Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;)

+10
Blond
Flippin' Bitch
Tyrael
Monte
Tullow
PrimaBella
Zininzon
Caramba
Toet
Merai
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;) Empty Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;)

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 8:25

Ik heb even wat vragen van het internet geplukt, ik verveel me en vind het altijd wel leuk om dit van anderen te lezen. Dus, kies er 10 (of allemaal natuurlijk als je je net als ik echt verveeld) en vertel Wink

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt?

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt?

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen?

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag?

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom?

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom?

Wat is je slechtste eigenschap?

Wat is je beste eigenschap?

Geloof je in God? Waarom (niet)?

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)?

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest?

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent?

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan?

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar?

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)?

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild?

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt?

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan?

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven?

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is?

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen?

Wat moet je morgen allemaal doen?

Wat zou jij nu het liefste doen?

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten?

Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;) Empty Re: Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;)

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 8:40

Dan zal ik zelf even beginnen Wink

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Het uitmaken met M. die voor mij duidelijk rebound was omdat ik nog niet over C. heen was. C. kwam langs om te zeggen dat hij me terugwilde en daarom maakte ik het telefonisch uit met M. Ter verdediging: Ik was pas 17 :P

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Nog geen smile

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? Eigenlijk niks, er was een tijd dat ik mijn sigaretten en asbak verstopte maar tegenwoordig rook ik niet meer en ze wisten het eigenlijk toch wel.

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? Met mijn ogen dicht in het zonnetje lopen en me beseffen dat ik echt heel gelukkig ben.

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? Ik denk doof, omdat ik denk dat je daar minder aan hoeft te wennen dan aan blind zijn wanneer je het beide hebt gekund.

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Er zijn er wel meer maar ik denk het eerste aan stop de tijd, dit was het liedje van mijn vriend en mij voor ik naar het buitenland verhuisde.

Wat is je slechtste eigenschap? Ik voel me snel persoonlijk aangevallen.

Wat is je beste eigenschap? Ik ben altijd bereid om mensen te helpen.

Geloof je in God? Waarom (niet)? Nee, ik kan voor mezelf het onrecht wat er op de wereld plaatsvindt niet rijmen met het feit dat er iemand zou zijn die er toezicht op houdt.

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? Mijn vriend's mac, mijn laptop en onze foto's.

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? Ruud

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? Het Smurfenlied Embarassed

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? De laatste serieuze relatie die ik voor mijn huidige vriend had is uitgegaan omdat ik zo veranderd ben dat we niet meer bij elkaar pasten. Hij is te voorspelbaar voor me in een relatie maar gelukkig nog steeds een goede vriend.

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? Ik hoop dat we dan al een jaar of 12 erg gelukkig getrouwd zijn, twee kinderen hebben onder de 10 en ik aan het werk ben als orthopedagoog.

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Ja, mijn ex door bij hem weg te gaan.

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? De dag voor carnaval omdat ik even werd herinnerd aan hoe het het jaar daarvoor met me ging.

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? K-otic smile

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Hulp zoeken voor mijn problemen.

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Ik lach gelukkig wel veel, ik kan niet echt iets bedenken wat er uitspringt maar alle slappe lachen zijn mooie herinneringen

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Deze denk ik.. Ik kom er niet echt uit.

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Mijn vader, dat ik nog jaren contact heb gehad met de man waarmee ik van hem geen relatie mocht hebben (hij is 18 jaar ouder).

Wat moet je morgen allemaal doen? Leren, leren en nog eens leren voor mijn tentamen van vrijdag.

Wat zou jij nu het liefste doen? Het liefste zou ik verhuizen, dat alle rompslomp achter de rug is en we bezig kunnen met de leuke dingen (zoals inrichten, verven etc.)

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? Daar kan ik eigenlijk geen zinnig antwoord op geven maar ik zal het proberen. Ik denk als eerste aan de vriendin van een vroegere vriend van me. Hij was mijn huisgenoot en samen met een andere jongen waren we drie handen op een buik, tot zij in beeld kwam en jaloers werd op onze band. Nu zijn ze getrouwd en hebben een kind en heeft hij geen vrienden meer.

Laatst aangepast door Merai op di 15 maa 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;) Empty Re: Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;)

Bericht  Toet di 15 maa 2011 - 8:48

Hier moet ik even over nadenken..

Geen enkele.

Ik kan niks bedenken..

Een smsje net van m'n beste vriendin over haar zus die zwanger is (De baby is al 5 cm, stuurde ze :P ) Omdat dit geluk haar zó gegunt is.

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom?
Lastig.. ik denk doof, waarom? Daar wil ik eigenlijk niet overnadenken.

Oasis-wonderwall, ten eerste omdat me dit herinnerd aan een super fijne vakantie en ten tweede omdat mijn ex en ik dit beide een heel goed nummer vonden.

Dat ik alles zeg wat ik denk, snel m'n oordeel klaar heb en dat ook luid en duidelijk laat weten.

Ik ben zorgzaam, oprecht geinteresseerd en bereid mensen te helpen/dingen te regelen.

Nee, geen idee waarom niet. Ik houd me daar ook niet mee bezig.

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)?
Mijn pc/laptop, fotoalbums en administatie.

Joost of Jeroen (en dit is ook de naam van mijn ex én we hebben ook de zelfde doopnamen, toeval?).

Een zelf verzonnen liedje wat ik al van kleins af aan zing, ik ben er van overtuigd dat het bestaat en ik dacht het afgelopen zomer zelfs te horen..

Omdat we andere prioriteiten in het leven kregen en vaak ruzie hadden.

Getrouwd met een leuke man, een mooi huis, 2 of 3 kinderen en een goede baan.

Ja, mijn ex.

Eergister, om mijn ex.

Geen enkele, alles heeft zijn herinneringen.

Ik zou zo niet een ding in het bijzonder kunnen noemen.

Ik heb om zoveel dingen plezier, maar het hardst heb ik vast wel gelachen onder invloed van een joint, dan rollen de tranen gewoon over mijn wangen van het lachen.

Of ik mijn ex nog een kans wilde geven.

Dat ik (hard)drugs gebruikt heb.

Uitslapen tot een uurtje of 10, huiswerk maken, DUO bellen over mijn ov-chip en mijn maatschappelijk werker bellen voor een afspraak. Verder niets bijzonders want ik ben vrij.

Alles kunnen accepteren wat is gebeurd en mijn ex nog een laatste kans geven.

Niemand, want mensen die ik niet had willen ontmoeten zijn geen vrienden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:49

Merai schreef:Ik heb even wat vragen van het internet geplukt, ik verveel me en vind het altijd wel leuk om dit van anderen te lezen. Dus, kies er 10 (of allemaal natuurlijk als je je net als ik echt verveeld) en vertel Wink

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Blijven leven

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Iets met een kind uitscheiten, het was niet persoonlijk

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? foto's

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? sms ex openen

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? doof voor zijn woorden en blind voor zijn woorden.

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Bosson- one in a millionair

Wat is je slechtste eigenschap? ongeduld

Wat is je beste eigenschap? liefde

Geloof je in God? Waarom (niet)? ik verloor alles waar ik van mocht houden

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? fotos ex, kat en de rest van de fotos

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? chris

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? -

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? liefde

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? terug bij hem

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Ja

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? Omdat mij relatie niet meer werkt, elke dag

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Benny Nijeman

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Gekozen voor hem, ik heb er van geleerd
Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Werk

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Hoe gaat het echt?

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Ik trek het niet....

Wat moet je morgen allemaal doen? werken

Wat zou jij nu het liefste doen? heeeeeeeeeeeeel lang slapen

Laatste liefde

Gast
Gast

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 8:54

Wat vervelend Francaise, dat je er nog zo mee bezig bent. Ik weet niet wat er gebeurd is maar wel dat er een lange relatie verbroken is, ik wens je veel sterkte! hug
En toet, voor jou ook een hug!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:55

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Iemand heeft dusdanig de waarheid verdraaid en daardoor heb ik mezelf moeten verantwoorden, terwijl ik niets met de kwestie te maken had.

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Geen enkele.

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? Niets, ze mogen alles zien.

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? Mijn varkenshaasje met Gorgonzola saus.

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? Doof. Ik zou gek worden als ik niets meer zou kunnen zien en wellicht is het gewoon erg rustig als je niemand hoort.

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Grace Kelly - Mika. Dit nummer was net uit toen ik mijn ex in de kroeg tegenkwam. Ik heb het voor hem gezongen en hij snapte de context.

Wat is je slechtste eigenschap? Ik ben zo onzeker dat ik er pissig van word en dus rake klappen om me heen uitdeel.

Wat is je beste eigenschap? Geen idee. Ehmz, mijn doorzettingsvermogen en vechterslust?

Geloof je in God? Waarom (niet)? Nee. Nooit reden gehad om in iets te geloven die ik nog nooit heb gezien.

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? Mijn schilderij, de foto van mij mijn moeder en mijn oma. En de foto van mijn vader, stiefmoeder, broer, schoonzus en mezelf.

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? Patrick

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? Welke ik vandaag zong op het werk... "Why do birds suddenly appear? Everytime you are near just like me they long to be close to youhouhou. (Mijn collega's hebben me nog nooit zo dom aangekeken, maar ik had echt lol om het nummer)

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? Gewoon omdat het niet meer ging.

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? Geen idee. Ik hoop nog een tijdje jong te blijven. Over 15 jaar ben ik toch 43 Mad

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Jups. Wie eigenlijk niet.

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? Vorige week.

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Niets.

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Toch naar die sollicitatiegesprek gaan, terwijl ik het eigenlijk absoluut en helemaal niet zag zitten.

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Om mijn wispelturigheid. Ik weet echt nooit wat, wie en waarom ik het wil.

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Wat voel je voor mij? (Ondanks dat ik het wel wil zeggen, kan ik het niet zeggen. Vandaar moeilijk)

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Ik vertel mijn ouders alles. Mijn moeder en vriend weten alles, maar mijn vader en zijn vrouw weten niet veel minder.

Wat moet je morgen allemaal doen? 08.30u werken. Ik ben uitgeleend aan een andere afdeling, dus ik moet orders invoeren, offreren en orders doorzetten naar de afdeling die het product moeten gaan leveren. En ik hoop dat ik na 17.00u niets meer hoef, want ik ben nu al kapot...

Wat zou jij nu het liefste doen? Slapen. Maar dan ben ik om 04.00u morgen wakker. Mad

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? Mijn ex. Want dan had ik nu niet continu met vraagtekens rondgelopen. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:56

Merai schreef:Ik heb even wat vragen van het internet geplukt, ik verveel me en vind het altijd wel leuk om dit van anderen te lezen. Dus, kies er 10 (of allemaal natuurlijk als je je net als ik echt verveeld) en vertel Wink

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Ik lever geen hele slechte streken, maar maak wel eens fouten net als iederen Wink

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? In al die jaren dat ik hier kom, eigenlijk weinig tot geen. Ik heb namelijk altijd mijn excuses aangeboden als ik spijt had en dan was t ook klaar.

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? De lege koelkast, onbetaalde rekeningen en verder niks eigelijk.

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? Heb ik niet echt gehad vandaag.

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? Daar ga ik niet uit kiezen, ik vind het allebei even vreselijk. Je zintuigen voeden je ziel en ik zou er geen 1 willen missen. ( Waarmee ik niet wil zeggen dat als je er 1 of meerder mist geen ziel hebt he Wink

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Brown eyed girl, omdat dat het liedje van mij en mijn vriend is.

Wat is je slechtste eigenschap? Ik praat teveel en kan soms echt mn kop niet houden. En ik ben heel erg impulsief

Wat is je beste eigenschap? Vind ik moeilijk op dit moment. Groot inlevingsvermogen en zeer tolerant denk ik.

Geloof je in God? Waarom (niet)? Nee. Ik heb niks met God/de kerk/de bijbel etc.. Maar ik ben wel spiritueel en dus zeker geen atheïst. Ik geloof er niet in, omdat voor mij het spirituele het is. Ik geloof in een allesoverheersende liefde in een andere dimensie, waarvan ik denk dat sommige mensen dat dan God noemen. De Bijbel is een prachtig boek, maar meer ook niet. Voor mij tenminste. Ik heb wel respect voor gelovigen als ze het mij maar niet opdringen.

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? Foto's, lievelingsknuffel en mijn (hand)tas.

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? Geen idee

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? Cowboys en Indianen van de Dikdakkers Embarassed

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? Hij ging vreemd.

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? Moeder, kindje(s) dus en een boek geschreven. Voldoende geld op de bank en gelukkig.

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Fysiek sowieso niet, emotioneel wel.

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? Ik huil heel vaak omdat ik een gevoelig mens ben dus geen idee.

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Geen enkele.

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Accepteren dat ik op mannen en vrouwen val en dat dat oké is.

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Verschillende dingen

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Ik vind heel veel vragen moeilijk...

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Ik vertel mijn moeder, haar man en mijn ex-stiefvader alles.

Wat moet je morgen allemaal doen? Huishouden, boodschappen en beautyavond voorbereiden.

Wat zou jij nu het liefste doen? Slapen

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? Daar doe ik geen uitspraken over, maar het is iig niemand van het forum.

Laatst aangepast door Tea-Leaf op di 15 maa 2011 - 9:00; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:57

*weg*

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 15 maa 2011 - 9:01

[b]Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Mijn zus verlinken bij mijn vader. Ze had me iets verteld, was geen geheim ofzo, maar ze wilde niet dat mijn vader het te weten zou komen, toch heb ik het wel verteld, pa kwaad, maar niet op mij. Zus kwaad op ons beide.

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Geen.

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? Niets heb geen geheimen voor ze.

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? Dat mijn vriend nogmaals heeft bevestigd om ons huis van het zomer te koop te zetten.

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? Doof, ik wil liever nog iets van de wereld zien met mijn ogen, dan dat ik de rest van mijn leven niets meer kan horen.

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Dat zijn er zoveel.

Wat is je slechtste eigenschap? Dat ik soms hard en bot over kan komen.

Wat is je beste eigenschap? Luisterend oor voor anderen hebben. Zorgzaam.

Geloof je in God? Waarom (niet)? Nee, ik heb dit vanuit huis niet meegekregen.

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? Laptop, telefoon en mijn knuffel van 26 jaar oud.

Hoe zou je geheten hebben als je een [strike]meisje[/strike]/jongetje was geweest? Epco of Albert.

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? Busje komt zo.

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? Ik was vreemdgegaan, maar dat was eigenlijk niet de hoofdreden, het ging gewoon niet meer tussen ons.

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? 15 jaar ouder dan, nu 42.

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Ja, zowel fysiek en emotioneel Sad

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? Gisteren. Woorden met mijn vriend, over wat ik bij de 4de vraag heb geantwoord.

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Geen.

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Weet ik niet meer.

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Weet ik ook niet meer.

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Geen idee.

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Ik durf mijn vader alles te vertellen.

Wat moet je morgen allemaal doen? Morgen werken en 's avonds bij schoonouders eten.

Wat zou jij nu het liefste doen? Slapen, maar dat doe ik straks.

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? [/b] Mijn moeder.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:02

Merai schreef:Wat vervelend Francaise, dat je er nog zo mee bezig bent. Ik weet niet wat er gebeurd is maar wel dat er een lange relatie verbroken is, ik wens je veel sterkte! hug
Het leest ook wel heel kansloos na...

Gast
Gast

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 9:05

Francaise_ schreef:
Merai schreef:Wat vervelend Francaise, dat je er nog zo mee bezig bent. Ik weet niet wat er gebeurd is maar wel dat er een lange relatie verbroken is, ik wens je veel sterkte! hug
Het leest ook wel heel kansloos na...

Het is toch heel erg logisch dat het je zo bezighoudt, het is niet niks! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon di 15 maa 2011 - 9:07

Ik ben niet zo van de streken.

Van geen enkele

bepaalde dingen in mijn nachtkastje

Leuk gesprek met een collega

Doof, ik ben erg visueel ingesteld

Niet echt 1 in het bijzonder

Ik heb mezelf niet (altijd) in de hand met eten

Ik ben sociaal (attent, zorgzaam)

Ik geloof wel in iets, maar voor mij is dat niet perse God

Foto-albums en verder weet ik het zo snel niet

Mijn ouders hadden geen jongensnaam waarvan ze 100% overtuigd waren, maar waarschijnlijk Jordi/Joeri

Een heel stom liedje dat ik vroeger bij de scouting heb geleerd: 10 pond bananen, bananen zijn gezond, Adam stak Eva bananen in haar.. Constantinopel is een mooie stad, daar lopen de jongens in hun blote... ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk, daar wordt 's avonds heel wat afge... neushoorntjes vangen.... blablabla

Omdat mijn ex een nieuwe huisgenoot kreeg... (inmiddels getrouwd en in verwachting van hun kindje)

Misschien met man en kids, maar in ieder geval met een actief en gelukkig leven

Geen enorme pijn denk ik, maar ik heb ooit iemand in zijn gezicht geslagen

Dat is wel een paar weken/maanden geleden, weet het niet meer precies

Echt schamen doe ik me nergens voor. Elke fase had zo zijn eigen muziek (Backstreetboys, Hanson, Twarres etc)

Mijn huis kopen

Melige buien in mijn puberteit

Deze

Dat ik vind dat ze ons niet goed hebben opgevoed

Werken, eten koken, stofzuigen, visite ontvangen

slapen

Geen
[/quote]
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  PrimaBella di 15 maa 2011 - 9:27

Ik denk een keer op de basisschool. Toen had onze vriendinnengroep ruzie met een of ander meisje. Precies kan ik het me niet meer herinneren maar ik was wel echt gemeen toen. Dat was ook de enige keer hoor!

Alle rommel die ik maak. Voordat ze komen ruim ik altijd netjes altijd op :P

Dat ik op stage vanalles heb weten te bereiken.

Blind worden, want ik zou echt niet zonder muziek kunnen. En het scheelt dat ik nu wel zie en dus wel weet hoe dingen eruit zien. Je kunt je er een voorstelling van maken wanneer je iets hoort/voelt.

'Schouder aan schouder' van Guus Meeuwis en Marco Borsato. Dit betekend veel voor mijn vriend en mij.
'Blijf je vanavond' van Moniek Smit. Heel erg slecht, ik weet het smile Maar bij dit nummer moet ik altijd denken aan de laatste vakantie van onze vriendinnengroep. Dit was zo leuk toen!

Ik ben slordig en denk altijd, bij alles, dat komt nog wel...

Dit vind ik lastig.. Maar op school is dit dat ik goed leiding kan geven, overtuigend over kan komen.

Sander zou ik dan geheten hebben. (en ik heet nu Sanne, hoe orgineel :P)

Moniek Smit?! Wink

We (lees; ik) vonden elkaar niet meer leuk.

Samenwonend (misschien verloofd/getrouwd?), 1 of 2 kindjes, leuke baan etc smile

Hahaha, met carnaval.. Embarassed Mijn vader was prins en de laatste avond moest hij dus zijn mantel en muts inleveren. Met de hele familie moesten we de tranen weg vegen! (zal ook wel door de drank zijn geweest.. haha)

Toch te keuze gemaakt om niet op het HBO door te modderen, maar een MBO opleiding te gaan doen en weer thuis te gaan wonen.. Moeilijk, maar slim achteraf.

Haha, genoeg. Zij hoeven niet te weten wat ik allemaal uitgespookt heb toen ik op kamers zat angel

Naar stage - portfolio afmaken - rijles - vriendje komt langs

Een film kijken met een zak chips in de handen

Ik heb de vragen waar ik geen antwoord op wist weg gelaten Wink
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Tullow di 15 maa 2011 - 10:06

[b]Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Ik denk op het laatste moment een afspraak afzeggen met de mededeling dat ik me niet zo goed voelde, terwijl ik er eigenlijk gewoon helemaal geen zin in had.

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Nog geen.

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? Niks.

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? Dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek n.a.v. mijn brief.

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? Doof, wie weet kunnen ze daar over een paar jaar iets aan doen en ik zou al het moois van de wereld graag een keer met mijn eigen ogen willen zien.

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Let's stay together van Jagged Edge. Dat is eigenlijk hét liedje van mijn vriend en mij.

Wat is je slechtste eigenschap? Dat ik soms heel lui ben en mezelf dan echt niet tot dingen aan kan zetten. (zeg ik dat zo goed?)

Wat is je beste eigenschap? Vind ik moeilijk om over mezelf te zeggen.

Geloof je in God? Waarom (niet)? Nee. Zo ben ik niet opgevoed en heb ook nooit reden gezien/gevoeld om wel in God te geloven.

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? Lastig. Ik denk mijn camera, laptop (waar mijn foto's op staan) en fotoboeken. Ook al zou ik mijn camera kunnen vervangen, ik ben er toch erg aan gehecht.

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? Als ik een jongen was geweest zou ik Rob heten.

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? 99 luftballons

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? Toen was ik 14 ofzo en mijn toenmalige vriendje zal een andere meisje vast leuker hebben gevonden :P

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? Dan hoop ik inmiddels één van de twee beroepen uit te oefenen, waar ik nu nog niet voor in aanmerking kom, ik hoop dan kinderen te hebben, getrouwd te zijn met mijn vriend en heel gelukkig te zijn.

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Ja, ik heb vorig jaar iemand (een jongen) geslagen, in een iets beschonken toestand. Helaas heb ik mezelf toen ook pijn gedaan, door mijn hand te breken...

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? Gister. Ik huil heel snel om de kleinste dingen. Gister moest ik huilen om One Tree Hill.

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Geen.

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Geen idee.. er zijn uiteraard wel dingen die ik gedaan heb die ik goed vond van mezelf, maar echt slim..?

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Pff, meerdere dingen. Ik heb tijdens mijn opleiding MTRO veel met mijn vriendinnen gelachen. Laatst heb ik met een oude vriendin nog herinneringen opgehaald en hebben we de hele avond in een deuk gelegen!

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Wat ik wil in mijn leven?

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Eigenlijk niks, ik vertel mijn moeder eigenlijk alles.

Wat moet je morgen allemaal doen? Werken en eigenlijk ook stofzuigen.

Wat zou jij nu het liefste doen? Slapen (het aller allerliefste wat ik misschien wel had willen doen nu is reizen. gewoon de wereld rondreizen, werken wanneer het geld op is en weer op naar een nieuwe plek)

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? Mijn stiefmoeder.
👅 👅 👅
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Monte di 15 maa 2011 - 10:23

Ik geloof dat ik wel eens iemand zo probeerde te beinvloeden een bepaalde keuze te maken omdat ik jaloers was(aangezien ik die keuze graag had willen maken, maar niet had gedaan). Vind ik nog steeds erg gemeen van mezelf.

Geen

Ik vind het heerlijk om bladen als prive,story, people enz. te lezen. Mijn ouders vinden dit echt vreselijk, misschien zelfs goedkoop. Dus die ''verstop'' ik.

Lekker fietsen naar huis in het zonnetje, het was zulk lekker weer.

Doof. Het lijkt me wel eens heerlijk om geen geluid te horen. Het lijkt me vreselijk om niets te kunnen zien. Misschien een rare beredenering, maar daarbij ben je stukken minder afhankelijk als dove dan als blinde. Mijn zicht verliezen zou de grootste nachtmerrie zijn, dan ben ik liever heel mijn lever verlamd(no offense), dit heb ik niet met mijn gehoor

Can you feel the love tonight. De lionking heb ik gezien toen ik met school in Londen was. Een geweldige reis en een leuke afsluiting van mijn super middelbareschooltijd.

Ben soms te aanvallend en kan daardoor minder aardig overkomen(maar eigenlijk alleen tegen familie:|)

Ik help graag mensen om tot een oplossing te komen.

Ja, waarom kan ik niet precies uitleggen. Ik geloof en voel me daarbij erg gelukkig. Waarom zou ik niet blij zijn met de gedacht dat ik niet verloren ga en dat er iemand is die over me waakt en al mijn stappen kent. Ik voel me daar gewoon prettig bij en het geeft me rust

-Foto's
- Diploma's
- kleding

Maarten

weet niet precies, iets van britney spears denk ik.

Niet dezelfde gedachtes/toekomstplannen

Getrouwd, kinderen, 3 dagen werken, wonen in een mooie omgeving(weg uit randstad, liefst in duitsland, oostenrijk of zwitserland)

Ik heb wel eens iets gezegd tegen mensen in een ruzie waardoor ze gekwetst waren. Maar dit is altijd weer bijgelegd.

Ik denk 2 weken geleden. Omdat ik het allemaal even niet meer zag zitten, wist niet meer welke keuzes ik moest maken w.b.t opleiding.

Ik heb nog heel veel kinderboeken in mijn kast staan waar ik geen afscheid van wil doen(wie weet voor mijn kinderen) en soms lees ik ze nog wel eens. Zo heb ik: pietje puk, beertje paddington, jip en janneke

Mijn eigen wil doorzetten dat ik naar een school wilde met een combi klas mavo/havo i.p.v naar een mavo school te gaan. Ik heb uiteindelijk havo en hbo gedaan en ga in september naar de uni. Terwijl docenten op de basisschool dachten dat het heel moeilijk zou gaan worden en mavo misschien wel een goede stap was.

Samen met vriendinnen op de middelbare school en mijn hbo opleiding. Zoveel lol gehad.

Welke opleiding zou je het liefste doen?/ Wat wil je nu eigenlijk gaan doen?

Weet ik niet

Morgen werken tot 2 uur en dan nog voorbereiden voor donderdag.
Naar mijn bed gaan(in de ideale situatie zou ik nu lekker met mijn vriend op de bank hangen, maar dan moet ik eerst die vriend nog ergens vandaan halen:P )

Iemand die nu wat problemen heeft

Laatst aangepast door Monte op di 15 maa 2011 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 10:28

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Geen idee.

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Geen, ik plaats alleen goed doordachte reacties. nerd

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? Mijn agenda.

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? Knuffel van mijn lieve meisje toen ik het allemaal even niet meer trok.

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? Doof, als ik blind zou zijn zou ik mijn meisje niet op kunnen zien groeien.

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Christina Aguilera - I turn to you, werd gedraaid op onze bruiloft.

Wat is je slechtste eigenschap? Ik ben heel onzeker.

Wat is je beste eigenschap? Ik ben heel lief (soms té lief, dat is dan weer een minder goede eigenschap).

Geloof je in God? Waarom (niet)? Yep, daar ben ik mee opgegroeid.

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensen/dieren)? Externe harde schijf met al onze foto's, mijn handtas (zitten belangrijke papieren/documenten in) en de doos met A.'s eerste kleertjes.

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? Als ik een jongen was geweest hadden mijn ouders mij Harmen genoemd. Wat dachten ze wel niet?

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? Flappie

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? Omdat ik verliefd was op mijn man.

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? Hopelijk beter in mijn vel, met een tweede kind en in een ander huis.

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Niet bewust.

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? Wanneer: de hele afgelopen week. Waarom: gestopt met medicatie waardoor ik nogal emotioneel word.

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Whaha, cd van Aaron Carter, die kwam ik gisteren ineens tegen :shock:

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Uit huis gaan.

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Om mijn dochter die schaterde van het lachen toen ik met haar aan het stoeien was.

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Als ik dood ga, kom ik dan in de Hemel? (mijn neefje van 6 die leukemie had en daadwerkelijk daaraan is overleden).

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Mijn vader niet dat mijn moeder vreemd is gegaan en mijn moeder niet dat ik haar een onnozel wicht vind.

Wat moet je morgen allemaal doen? Werken en 's avonds naar de notaris voor het opstellen van een testament.

Wat zou jij nu het liefste doen? Kindje maken Very Happy

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? Een 'vriendin' die met mijn ex is getrouwd. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Tyrael di 15 maa 2011 - 10:53

Pfoe, geen idee. Ik lever geen hele slechte streken geloof ik. Niet bewust in ieder geval
Geen enkele, maar ik post ook niet zo veel
Mijn rekeningafschriften (gat in de hand laughcry )
Het lekkere weer
Oh dit vind ik altijd zo moeilijk, want als ik doof ben kan ik geen muziek meer maken/luisteren en dat zou ik echt vreselijk vinden. Maar als ik blind ben, zou ik meer afhankelijk worden, niet meer kunnen lezen, etc. Dus dan toch maar doof...
Ik heb niet 1 specifiek liedje, er zijn er zoveel waar ik mooie/droevige/leuke herinneringen aan heb
Mijn opvliegendheid, ik kan snel boos worden (maar dat is bijna altijd net zo snel over dan dat het op komt zetten)
Mijn creativiteit
Nee ik ben agnost
Ook moeilijk kiezen! Maar ik denk foto's, mijn tas (daar zitten altijd mijn belangrijkste dingen in zoals beurs, telefoon, etc.) en mijn macbook/iMac (zijn dus eigenlijk 4 dingen maar staan vrij dicht bij elkaar Cool )
Weet ik eigenlijk niet
Dat zijn er (te) veel haha
Hij was te bezitterig
Ik heb werkelijk geen idee. Zo'n vraag kan ik nooit beantwoorden.
Weet ik niet, waarschijnlijk wel, maar niet bewust. Fysiek iig niet.
Eergisteren, omdat ik er even doorheen zat en aan te veel dingen moest denken
Geen (cd's heb ik trouwens niet (meer))
Hulp zoeken voor mijn problemen
Geen idee, ik lach heel veel. Ook om de kleinste dingen.
"Hoe zie jij jezelf over 15 jaar" 👅
Niets eigenlijk.
Boodschappen, cadeautje kopen, studeren, treinen, puinruimen, eten
Wat ik nu aan het doen ben: beetje bankhangen, tv kijken, internetten en relaxen
Pff er zijn wel een paar mensen waar ik liever geen aandacht aan besteed maar helaas zijn er er soms toch
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 11:10

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Hmm eens denken... niet echt iets slechts denk ik. Ik heb wel eens een jongen na 2 dates niet meer terug gebeld, maar hij liet het eigenlijk ook vrij snel zitten dus of het nou echt erg was...

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Ik zei in een forum wat je gaat doen na dat je van het forum af kwam, dat ik ging poepen. Ik ging direct aan de dunne, niet leuk Evil or Very Mad

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? niks eigenlijk

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? oei, ik was heel chagrijnig vandaag! Ask me again tomorrow...

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? doof, want anders kan ik mijn beroep niet meer uitoefenen

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? dat zijn er heel veel, op dit moment clocks van coldplay

Wat is je slechtste eigenschap? ik maak rommel en kan niet schoonmaken of weggooien

Wat is je beste eigenschap? ik ben creatief

Geloof je in God? Waarom (niet)? Ik ben agnost eigenlijk. Ik neig te zeggen dat God niet bestaat, maar het toeval heeft me laatst zo hard geraakt vanuit een blinde hoek dat ik het niet durf te zeggen

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? poes, computer, knuffels. Mijn fotoboeken staan bij mijn ouders, anders zouden die er mee uit gaan ipv mijn computer. Maar ik ben toch van plan alles binnenkort in te scannen...

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? Geen idee. Weten mijn ouders ook niet meer

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? Oei. Eens denken. Ik denk toch 'Heb je even voor mij' van Frans Bauer. Die is toch wel heel erg....

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? Ik weet eerlijk gezegd niet of het over is, nogal vaag verhaal maar ik ben in een soort van relatie gestapt die nooit een toekomst heeft gehad. En nu wil ik een toekomst met iemand op bouwen.

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? getrouwd, kinderen en een bloeiend bedrijf.

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? vast wel. Dat gebeurt nu eenmaal, je kunt niet altijd iedereen pleasen. Of je iemand bewust pijn doet is een tweede, maar ja, denk vast wel dat ik iemand gekwetst heb

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? Gisteren, zat een film te kijken en die eindigde niet goed.

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Ik had ooit het album van Britney Spears maar die staat natuurlijk niet meer in mijn kast. Toen was ik 14 of zo. Wat ik niet meer leuk vind gooi ik er uit, maar ik schaam me eigenlijk nergens voor. Ik ben de trotse bezitter van de complete Harry Potter en Twilight reeks, maar verder heb ik ook niet echt veel staan geloof ik...

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? De reis van afgelopen jaar boeken denk ik

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Ik lach om zoveel dingen, ik zou het niet meer weten...

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Of ik gelukkig ben. Hoe kan ik nu ooit weten of DIT gelukkig zijn is, of dat ik misschien gelukkiger ben als ik een man en kinderen heb? Of als ik 1000000 euro heb? Ik ben veel te jong om dit te kunnen beantwoorden!

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? geen idee

Wat moet je morgen allemaal doen? werken

Wat zou jij nu het liefste doen? bijpraten met een vriend die ik al heel lang niet heb gezien.

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? mijn ex baas, en er zijn wel een aantal vriendinnen waarin ik erg ben teleurgesteld, maar ik ben achteraf wel blij ze te hebben gekend. Zo leer je ook weer beter hoe sommige mensen in elkaar steken, en het is echt niet zo dat ik er alleen maar nare herinneringen aan heb...

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch di 15 maa 2011 - 11:24

Ik ben niet zo kwaadaardig... Heb wel eens iemand's jas als wraak volgestopt met sneeuw, zodat ie doorweekt zou zijn als we naar huis mochten. (basisschool)

Ik was een aantal jaar geleden een stuk opener, dat zou ik nu niet meer doen, ook i.v.m. mijn beroep.

Ik ruim wel even op en zorg dat alles schoon is.

Gelachen tijdens cursus met collega's en tussen de middag lekkere broodjes gegeten in de zon.

Ik kan niet kiezen... Lijkt me allebei verschrikkelijk.

Roulette van System of a Down. Toen mijn vriend voor het eerst bij mij thuis kwam, kwamen we er achter dat we allebei enorm fan waren/zijn van System of a Down. Roulette werd toen 'ons' liedje.

Ik ben echt verschrikkelijk onhandig. Ik krijg het nog voor elkaar om een schoen te verliezen op de fiets... En 's ochtends vroeg ben ik soms helemaal in de war en kom ik tot de meest rare conclusies.

Humor, mensen kunnen motiveren

Geloof je in God? Waarom (niet)? Nee, ik heb gewoon niet het idee dat er zoiets/iemand is.

Foto's, externe harde schijf, tekeningen

Ferdy

Shake that ass girl (en dan die versie uit '94, toen kon ik 'm dus al uit m'n hoofd haha)

Dat is wel heeel lang geleden, omdat hij iets begon met een ander.

Dan ben ik 39. Ik heb geen flauw idee, echt niet. Ik zou niet weten of ik kinderen wil, of ik dit werk jarenlang zal doen...

Niet bewust, het was meer dat iemand nogal overtrokken op iets reageerde.

Ik huil niet snel, maar de laatste keer was vanmiddag. Veel te veel aan het werk en vaak maar 2 dagen per maand vrij. Kom niet aan mn onderzoek toe. Als er iets gebeurd kan ik er op het moment goed mee omgaan, maar als ik alleen ben staan de tranen soms in mn ogen.

Ik kreeg ooit het p.enisboek cadeau. Die staat altijd in de schaduw van een ander boek, haha, vind dat een beetje raar als visite het ziet.

Uit huis gaan ondanks mensen moeilijk deden.

Er zijn zoveel momenten geweest. Ik heb wel echt zitten huilen van de lach om lau en tiny met kerst.

Ik vind het moeilijk als ik geacht wordt open te zijn tegen iemand die precies de verkeerde vragen stelt/ alleen op mijn negatieve punten focust.

Ik kan wel voorbeelden noemen, maar dat zijn kleinere dingen. Zoveel bespreek ik niet met hen.

Werken baan 1, 70 km autorijden, fiets wegbrengen & teruglopen, werken baan 2 en vervolgens waarschijnlijk laat naar bed en te vroeg op. Ohja, en dan wil ik ook nog plantjes in de tuin zetten en opruimen in huis.

In bikini op het strand liggen in een of ander zonnig oord en NIETS moeten.

Een nogal manipulerend persoon die steeds maar te dicht in mijn persoonlijke kringetje zit.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 11:48

Ik had vroeger een "vriendinnetje" voor wie ik altijd alles betaalde. Ze had nooit geld en beloofde het altijd terug te betalen. Ik geloofde haar elke keer, maar kreeg nooit geld terug. Ook heeft ze, toen het net uit was met mijn toenmalige vriendje, meteen hem opgezocht en vieze dingen met hem gedaan. Ik neem het hem ook kwalijk maar haar nog meer. Ik heb geen contact meer met haar, ze heeft ook vaak hele gemene dingen tegen me gezegd. Oh, en er schiet me net te binnen dat ze ook meerdere malen geld heeft gestolen uit de portemonnee van mijn ouders.

He f*ck. Bij het teruglezen zie ik dat de vraag was welke streek ik iemand anders ooit heb geleverd. Euhhh... Ik heb een keer ruzie gehad met een vriendin omdat ik haar afzegde en toen wel iets afsprak met een andere vriendin. Dat was erg onaardig van mezelf, maar gelukkig is dat allemaal netjes uitgepraat smile

Geen idee eigenlijk...

Nou mijn ouders kunnen op bezoek komen op mijn kamer haha Wink Ik hou niks angstvallig uit het zicht.

Nou eh... Niks geloof ik. Ik ben tussen de middag naar huis gegaan, voelde me niet goed en heb vanmiddag liggen maffen. Mijn hoogtepunt was denk ik de erwtensoep van vanavond. Zielig he Wink

Doof. Ik wil alles nog kunnen zien. Leven in duisternis (ondanks dat je wél kan horen), lijkt me afschuwelijk.

Haha, het is geen mooi (als in sentimenteel, ontroerend) liedje, maar als ik 4 My People van Missy Elliott hoor, dan krijg ik weer een vakantiegevoel.

Ik ben een uitsteller. Alles tot het allerlaatste moment. Maar niet op mijn werk gelukkig, maar daarbuiten wel. Heel irritant soms. Moet daar echt aan werken.

Ik begrijp volgens mij heel veel. Vind weinig gek en ik denk dat vriendinnen het daarom ook niet moeilijk vinden om mij dingen te vertellen, want ik snap ze altijd goed.
Oh en ik hoor vaak dat ik altijd zo vrolijk ben smile

Ik geloof niet in God. Ik ben er niet mee opgegroeid. Ik heb wel op een (deels) katholieke basisschool gezetenn, maar ik geloof niet in God. Ik heb (uiteraard!) wel respect voor mensen die wél een geloof hebben.

Oh ik wilde meteen Carlos roepen, maar dat mag dus niet haha.
Euhh... Ik zou willen zeggen foto's, maar dan moet ik dus mijn hele computer meenemen, ik heb namelijk niks in fotoboeken. Dus: mijn computer sowieso.
Mijn tas, want daar zitten ook belangrijke dingen in. En verder weet ik het echt niet.
Even heel sentimenteel: Als het goed is (ik ga er vanuit dat er bij die brand geen doden vallen) heb je nog iedereen van wie je houdt en dat is het belangrijkste smile

David. Of Philip. Maar ik vind David leuker.

Hollereer van De Jeugd Van Tegenwoordig. "Altijd in je ooghoek, net als je oogpoep!" clown

Omdat het niet meer werkte. Ik kan zo nog een heleboel opnoemen maar ik heb daar eigenlijk geen zin in. Omdat het niet meer werkte dekt eigenlijk alles wel.

Jeetje... Ik hoop dan nog steeds een hele leuke baan te hebben en een man en kindertjes. En ik wil dan graag nog eens in New York zijn geweest.

Ik geloof het niet. Misschien mijn ouders vroeger, ik was een hele vervelende puber. En ik heb een keertje in de kroeg een jongen geslagen. Met mijn vuist, dus geen bitch-slap of zo. Hij deed ontzettend gemeen dus hij had het verdiend.

Volgens mij is mijn laatste jankbui vorige maand geweest. Ik zat er een beetje doorheen en zat toen te grienen op mijn werk. Ontzettend genant, maar gelukkig hebben maar twee of drie mensen het gezien smile

Mag DVD ook? Ik heb DVD's van The Tofu's en van Beugelbekkie. En ik heb allebei de Mr. Bean-films.

De opleiding volgen die ik nu volg. En meer voor mezelf opkomen.

Ik weet het niet, ik lach heel vaak heel hard, zo hard dat ik buikpijn krijg. Om hele domme dingen vaak, die ik dus nu niet meer weet.

Deze? Ik heb namelijk geen idee haha!

Iets wat ik hier niet ga neerzetten smile

Naar de tandarts. En verder niet al te veel.

Slapen, dus dat ga ik zo doen, maar ik wil dit vragenlijstje afmaken smile

Het meisje van de eerste vraag smile (en dan het eerste meisje, niet de vriendin die ik nu nog heb smile )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 11:49

Flippin' Bitch schreef:

Ik ben echt verschrikkelijk onhandig. Ik krijg het nog voor elkaar om een schoen te verliezen op de fiets... En 's ochtends vroeg ben ik soms helemaal in de war en kom ik tot de meest rare conclusies.

Laat je die schoen dan ook gewoon liggen of fiets je terug?
Soms zie ik aan de kant van de weg een schoen liggen, en dan vraag ik me altijd af hoe dat kan... die mis je toch confused hoe kun je nu maar 1 schoen kwijtraken?

Gast
Gast

Bericht  Merai di 15 maa 2011 - 12:07

Zero schreef:
Flippin' Bitch schreef:

Laat je die schoen dan ook gewoon liggen of fiets je terug?
Soms zie ik aan de kant van de weg een schoen liggen, en dan vraag ik me altijd af hoe dat kan... die mis je toch confused hoe kun je nu maar 1 schoen kwijtraken?

Haha heel erg +1, ik vraag me dat dan ook altijd af!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Blond di 15 maa 2011 - 21:30

Geen idee

Enorme spijt niet, maar ik heb ooit een niet zo aardige opmerking geplaatst over mensen die voor de trein sprongen. Die was nogal ongelukkig geformuleerd.

Niets, ik woon bij mijn ouders.

Nou deze dag is nog maar net begonnen. Van gisteren: Glee!

Doof worden, ik kijk en observeer graag.

Guus Meeuwis - Proosten. Op 1 mei 2008 gaf hij een concert op Curacao en dat was absoluut tot nu toe de leukste avond uit mijn leven.

Ik maak overal een ding van, en ben niet snel tevreden.

Ik ben ambitieus.

Nee.

Mijn fotoalbum, mijn laptop en mijn knuffel van vroeger.

Peter

Nick en Simon - Rosanne

Ik heb nog nooit een officieele relatie gehad.

Met twee kinderen en een man in een twee-onder-eenkap woning terwijl ik drie dagen werk op een HBO als leerkracht Pedagogiek

Ja, mijn moeder door drie maanden stage te gaan lopen op Curacao.

4 weken geleden, toen ik ruzie had met een goede vriendin.

Geen.

Na de Pabo door gaan studeren aan de UU. Met de nieuwe wetten had ik dat niet meer kunnen betalen.

Ooit in Curacao, toen was ik zo enorm melig met 2 vriendinnen en een andere huisgenoot. Het ging waarschijnlijk nergens over.

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Weet ik eigenlijk niet.

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Mijn ouders weten niets van mijn liefdesleven.

Wat moet je morgen allemaal doen? Stagelopen.

Wat zou jij nu het liefste doen? In mn bed liggen en een boek lezen

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? Een jaargenootje van de UU, waarmee ik ook op de Pabo heb gezeten.

Laatst aangepast door _Chance op di 15 maa 2011 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette di 15 maa 2011 - 21:43

Wat is de slechtste streek die je ooit iemand geleverd hebt? Met mijn ex naar bed gaan terwijl hij een relatie had

Van welke opmerking die je op het forum plaatste had je achteraf enorme spijt? Geen

Wat hou je angstvallig uit het zicht als je ouders op bezoek komen? Niks, woon nog thuis

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag? Gisteren dan, kom net uit bed rollen. Ik heb gisteren heerlijk geshopt!

Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom? Wat een vraag, vind het allebei niks!

Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom? Pff, dat zijn er zoveel eigenlijk..

Wat is je slechtste eigenschap? Ben chaotisch

Wat is je beste eigenschap? Word niet snel kwaad

Geloof je in God? Waarom (niet)? Nee, geen behoefte aan

Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)? Pinpas, mobiel en mijn kleding

Hoe zou je geheten hebben als je een meisje/jongetje was geweest? Dennis

Wat is het ergste liedje dat je uit je hoofd kent? Liedjes van K3 haha

Waarom is je (voor)laatste relatie overgegaan? Omdat hij een eikel eersteklas was

Hoe zie jij jezelf over 15 jaar? Geen flauw idee..

Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)? Niet dat ik het me kan herinneren

Wanneer en waarom heb je voor de laatste keer gehuild? 2 weken geleden vanwege een ruzie in de familie

Welk boek/cd heb je in je kast staan waar je je nu voor schaamt? Geen

Wat is het slimste wat je ooit hebt gedaan? Van stage wisselen, omdat ik daar een vast contract aangeboden kreeg!

Waar moest jij het hardst om lachen in je leven? Om zoveel dingen

Wat is de moeilijkste vraag die jou ooit gesteld is? Weet ik niet meer

Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Dat ik met mijn buurjongen naar bed ben geweest

Wat moet je morgen allemaal doen? Werken

Wat zou jij nu het liefste doen? Niks haha, wakker worden

Wie (uit je vrienden/kennissenkring) had je nooit willen ontmoeten? Niemand eigenlijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn di 15 maa 2011 - 21:58

De vriend van mn nichtje vreemd laten gaan, daardoor nu nog steeds een beetje familieruzie..

Eigenlijk geen een, wel is de een wat minder tactisch gezegd dan de ander achteraf..

Niets, woon nog thuis.. !

Ik doe wel van gisteren: Mijn vriendje zei even dat hij vandaag overgaat naar zijn nieuwe huisje..

Ik wil liever doof zijn, omdat ik dan nog wel alle mooie dingen kan zien..

Nick&Simon - De Soldaat, omdat dit liedje echt sloeg op mijn broer. Die heeft 4,5 maand in Afghanistan gezeten. En hij betekende heel veel voor mij en mijn vriend, omdat dat stukje van .. al ben ik zo ver weg, lalala.. heel veel zei toen mijn vriend in Kenia zat

Mijn slechtste eigenschap is snel onzeker zijn en over me heen laten lopen..

Altijd vrolijk, gezellig, sta open voor mensen!

Ik geloof wel in God, omdat ik van huis uit zo ben opgevoed. En Hij me de laatste tijd signalen geeft dat Hij er wel is..

Mobiel, foto's , laptop

Ik weet het niet meer, heb het er laatst nog wel met mijn ouders over gehad, maar ik weet het niet meer..

Ik ken zo veel liedjes uit mijn hoofd..

De liefde van mijn kant was over

Getrouwd, paar kindjes en een erg mooi huis! smile

Het uitmaken met mijn eerste vriendje

Twee week geleden, toen mijn vader nog in het ziekenhuis lag. En we nog niet wisten hoe het af zou lopen..

Geen één eigenlijk..

De relatie aangaan met mijn vriend..

Ik lach om zoveel dingen in mijn leven!

Deze..

Kan zo niets bedenken..

Solliciteren, vriendje verhuizen, kast in elkaar zetten etc.

Naar huis, en verder gaan in het huisje van mijn vriend! smile

Kan zo niet iemand bedenken..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: