Een goede donderdagmorgen!
+8
Atelier Madame
girli
Cheesegirl
Chocolate Cookie
minoessepoes
Pannetoet
Lejow
May
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Een goede donderdagmorgen!
Zo ik ben er weer eens vroeg. Maar een goede morgen allemaal!
Even rustig opstarten en dan aan het werk de hele dag.
Ik heb goed geslapen
Fijne dag allemaal!
Even rustig opstarten en dan aan het werk de hele dag.
Ik heb goed geslapen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Een goede donderdagmorgen!
Goedemorgen!
Het is me nog echt te vroeg! Heel onrustig geslapen vannacht, veel aan de wandel geweest!
Straks aan het werk tot 15 uur!
Nu nog even wakker worden!
Fijne dag allemaal!
Het is me nog echt te vroeg! Heel onrustig geslapen vannacht, veel aan de wandel geweest!
Straks aan het werk tot 15 uur!
Nu nog even wakker worden!
Fijne dag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemurrege! Ik moet straks een uurtje rijden en dan 4 uur werken en dan lekker een middagje thuis werken . Hopelijk wordt het mooi weer dan kan ik nog eventjes in de tuin werken en wat zon proberen te vangen!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Moz> ik zal duimen voor je dat het lekker weer wordt
zo te zien niet boehoe hahaha
Gast- Gast
Moggee!
Ik ben der ook weer eens! Heb de laatste 2 dagen bijna geen computer aangehad.. Alleen maar druk druk met taarten en mijn werk... Nog tot as maandag en dan is het weer een beetje rustiger
En dat is wel nodig ook, want ik loop op mijn wallen en begin verkouden te worden :S
Ik ben der ook weer eens! Heb de laatste 2 dagen bijna geen computer aangehad.. Alleen maar druk druk met taarten en mijn werk... Nog tot as maandag en dan is het weer een beetje rustiger
En dat is wel nodig ook, want ik loop op mijn wallen en begin verkouden te worden :S
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen..
Heerlijk geslapen alleen veel te kort..of ik ga te laat naar bed
Zo werken tot twee en daarna ga ik bezig met mijn belastingaangifte...zó leuk haha
Fijne dag iedereen
Heerlijk geslapen alleen veel te kort..of ik ga te laat naar bed
Zo werken tot twee en daarna ga ik bezig met mijn belastingaangifte...zó leuk haha
Fijne dag iedereen
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Goedemorgen,
Ik ben ook al weer vanaf kwart over zes aan het werk. Heb de eerste telefoontjes er al op zitten. Het was wel fris vanochtend maar ik had de wind mee dus ik was zo op mijn werk
Vandaag ga ik wel echt proberen om om drie uur naar huis te gaan, kijken of dat lukt!
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook al weer vanaf kwart over zes aan het werk. Heb de eerste telefoontjes er al op zitten. Het was wel fris vanochtend maar ik had de wind mee dus ik was zo op mijn werk
Vandaag ga ik wel echt proberen om om drie uur naar huis te gaan, kijken of dat lukt!
Fijne dag allemaal!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen!
Vandaag mijn eerste (halve) schooldag! Heb van 9 tot 12 school. Daarna even door naar de stad om mijn ring bij de juwelier op te halen. Vanmiddag alvast wat dingen inpakken/klaarzetten voor morgen
Vandaag mijn eerste (halve) schooldag! Heb van 9 tot 12 school. Daarna even door naar de stad om mijn ring bij de juwelier op te halen. Vanmiddag alvast wat dingen inpakken/klaarzetten voor morgen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Mogguh
Heb wel lekker geslapen, alleen beetje kort.
Zometeen naar school en vanmiddag mijn verslag afmaken.
Fijne dag allemaal
Heb wel lekker geslapen, alleen beetje kort.
Zometeen naar school en vanmiddag mijn verslag afmaken.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goeiemorgen! Ik ben net een half uurtje wakker, net als dochter. We gaan zo douchen en daarna werk ik. Tussen de middag moet ik nog wat eten kopen en klaarmaken voor vanavond, ik heb er nu wel zin in.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik blijf een dagje thuis vandaag. De bijwerkingen van de hormonen worden me nu toch een beetje te erg.
Fijne dag all!
CC, succes vandaag!
Ik blijf een dagje thuis vandaag. De bijwerkingen van de hormonen worden me nu toch een beetje te erg.
Fijne dag all!
CC, succes vandaag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik voel me niet zo lekker vandaag, maar ja, plicht roept. Ik moet straks naar school en aan het project werken, dus ik denk dat ik alles z.s.m. afrond zodat ik lekker snel naar huis kan. Hleaas moet ik ook nog de stad in bah.
Ik voel me niet zo lekker vandaag, maar ja, plicht roept. Ik moet straks naar school en aan het project werken, dus ik denk dat ik alles z.s.m. afrond zodat ik lekker snel naar huis kan. Hleaas moet ik ook nog de stad in bah.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Giacomo schreef:Goedemorgen!
Fijne dag all!
CC, succes vandaag!
Thanks!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
pfiew ik kon er niet makkelijk uitkomen vanochtend zeg. Had gisteravond visite en uiteindelijk kwamen er wat meer mensen dan verwacht en werd het ook wat later dan verwacht, toch lastig om mn bed uit te komen dan :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen,
Ik blijf vandaag een dagje thuis. Voel mij al een paar dagen niet lekker. Ga zometeen weer terug mijn bedje in en dan probeer ik nog een paar uurtjes te slapen.
Fijne dag allemaal.
Ik blijf vandaag een dagje thuis. Voel mij al een paar dagen niet lekker. Ga zometeen weer terug mijn bedje in en dan probeer ik nog een paar uurtjes te slapen.
Fijne dag allemaal.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
James, wat naar dat je last hebt van de bijwerkingen van de hormonen. Hopelijk wordt het snel minder (of hou je last van hormonen doordat je zwanger bent )
Gast- Gast
Zo goeiemorgen allemaal, ik heb ook wel lekker geslapen alleen kwamen ze wel om half 7 ofzo al de glasbakken legen pfff, nouw daar wordt je wel ff wakker van. Gelukkig daarna nog ff geslapen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ga vandaag wat aanrommelen in huis en even werken, verder zie ik wel wat de dag gaat brenegn!
Fijne dag allemaal!
Ga vandaag wat aanrommelen in huis en even werken, verder zie ik wel wat de dag gaat brenegn!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Giacomo schreef:Goedemorgen!
Fijne dag all!
CC, succes vandaag!
Hormonen?
Gaat alles wel goed met je?
Verder: goedemorgen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wij hebben zonet onze kitten naar de dierenarts gebracht voor sterallisatie, echt heel zielig Vanmiddag gaat mijn vriend haar weer ophalen, ik heb een belangrijk gesprek op school. Daarna nog even aan het huiswerk, en vanavond naar de film met een goede vriendin!
Fijne dag allemaal!
Wij hebben zonet onze kitten naar de dierenarts gebracht voor sterallisatie, echt heel zielig Vanmiddag gaat mijn vriend haar weer ophalen, ik heb een belangrijk gesprek op school. Daarna nog even aan het huiswerk, en vanavond naar de film met een goede vriendin!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
IrmaLaPoes schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Ja is zielig, vooral als ze thuis zijn en wel willen lopen of op de kattenbak willen maar het lukt niet omdat de verdoving nog niet is uitgewerkt (die van ons wou op de kattenbak maar ze kreeg haar lichaampje er niet ingesleept zeg maar dus toen moest ze haar behoefte op de grond doen
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben pasta-salade aan het maken; de was aan het doen & de kat aan het kroelen, en dat allemaal in de ochtend haha. Om 15.00u moet ik werken, ik heb een late dienst, blegh. Moet dus ook gezellig daar eten Maarr, daarna heb ik lekker weekend
Gast- Gast
Hoe maak jij je pastasalade, Isabella? Ik ga er straks ook 1 maken voor vanavond!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» goede donderdagmorgen!
» Een goede donderdagmorgen!
» Goede donderdagmorgen
» Een hele goede donderdagmorgen!
» Goede donderdagmorgen
» Een hele goede donderdagmorgen!