Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet wo 16 maa 2011 - 0:28

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:Donnaa ben jij eigenlijk nog gestopt met roken?
Ja.. Ik heb alleen zaterdag een sigaret gerookt om een reactie van W. uit te lokken, maar die reactie kwam niet, haha..

Dus ik ben nog gewoon gestopt.. Heel soms rook ik er 1 bij een drankje..

Oh fijn dat je dat kan, goed bezig!

W. ja, ik heb er half wat van meegekregen.. je hoeft het niet allemaal te vertellen maar als ik het goed begrijp is het over?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May wo 16 maa 2011 - 0:28

Tesita schreef:Fijn dat het met jou beter gaat! Nog leuke plannen voor deze week?
Sowieso, wat gaat iedereen doen vandaag?

Ah niet teveel doen inderdaad! Voor je het weet neem je weer teveel hooi op je vork smile

Ik moet studeren deze week, en morgen de hele dag werken. En dat is mijn week zo'n beetje. Oh ja en zaterdag kijken bij open kampioenschap knotsbal haha!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:28

Haha Tesita, dat is wel toevallig. En wel heel fijn dat het gesprek met je moeder goed ging omdat je er zo tegen op zag. Misschien kan je nog steun in elkaar vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:29

Storm schreef:Whaha Donnaa, waarom rook je een sigaret om een reactie van W. uit te lokken?
We hadden een deal en aangezien normaal het eerste wat hij vraagt 'heb je alweer gerookt' is, dacht ik misschien gaat hij er wel wat van zeggen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 16 maa 2011 - 0:29

May schreef:
Tesita schreef:Fijn dat het met jou beter gaat! Nog leuke plannen voor deze week?
Sowieso, wat gaat iedereen doen vandaag?

Ah niet teveel doen inderdaad! Voor je het weet neem je weer teveel hooi op je vork smile

Ik moet studeren deze week, en morgen de hele dag werken. En dat is mijn week zo'n beetje. Oh ja en zaterdag kijken bij open kampioenschap knotsbal haha!

Wat is knotsbal? Of is dat nu een hele domme vraag? Embarassed
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:29

May schreef:
Marin schreef:Gezellig May! Hoe is het met je?

Ja met mij alles goed. Ik merk gewoon echt dat ik de laatste weken beter in mijn vel zit en dat is echt een heel goed gevoel. Begin meer tijd aan mijn uiterlijk te besteden en heb er ook echt gewoon lol aan. Maar ben eigenlijk wel een cursus make-up opdoen nodig hahaha. Maar moet zeggen dat mijn make-up vandaag wel redelijk gelukt is Very Happy

En hoe is het met jou? Begin je al wat meer rust te krijgen en zin in dingen te krijgen?

Wat goed dat het zo veel beter gaat! Dat je make up op gaat doen, scheelt al heel veel.
Met mij gaat het ook wat beter. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:31

@ Tullow: klinkt goed!
@ May: nee, precies, voel me nu (behalve de onrust vanwege telefoontje) best redelijk, maar ben bang dat ik dan vanavond/vannacht weer in een gat val.

ehhh, knotsbal??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:31

toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:Donnaa ben jij eigenlijk nog gestopt met roken?
Ja.. Ik heb alleen zaterdag een sigaret gerookt om een reactie van W. uit te lokken, maar die reactie kwam niet, haha..

Dus ik ben nog gewoon gestopt.. Heel soms rook ik er 1 bij een drankje..

Oh fijn dat je dat kan, goed bezig!

W. ja, ik heb er half wat van meegekregen.. je hoeft het niet allemaal te vertellen maar als ik het goed begrijp is het over?
Ja ik ben even helemaal klaar met hem. En hij ook met mij.. Ik hoop alleen niet dat we op deze wijze door het leven moeten, want zo is het helemaal niet leuk.. Ik was van plan om gewoon aardig te doen, maar dat is best moeilijk als iemand je negeert. En als hij dan ook nog eens op dingen gaat zeuren, dan kan ik het echt niet laten om een kutopmerking te maken.. Embarassed

Met zulk mooi weer heb ik wel zin om te roken hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May wo 16 maa 2011 - 0:31

Tullow schreef:
May schreef:
Tesita schreef:Fijn dat het met jou beter gaat! Nog leuke plannen voor deze week?
Sowieso, wat gaat iedereen doen vandaag?

Ah niet teveel doen inderdaad! Voor je het weet neem je weer teveel hooi op je vork smile

Ik moet studeren deze week, en morgen de hele dag werken. En dat is mijn week zo'n beetje. Oh ja en zaterdag kijken bij open kampioenschap knotsbal haha!

Wat is knotsbal? Of is dat nu een hele domme vraag? Embarassed

Hahaha ik wist het ook niet voordat ik ging studeren. Maar het wordt ook wel tamponhockey genoemd Very Happy Maar je hebt twee teams van 4 personen, iedereen heeft een stok met een soort tampon eraan, en daarmee moet je met de stok de bal in het doel van de tegenstander slaan.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:32

Nja ik heb ook liever dat het wat drukker is mja, kan er toch niks aan doen he. En mijn plannen zijn werken tot 18u en vanavond komt m`n vader onze droger brengen en een vaatwasser. En denk dat ik vanavond weer verder ga met de trouwkaarten (heb er nu zin in om te maken dus dan ben ik er ook vanaf :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 16 maa 2011 - 0:33

May schreef:
Tullow schreef:
May schreef:
Tesita schreef:Fijn dat het met jou beter gaat! Nog leuke plannen voor deze week?
Sowieso, wat gaat iedereen doen vandaag?

Ah niet teveel doen inderdaad! Voor je het weet neem je weer teveel hooi op je vork smile

Ik moet studeren deze week, en morgen de hele dag werken. En dat is mijn week zo'n beetje. Oh ja en zaterdag kijken bij open kampioenschap knotsbal haha!

Wat is knotsbal? Of is dat nu een hele domme vraag? Embarassed

Hahaha ik wist het ook niet voordat ik ging studeren. Maar het wordt ook wel tamponhockey genoemd Very Happy Maar je hebt twee teams van 4 personen, iedereen heeft een stok met een soort tampon eraan, en daarmee moet je met de stok de bal in het doel van de tegenstander slaan.

Haha, nou het klinkt hilarisch en dat is het vast ook! laughcry
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May wo 16 maa 2011 - 0:33

Marin schreef:
May schreef:
Marin schreef:Gezellig May! Hoe is het met je?

Ja met mij alles goed. Ik merk gewoon echt dat ik de laatste weken beter in mijn vel zit en dat is echt een heel goed gevoel. Begin meer tijd aan mijn uiterlijk te besteden en heb er ook echt gewoon lol aan. Maar ben eigenlijk wel een cursus make-up opdoen nodig hahaha. Maar moet zeggen dat mijn make-up vandaag wel redelijk gelukt is Very Happy

En hoe is het met jou? Begin je al wat meer rust te krijgen en zin in dingen te krijgen?

Wat goed dat het zo veel beter gaat! Dat je make up op gaat doen, scheelt al heel veel.
Met mij gaat het ook wat beter. smile

Ja denk dat ik mij in tien jaar niet zo heb gevoeld als ik me nu voel. Ja dat ik zin kreeg om make-up op te doen was voor mij echt wel een teken dat ik echt goed in mijn vel zit.
Hopen dat ik dit gevoel nu vast kan houden smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May wo 16 maa 2011 - 0:34

Tullow schreef:
May schreef:
Tullow schreef:
May schreef:
Tesita schreef:Fijn dat het met jou beter gaat! Nog leuke plannen voor deze week?
Sowieso, wat gaat iedereen doen vandaag?

Ah niet teveel doen inderdaad! Voor je het weet neem je weer teveel hooi op je vork smile

Ik moet studeren deze week, en morgen de hele dag werken. En dat is mijn week zo'n beetje. Oh ja en zaterdag kijken bij open kampioenschap knotsbal haha!

Wat is knotsbal? Of is dat nu een hele domme vraag? Embarassed

Hahaha ik wist het ook niet voordat ik ging studeren. Maar het wordt ook wel tamponhockey genoemd Very Happy Maar je hebt twee teams van 4 personen, iedereen heeft een stok met een soort tampon eraan, en daarmee moet je met de stok de bal in het doel van de tegenstander slaan.

Haha, nou het klinkt hilarisch en dat is het vast ook! laughcry

Ja het is echt heel grappig om te zien Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:34

ik hoop het ook voor je, ik zal je vanuit mij nog wat positiviteit toestralen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:34

Oh dat tamponhockey/knotsbal deden we altijd op de middelbare school Very Happy


Laatst aangepast door Anousch op wo 16 maa 2011 - 0:35; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:34

Wij gaan vanavond ook de tekst voor de trouwkaarten opstellen zodat we een voorbeeld toegestuurd kunnen krijgen. En we moeten de gastenlijst bekijken. Maar ik wordt al moe als ik eraan denk. Even kijken hoe het gaat straks...

Ah, tamponhockey! Dat verduidelijkt een hoop :P Nee serieus, daar heb ik wel eens van gehoord!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 16 maa 2011 - 0:34

Wie is er wel eens in Safaripark Beekse Bergen geweest? En wat is dan leuker om te doen, de looproute of met de auto door het park?
Mij lijkt de looproute namelijk leuker, maar mijn vriend wil liever met de auto.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet wo 16 maa 2011 - 0:36

_Donnaa schreef:Ja ik ben even helemaal klaar met hem. En hij ook met mij.. Ik hoop alleen niet dat we op deze wijze door het leven moeten, want zo is het helemaal niet leuk.. Ik was van plan om gewoon aardig te doen, maar dat is best moeilijk als iemand je negeert. En als hij dan ook nog eens op dingen gaat zeuren, dan kan ik het echt niet laten om een kutopmerking te maken.. Embarassed

Met zulk mooi weer heb ik wel zin om te roken hoor!

Vervelend ja, want hij zit ook in je vriendenkring? Ik heb hetzelfde, al een jaar lang.. heel frustrerend.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Chocolate Cookie wo 16 maa 2011 - 0:39

Anousch schreef:Oh dat tamponhockey/knotsbal deden we altijd op de middelbare school Very Happy
Wij ook! :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:40

Tullow schreef:Wie is er wel eens in Safaripark Beekse Bergen geweest? En wat is dan leuker om te doen, de looproute of met de auto door het park?
Mij lijkt de looproute namelijk leuker, maar mijn vriend wil liever met de auto.

Heel lang geleden, als kind, ben ik er wel eens geweest. Wij zijn toen geloof ik met de auto gegaan. Was wel erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:41

toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:Ja ik ben even helemaal klaar met hem. En hij ook met mij.. Ik hoop alleen niet dat we op deze wijze door het leven moeten, want zo is het helemaal niet leuk.. Ik was van plan om gewoon aardig te doen, maar dat is best moeilijk als iemand je negeert. En als hij dan ook nog eens op dingen gaat zeuren, dan kan ik het echt niet laten om een kutopmerking te maken.. Embarassed

Met zulk mooi weer heb ik wel zin om te roken hoor!

Vervelend ja, want hij zit ook in je vriendenkring? Ik heb hetzelfde, al een jaar lang.. heel frustrerend.
Ja, we zitten in dezelfde vriendenploeg inderdaad..

En wat ik nog het ergste vind is dat het niet mijn schuld is. En hij heeft eerder een vriendin gehad, die heeft hem via de sms gedumpt en ze hebben nooit weer een woord tegen elkaar gezegd. Toen het uit was tussen ons was hij heel bang dat ik ook zo tegen hem zou gaan doen.. Negeren dus.. En nu doet hij precies hetzelfde.. Maar ik kan het wel een beetje laten gaan omdat het niet mijn schuld is. Ik hoop nog altijd dat er iemand zoiets heeft van; Fuck it, ik ga met hem praten, maar tot nu toe doet niemand dat..
Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:41

Tullow schreef:Wie is er wel eens in Safaripark Beekse Bergen geweest? En wat is dan leuker om te doen, de looproute of met de auto door het park?
Mij lijkt de looproute namelijk leuker, maar mijn vriend wil liever met de auto.

Ik ben er al een paar keer geweest maar je kan in het park toch alleen te voet, alleen de safari kan je doen met je eigen auto of met een bus van de beekse bergen

@ Tesita, ja ik maak ze helemaal zelf maar gelukkig gaat het goed, heb er nu handigheid in gekregen dus komt goed. Zal wel ff een voorbeelde van onze kaarten plaatsen zoalsie moet gaan worden. (niet quoten want haal `m zo weer weg)

*weg*


Laatst aangepast door Lily op wo 16 maa 2011 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:43

Mooi!
En knap dat je dat zelf kan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 16 maa 2011 - 0:44

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:Ja ik ben even helemaal klaar met hem. En hij ook met mij.. Ik hoop alleen niet dat we op deze wijze door het leven moeten, want zo is het helemaal niet leuk.. Ik was van plan om gewoon aardig te doen, maar dat is best moeilijk als iemand je negeert. En als hij dan ook nog eens op dingen gaat zeuren, dan kan ik het echt niet laten om een kutopmerking te maken.. Embarassed

Met zulk mooi weer heb ik wel zin om te roken hoor!

Vervelend ja, want hij zit ook in je vriendenkring? Ik heb hetzelfde, al een jaar lang.. heel frustrerend.
Ja, we zitten in dezelfde vriendenploeg inderdaad..

En wat ik nog het ergste vind is dat het niet mijn schuld is. En hij heeft eerder een vriendin gehad, die heeft hem via de sms gedumpt en ze hebben nooit weer een woord tegen elkaar gezegd. Toen het uit was tussen ons was hij heel bang dat ik ook zo tegen hem zou gaan doen.. Negeren dus.. En nu doet hij precies hetzelfde.. Maar ik kan het wel een beetje laten gaan omdat het niet mijn schuld is. Ik hoop nog altijd dat er iemand zoiets heeft van; Fuck it, ik ga met hem praten, maar tot nu toe doet niemand dat..
Neutral

Idd vervelend! En heb je zelf al geprobeerd om met hem te praten, of heb je zoiets van laat dan ook maar?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus wo 16 maa 2011 - 0:45

Goedemiddag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum