Wie wil mijn kont even kussen?
+13
Burn
Phileine
Makamba
Alias
Qiara
May
JD
Highway
TGR
VeryCherry
Pien
Zwerver
Toet
17 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wie wil mijn kont even kussen?
Zeker.Twellie schreef:Word ik toch alweer geconfronteerd met Smikkels borsten!!
Laatst aangepast door Smikkell op wo 16 maa 2011 - 12:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zero schreef:Als dat al overdreven is
Ik zeg gewoon dat ik er geen reet van snap.
Maar niemand kan me ook uitleggen waarom dit is, dus tja. Dan mag ik er wel mijn eigen theorieën op na houden toch?
Omdat er niks mis mee is, zegt niet dat iedereen het maar meteen moet snappen
Maar je vroeg helemaal niets. Je komt alleen maar aankakken met 'zitten jullie aan de drugs of zo? wat een belachelijk topic.' Eerlijk gezegd had ik dit topic gewoon geopend nav het hele kontenlikgebeuren, dat dat te veel zou zijn hier op het forum. Gewoon als grapje dus. Maar heel vroeger, ooit op het oude forum, was er een billentopic. Dat was toen een heel grappig topic waar veel meiden om hebben gelachen dus 'for good old times' wordt die herinnering hier even opgehaald. Hoef je niet ook grappig te vinden, wij vinden het wel grappig. Geen probleem toch? Drugs staat daar verder buiten. Ik moest trouwens hard lachen om je Phil .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Zero schreef:Als dat al overdreven is
Maar niemand kan me ook uitleggen waarom dit is, dus tja. Dan mag ik er wel mijn eigen theorieën op na houden toch?
Maar je vroeg helemaal niets. Je komt alleen maar aankakken met 'zitten jullie aan de drugs of zo? wat een belachelijk topic.' Eerlijk gezegd had ik dit topic gewoon geopend nav het hele kontenlikgebeuren, dat dat te veel zou zijn hier op het forum. Gewoon als grapje dus. Maar heel vroeger, ooit op het oude forum, was er een billentopic. Dat was toen een heel grappig topic waar veel meiden om hebben gelachen dus 'for good old times' wordt die herinnering hier even opgehaald. Hoef je niet ook grappig te vinden, wij vinden het wel grappig. Geen probleem toch? Drugs staat daar verder buiten. Ik moest trouwens hard lachen om je Phil .
Wel geestig dat de drugs opmerking wel serieus word genomen door mensen die hun billen op internet plaatsen maar dat ter zeide.
Ik herinner me dat topic ook wel op het oude forum, maar ik vond het toen ook eigenlijk een rare actie. Maar ja, misschien kijk ik dus teveel Dr. Phil ik ben echt niet bang voor billen en tieten op internet, maar om er meteen een in je gezicht te krijgen zodra je onschuldig een topic opent... nee, dat sla ik de volgende keer even over.
Gast- Gast
Zero schreef:Zusje van Bert schreef:Zero schreef:Als dat al overdreven is
Wel geestig dat de drugs opmerking wel serieus word genomen door mensen die hun billen op internet plaatsen maar dat ter zeide.
Ik herinner me dat topic ook wel op het oude forum, maar ik vond het toen ook eigenlijk een rare actie. Maar ja, misschien kijk ik dus teveel Dr. Phil ik ben echt niet bang voor billen en tieten op internet, maar om er meteen een in je gezicht te krijgen zodra je onschuldig een topic opent... nee, dat sla ik de volgende keer even over.
Je bent ook niet verplicht een foto te plaatsen .
Gast- Gast
Eens.Zero schreef:Nooit gezegd dat er iets mis mee is, ik begrijp alleen totaal niet waarom je de drang zou hebben om deze op internet te zetten. Hoezo moet dat uitgelicht worden?
Gast- Gast
Ik geloof ook niet dat ik echt de behoefte voel om iets te showen haha
Gast- Gast
Zero schreef:
This is not the right kind of behavor! It could ruin your reputation!
Deze vind ik wel erg grappig!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, mijn buik is het enige lichaamsdeel wat ik van plan ben om te plaatsenSmikkell schreef:Je borsten dus wel..ProudMama schreef:Haha!! Mijn billen show ik echt niet!!Smikkell schreef:Ik voel een nieuw billen- en borstentopic aankomen.
VC, ik ben al geweest.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nee, mijn buik is het enige lichaamsdeel wat ik van plan ben om te plaatsenSmikkell schreef:Je borsten dus wel..ProudMama schreef:Haha!! Mijn billen show ik echt niet!!Smikkell schreef:Ik voel een nieuw billen- en borstentopic aankomen.
VC, ik ben al geweest.
Ik wel best mijn neus, mond of oren showen
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Nee, mijn buik is het enige lichaamsdeel wat ik van plan ben om te plaatsenSmikkell schreef:Je borsten dus wel..ProudMama schreef:Haha!! Mijn billen show ik echt niet!!Smikkell schreef:Ik voel een nieuw billen- en borstentopic aankomen.
VC, ik ben al geweest.
Je mond is hier toch ook al een keer geplaatst?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nou ja, denk ik allemaal mooie billen te zien, is alles weg
Dan show ik mijn billen ook niet natuurlijk
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Nou ja, denk ik allemaal mooie billen te zien, is alles weg
Flauw!
Gast- Gast
Nou IK vind het wel een grappig topic!
Alleen lijken alle billen op elkaar, die van mij past er ook zo tussen.
Even ter info.. Het ging eigenlijk op de creatie op mijn rug en niet quoten, wil hem graag weg kunnen halen! Senk joe..
Uhm, het lukt me niet om mijn foto van mijn harddrive in mijn bericht te krijgen.. Dus als er iemand mijn billen wil zien, moet zij me even vertellen hoe het moet!
Even ter info.. Het ging eigenlijk op de creatie op mijn rug en niet quoten, wil hem graag weg kunnen halen! Senk joe..
Uhm, het lukt me niet om mijn foto van mijn harddrive in mijn bericht te krijgen.. Dus als er iemand mijn billen wil zien, moet zij me even vertellen hoe het moet!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik voel die behoefte ook absoluut niet. Maar vind jullie wel grappig
Gast- Gast
Marsy28 schreef:Nou IK vind het wel een grappig topic!
Spreek jij chinees?
Mijn aangeklede billen..
Gast- Gast
[quote="Dolcis_"]
Spreek jij chinees?
Ja, spreek jij geen sjinees dan?
Marsy28 schreef:Nou IK vind het wel een grappig topic!
Spreek jij chinees?
Laatst aangepast door Marsy28 op do 17 maa 2011 - 5:41; in totaal 1 keer bewerkt
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:
Sjinees niet nee. Ook nog nooit van gehoord
Je wilt trouwens niet dat jou foto gequote wordt. Waarom Quote je de mijne dan wel?
Gast- Gast
Je hebt gelijk, ik had het niet gezien! Is intussen aangepast!
Een iets vriendelijkere toon mag trouwens best hoor..
Een iets vriendelijkere toon mag trouwens best hoor..
Marsy28- Prater
Jaaaaa billen! Hier die van mij, zo'n 10 kilo geleden en zoals ik ze graag zie
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
mooie billen hoor dames
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
leuk topic dames! haha
Ik ben zelf alleeen bang om herkend te worden
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb een schop onder mijn kont nodig!
» Schop onder mijn kont nodig..
» Schop onder m'n kont nodig
» Even een schop onder de kont nodig
» platte kont
» Schop onder mijn kont nodig..
» Schop onder m'n kont nodig
» Even een schop onder de kont nodig
» platte kont
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: