Dinsdagavond kletstopicje
+5
Jordana
_Inge_
Lavendel
Kabouter
Try
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dinsdagavond kletstopicje
Ik ben aan het oppassen dus zal een lang en vrij saai avondje worden dus heb wel zin om gezellig te kletsen Ben eigenlijk vrij moe maarja, moet hier toch nog een paar uurtjes wakker blijven. Kan ik gelijk een opdracht afmaken (commentaar in een java bestandje erbij zetten) en dan is dat ook weer klaar
Heeft iemand vandaag iets leuks gedaan? Of misschien iets wat je kwijt wilt, naar uit kijkt, van baalt, of iets anders?
Heeft iemand vandaag iets leuks gedaan? Of misschien iets wat je kwijt wilt, naar uit kijkt, van baalt, of iets anders?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dinsdagavond kletstopicje
Ik meld hier even dat ik zo lekker ga slapen! En eerst nog even in bed lezen. Vroeg, I know, maar waarom zou ik opblijven, als ik moe ben.
Fijne oppasavond, Try!
Fijne oppasavond, Try!
Gast- Gast
Lekker, dat zou ik ook wel willen, in bed kruipen met een goed boek (of gewoon een lekker weg-lees-boek) en een pot thee ernaast, heerlijk! Slaap lekker alvast Marin!
Try- Kletskop
Ik hang in mijn eentje op de bank (mijn vriend is in België voor het werk) en zit Grey's Anatomy te kijken op de laptop. Ik jank om alles wat daar gebeurd..daar baal ik van en tegelijkertijd ben ik blij dat het eruit komt. Dadelijk thee zetten voor mezelf en vroeg naar bed.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Try schreef:Lekker, dat zou ik ook wel willen, in bed kruipen met een goed boek (of gewoon een lekker weg-lees-boek) en een pot thee ernaast, heerlijk! Slaap lekker alvast Marin!
Lekker is dat he. Ik lees nu Harry Potter 5. Heb 'm bijna uit en ga dan HP 6 nog even lezen. En daarna heb ik een lekker kerstboek en Narnia voor in de vakantie.
Kabouter: Kijk je Grey's Anatomy op tv van seizoen 6? Niet zeggen wat er gebeurd hoor ;-) Ik moet het nog kijken. Ik zit nu dvds van Grey's te kijken, ben in seizoen 4. Lekker achter elkaar doorkijken!
Laatst aangepast door Marin op di 14 dec 2010 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben ook nog even aan het werk.. Ik zou ook wel willen slapen! Ik moet een researchproposal maken en ik heb alweer veel te veel tijd besteed aan het maken van een mooie layout haha.. Dat doe ik altijd als ik geen zin heb en dan voelt het tenminste nog nuttig maar dat is het dus niet.. Vandaar dat ik nog even verder moet nu!
Jij al begonnen Try? Niet uitstellen hoor, dan kun je de rest van de avond nog lekker niks doen!
Jij al begonnen Try? Niet uitstellen hoor, dan kun je de rest van de avond nog lekker niks doen!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik ga zo nog wat eten maken denk ik..heb honger.. Internet deed het vanmiddag en deel van de avond ook al niet. Stomme storing bij telfort.
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
succes Lavendel. Waar gaat je research (proposal) over? Lay out is belangrijk vind ik zelf, anders kan ik niet georganiseerd schrijven.
Gast- Gast
Marin schreef:Try schreef:Lekker, dat zou ik ook wel willen, in bed kruipen met een goed boek (of gewoon een lekker weg-lees-boek) en een pot thee ernaast, heerlijk! Slaap lekker alvast Marin!
Lekker is dat he. Ik lees nu Harry Potter 5. Heb 'm bijna uit en ga dan HP 6 nog even lezen. En daarna heb ik een lekker kerstboek en Narnia voor in de vakantie.
Kabouter: Kijk je Grey's Anatomy op tv van seizoen 6? Niet zeggen wat er gebeurd hoor ;-) Ik moet het nog kijken. Ik zit nu dvds van Grey's te kijken, ben in seizoen 4. Lekker achter elkaar doorkijken!
Ik kijk ze gedownload..dus ook nog geen idee wat er verder gebeurd..ben nu bij seizoen 5. Inderdaad alles achter elkaar kijken!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Marin schreef:succes Lavendel. Waar gaat je research (proposal) over? Lay out is belangrijk vind ik zelf, anders kan ik niet georganiseerd schrijven.
Kort gezegt: welke uitzonderings positie neemt het Romavolk in in een wereld van "moderne" staten; en wat zijn de effecten zijn van globalisering en toegenomen migratievrijheid op deze positie.
Lavendel- Ratel
Oooh interessant! Ik had bijna lesgegeven aan Romani leerlingen twee jaar geleden in Bulgarije.
Gast- Gast
Haha, ik ben ook aan het layout'en maar dat moet Het programma dat ik heb geschreven werkt, voldoet aan alle eisen (zelfs een soort bonus-eis in geimplementeerd) en nu moet ik het nog voorzien van commentaar en de layout aanpassen (zodat het duidelijk is welke methode wat doet, en welk deel bij elkaar hoort enzo). Dan kan ik 'm even laten pre-checken door iemand en dan stuur ik 'm door naar de docentLavendel schreef:Ik ben ook nog even aan het werk.. Ik zou ook wel willen slapen! Ik moet een researchproposal maken en ik heb alweer veel te veel tijd besteed aan het maken van een mooie layout haha.. Dat doe ik altijd als ik geen zin heb en dan voelt het tenminste nog nuttig maar dat is het dus niet.. Vandaar dat ik nog even verder moet nu!
Inge: wat ga je maken?
Marin: Jij bent dus goed voorzien? Heb je nog leuke kerstvakantieplannen btw?
Try- Kletskop
Klinkt wel interessant, waar is het voor? (of heb ik daar overheen gelezen?)Lavendel schreef:Marin schreef:succes Lavendel. Waar gaat je research (proposal) over? Lay out is belangrijk vind ik zelf, anders kan ik niet georganiseerd schrijven.
Kort gezegt: welke uitzonderings positie neemt het Romavolk in in een wereld van "moderne" staten; en wat zijn de effecten zijn van globalisering en toegenomen migratievrijheid op deze positie.
Try- Kletskop
Interessant! ik heb dit onderwerp ook gekozen omdat ik het zo'n intrigerend volk vind maar er zo weinig van weet..
Lavendel- Ratel
Ik studeer international betrekkingen, jij doet iets van kunstmatige intelligentie ofzo toch Try?
Lavendel- Ratel
Try schreef:
Marin: Jij bent dus goed voorzien? Heb je nog leuke kerstvakantieplannen btw?
Hahaha ja ik heb nog een hele boekenkast vol die ik wil (her)lezen. Eindelijk alles op 1 plek.
Ik heb zeker leuke plannen voor de kerstvakantie. Ik ga een paar daagjes met m'n stieffamilie (van m'n stiefvader dus) naar de Ardennen. Lekker in een groot huis met eigen bioscoop, sauna etc, lekker lui lezen, lekker koken voor de hele familie, lekker boswandelingen maken.
Echt super veel zin in. En dan natuurlijk gewoon de feestdagen. Jij gaat naar Engeland he? voor hoe lang?
Gast- Gast
Halllooo,
Try: Hoe is het meid? En met je vriend?
Marin: SLaap lekker, rust maar lekker uit. Dikke knuffel voor jou
Hier gaat alles wel goed, Zit achter de laptop wat te internetten en forummen met Glee op de achtergrond. Vriend is aan het stoeien met de kerstkaarten. (hij print altijd de adressen op de envelop en daar is hij nou mee bezig)
Ik heb lekker gewerkt, Laatste uurtje was iedereen van kantoor al weg alleen de schoonmaakster was er nog en er kwamen een paar goede nummers op de radio en heb lekker staan dansen en zingen De schoonmakerster vond het geweldig,ze werd er vrolijk van en dat kon zij wel gebruiken na alle ellende van haar
Try: Hoe is het meid? En met je vriend?
Marin: SLaap lekker, rust maar lekker uit. Dikke knuffel voor jou
Hier gaat alles wel goed, Zit achter de laptop wat te internetten en forummen met Glee op de achtergrond. Vriend is aan het stoeien met de kerstkaarten. (hij print altijd de adressen op de envelop en daar is hij nou mee bezig)
Ik heb lekker gewerkt, Laatste uurtje was iedereen van kantoor al weg alleen de schoonmaakster was er nog en er kwamen een paar goede nummers op de radio en heb lekker staan dansen en zingen De schoonmakerster vond het geweldig,ze werd er vrolijk van en dat kon zij wel gebruiken na alle ellende van haar
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik ben bezig met het maken van uittreksel voor Didactiek.. Die hoofdstukken zijn echt heel groot. Ik word alleen constant afgeleid door dingen die leuker zijn (lees: alles dus bijna).
Gast- Gast
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb de associatie met politieke banden enzo?Lavendel schreef:Ik studeer international betrekkingen, jij doet iets van kunstmatige intelligentie ofzo toch Try?
Klopt idd, ik studeer CKI (Cognitieve KI) Ben nu aan het programmeren, had voor m'n eerste opdracht een 10 Moet erbij zeggen dat ik wat hulp heb gehad maar het grotendeels zelf heb gedaan en er dus wel trots op ben, deze inleveropgave is hetzelfde verhaal en ik denk ook dat dat rond de 10 uit zal komen
Try- Kletskop
Ik heb vandaag een bericht gelezen waarin zowel de programmeertaal Java als "iets leuks gedaan" werden genoemd. Dat was heel apart.Try schreef:Ik ben aan het oppassen dus zal een lang en vrij saai avondje worden dus heb wel zin om gezellig te kletsen Ben eigenlijk vrij moe maarja, moet hier toch nog een paar uurtjes wakker blijven. Kan ik gelijk een opdracht afmaken (commentaar in een java bestandje erbij zetten) en dan is dat ook weer klaar
UU?
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Try schreef:Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb de associatie met politieke banden enzo?Lavendel schreef:Ik studeer international betrekkingen, jij doet iets van kunstmatige intelligentie ofzo toch Try?
Klopt idd, ik studeer CKI (Cognitieve KI) Ben nu aan het programmeren, had voor m'n eerste opdracht een 10 Moet erbij zeggen dat ik wat hulp heb gehad maar het grotendeels zelf heb gedaan en er dus wel trots op ben, deze inleveropgave is hetzelfde verhaal en ik denk ook dat dat rond de 10 uit zal komen
De studie van Internationale betrekkingen is een tak van de politieke wetenschap die zich ten doel stelt de buitenlandse betrekkingen en betrekkingen tussen staten te onderzoeken. Hierbij wordt ook gekeken naar de rol van staten, inter-gouvernementele organisaties (IGO's), non-gouvernementele organisaties (NGO's) en multinationale ondernemingen . Het is zowel een veld van academische studie als van openbare politiek. Met het oog hierop wordt zowel de buitenlandse politiek geanalyseerd alsook beleid geformuleerd.
Gekopieerd van wikipedia, en ik heb CKI er maar gelijk even bij opgezocht want dat is me ook een beetje onduidelijk wat dat nou precies is;) klinkt spannend iig
Lavendel- Ratel
Klinkt leuk Marin! Lijkt me gezellig om zo met de familie weg te gaan, dat hebben wij eigenlijk nooit gedaan..
Ja, ik ga naar Engeland en ik kijk er echt heel erg naar uit. Ik vlieg zaterdag (de 18e) en dan vliegen we samen terug op de 27e en dan vliegt hij weer naar Engeland op de 7e De tijd dat we hier zijn heb ik een paar leuke dingen gepland zoals snowboard les, een dag snowboarden + priveles, slapen in snowworld hotel, slapen in een kasteel (met diner), dagje dierentuin, dagje winterefteling met vrienden, oud&nieuw natuurlijk, en nog veel meer, can't wait!! En daar natuurlijk kersthoppen, bij Covent Garden uit eten en dan een drankje doen, kerst vieren met zijn familie, ik heb er echt heeeeel erg veel zin in!
Jordana: dit beantwoord denk ik ook jou vraag Met mij gaat het verder ook goed, studie gaat ook lekker en studeren bevalt prima dus ik mag niet klagen. Alleen werkloos zijn zint me niet maar dat komt na de vakantie wel weer Ken ik jou trouwens (oude bekende?)? Klinkt heerlijk trouwens, even losgaan op het werk
Ja, ik ga naar Engeland en ik kijk er echt heel erg naar uit. Ik vlieg zaterdag (de 18e) en dan vliegen we samen terug op de 27e en dan vliegt hij weer naar Engeland op de 7e De tijd dat we hier zijn heb ik een paar leuke dingen gepland zoals snowboard les, een dag snowboarden + priveles, slapen in snowworld hotel, slapen in een kasteel (met diner), dagje dierentuin, dagje winterefteling met vrienden, oud&nieuw natuurlijk, en nog veel meer, can't wait!! En daar natuurlijk kersthoppen, bij Covent Garden uit eten en dan een drankje doen, kerst vieren met zijn familie, ik heb er echt heeeeel erg veel zin in!
Jordana: dit beantwoord denk ik ook jou vraag Met mij gaat het verder ook goed, studie gaat ook lekker en studeren bevalt prima dus ik mag niet klagen. Alleen werkloos zijn zint me niet maar dat komt na de vakantie wel weer Ken ik jou trouwens (oude bekende?)? Klinkt heerlijk trouwens, even losgaan op het werk
Try- Kletskop
Haha, bij mij op de studie zullen de meeste dat in een adem noemen En hoe meer ik ervan snap, hoe minder het me frustreerd (dus minder ik-gooi-die-klote-computer-NU-het-raam-uit-neigingen), hoe leuker ik het begin te vinden.. En een 10 motiveerd natuurlijk wel onwijs!CaptainSpectacular schreef:Ik heb vandaag een bericht gelezen waarin zowel de programmeertaal Java als "iets leuks gedaan" werden genoemd. Dat was heel apart.
UU?
Ja UU, why?
Try- Kletskop
Wat een leuke plannen Try! En zaterdag al! heerlijk
Lavendel- Ratel
Dat van jou anders ook. Ik zie scenario's a la "The Interpreter" voor me, don't ask me why, haha! Wat zou je hiermee/hierna willen doen?Lavendel schreef:
Gekopieerd van wikipedia, en ik heb CKI er maar gelijk even bij opgezocht want dat is me ook een beetje onduidelijk wat dat nou precies is;) klinkt spannend iig
Try- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: