Hoe vallen crocs?
+6
Phileine
Lady4
loura
Jeanette
Mida4you
Beachgirl
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe vallen crocs?
Vilein schreef:Mimpie schreef:Vilein schreef:Lady4 schreef:Ik vind deze Crocs leuk voor in het ziekenhuis hoor Reeva! Ik heb van mijn oude Crocs altijd gewoon maat 38. Ik heb nu sinds een tijdje klompen, die bevallen ook erg goed!
Dit zijn nog wel de meest leuke crocs die ik ooit gezien heb.
Maar ik moet toegeven, ze lopen heerlijk. Ik heb ze eens gepast bij iemand, maar ik zou ze nooit kopen. Maar als ik in de zorg zou werken lijkt het mij wel ideaal, vooral zulke klompjes
Die blauwe op t plaatje zijn geen Crocs hoor.
Ik vind die klompen ook tof, helaas heb ik zwakke enkels, en verstuik ik die erg snel met die klompen, omdat de hak vrij hoog en smal is.
Jammer dat je ze niet kan dragen, want ze lijken mij wel handig, omdat ze gesloten zijn aan de bovenkant.
Klopt! Maar je hebt ook Crocs zonder gaatjes hoor!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Jeanette schreef:Serieus, dat iemand dit draagt..
Er zijn genoeg stevige schoenen waarmee je in de zorg kan werken.
dat moet iedereen toch zelf weten. Ik werk ook in de zorg en heb heel wat schoenen gehad en telkens kreeg ik pijn aan mijn voeten. nu draag ik al een paar jaar crocs en met de crocs nog nooit last gehad van pijnlijke voeten. (Ik heb dan ook echt heeeele speciale voeten) ahum.
mijn tenen krullen omhoog en heb heeeele erge holvoeten waar ik soms erg last van heb.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Mimpie schreef:Vilein schreef:Mimpie schreef:Vilein schreef:Lady4 schreef:Ik vind deze Crocs leuk voor in het ziekenhuis hoor Reeva! Ik heb van mijn oude Crocs altijd gewoon maat 38. Ik heb nu sinds een tijdje klompen, die bevallen ook erg goed!
Dit zijn nog wel de meest leuke crocs die ik ooit gezien heb.
Maar ik moet toegeven, ze lopen heerlijk. Ik heb ze eens gepast bij iemand, maar ik zou ze nooit kopen. Maar als ik in de zorg zou werken lijkt het mij wel ideaal, vooral zulke klompjes
Die blauwe op t plaatje zijn geen Crocs hoor.
Ik vind die klompen ook tof, helaas heb ik zwakke enkels, en verstuik ik die erg snel met die klompen, omdat de hak vrij hoog en smal is.
Jammer dat je ze niet kan dragen, want ze lijken mij wel handig, omdat ze gesloten zijn aan de bovenkant.
Klopt! Maar je hebt ook Crocs zonder gaatjes hoor!
Dat zijn Sanita klompen volgens mij! Hebben veel collega's ook maar ik vind €70 toch wel erg duur..
Gast- Gast
mijn ervaring met crocs is dat je ze zelf eerst moet passen.
heb zelf 2 paar (je werk ook in de zorg) en allebei een andere maat..
sowieso werken die ik heb niet met 39/40/41, maar 5/7, 6/8 dus kan ook niet zeggen of ze kleiner of groter uitvallen
heb zelf 2 paar (je werk ook in de zorg) en allebei een andere maat..
sowieso werken die ik heb niet met 39/40/41, maar 5/7, 6/8 dus kan ook niet zeggen of ze kleiner of groter uitvallen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Het zijn inderdaad Sanita klompen. Wij krijgen eens per twee jaar klompen van de baas, ideaal.
Ik snap dat gezeur over Crocs nooit zo goed. Het is niet dat we er in onze vrije tijd ook op lopen ofzo. 'Stevige schoenen' onder een wit pak staat ook op str*nt, ik vind het juist leuk om het geheel een beetje op te fleuren met wat kleur. Bovendien kun je er acht uren op lopen en staan, ook niet onbelangrijk wanneer je in de zorg werkt.
Ik snap dat gezeur over Crocs nooit zo goed. Het is niet dat we er in onze vrije tijd ook op lopen ofzo. 'Stevige schoenen' onder een wit pak staat ook op str*nt, ik vind het juist leuk om het geheel een beetje op te fleuren met wat kleur. Bovendien kun je er acht uren op lopen en staan, ook niet onbelangrijk wanneer je in de zorg werkt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
patjuhhh schreef:Jeanette schreef:Serieus, dat iemand dit draagt..
Er zijn genoeg stevige schoenen waarmee je in de zorg kan werken.
dat moet iedereen toch zelf weten. Ik werk ook in de zorg en heb heel wat schoenen gehad en telkens kreeg ik pijn aan mijn voeten. nu draag ik al een paar jaar crocs en met de crocs nog nooit last gehad van pijnlijke voeten. (Ik heb dan ook echt heeeele speciale voeten) ahum.
mijn tenen krullen omhoog en heb heeeele erge holvoeten waar ik soms erg last van heb.
Dat mag ook iedereen zelf weten, daarom zeg ik ook dat ik het niks vind. Ik bedoel eigenlijk dat er meer schoenen zijn die perfect zijn voor de zorg. Ik werk zelf ook in de zorg, maar heb ook schoenen die ik daarvoor aantrek (maarc dan geen crocs )
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Heb ook 4/5 paar. (jep ook in de zorg werkzaam) Ik heb er maat 40 van( van normale schoenen heb ik vaak toch 41.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Is het vooral praktisch om klompen te dragen, Bijvoorbeeld met het douchen van mensen? Of moet het goed voor voeten zijn? Dat je er lekker de hele dag op kunt staan/lopen.
Want dat kan ook op genoeg andere schoenen, Men wat zijn die dingen lelijk.
Maar als het om de praktische kant is kan ik er nog in komen.. Maar oeff..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Dat vraag ik me ook af... Er zijn wel meer beroepen waarbij je de hele dag moet staan en lopen en die mensen hebben ook gewoon goeie schoenen aan... Ik bedenk me ineens dat mijn tandarts ook op van die klompen loopt terwijl dat hij juist veel zit?Happy schreef:Is het vooral praktisch om klompen te dragen, Bijvoorbeeld met het douchen van mensen? Of moet het goed voor voeten zijn? Dat je er lekker de hele dag op kunt staan/lopen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Crocs waar nog te koop?
» Hoe vallen Shabbies?
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hoe vallen all stars?
» Crocs waar nog te koop?
» Hoe vallen Shabbies?
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hoe vallen all stars?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: