Een goede donderdagmorgen!
+8
Atelier Madame
girli
Cheesegirl
Chocolate Cookie
minoessepoes
Pannetoet
Lejow
May
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Een goede donderdagmorgen!
Alex167 schreef:Hoe maak jij je pastasalade, Isabella? Ik ga er straks ook 1 maken voor vanavond!
Deze maak ik vrij simpel, want hij moet snel klaar zijn. Pasta met mais, smac, doperwt, zilveruitjes, augurk, ei en mandarijn en wat ik nog meer aan lekkers in de kast tegenkom
Gast- Gast
Isabella schreef:Alex167 schreef:Hoe maak jij je pastasalade, Isabella? Ik ga er straks ook 1 maken voor vanavond!
Deze maak ik vrij simpel, want hij moet snel klaar zijn. Pasta met mais, smac, doperwt, zilveruitjes, augurk, ei en mandarijn en wat ik nog meer aan lekkers in de kast tegenkom
Ahh oké, ik maak een pastasalade met kip, pesto, cherrytomaatjes, paprika en lenteui. En ik doe er nog gewone sla bij, die kan mijn gezelschap er dan eventueel doorheen doen als ze dat lekker vinden.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Isabella schreef:Alex167 schreef:Hoe maak jij je pastasalade, Isabella? Ik ga er straks ook 1 maken voor vanavond!
Ahh oké, ik maak een pastasalade met kip, pesto, cherrytomaatjes, paprika en lenteui. En ik doe er nog gewone sla bij, die kan mijn gezelschap er dan eventueel doorheen doen als ze dat lekker vinden.
Klinkt goed en lekker Zoiets heb ik laatst ook gemaakt inderdaad.
Gast- Gast
Goedemorgen/middag!
Ik heb wel best goed geslapen, ben om 9u opgestaan.
Heb het huis al deels schoongemaakt.
Niet echt plannen vandaag.
Fijne dag!
Ik heb wel best goed geslapen, ben om 9u opgestaan.
Heb het huis al deels schoongemaakt.
Niet echt plannen vandaag.
Fijne dag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:IrmaLaPoes schreef:Goedemorgen,
Wij hebben zonet onze kitten naar de dierenarts gebracht voor sterallisatie, echt heel zielig Vanmiddag gaat mijn vriend haar weer ophalen, ik heb een belangrijk gesprek op school. Daarna nog even aan het huiswerk, en vanavond naar de film met een goede vriendin!
Fijne dag allemaal!
Ja is zielig, vooral als ze thuis zijn en wel willen lopen of op de kattenbak willen maar het lukt niet omdat de verdoving nog niet is uitgewerkt (die van ons wou op de kattenbak maar ze kreeg haar lichaampje er niet ingesleept zeg maar dus toen moest ze haar behoefte op de grond doen
Awww vind ik zo zielig! Zal haar maar goed verzorgen/verwennen vandaag dan!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een goede donderdagmorgen!
» goede donderdagmorgen!
» Een goede donderdagmorgen!
» Goede donderdagmorgen
» Een hele goede donderdagmorgen!
» goede donderdagmorgen!