Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 12:21

Alex167 schreef:Ik ga slapen, snoepjes! Weltrusten!

Slaap lekker lieve Alex!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara di 15 maa 2011 - 12:21

Wat vervelend, Anousch! Kennelijk heeft wat er gebeurd is, toch een behoorlijke indruk gemaakt op jou. Ik zou het zeker bespreken met je leerkracht. Misschien helpt het als je het uit kan spreken naar iemand anders dan je vriend.

Slaap lekker, Alex!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 12:22

Reva schreef:Q. Ik probeer het ook absoluut niet af te doen van oooh eitje. Ik bedoel alleen dat ik vrijwel vanaf september tot eind april elke dag tegen die Mount Scriptie op heb gezien. En gewoon niet wist waar ik ooit de tijd en energie vandaan moest halen om ZOIETS in elkaar te zitten (terwijl ik al zoveel had kunnen doen in die tijd). Zat ik echt serieus de hele dag met een word-document open. En ik had wel goeie gedachten en ik was er in mn hoofd ook eht wel mee bezig, maar de berg werd alleen maar hoger. Andere mensen kon ikk prima helpen, in een uurtje tijd herschreef ik hele stukken van hun scriptie en schudde de tips en opmerkingen overal vandaan. Maar voor mezelf, ho maar. En achteraf gezien was het gewoon niet zo'n berg en was het gewoon een uit de kluiten gewassen verslag...hoe lullig het ook klinkt. Er hangt nogal een label aan, maar das ook maar een naam. Een viool gaat ook niet opeens prikken als je 'm cactus noemt.

Ben het helemaal met je eens wat betreft de naam, maar moest wel even lachen om het dikgedrukte smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:22

Truste pretty Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:24

Reva schreef:Q. Ik probeer het ook absoluut niet af te doen van oooh eitje. Ik bedoel alleen dat ik vrijwel vanaf september tot eind april elke dag tegen die Mount Scriptie op heb gezien. En gewoon niet wist waar ik ooit de tijd en energie vandaan moest halen om ZOIETS in elkaar te zitten (terwijl ik al zoveel had kunnen doen in die tijd). Zat ik echt serieus de hele dag met een word-document open. En ik had wel goeie gedachten en ik was er in mn hoofd ook eht wel mee bezig, maar de berg werd alleen maar hoger. Andere mensen kon ikk prima helpen, in een uurtje tijd herschreef ik hele stukken van hun scriptie en schudde de tips en opmerkingen overal vandaan. Maar voor mezelf, ho maar. En achteraf gezien was het gewoon niet zo'n berg en was het gewoon een uit de kluiten gewassen verslag...hoe lullig het ook klinkt. Er hangt nogal een label aan, maar das ook maar een naam. Een viool gaat ook niet opeens prikken als je 'm cactus noemt.
Hier ben ik het wel mee eens. Ow, en ik heb achteraf altijd weer spijt dat ik mijn dagen heb versleten (verpest) met naar een leeg word-document kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:25

Droom fijn, lex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara di 15 maa 2011 - 12:28

Ja, ik zit dus in die fase dat ik het inderdaad nog als Mount Scriptie zie. Ik moet het proberen kleiner te maken en inderdaad het als een uit de kluiten gegroeid verslag proberen te zien. Dat zal zeker helpen. En realiseren dat wat ik moet doen eigenlijk ook wel meevalt. Het is inderdaad ook wel die naam...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:31

Ja, precies. En zo ben ik het ook maar gewoon gaan schrijven op die manier. Hier een stukje, daar een zinnetje in een ander hoofdstuk. Opeens hilarische ingeving voor inleiding, even een stukje solonaise door de kamer en weer door. Blikje cola, even douchen en weer twee alineas. En opeens een heel stuk uit een hoofstuk toch zomaar bruut eruit knippen en in een hoofdstuk wat een totaal andere naam heeft plakken en tot de ontdekking komen dat t daar ook vet goed tot zn recht komt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:32

Qiara schreef:Ja, ik zit dus in die fase dat ik het inderdaad nog als Mount Scriptie zie. Ik moet het proberen kleiner te maken en inderdaad het als een uit de kluiten gegroeid verslag proberen te zien. Dat zal zeker helpen. En realiseren dat wat ik moet doen eigenlijk ook wel meevalt. Het is inderdaad ook wel die naam...
Maar vind je het niet zonde van al die dagen dat je er al aan verspilt heb zonder er echt iets aan te doen? In je hoofd en op je schouders (en in je agenda) was die uit de kluiten gewassen scriptie er, maar je maakt geen vorderingen en je hebt steeds weer nieuwe dagen nodig.


Laatst aangepast door Smikkell op di 15 maa 2011 - 12:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 12:32

Lieve dames, mijn lieve vriendje is thuis dus ik ga lekker slapen! Welterusten!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:33

Truste Merai en vriend..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:35

Reva schreef:Ja, precies. En zo ben ik het ook maar gewoon gaan schrijven op die manier. Hier een stukje, daar een zinnetje in een ander hoofdstuk. Opeens hilarische ingeving voor inleiding, even een stukje solonaise door de kamer en weer door. Blikje cola, even douchen en weer twee alineas. En opeens een heel stuk uit een hoofstuk toch zomaar bruut eruit knippen en in een hoofdstuk wat een totaal andere naam heeft plakken en tot de ontdekking komen dat t daar ook vet goed tot zn recht komt.

Deze chaos klinkt echt precies zoals ik aan school werk. Als mijn docenten tussendoor iets willen lezen kan dat ook niet omdat er pas wat te lezen en snappen valt op het moment dat ik het bij hen op het bureau leg. Hierdoor denken ze steeds weer dat het smoesjes zijn en ik geen zak uitvoer, tot er weer een dik dossier op hun tafel komt voor de uiterste datum

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:40

Haha ja precies Smikk, ik had ook altijd meerdere documenten tegelijk open. Heel knip en plakwerk. Overal 'goede alineas' en bijna goede etc. En dan ook echt pas in het correcte lettertype en formaat en regelafstand zoals gevraagd door de uva op het moment dat het ik het op het goede plekje had geplakt, whaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara di 15 maa 2011 - 12:43

Ja, het is absoluut zonde van die dagen, maar als ik daaraan ga denken, word ik gek. Ik moet op dit moment zorgen dat ik die scriptie af krijg en dat papiertje heb en dan kan ik weer met een schone lei verder gaan. Dan kan ik dit afsluiten en verder kijken.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:44

Zo herkenbaar.. Ik ben alleen bang dat dit mij wel gaat nekken als ik straks na weken mijn afstudeeropdrachten weer ga openen en ze af moet gaan maken. Eigenlijk is het allemaal best wel af, alleen het knip en plakwek nog. Maar ik ben bang dat ik alles weer ga omgooien als ik het nu opnieuw ga lezen nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:45

Qiara schreef:Ja, het is absoluut zonde van die dagen, maar als ik daaraan ga denken, word ik gek. Ik moet op dit moment zorgen dat ik die scriptie af krijg en dat papiertje heb en dan kan ik weer met een schone lei verder gaan. Dan kan ik dit afsluiten en verder kijken.
Dat is waar. Het gaat wel super lekker weer worden en dan wordt studeren alleen maar moeilijker. Zorgen dus dat je voor die tijd klaar bent Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:45

Dat nu je met het mooie weer solliciteren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara di 15 maa 2011 - 12:49

Ja, zorgen dat ik zo snel mogelijk klaar ben!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 12:58

Belachelijk dat het nachtcafé nog dicht is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 13:12

Reva schreef:Belachelijk dat het nachtcafé nog dicht is.

Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara di 15 maa 2011 - 13:19

Yasmin heeft er wel gepost, maar het is tijd dat ik ga slapen, welterusten!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 13:27

Doe eens niet zo zuur..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 13:28

Smikkell schreef:Doe eens niet zo zuur..

Wie? Praat jij eerst maar eens terug..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 17:34

Goeiemorgen... Ik word echt zó ongelofelijk agressief en gek van m'n rug... Wéér rugpijn!!! En dan heb ik nog een hele werkdag met kinderen tillen voor de boeg Sad
Ga maar eens een warme douche nemen, misschien helpt het. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 18:18

Goedemorgen!

Nog altijd goed verkouden Sad Maar verder gaat het prima smile
Ik hoop eigenljk vandaag ook een beetje op lekker weer maar weet niet of dat zo is?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum