Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

goede donderdagmorgen!

+7
Suus
Caramba
Pompoen
Lotus
Middleme
banjer49
Vlegel
11 plaatsers

Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty goede donderdagmorgen!

Bericht  Vlegel wo 9 nov 2011 - 19:11

Goede morgen!

Wat gaan we vandaag doen? Ik ga me nu snel klaar maken voor t werk. Verslapen Sad

Fijne dag!
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 19:11

Goedemorgen!

Ik ga ook werken en vanavond naar m'n moeder, want ze wordt vrijdag geopereerd.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  banjer49 wo 9 nov 2011 - 19:28

goedenmorgen ook al wakker weer, heb avonddienst gehad gelukkig was het niet laat, word ik wakker van een vrachtwagen die aan achter uit rijden is pffff, ga toch nog maar ff zo lekker weer slapen, vanavond nog één avondje en dan lekker weekend jjippie
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Middleme wo 9 nov 2011 - 19:53

Goeiemorgen!

Heerlijk geslapen, nu een lange dag voor de boeg. Ga zo mn moeder wegbrengen naar dr werk en dan door naar school. Daar ben ik tot een uur of 5, danmeteen naar mn stage voor eten en open svhoolavond.vanavond daarna dan nog ff bijkletsen met vriend.

Fijne dag!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Lotus wo 9 nov 2011 - 19:58

Goedemorgen,

Ik heb een redelijk goede nacht gehad, wat wel weer eens prettig was. Vandaag is een lege dag. Ik moet wat boodschappen doen en ik denk dat ik nog even de stad in ga. Verder wat lezen en forummen en schrijven, denk ik.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 20:11

Goedemorgen!

Ik heb niet zo lekker geslapen helaas. Hoef gelukkig niet te werken vandaag maar krijg wel 2 loodgieters en een aannemer over de vloer straks en mn vader komt ook. Drukke boel met al die mannen in mn kleine appartementje :P

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 20:20

Goedemorgen,
Hier ook al verslapen, mijn telefoon was uitgevallen, heeft dat ding wel vaker last van. Maar mijn wekker was dus niet gegaan.
Lise gaat zo met de buren mee naar school, dus hoefde ik niet te gaan haasten om mezelf en de 2 kleintjes aan te kleden.
Straks een kadootje halen voor een vriendinnetje van Lise want ze heeft vanmiddag een partijtje.
Amé wordt eind van de middag gehaald, die gaat alleen een keer logeren bij mijn schoonouders en dan komt ze zondag pas terug Sad, maar ook wel even fijn, want we hebben een druk weekend. Morgen natuurlijk Sint Maarten lopen, zaterdag al vroeg naar Amsterdam want we gaan naar Mega Mindy en zondag hebben we de Sinterklaasintocht.
Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Pompoen wo 9 nov 2011 - 21:07

Goedemorgen!

Wij hebben gisteren eindelijk de kasten in de woonkamer vastgezet, ik ben gelijk begonnen met inrichten! Verder wilden we vandaag graag de gordijnen gaan ophangen, die dingen liggen al 3 jaar klaar in de kast, keurig op maat gemaakt, echt mooie kleuren maar ja, er zit geen rail...dus straks eerst even de maten nemen (ook van de gordijnen, geen idee meer hoe we ze hebben laten maken) en dan maar eens ophangen.
En vanmiddag moet ik naar de handchirurg, zal wel niet veel goeds zijn 't is nog steeds loeidik 3,5 maand na de operatie... En ik heb nu ook een ganglion op een plek waar ik last van heb. Die ging eerder altijd vanzelf weer weg, maar nu blijft ie zitten... Nou ja we zien wel, ik was eigenlijk niet van plan nog in die hand te laten snijden, maar als dat ganglion weg moet dan moet het weg, ik heb er genoeg last van!

En verder wil ik nog verder met glasverven, heb ik ideeën voor kerstkaarten etc., dus misschien als ik tijd heb nog even aan de slag.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Caramba wo 9 nov 2011 - 21:17

Goedemorgen,

Ik heb beroerd geslapen. Gisteravond amper in slaap kunnen komen. Heb van 10 tot half 2 wakker gelegen. Toen moest ik ook nog naar de wc, maar aangezien ik gister een kijkoperatie heb gehad, kon ik nooit zo snel beneden komen. Mijn vriend werd wakker en heeft een emmer gepakt.
Rond 2 uur viel ik eindelijk in slaap tot 4 uur. Weer moeten plassen. Na dat heb ik weer een uur wakker gelegen. Door de pijn in mijn knie, kan ik ook niet op mijn zij liggen. Slaap altijd op mijn zij. Toch om 5 uur kreeg ik het voorelkaar om op mijn zij te liggen. Meteen viel ik in slaap tot kwart over 7.
Vandaag dus ook niet veel doen. Beetje slapen, tv kijken en krijg nog bezoek van schoonmoeder. Zal zo eerst een poging doen om mij te injecteren.

Fijne dag iedereen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Pompoen wo 9 nov 2011 - 21:21

@spetterspat heb het een beetje gemist, maar hoe is je operatie verder gegaan? Moet je van die prikjes tegen trombose geven aan jezelf? Dat heb ik ook een tijdje moeten doen, was niet echt leuk natuurlijk, maar wel prima te doen vond ik.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Suus wo 9 nov 2011 - 21:26

Goedemorgen!
Heb lekker geslapen, maar de wekker ging voor mijn gevoel te vroeg Wink Vandaag aan het werk en vanmiddag een gesprek met mijn begeleiders waar ik erg tegenop zie... Maar morgen ben ik vrij en vanavond ga ik gezellig op stap Very Happy
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Esperanza wo 9 nov 2011 - 22:09

Goedemorgen!

Ik heb vandaag eigenlijk helemaal geen plannen. Ik heb wel een hele klusjes lijst die ik nog moet afmaken. Verder nog even boodschappen doen.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  aardbeitje wo 9 nov 2011 - 22:12

Goedemorgen.
Vanaf vandaag heb ik 1,5 week vakantie. Heerlijk even niet naar werk hoeven en doen waar ik zin in heb. Ik ga straks shoppen met mn moeder. Fijn dag allemaal!
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 22:13

Ik heb veel gepland staan voor de middag en weinig voor de ochtend :shock:


En morgen een bruiloft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  flower wo 9 nov 2011 - 23:06

Goedemorgen,

Ik was om 7 uur wakker, maarben om 9 uur tot 10 minuten geleden weer in slaap gevallen!
Vanmiddag werkoverleg en vanavond curcus!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Snoes do 10 nov 2011 - 0:34

Goedemiddag!

Ik ben over 1,5 uur alweer klaar met werken, heerlijk! Dan begint mijn weekend al!
Ga dan snel nog even langs de winkel, het huis poetsen en daarna samen met mijn vriend cake/biscuit/tiramissu/koekjestaart maken, hmmm! Very Happy

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede donderdagmorgen! Empty Re: goede donderdagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum