Nav. bedankjes huwelijksgasten
+14
Bosjesvrouw
Snirp
Niekske
Fayebella
Ilovethe90s
Japie
sanne-84
Fearie
Suus
Mizz_S
Bazinga
Printje
Sunshine24
rapa nui
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nav. bedankjes huwelijksgasten
Ja, mag van veel mensen wel niet maar toch weer een nav. topic.
Als jij gast bent op een bruiloft en je krijgt een bedankje doe je er dan wat mee? Heb je originele bedankjes gehad? Bewaar je ze? of liggen ze na een week in de kliko? Wat vind je leuk om te krijgen? en wat vind je eigenlijk zonde van het geld.
Als jij gast bent op een bruiloft en je krijgt een bedankje doe je er dan wat mee? Heb je originele bedankjes gehad? Bewaar je ze? of liggen ze na een week in de kliko? Wat vind je leuk om te krijgen? en wat vind je eigenlijk zonde van het geld.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Nav. bedankjes huwelijksgasten
rapa nui schreef:Ja, mag van veel mensen wel niet maar toch weer een nav. topic.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vind het zelf zonde om ergens veel geld aan uit te geven en vervolgens gooien de gasten het weg.
Mijn broer had bijvoorbeeld beeldjes laten maken ( eendjes met de datum erin). Deze staat nu in de wc bij ons thuis. Mijn ouders hebben een groot beeldje.
Mijn neef had bijvoorbeeld een bieropener als bedankje. Beetje goedkoop en is uiteindelijk in de prullenbak beland.
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Wij hadden zelf een notitieblokje als bedankje. Ik bewaar zelf de bedankjes vaak even en als je er niets mee kan gooi ik het na een tijdje weg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Euh ze belanden in de wc.
Niet in de pot dan hè. Gewoon netjes op een plankje. Naast potpourri en zooi.
Niet in de pot dan hè. Gewoon netjes op een plankje. Naast potpourri en zooi.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb alleen nog maar eetbare bedankjes gehad. En dat is dan meestal dezelfde dag/nacht wel op . Oh, en één keer alleen een (geprint) kaartje. Tja, dat heb ik in de papierbak gegooid.
Gast- Gast
Ik bewaar het vaak wel, en als het bruikbaar is gebruik ik het. 1 keer hebben we kaarsjes gehad, die heb ik wel opgebrand. 1 keer hebben we zeepjes gehad, die heb ik nog niet gebruikt maar dat gaan we nog wel eens doen. 1 keer hadden we kleine flesjes wijn, maar omdat wij geen wijn drinken staan die er nog. Op termijn zullen die ook wel een keer opgaan.
Wij hadden zelf magnetische minifotolijstjes van de wereldwinkel, en die zie ik bij veel mensen thuis wel op een magneetbord/koelkast oid zitten, leuk om te zien.
Wij hadden zelf magnetische minifotolijstjes van de wereldwinkel, en die zie ik bij veel mensen thuis wel op een magneetbord/koelkast oid zitten, leuk om te zien.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Het ligt eraan wat het is. Ik heb een keer een foto gekregen, die heb ik op het prikbord gehangen. Bij een andere bruiloft kregen we kaarsjes, die heb ik opgebrand. En bij de derde kregen we chocola, dat heb ik heerlijk opgegeten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
In de meeste gevallen zijn het prutdingen en zijn ze dus weggegooid. Wij besteden er ook weinig tijd en aandacht aan, omdat we weten dat men het weg zal gooien.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Idd afhankelijk van wat t is.
Een beeldje beland bij mij in de vuilnisbak, net als een foto (wij hebben ook geen prikbord) Een kaarsje is afhankelijk van de kleur, een sleutelhangerachtig ding zou ik ng wel gebruiken, en iets eetbaars gaat er altijd wel in;)
Een beeldje beland bij mij in de vuilnisbak, net als een foto (wij hebben ook geen prikbord) Een kaarsje is afhankelijk van de kleur, een sleutelhangerachtig ding zou ik ng wel gebruiken, en iets eetbaars gaat er altijd wel in;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Alle bedankjes die ik kon bewaren heb ik bewaard. Een klein potje met snoepjes, flesopener, een foto, badeendje en een kistje met snoepjes. Heb een keer water met paracetamol gehad en chocolade en dat is opgegaan.
Ik vind dat soort dingen leuk om te bewaren. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik hee; veel bewaar.
Ik vind dat soort dingen leuk om te bewaren. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik hee; veel bewaar.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik bewaar het allemaal. (wat te bewaren is dan)
Ook al zet ik het na verloop van tijd niet meer neer, dan gaat het in een doosje boven op zolder waar ik al dat soort dingetjes bewaar.
Ook al zet ik het na verloop van tijd niet meer neer, dan gaat het in een doosje boven op zolder waar ik al dat soort dingetjes bewaar.
Gast- Gast
Ik ben altijd blij als snoepjes of iets te eten of drinken krijg, dan eet/drink ik het zelf nog op. Andere dingen vind ik vaak van die prulletjes en het beland ergens in de kast om vervolgens in de kliko terecht te komen. Doe mij dus maar een nuttig bedankje (een pen of kaarsen is ook goed).
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Eigenlijk vind ik de bedankjes pure geldverspilling. Maar die dan maar iets eetbaars, de andere bedankjes hebben bij mij een tijdje op de kast gestaan en zijn daarna weggegooid. Ik bewaar wel altijd de trouwkaart.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Vind eetbare of echt bruikbare bedankjes wel erg leuk (chocolade, pennen, flesopeners enzo). De rest vind ik prut en beland in een doos en na een paar jaar in de prullenbak.
Gast- Gast
Ik durf zulke dingen niet echt weg te gooien, ook al vind ik het zooi ik heb bijvoorbeeld nog ergens een glazen potje met roze zand en een roze plastic roos erin. Wat moet je ermee? Doe mij maar bedankjes die opgaan inderdaad. Ik heb al eens een hartenlolly, een flesje bier, kater-water met paracetamol en chocolade gehad. Helemaal goed ow en mijn neef had een cd gemaakt met de liedjes van hem en zijn vrouw. Daar stonden aardig wat goede nummers op, maar dat moet dan net je smaak zijn.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb een keer een houten hartje gehad als bedankje, deze hangt aan de deurkruk.
Verder heb ik eetbare dingen gekregen en een keer vergeet-mij-nietjes, deze heb ik weggegooid toen ze uitgebloeid waren.
Verder heb ik eetbare dingen gekregen en een keer vergeet-mij-nietjes, deze heb ik weggegooid toen ze uitgebloeid waren.
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Mijn zus en zwager hadden een merci op een kaartje (met de zelfde afbeelding als op de trouwkaart) die is al op.
Verder een potlood met beestje er op en een bad (echtpaar) eendje. Die heb ik bewaard.
Dit jaar 2 trouwerijen kijken wat we dan krijgen.
Verder een potlood met beestje er op en een bad (echtpaar) eendje. Die heb ik bewaard.
Dit jaar 2 trouwerijen kijken wat we dan krijgen.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Wij hebben zelf houten hartjes gemaakt en aan onze gasten gegeven. Wij wilden ook iets geven wat niet meteen in de kast zou belanden. Nu zien we overal onze hartjes nog hangen! Geslaagd bedankje dus!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Fayebella schreef:Eigenlijk vind ik de bedankjes pure geldverspilling. Maar die dan maar iets eetbaars, de andere bedankjes hebben bij mij een tijdje op de kast gestaan en zijn daarna weggegooid. Ik bewaar wel altijd de trouwkaart.
Helemaal mee eens!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
wij kregen eens een rolletje pepermunt en m&m's die zijn op. En van een stel een suikerlepeltje uit zuid afrika waar zij vandaan kwam. Dat ligt in de kast.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik vind bedankjes ook pure geldverspilling en ook beetje onnodig. Maar omdat we toch niet krenterig over willen komen ( ) zetten we gewoon een bak met merci's neer en een kaart erbij 'Merci dat jij er was' of we maken een eigen kaartje met een merci eraan. Had ze op internet gezien, maar toen kostte ze nog 2,50 per stuk. Beetje te veel van het goede.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Bedankjes huwelijksgasten
» Bedankjes Bruiloft
» Bruiloft bedankjes
» trouw bedankjes en recepties
» show je geboorte bedankjes
» Bedankjes Bruiloft
» Bruiloft bedankjes