Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Dat zou ik volgens mij nooit opkrijgen in mijn eentjeSweety schreef:Ik bestel 9 van de 10x: patat pinda met ui, broodje frikandel speciaal, kaassoufle.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jup en romiger. Maar tegenwoordig kunnen ze fritessaus ook best romig krijgen zonder erg vet te worden..ProudMama schreef:Mayo is veel vetter!Lily schreef:hallo isabella, en wat is het verschil dan weer tussen mayo en fritessaus? Fritessaus is wat zoeter/vettiger????
Gast- Gast
ProudMama schreef:Broodje kaassoufle met pindasaus is ook zo lekker!
Dat zegt mijn vriend ook en ik kan hem gewoon niet geloven. Komt waarschijnlijk doordat ik geen kaas lust
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
hoi hoi.
haha eerder wat je leest vlak nadat je wakker bent is een discussie over friet :p
haha eerder wat je leest vlak nadat je wakker bent is een discussie over friet :p
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Vooral niet terugbladeren danIsabella schreef:Ow nee, ik wil niet lezen over frietjes
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Lily schreef:aha oke, thanks dames weer wat bijgeleerd (net als dat wenen in oostenrijk ligt)
Serious, waar dacht je dan Wenen ligt dan?
Nog nooit geprobeerd... Misschien maar eens doen.ProudMama schreef:Broodje kaassoufle met pindasaus is ook zo lekker!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind mini-kaassouffleetjes wel lekker eigenlijk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Dan komt je best over een kwartier terug denk (het gaat hier al een kwartier over frietjes )Isabella schreef:Ow nee, ik wil niet lezen over frietjes
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik weet niet wat hachee is, dus ik durf het niet zeggen!TNMN schreef:Is stoofvlees hetzelfde als hachee? (of hoe je dat schrijft)
Snoes- Lady Post-a-lot
Zo zie je maar... vrouwen...Snoes schreef:Dan komt je best over een kwartier terug denk (het gaat hier al een kwartier over frietjes )Isabella schreef:Ow nee, ik wil niet lezen over frietjes
Gast- Gast
Oeh Isabella, ik zie dat je naar Wuppertal gaat? Daar zijn wij ook al 2 keer geweest, heeeeeel leuk en mooi!
Snoes- Lady Post-a-lot
Hoe is het met de Ambu's? Al weer weg?Storm schreef:Ik heb de discussie aangewakkerd, blame me
Gast- Gast
Nou dames ik ga werken. Veel plezier met de frietjes/patat/mayo/kaassoufflés etc
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Sweety schreef:
Ik vind het ook wel een rare situatie. Mijn nicht en vriendin hebben gezegd dat hij nu wel wat moeite mag doen voor mij. Dus we wachten het nog maar even af.
Jammer dat de vervolggroep niet meer bestaat. Was er te weinig animo voor? Maar als je het weer zou doen zou je dus precies hetzelfde weer doen? Wel verstandig dat je eerst zelf gaat proberen en misschien voor de toekomst?
Er waren juist veel mensen die in die groep zaten en er waren er nog meer die er ook in wilden, maar toen mijn hoofdbehandelaar ziek werd, kon zij natuurlijk deze groep al niet meer leiden en degene met wie ze het samen deed, die werkt er niet meer. Dus nu bestaat die groep niet meer. Als ik de training nog een keer zou doen, zou dat inderdaad weer precies hetzelfde zijn. Daarom wil ik het ook niet meer. Heb hem al een paar keer gedaan en het voegt weinig meer toe.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoor ze niet meer..ProudMama schreef:Hoe is het met de Ambu's? Al weer weg?Storm schreef:Ik heb de discussie aangewakkerd, blame me
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Lily schreef:aha oke, thanks dames weer wat bijgeleerd (net als dat wenen in oostenrijk ligt)
Duitsland
Gast- Gast
Dames, ik ga douchen en wat in huis doen. Ik weet niet of ik vanmiddag nog op Yes kom. Houdoe
Gast- Gast
Nee stoofvlees is anders..Snoes schreef:Ik weet niet wat hachee is, dus ik durf het niet zeggen!TNMN schreef:Is stoofvlees hetzelfde als hachee? (of hoe je dat schrijft)
Gast- Gast
Lily schreef:VeryCherry schreef:Lily schreef:aha oke, thanks dames weer wat bijgeleerd (net als dat wenen in oostenrijk ligt)
Duitsland
Das in ieder geval nog in de buurt
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: