik persoonlijk vind er ook niet veel aan.. maar dat mág toch ook iedereen zelf weten. Ik snap de felle reactie niet...

wij hebben dan ook geen bedankje gedaan. We hebben er nog over nagedacht om champagne glazen te graveren met in het klein onze initialen zodat we eerst met de mensen konden proosten en dat ze het daarna mochten houden. Maar dat hebben we vanwege de kosten niet gedaan, ik geloof dat dat alleen al 600 euro was en dat vonden we íets teveel :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Minx vr 18 maa 2011 - 3:25

Saxy schreef:
Vind ik allemaal zulke grote onzin.
Wij sturen iedereen na een aantal weken een kaart na met een trouwfoto.
Die stomme kauwgomballen of borrelnoten. Dat gooit iedereen toch weg :-)


denk dat het met name om dit stukje gaat en dan met name de dikgedrukte woorden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Angela_1986 vr 18 maa 2011 - 6:06

Bij een bruiloft van vrienden van mij hadden ze een blikje met borrelnootjes als bedankje. Op dat blikje zat 'n wikkel (à la Duyvis) met de tekst 'We hebben echt-genooten' - verwijzing dus naar 'echtgenoten' en de nootjes in het blik.
De nootjes waren lekker, het blikje heb ik bewaard.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  blondje1313 vr 18 maa 2011 - 6:10

Bij mijn schoonzus kregen we na de bruiloft een foto van ze met een chocolaatje opgestuurd als bedankje. Omdat het familie is hebben we dit wel bewaard.
Bij een nichtje hadden we een doosje met bruidsuikers, die hebben we opgegeten en het doosje weggegooid.
Bij een kennis kreeg iedereen een snoepzak, die is uiteraard ook op gegaan.
Bij een vriendin hadden ze een foto van de reportage eerder die dag, die hebben we wel nog ergens in een la liggen, maar daar doen we verder ook niks mee.
Bij de meeste andere bruiloften was er niets.

Zelf hadden we chocoladerepen met een zelfgemaakte wikkel. Kosten waren ongeveer 50 cent per stuk. Heb ze ook gebruikt als tractatie voor mijn leerlingen. Was wel een rotwerk om ze allemaal van een wikkel te voorzien!

Ik vind achteraf een foto sturen net zo goed een bedankje, en er wordt volgens mij niets meer mee gedaan dan met de bedankjes op de dag zelf. Ik vind het wel een beetje neerbuigend om zo negatief te doen over mensen die een bedankje geven. Je mag best je mening geven, maar iets meteen stom gaan noemen bevordert de discussie niet echt geloof ik Wink.


Laatst aangepast door blondje1313 op vr 18 maa 2011 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 6:12

Caro schreef:Ik vind het enigzins een felle reacte van Hazeltje en Isabella. Het lijkt alsof jullie je serieus echt beledigd voelen omdat een iemand wellicht die bedankjes niet leuk vindt. Ik persoonlijk vind er ook niet veel aan.. maar dat mág toch ook iedereen zelf weten. Ik snap de felle reactie niet...


Het ging mij puur om de manier waarop ze het zei. Ik vind zelf ook veel cadeautjes niet leuk, maar om het dan als onzin en stom af te doen vind ik weer een beetje sneu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  bolus26 vr 18 maa 2011 - 20:39

wij hebben ´s ochtends een foto gemaakt en die is toen als een speer afgedrukt voor ´s avonds. Op de foto stond (met wolkietalkies) bedankt en fijn dat je er bij was!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  juf_1984 vr 18 maa 2011 - 22:30

Hoi allemaal,

Wij hebben een flessenopener en een kurkentrekker. Deze zitten in een doosje waarop de afbeelding van een bruid en bruidegom te zien is. Er staat geloof ik zoiets op: laten we samen proosten op ons geluk. Wij hadden zoiets, dit is iets blijvends, je kunt er altijd nog je wijn mee openen etc.

Voor de kinderen uit mijn klas hebben we potloden in een houten doosje. (bij de action gekocht)

Liefs,

Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Saxy vr 18 maa 2011 - 22:52

Caro schreef:Ik vind het enigzins een felle reacte van Hazeltje en Isabella. Het lijkt alsof jullie je serieus echt beledigd voelen omdat een iemand wellicht die bedankjes niet leuk vindt. Ik persoonlijk vind er ook niet veel aan.. maar dat mág toch ook iedereen zelf weten. Ik snap de felle reactie niet...

wij hebben dan ook geen bedankje gedaan. We hebben er nog over nagedacht om champagne glazen te graveren met in het klein onze initialen zodat we eerst met de mensen konden proosten en dat ze het daarna mochten houden. Maar dat hebben we vanwege de kosten niet gedaan, ik geloof dat dat alleen al 600 euro was en dat vonden we íets teveel :-).

Gelukkig Caro. Iemand die mijn bedoeling nog enigzins kan relativeren. Ik vind het echt gemierenneuk om over de woorden 'stom' en 'onzin' te vallen. Ik ben me er best van bewust dat het er wat lomp staat, maar het zou mij weinig kunnen schelen als iemand mijn bedankjes niet leuk zou vinden.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:02

Ik vind het juist leuk als je een bedankje op kunt eten, dat is beter dan het maar weggooien.

Ik had de echtgenootjes in gedachten, maar dat heeft een neef van mij vorig jaar gedaan. Die vallen dus af, maar ik vind veel dingen leuk. Bedrukte snoepjes bijvoorbeeld. Ik zag laatst ergens een doosje lucifers met daarop de tekst 'perfect match', ook leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankjes Bruiloft Empty Re: Bedankjes Bruiloft

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum