Jongen pakt pestkop terug
+18
Laquisia
M-G
Sweety
juffie001
Alias
Printje
Mint
Silver
VeryCherry
Gizmo
Rapunzel
Chocolate Cookie
_DoI
Mamsie
Snack a Jack
girli
May
Meintjuh
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jongen pakt pestkop terug
Geweldige actie.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goed gedaan!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Net goed. Hij pakt dat irritante ettertje ook op alsof het een lappenpop is. Jammer dat hij geschorst en jammer dat de school geen beleid had waardoor pesten voorkomen wordt.
Gast- Gast
Vreselijk.. Ik ben zelf ook erg gepest en kan me zo goed het gevoel van die jongen voorstellen! Ik heb nog steeds zin om mijn 'oude' pesters wat aan te doen en vind het echt goed van Casey dat hij hier een eind aan heeft gemaakt. Belachelijk dat hij geschorst wordt; ik snap het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is dit toch echt de enige manier om het pesten te stoppen en moet dat niet gestraft worden. De school, naja, het personeel (zoals vele scholen) moet zich hartstikke dood schamen.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Weet je dat ik het zelfs knap vind dat hij het bij dit laat? En niet nog verder is gegaan na het op de grond gooien. Het dwergje was aardig wankel, dus hij had hem mákkelijk verder kunnen toetakelen. Duidelijk dat hij niet agressief is.
Gast- Gast
Reva, heb je mijn pm nog gehad?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het inderdaad ook een geval van eigen schuld dikke bult.
maar ja dat kun je als school natuurlijk niet zeggen.... ik zou overigens als schoolzijnde de pestkop ook flink aanpakken. IEdere school heeft tegenwoordig een pestprotocol en daar heeft iedereen zich aan te houden.
maar ja dat kun je als school natuurlijk niet zeggen.... ik zou overigens als schoolzijnde de pestkop ook flink aanpakken. IEdere school heeft tegenwoordig een pestprotocol en daar heeft iedereen zich aan te houden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ik vind het inderdaad ook een geval van eigen schuld dikke bult.
Dat is inderdaad zo, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan..!
In veel gevallen zijn leerkrachten er hard mee bezig, maar net wat Tesita zegt, de ouders moeten ook meewerken om het gedrag van hun kind te veranderen.
Gast- Gast
Reva schreef:Weet je dat ik het zelfs knap vind dat hij het bij dit laat? En niet nog verder is gegaan na het op de grond gooien. Het dwergje was aardig wankel, dus hij had hem mákkelijk verder kunnen toetakelen. Duidelijk dat hij niet agressief is.
Helemaal mee eens, hij heeft groot gelijk en ik hoop dat het gepest voor hem nu eindelijk ophoudt.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Mamsie schreef:Ik vind zelfs dat de school hem niet had mogen schorsen. Kom op er is duidelijk te zien dat hij niet is begonnen en het dus eigenlijk "zelf verdediging was".
+1
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
+1Alias schreef:Reva schreef:Weet je dat ik het zelfs knap vind dat hij het bij dit laat? En niet nog verder is gegaan na het op de grond gooien. Het dwergje was aardig wankel, dus hij had hem mákkelijk verder kunnen toetakelen. Duidelijk dat hij niet agressief is.
Helemaal mee eens, hij heeft groot gelijk en ik hoop dat het gepest voor hem nu eindelijk ophoudt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Op zich ben ik geen voorstander van geweld maar deze actie vind ik meer dan terecht.
Dan had dat ettertje zich maar moeten gedragen.
Dan had dat ettertje zich maar moeten gedragen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb het filmpje toch maar even bekeken. Maar wouw, wat een actie! Hij smeet die jongen echt neer als een pop! Wat goed dat anderen voor m op kwamen en zeiden dat ze hem met rust moesten laten.
Gast- Gast
Ook ik heb het filmpje gekeken! En wat een actie! die jongen mag trots zijn op zichzelf Je moet je nooit laten slaan, dan blijven ze aan de gang, één keer goed aanpakken en ze laten je vaak met rust!
Gast- Gast
Go Casey.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Helemaal terecht.. Hoewel ik echt geen voorstander ben van geweld vind ik dit een mooie actie!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik kwam dit interview net tegen op Youtube:
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Aaaahww wat een stoer jochie.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Net goed.
Heel af en toe, als ik iemand zie lopen die me heeft gepest heb ik ook zo'n zin om op diegene af te stappen en ze een goede linkse te geven. Ik doe het uiteraard niet.
Dus ik kan me zijn reactie HEEL goed voorstellen.
Heel af en toe, als ik iemand zie lopen die me heeft gepest heb ik ook zo'n zin om op diegene af te stappen en ze een goede linkse te geven. Ik doe het uiteraard niet.
Dus ik kan me zijn reactie HEEL goed voorstellen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Bitterkoek_ schreef:Ik weet uit ervaring dat negeren helemaal niet helpt. Dus ik vind terecht dat ie de pestkop terug pakt.
Klopt, en als je aangeeft wat er op school gebeurd wordt het vaak alleen maar erger. Ik keur het niet goed, de terugpakactie. Maar begrijp het volledig.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Op vakantie, wie pakt de spullen?
» Fotografe pakt kinderen hun lolly's af
» Terug naar af of terug naar beter?
» Hoe zou jij als jongen hebben geheten?
» Op vakantie, wie pakt de spullen?
» Fotografe pakt kinderen hun lolly's af
» Terug naar af of terug naar beter?
» Hoe zou jij als jongen hebben geheten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: