Een goede donderdagmorgen!
+5
Lotus
Chocolate Cookie
Mida4you
Snoes
Silver
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een goede donderdagmorgen!
Een goedemorgen!
Ik voel mij weer top na gister een dagje mij wat minder te hebben gevoeld. Dus ik kan er weer tegen vandaag met werken. Verder weinig spannends voor de boeg.
Ik voel mij weer top na gister een dagje mij wat minder te hebben gevoeld. Dus ik kan er weer tegen vandaag met werken. Verder weinig spannends voor de boeg.
Gast- Gast
Re: Een goede donderdagmorgen!
Goedemorgen *gaaap*
Heb net zo lekker geslapen, ben dus ook nog behoorlijk moe.
Vandaag een druk dagje, zo eerst werken en dan om 12 uur bij mijn nieuwe baan werken.
Hopelijk krijg ik daar een contract met genoeg uren dat ik mijn ´oude´ baan op kan zeggen!
Fijne dag allemaal!!
Heb net zo lekker geslapen, ben dus ook nog behoorlijk moe.
Vandaag een druk dagje, zo eerst werken en dan om 12 uur bij mijn nieuwe baan werken.
Hopelijk krijg ik daar een contract met genoeg uren dat ik mijn ´oude´ baan op kan zeggen!
Fijne dag allemaal!!
Gast- Gast
Oh ik ga voor je duimen! Balen dat je niet zo goed geslapen hebt.
Gast- Gast
Goedemorgen *dikke gaap*,
Ik word doodmoe van alle gesprekken die ik steeds moet voeren over gevoel.... Kan nu wel weer slapen..
vandaag nog even dagje stage lopen, en dan heb ik eindelijk wat school betreft weekend!
Vanavond nog een assertiviteitstraining... Daarna lekker ontspannen... met een wijntje... Heb het al helemaal bedacht
Theedoosje, fijn dat je je weer wat beter voelt.
Patriesje, succes vandaag!
Een fijne dag allemaal!
Ik word doodmoe van alle gesprekken die ik steeds moet voeren over gevoel.... Kan nu wel weer slapen..
vandaag nog even dagje stage lopen, en dan heb ik eindelijk wat school betreft weekend!
Vanavond nog een assertiviteitstraining... Daarna lekker ontspannen... met een wijntje... Heb het al helemaal bedacht
Theedoosje, fijn dat je je weer wat beter voelt.
Patriesje, succes vandaag!
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Euh, dan kan ik je beter door laten verwijzen naar het topic (hoe ga jij met kritiek om, in persoonlijk)....
dat is de kortste klap.
Doordat ik niet goed in me vel zit, ben ik me anders gaan gedragen, hierdoor is het nu zwaar om weer mezelf terug te vinden. Naar al die jaren (wat erbij komt)... En nu kom ik mezelf gewoon heel erg tegen... kort maar krachtig...
En nu moet ik haasten... Ik lees vanmiddag de rest wel...
Fijne dag!
dat is de kortste klap.
Doordat ik niet goed in me vel zit, ben ik me anders gaan gedragen, hierdoor is het nu zwaar om weer mezelf terug te vinden. Naar al die jaren (wat erbij komt)... En nu kom ik mezelf gewoon heel erg tegen... kort maar krachtig...
Fijne dag!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
BurnedFlower schreef:Euh, dan kan ik je beter door laten verwijzen naar het topic (hoe ga jij met kritiek om, in persoonlijk)....
dat is de kortste klap.
Fijne dag!
Ik heb het gelezen, en snap je dan ook wel. Ik hoop wel dat het gaat lukken jezelf weer terug te vinden.
Heej Smikk!
Gast- Gast
Morning!
Goed gelapen, maar héél kort. Ik duik zo dadelijk nog even terug mijn bed in.
Vandaag het hele huis poetsen en vanavond wellicht Zumba.
Fijne dag allemaal!
Goed gelapen, maar héél kort. Ik duik zo dadelijk nog even terug mijn bed in.
Vandaag het hele huis poetsen en vanavond wellicht Zumba.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen! Heb van alles te doen vandaag. Straks lekker afgemat worden bij Zumba van 09.00 tot 10.00 uur. Daarna langs het gemeentehuis, boodschappen doen voor Berlijn, huisje stofzuigen, dweilen, afwas doen, spullen inpakken, spulletjes inpakken van mijn dochtertje want die gaat vanaf vanavond naar mijn ouders omdat wij een wekend naar Berlijn gaan Pff 1e keer 3 nachten zonder haar )
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen! Heb van alles te doen vandaag. Straks lekker afgemat worden bij Zumba van 09.00 tot 10.00 uur. Daarna langs het gemeentehuis, boodschappen doen voor Berlijn, huisje stofzuigen, dweilen, afwas doen, spullen inpakken, spulletjes inpakken van mijn dochtertje want die gaat vanaf vanavond naar mijn ouders omdat wij een wekend naar Berlijn gaan Pff 1e keer 3 nachten zonder haar )
Fijne dag allemaal!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Snoes fjn dat je dadelijk nog ff terug kunt Ik moet zo echt uit bed gaan hahah
Succes met je huisje poetsen En veel plezier bij Zumba als je gaat
Succes met je huisje poetsen En veel plezier bij Zumba als je gaat
Gast- Gast
Niet een geweldig goeiemorgen,
Ik heb vanacht meer wakker gelegen dan geslapen en ben behoorlijk moe. Ik hoorde van alles klapperen en bonken tegen mijn dakkapel. Toen ik ging kijken blijkt dat er ook vanalles op mijn dak ligt :S (wat van de buren/bouwvakkers is).
Maar goed, straks weer school tot 12. Dan snel naar huis wat eten en daarna naar mijn tante om aan mijn giletje maken, want het heeft toch geen zin om thuis te blijven om bij te slapen. Officieel gezien moet ik vanavond weer volleyballen maar dat wordt hem niet vandaag.
Ik heb vanacht meer wakker gelegen dan geslapen en ben behoorlijk moe. Ik hoorde van alles klapperen en bonken tegen mijn dakkapel. Toen ik ging kijken blijkt dat er ook vanalles op mijn dak ligt :S (wat van de buren/bouwvakkers is).
Maar goed, straks weer school tot 12. Dan snel naar huis wat eten en daarna naar mijn tante om aan mijn giletje maken, want het heeft toch geen zin om thuis te blijven om bij te slapen. Officieel gezien moet ik vanavond weer volleyballen maar dat wordt hem niet vandaag.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen. Over een uurtje ga ik even sporten. Verder heb ik geen plannen voor vandaag, wat misschien niet zo handig is, maar het is niet anders.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen. Over een uurtje ga ik even sporten. Verder heb ik geen plannen voor vandaag, wat misschien niet zo handig is, maar het is niet anders.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wel aardig geslapen.
Ik ben vandaag weer aan het werk en vanavond ga ik eerst even hardlopen en daarna bij vrienden eten
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel aardig geslapen.
Ik ben vandaag weer aan het werk en vanavond ga ik eerst even hardlopen en daarna bij vrienden eten
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen
Ik heb redelijk geslapen. Ben nu ontzettend zenuwachtig omdat ik om 1100 uur moet rijden. Ik rijd al wel langer, maar ik ga nu naar een andere autorijschool dus ook een onbekende instructeur..Vanmiddag bezig voor school en vanavond oppassen.
Fijne dag allemaal
Ik heb redelijk geslapen. Ben nu ontzettend zenuwachtig omdat ik om 1100 uur moet rijden. Ik rijd al wel langer, maar ik ga nu naar een andere autorijschool dus ook een onbekende instructeur..Vanmiddag bezig voor school en vanavond oppassen.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!
Wel goed geslapen vannacht, maar ik had best wat langer willen slapen.
Lukte alleen niet, er waren mannen van de gemeente met van die blazers bezig en dat was een vervelend geluid :-)
Ik ga zo even wat booschappen doen met mijn moeder. Vanmiddag laat ik voor de 1e keer nagels zetten.
Ik ben erg benieuwd.
Vanavond komt er een dj op gesprek.
Fijne dag allemaal!
Wel goed geslapen vannacht, maar ik had best wat langer willen slapen.
Lukte alleen niet, er waren mannen van de gemeente met van die blazers bezig en dat was een vervelend geluid :-)
Ik ga zo even wat booschappen doen met mijn moeder. Vanmiddag laat ik voor de 1e keer nagels zetten.
Ik ben erg benieuwd.
Vanavond komt er een dj op gesprek.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb prima geslapen, maar wel raar gedroomd.. Droomde dat we ergens vandaag kwamen en naar mijn ouders gingen. Daar de tassen uitgepakt en daar kwamen zomaar een miniatuur Zwarte Weduwe en schorpioen uit! Ik helemaal bang dat ze mij zouden pakken, maar niemand wou geloven dat die beestjes er waren.. Staat me iets van bij dat ik het best eng vond, m'n vriend zei ook dat is steeds lag te trappen in m'n slaap.. Oeps, sorry!
Ik zit nou lekker aan m'n ontbijtje en heb de witlof voor vanavond vast op staan zodat dat gaar is. Zo naar Groningen met m'n moeder, dus als ik dan thuis kom hoef ik de witlof alleen nog even in de oven te doen, scheelt weer!
Fijne dag allemaal!
Ik heb prima geslapen, maar wel raar gedroomd.. Droomde dat we ergens vandaag kwamen en naar mijn ouders gingen. Daar de tassen uitgepakt en daar kwamen zomaar een miniatuur Zwarte Weduwe en schorpioen uit! Ik helemaal bang dat ze mij zouden pakken, maar niemand wou geloven dat die beestjes er waren.. Staat me iets van bij dat ik het best eng vond, m'n vriend zei ook dat is steeds lag te trappen in m'n slaap.. Oeps, sorry!
Ik zit nou lekker aan m'n ontbijtje en heb de witlof voor vanavond vast op staan zodat dat gaar is. Zo naar Groningen met m'n moeder, dus als ik dan thuis kom hoef ik de witlof alleen nog even in de oven te doen, scheelt weer!
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen, lag er redelijk vroeg in voor mijn doen. Daarom ben ik nu al wakker, heb wel een vrije dag namelijk Ga zo even naar het ZH om bloed te laten prikken, daarna langs de supermarkt en verder mn huis schoonmaken. Geen plannen verder dus lekker een boek lezen of filmpje kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen, lag er redelijk vroeg in voor mijn doen. Daarom ben ik nu al wakker, heb wel een vrije dag namelijk Ga zo even naar het ZH om bloed te laten prikken, daarna langs de supermarkt en verder mn huis schoonmaken. Geen plannen verder dus lekker een boek lezen of filmpje kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, maar ben nog steeds erg moe.
Vandaag ga ik naar mijn ouders, en van daaruit naar de tandarts, brrrrrrr!
Daarna eet ik nog bij mijn ouders en dan ga ik weer naar huis.
Hopelijk is mijn vriend ook niet te laat thuis vanavond.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, maar ben nog steeds erg moe.
Vandaag ga ik naar mijn ouders, en van daaruit naar de tandarts, brrrrrrr!
Daarna eet ik nog bij mijn ouders en dan ga ik weer naar huis.
Hopelijk is mijn vriend ook niet te laat thuis vanavond.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Soortgelijke onderwerpen
» Een goede donderdagmorgen!
» goede donderdagmorgen!
» Goede donderdagmorgen
» Een hele goede donderdagmorgen!