Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat doen jullie op een vrije dag??

+14
Sarah1985
Caroow
_DoI
Flinder
Rovine
Toet
minoessepoes
Tyrael
Mizz_S
Blond
Shisha
Tullow
Jeanette
SleepingBeauty
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:11

Ik neem me altijd voor om m'n huis schoon te maken, wasjes te draaien, boodschappen te doen etc, alle rotklusjes doen.

Meestal komt het erop neer dat ik het huis schoonmaak met de Franse slag, was in de wasmachine stop, uitgebreid ga douchen, make-uppen en kleding uitkiezen. Dan wat series kijken, dan naar de bieb om daarna met een boek op de bank te ploffen en daarna klagen dat ik niks te eten in huis heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:29

Heel lang uitslapen, dat is toch wel een must voor mij op een vrije dag. Verder verschilt het per vrije dag, de ene dag heb ik huiswerk om te maken, de andere dag kan ik lekker lui met een boek op bed/op de bank hangen, soms ga ik shoppen. Ligt een beetje aan waar ik op dat moment zin in heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:30

Giacomo schreef:Slapen. Als het een dag is zonder werk, studie of kinderen dan. Maar die is er eigenlijk nooit :P
Ik heb vorige week mijn zoon een hele dag naar mijn schoonmams gestuurd zodat ik eens de hele dag kon doen wat ik wilde, misschien voor jou ook iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Sarah1985 wo 16 maa 2011 - 6:40

dan ga ik huis poetsen sochtends, en smiddags lekker dvd kijken. Ik heb altijd vrijdags vrij en dan doe ik dat. Of ga smiddags winkelen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:42

Slapen, koffie of lunchen met een vriendin en eens uitgebreid bijpraten, naar de bioscoop, naar de bibliotheek, lezen, sporten, uit eten, naar een concert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:53

Ik neem geen vrij om het vrij zijn, alleen als ik op reis ga. Maar als ik vrij ben qua rooster of gewoon geen werk...

Vandaag heb ik op mijn nichtje gepast. Half 10 fysio, half 1 nichtje uit school halen, boterham eten en muffins maken, 2 uur naar ballet, 3 uur klaar en weer terug en dan muffins versieren en naar oma om te eten. Nu ben ik thuis en gaar haha.

Morgen ben ik ook nog vrij en ga ik een klant doen voor mijn vader. Hij ligt in het ziekenhuis maar het zit hem zo dwars dat hij die klant niet kan doen dus vooruit. Daarna ga ik met mijn moeder en zusje een ring uitzoeken die we krijgen van mijn vader. Dan bij mijn vader op bezoek in het ziekenhuis en door naar mijn vriendin waar ik ga eten. Dan op tijd weer terug want vrijdag ga ik weer aan het werk.

Vrije dagen zien er vaak zo (druk) uit bij mij haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:59

Sporten of werken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Roxi3 wo 16 maa 2011 - 7:34

Uitslapen, tv kijken, op internet kijken, naar de bioscoop, lunchen met vriendinnen, schoolwerk, het huishouden of naar de bibliotheek.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:35

Zero schreef:Sporten of werken
Dan is het geen vrije dag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Lynn_ wo 16 maa 2011 - 7:52

Als ik een vrije dag heb zet ik sowieso géén wekker. Ik kom dus ook pas uit bed als ik daar aan toe ben :-). En ik doe vrijwel altijd iets aan beweging/sport op mijn vrije dagen. Sportschool op wandelen/lopen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Snack a Jack wo 16 maa 2011 - 7:57

Op mijn vrije dag zet ik geen wekker, lekker rustig wakker worden. Daarna het huis doen, douchen en daarna relaxen. Op de bank hangen met een boek of WoW spelen.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:00

Huishouden doen, boodschappen doen, wandelen en spelen met m'n zoontje, op visite gaan, internetten, overdag een dutje doen, schilderen, iets lekkers bakken zoals een appeltaart of een cake, shoppen etc. Kortom ik verveel me nooit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:14

op `m vrije dag slaap ik uit, doe ik boodschappen, doe ik wat in het huishouden, of ga lekker shoppen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:20

Noa schreef:
Zero schreef:Sporten of werken
Dan is het geen vrije dag?

Ik dacht hetzelfde haha. Maar mss bedoelt ze dan vrij van school of heeft ze iets voor zichzelf opgestart waar ze dan graag aan werkt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Rouxxxe wo 16 maa 2011 - 8:45

Sowieso lekker uitslapen als de mogelijkheid er is, vaak wat leuks doen met een vriendin of m'n moeder, administratieve dingen en verder beetje internetten en lezen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 12:01

Ik heb er net een reeks van 7 dagen op zitten, morgen 1 welverdiende dag vrij en dan weer 5 dagen werken Neutral
Ik zet geen wekker.. ga dus heerlijk uitslapen, lekker op mijn gemak maskertje, douchen enzo. En dan nog even bij mijn moeder op visite ofzo. Niets moeten is al heerlijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 12:06

Zusje van Bert schreef:
Noa schreef:
Zero schreef:Sporten of werken
Dan is het geen vrije dag?

Ik dacht hetzelfde haha. Maar mss bedoelt ze dan vrij van school of heeft ze iets voor zichzelf opgestart waar ze dan graag aan werkt?

Ik werk 6 dagen per week en soms zal ik een 7e moeten komen opdraven. Ik heb inderdaad niet altijd een vrije dag zoals in dit topic bedoelt wordt 👅 maar het is nooit veel werk hoor, wat ik op mijn 'vrije' dag dan zou moeten doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 18:51

Ik ben regelmatig op donderdag vrij en dan slaap ik altijd uit, doe ik boodschappen en maak ik schoon. Tussendoor ga ik lekker forummen of een boek lezen en probeer dan 's avonds ergens heen te gaan. Of naar mn ouders of naar een vriend/vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  SleepingBeauty do 17 maa 2011 - 22:12

Bedankt voor jullie reacties! Heb me ondertussen wel vermaakt hoor...
Lekker in huis rommelen, uitslapen, serie kijken, bezoekjes etc...

Soms aan het begin van 2 vrije dagen denk zo wat zullen we eens doen...
Maar meestal vult het zichzelf wel. Vind het meestal gezelliger om met mijn man samen vrij te zijn!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat doen jullie op een vrije dag?? - Pagina 2 Empty Re: wat doen jullie op een vrije dag??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum