platte kont
+4
Jerry
Beachgirl
Poubelle
Rapunzel
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
platte kont
Ik heb zo'n lelijke platte hangende kont. Ik draag altijd lange shirts over mijn broeken heen om hem te verbergen. Ik heb al diverse oefeningen geprobeerd, maar het wordt helaas niet beter door het trainen van mijn bilspieren. Iemand nog tips om hier wat aan te doen? Ik heb zelf het idee dat het misschien erfelijk is, ik heb ook hele smalle heupen.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Re: platte kont
Dan moet je broeken met bepaalde kontzakken kopen.. Ik weet niet precies wat.. maar volgens mij moeten ze wat lager zitten. (via Google kun je vast wel iets vinden).
Een goede oefening voor je kont en achterkant bovenbenen is de deadlift. Als je via youtube op Deadlift Women googled dan krijg je wel een flimpje te zien. (Je kunt deze ook gewoon in huis doen zonder gewicht, het oprekken van de spier voelt al super lekker).
Een goede oefening voor je kont en achterkant bovenbenen is de deadlift. Als je via youtube op Deadlift Women googled dan krijg je wel een flimpje te zien. (Je kunt deze ook gewoon in huis doen zonder gewicht, het oprekken van de spier voelt al super lekker).
Gast- Gast
Bedankt voor de tips! Heb even een filmpje gevonden van de deadlift, zal het eens zonder gewicht proberen Ik weet nooit zo goed wat voor broeken ik moet kopen, zelfs met kontzakken zijn mijn billen vaak nog aan de platte kant. Weet iemand misschien of er speciale broeken zijn die je kont liften?
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Als je spijkerbroeken met wat lagere kontzakken koopt dan worden je billen optisch gelift.
Ik ben spuit 11
Ik ben spuit 11
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Je hebt ook "speciale" spijkerbroeken die je kont liften. Vraag me niet hoe, maar ze bestaan.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
volgens mij van 't merk apple bottom
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Rapunzel schreef:Bedankt voor de tips! Heb even een filmpje gevonden van de deadlift, zal het eens zonder gewicht proberen Ik weet nooit zo goed wat voor broeken ik moet kopen, zelfs met kontzakken zijn mijn billen vaak nog aan de platte kant. Weet iemand misschien of er speciale broeken zijn die je kont liften?
Ja bij de V&D heb ik die een tijd geleden gezien (geloof van hun eigen merk).
Cars heeft ze ook (vorig jaar een van gekocht . Het is de C2145 WIFI STW USED broek.
Zoek even op Google welk soort broek goed bij jou staat. Daar is best veel over geschreven.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Broekzakken met een klepje erop! Ik had, toen ik 20kilo lichter was, ook geen kont en droeg toen vaak of een broek met zakken die een klepje erop ebben of laagzittende zakken.Dan lijkt het heel wat meer.
bijv zulke lage:
*weg*
(niet quoten aub, haal de foto zo weer weg)
bijv zulke lage:
*weg*
(niet quoten aub, haal de foto zo weer weg)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Liu Jo jeans heeft ook spijkerbroeken die je billen liften. Ik heb er nog nooit een gepast, dus geen idee of het echt werkt,maar het proberen waard om er een keer een te gaan passen toch?
http://www.fashionscene.nl/fashion/merken/625843/628682/fashion_review_liu_jo_bottom-up_jeans?visitorId=d665c3de9b9c2cce2956117cdfb6f0ae
http://www.fashionscene.nl/fashion/merken/625843/628682/fashion_review_liu_jo_bottom-up_jeans?visitorId=d665c3de9b9c2cce2956117cdfb6f0ae
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Je hebt toch ook van die Push up broeken? haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Soortgelijke onderwerpen
» Platte veterschoenen